پخش زنده بازی النصر و الفیحا در لیگ عربستان (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی استقلال و شمس آذر در لیگ برتر (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین یونس امامی به پاریس رسید | چهارمین سهمیه المپیک‌ برای کشتی آزاد ایران سورپرایز زنوزی برای هواداران تراکتور و استقلال| استراماچونی در تبریز؟ پخش زنده بازی تراکتور و نساجی در لیگ برتر (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین حمله سرپرست هوادار به سرپرست پیکان| جنجال دقیقه نودی در نبردتهرانی‌ها شمسایی: تیم‌های کوچک آسیا بزرگ شده‌اند هشدار برای شاگردان شمسایی| قهرمانی آسان نیست نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برگشت لیورپول و آتلانتا در یورولیگ| جام‌ها پر! نتیجه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان+ ویدیو گل‌ها(۳۰ فروردین ۱۴۰۳)| صدر سرخ شد ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان(۳۰ فروردین ۱۴۰۳) بازکردن گچ دست بیرانوند عقب افتاد پخش زنده بازی صنعت نفت و پرسپولیس در لیگ برتر (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین معرفی رقبای کشتی‌گیران ایرانی برای المپیکی شدن تاریخ و ساعت بازی نساجی و تراکتور در لیگ برتر | جدال بحران زده‌ها استقبال خوب هواداران از بازی استقلال گل‌محمدی – تراکتور رسماً کنسل شد مشهد به دنبال میزبانی مسابقات کشوری بازوبند پهلوانی + ویدیو نتیجه و ویدیو خلاصه بازی فوتسال ایران و افغانستان (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) | شمسایی جام ملت‌ها را با برد شروع کرد پخش زنده بازی ایران و افغانستان در جام ملت‌های فوتسال آسیای ۲۰۲۴ (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین
سرخط خبرها

قرارداد ۵۰۰ هزاردلاری دیاباته در مرز ۷۰۰ هزارتایی‌شدن/ آپشن‌های قرارداد شیخ یکی‌یکی فعال می‌شود

  • کد خبر: ۲۷۴۲۷
  • ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۵
قرارداد ۵۰۰ هزاردلاری دیاباته در مرز ۷۰۰ هزارتایی‌شدن/ آپشن‌های قرارداد شیخ یکی‌یکی فعال می‌شود
شیخ دیاباته و ضرب‌الاجل مدیربرنامه او برای پرداخت تمام مطالبات معوق این ستاره مالیایی که در ۵ ماه به ۲۳۰هزار دلار رسیده بود و همچنین ۲۵هزار دلار پولی که باید به مدیربرنامه‌های این بازیکن پرداخت شود...
 به گزارش شهرآرانیوز، ... در هفته‌های اخیر به یکی از سوژه‌های اصلی فوتبال ایران تبدیل شده است. قبل از ۲۶اردیبهشت باشگاه استقلال توانست حدود ۱۰۰ هزار دلار از طلب شیخ را با واریز پول به حساب بانکی اعلام‌شده ازسوی این بازیکن در امارات پرداخت کند.
پس‌ازآن درحالی‌که اخبار و شایعاتی درباره فسخ قرارداد این بازیکن به‌دلیل پرداخت‌نشدن کامل مطالباتش شنیده می‌شد، باشگاه استقلال از تمدید یک‌هفته‌ای این ضرب‌الاجل برای تسویه‌حساب با شیخ دیاباته خبر داد. نکته جالب در جریان اتفاقات اخیر، خون‌سردی مدیران نیمه آبی‌پوش پایتخت بود. زمانی که هواداران این تیم خاطرات تلخ تیام را در ذهن می‌گذراندند، مدیران استقلال با اعتمادبه‌نفس خبر از حضور دوباره مهاجم گل‌زن مالیایی خود می‌دادند. همین موارد باعث شد تا بعد از بررسی ویژه قرارداد شیخ دیاباته نتایج جالب‌توجهی به دست بیاید.

۵۰۰هزار دلار به‌علاوه آپشن ۲۰۰هزار دلاری
قرارداد شیخ با استقلال حدود ۵۰۰هزار دلار به‌همراه آپشن است. رقم درخواستی این بازیکن در ابتدا ۸۰۰هزار دلار برای یک‌فصل بود که مدیران وقت اعلام کردند نمی‌توانند چنین‌قراردادی را ببندند و چنین‌دستمزدی را به دیاباته پرداخت کنند، اما می‌شود آپشن‌هایی را در قرارداد گنجاند که اگر شیخ عملکرد خوبی داشته باشد، دریافتی‌اش در آخر فصل به رقم مدنظر او نزدیک شود. به‌این‌ترتیب بند‌هایی به‌عنوان پاداش گل‌زنی در قرارداد این بازیکن آفریقایی قید شد که با تحقق آن‌ها ارزش قرارداد او تا حدود ۷۰۰هزار دلار هم می‌رسد. طبق این بند درصورتی‌که شیخ دیاباته بتواند ۵ گل بزند، ۵۰هزار دلار و درصورتی‌که ۵ گل دیگر بزند و ده‌گله شود، ۵۰ هزار دلار دیگر دریافت خواهد کرد. پس از ۱۰ گل هم درصورتی‌که تعداد گل‌های شیخ دیاباته به ۲۰ برسد، ۱۰۰هزار دلار دیگر پاداش خواهد گرفت. به‌این‌ترتیب علاوه بر قرارداد پانصدهزاردلاری، ۲۰۰هزار دلار هم آپشن در قرارداد شیخ دیاباته آمده تا درمجموع ارزش قرارداد او با استقلال تا ۷۰۰هزار دلار هم قابل‌افزایش باشد.

فعال‌شدن آپشن ۱۰۰هزار دلاری
شیخ دیاباته تا اینجای فصل درمجموع ۱۵ بازی برای استقلال در لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا انجام داده و موفق شده است ۸ گل در لیگ و ۳ گل هم در آسیا به ثمر برساند تا درمجموع یازده‌گله شود. به‌این‌ترتیب او تا اینجا موفق شده است ۲ آپشن پنجاه‌هزاردلاری را فعال کند و ارزش قراردادش را ۱۰۰هزار دلار افزایش دهد. هنوز ۱۰ بازی در لیگ، دست‌کم یک مسابقه در جام حذفی و دست‌کم ۴ بازی در لیگ قهرمانان آسیا باقی‌مانده است که روی‌هم ۱۵ بازی می‌شود.
اگر استقلال در این بازی‌ها نتایج خوبی کسب کند، آن‌وقت تعداد این بازی‌ها می‌تواند به حدود ۲۰ بازی هم افزایش پیدا کند که فرصت خوبی برای شیخ است تا با زدن دست‌کم ۹ گل دیگر، آپشن ۱۰۰هزاردلاری رسیدن به ۲۰ گل را هم فعال کند. به‌این‌ترتیب مجموع رقمی که شیخ تا اینجا از باشگاه استقلال طلب دارد، علاوه بر مبلغ باقی‌مانده از قراردادش، ۱۰۰هزار دلار، پاداش ۱۱ گل زده اوست که با ادامه بازی‌ها و تداوم گل‌زنی‌های او این رقم می‌تواند تا ۲۰۰هزار دلار هم افزایش داشته پیدا کند.
دیاباته روز دوشنبه در پیامی که به فرهاد مجیدی داده، به او گفته است اگر بحث حقوقی یا مالی‌اش را عنوان می‌کند، به‌خاطر این است که موضوع بازی فوتبال با دستمزدش ۲ بحث جدا از هم هستند. مهاجم استقلال گفت: اگر بحث یا موضوعی به وجود آمده به‌خاطر بی‌توجهی باشگاه به تعهدات مالی‌اش در قبال من بوده است، وگرنه قلبا تیم استقلال را دوست دارم و فقط در بحث مالی مسائل را به وکیلم سپرده‌ام.
او خودش را یک فوتبالیست حرفه‌ای معرفی کرده و گفته امیدوار است هرچه‌سریع‌تر بتواند بار دیگر در جمع بازیکنان تیم استقلال حضور یابد و در رقابت‌های لیگ برتر شرکت کند. شنیده‌ها درباره شرایط دیاباته حاکی از آن است که باشگاه استقلال به‌طورجدی پیگیر است تا مبالغ وعده‌داده‌شده به وکیل این بازیکن ظرف امروز و روز‌های آینده به تناوب به حساب شیخ واریز شود. از طرفی گفته می‌شود وکیل شیخ دیاباته نیز به باشگاه اعلام کرده اگر در پایان یک هفته مهلت اضافه‌ای که به استقلال داده شده است، باشگاه به تعهداتش عمل کند، موکلش با خیال راحت در تمرینات تیم استقلال حضور پیدا خواهد کرد.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->