تصادف ۲ دستگاه پراید در جاده کلات ۹ مصدوم بر جا گذاشت (۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) ساخت بلوک‌های بتنی از شیشه‌های دورریز توسط استارتاپ ایرانی تاثیر کرونا بر روح و روان| ۳۰ درصد مبتلایان به کرونا درگیر مه مغزی هستند سرنوشت متفاوت برای ۵ قاتل پای چوبه دار جاده کندوان یکطرفه شد (۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) دستگیری نخستین سارقی که با پابندالکترونیکی قصد سرقت داشت ! خراسان رضوی بیش از ۹ هزار زائر حج تمتع آماده اعزام دارد پیش بینی هواشناسی مشهد و خراسان رضوی (فردا شنبه ۸ اردیبهشت) کشف ۲۰ هزار لیتر سوخت قاچاق و دستگیری ۱۳ قاچاقچی در مرز‌های خراسان رضوی راهکار جدید وزارت راه و شهرسازی برای حاشیه‌نشینی| نوسازی بافت‌های فرسوده تسریع می‌شود فرونشست زمین در خیابان کلاهدوز مشهد + تصاویر (۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) اسکیمر چیست و چگونه در دام کلاهبرداری اسکیمری قرار نگیریم؟ شهریه مدارس غیردولتی شفاف می‌شود برگزاری همایش روز روان‌شناس و مشاور در مشهد | ارتقای سلامت جامعه باعث تشخیص روان‌شناس‌نما‌ها می‌شود انفجار گاز در نیشابور، یک کشته و یک مصدوم بر جای گذاشت (۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) رییس سازمان حج و زیارت: میانگین سن حجاج امسال ۵۷ سال است جمع آوری و دستگیری ۲۸۶ معتاد و خرده فروش در مشهد طی سال جاری (۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) افزایش نسبی دما در غالب مناطق کشور تا اواسط هفته آتی (۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) تالاب جازموریان جان دوباره گرفت ۳ پیشنهاد برای افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی | افزایش ۳۵درصدی باید لحاظ شود
سرخط خبرها

طرح نسخه الکترونیک در ۷۷ بیمارستان تأمین اجتماعی کشور

  • کد خبر: ۲۷۵۶۸
  • ۰۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۴
طرح نسخه الکترونیک در ۷۷ بیمارستان تأمین اجتماعی کشور
طرح نسخه الکترونیک در ۷۷ بیمارستان تأمین اجتماعی در کشور و بیش از ۳۰۰ مرکز سرپایی در سراسر کشور به انجام رسیده است و احراز هویت فرد تنها با کد ملی انجام می‌شود.
به گزارش شهرآرانیوز، معاون برنامه‌ریزی و نظارت اداره کل درمان مستقیم سازمان تأمین اجتماعی، سیدمجید صادقی‌راد، گفت: با‌توجه‌به اهمیت بالای رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی، دیگر نیازی به مراجعه به شعب بیمه برای تمدید دفترچه نیست و این امر به‌واسطه سامانه پیامکی یا USSD انجام می‌شود.

وی افزود: شعب بیمه با بررسی کد ملی شخصی که تاریخ دفترچه بیمه‌اش منقضی شده است، می‌توانند شرایط استحقاق درمان فرد را بررسی کنند و دیگر نیازی به مراجعه حضوری نیست. از این طریق می‌توان به راستی‌آزمایی و شناسایی افراد مشمول استفاده از خدمات درمانی بیمه هم پرداخت.

صادقی‌راد تأکید کرد: هدف نهایی حذف دفترچه‌هاست. طرح نسخه‌ الکترونیک در ۷۷ بیمارستان تأمین اجتماعی در کشور، تمام بیمارستان‌های تأمین اجتماعی در تهران و بیش از ۳۰۰ مرکز سرپایی در سراسر کشور به انجام رسیده است و احراز هویت فرد تنها با کد ملی انجام می‌شود. اما به دلیل وجود مشکلاتی از جلمه نبود دارو در مراکز درمانی ذکر شده، نیاز به استفاده از نسخه‌ها همچنان پا برجاست.

وی گفت: با‌توجه‌به شرایط حاکم بر کشور، حساسیت‌هایی درخصوص تصویب پروتکل‌هایی برای این طرح از جانب وزارت بهداشت ایجاد شده است و قرار بر رسیدن به یک جمع‌بندی و تعریف یک الگو درخصوص نوع تخصص‌ها در حیطه‌های خاص است؛ زیرا در بسیاری از موارد معاینه از راه دور امکان‌پذیر نیست و لزوم به بررسی بیمار از نزدیک است.

معاون برنامه‌ریزی و نظارت اداره کل درمان مستقیم سازمان تأمین اجتماعی در رابطه به معوقات پرستاری اظهار کرد: چیزی به اسم معوقه پرستاری و پرداخت آن به دانشگاه‌های علوم پزشکی و بیمارستان‌های زیر پوشش وجود ندارد. تعدادی از بیمارستان‌های از  جمله دانشگاهی و بخش خصوصی طرف قرارد ما هستند و ما از این مراکز خرید خدمت می‌کنیم. در گذشته تأخیری در پرداخت وجود داشت، اما خوشبختانه با نگاه مدیریتی جدید سازمان تأمین اجتماعی، پرداخت‌های سازمان به این مراکز به‌روز شده است.

منبع: فارس
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->