بنزین سوپر امروز در کدام جایگاه‌های مشهد توزیع می‌شود؟ (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) امتیاز ۶۰۰ میلیون تومانی برای دارندگان کارت ملی! نمک‌هایی که کاش نم نمک کم شوند! دلار وارد کانال ۶۲ هزار تومان شد (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) اختصاص بسته‌های ویژه مادران باردار به ۸۲۵ هزار خانوار خراسان رضوی افزایش ۴۸ درصدی واردات قهوه به کشور زمان برگزاری مزایده جدید شمش طلا اعلام شد+ جزئیات متوسط قیمت کالاهای خوراکی منتخب در مناطق شهری کشور مسیر دسترسی کشاورزان به یافته‌های علمی شرکت‌های دانش‌بنیان تسهیل می‌شود بازگشت دلار به کانال ۶۲ هزار تومان در بازار آزاد (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) معاون وزیر جهاد کشاورزی: خراسان رضوی می تواند پایلوت تولید نان کامل باشد + فیلم قیمت طلا و سکه در بازار امروز مشهد (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) | نرخ طلا ثابت ماند نقش قانون‌گذاری و نظارت بسیار ضعیف در حوزه ایمنی و بهداشت کار آخرین وضعیت اجاره خانه در مشهد | سهم اجاره در سبد هزینه خانوار بیشتر شده است تزریق ۵ هزار میلیارد تومان نقدینگی به بورس انرژی شناسه «یکتا» چیست؟ + نحوه تبدیل پروانه‌کسب کاغذی به الکترونیکی گوشت آفریقایی و تانزانیایی به ایران وارد می شود اجاره مسکن در منطقه طلاب مشهد چقدر نقدینگی لازم دارد؟ | تعدد فایل‌های کمتر از ۱۰۰ متر (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) عراق، اصلی‌ترین مقصد صادرات مرغ منجمد ایرانی ورق در بازار خودرو برگشت؛ قیمت‌ها صعودی شد | آخرین قیمت پژو، سمند، ساینا، شاهین، دنا و تارا (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) وزیر کار: مسکن، معیشت، اشتغال و دستمزد مهمترین دغدغه‌های جامعه کارگری است هفته کارگر رسید، تکلیف دستمزد کارگران مشخص نشد قیمت محصولات سایپا و ایران‌خودرو در بازار امروز | رقابت تارا و ۲۰۷ در مسیر گرانی (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) قیمت روغن مایع در بازار + جدول (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) هشدار برای خریدوفروش طلای عیارپایین و بدل‌اندازی به‌جای طلا در بستر سایت‌ها
سرخط خبرها

فاصله معنادار دستمزدی بین کارمندان و کارگران/ آیا پایه حقوق کارگران به ۲ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان افزایش می‌یابد؟

  • کد خبر: ۲۷۶۱۸
  • ۰۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۸:۴۸
  • ۱۴۱
فاصله معنادار دستمزدی بین کارمندان و کارگران/ آیا پایه حقوق کارگران به ۲ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان افزایش می‌یابد؟
با توجه به اینکه خواسته نمایندگان کارگری به هیچ عنوان مورد قبول دولت و نمایندگان کارفرمایی قرار نگرفت، آن‌ها مصوبه افزایش حداقل دستمزد کارگران را امضا نکردند و دولت محبور شد خود این مصوبه را برای اجرا ابلاغ کند.
به گزارش شهرآرانیوز، درحالیکه نمایندگان کارگری افزایش ۳۵ درصدی حداقل دستمزد را با توجه به نرخ تورم خواستار بودند، اما شورای عالی کار تنها با افزایش ۲۱ درصدی موافقت کرد، این در حالیست که با گذشته دوماه از آغاز سال دولت قصد دارد با افزایش ۲۰۰ هزار تومانی حق مسکن، حداقل دستمز را با رشد همراه کند.

فرامرز توفیقی رئیس‌کمیته دستمزد شورای عالی کار با اشاره به اینکه دولت عملا عزمی برای بهبود وضعیت معیشت کارگران ندارد، گفت: اینکه دولت چرا بعد از نزدیک به دو ماه می‌خواهد حق مسکن را افزایش دهد، خود جای سوال دارد و این موضوع را باید مسئولان وزارت کار جواب بدهند که چرا الان این مسئله را تازه در حال بررسی دارند، این در حالیست که نمایندگان کارگری به مانند صورت جلسه حداقل دستمرد که آن را امضا نکردند، مصوبات مرتبط با افزایش حق مسکن را نیز امضا نمی‌کنند، چرا که معتقدیم این یک بحث انحرافی است و دولت می‌خواهد از خود سلب مسئولیت کند.

توفیقی اضافه کرد: در حالیکه دولت حداقل حقوق کارمندان و بازنشستگان خود را دو میلیون و هشتصد هزار تومان اعلام کرد، اما شاهد هستیم که چنین مصوبه‌ای را حاضر نشد برای کارگران اجرایی کند، بنابراین تا زمانیکه چنین نگاهی در مورد کارگران وجود دارد، نمی‌توان انتظار داشت که وضعیت معیشت کارگران بهبود یابد، بلکه هر سال سفره آن‌ها نسبت به گذشته کوچک‌تر می‌شود.

وی افزود: این صحبت که دولت بخواهد از طریق افزایش حق مسکن، تغییری در حداقل مزد به وجود آورد، به اعتقاد بنده بی معنی است، ازسوی دیگر اینکه دولت بخواهد به غیر از افزایش نقدی دستمزد، کمک‌ها و اقدامات حمایتی انجام دهد، به نظر می‌رسد چنین توانی از عهده‌اش خارج است، به عنوان مثال این که دولت برای کارگران بخواهد مسکن ارزان قیمت بسازد، در عمل نمی‌تواند اجرایی شود.

نماینده کارگران در شورای عالی کار با تاکید بر اینکه عدالت دستمزدی برای کارگران به هیچ وجه طی سالیان اخیر اجرایی نمی‌شود، ادامه داد: مبنای حرف بنده در رابطه با انحرافی بودن افزایش حق مسکن کاملا روشن است، بسیاری از کارگران در بنگاه‌های کوچک کار می‌کنند و مزایای شغلی نصیب آن‌ها نمی‌شود، این دسته از کارگران تنها پایه حقوق را دریافت می‌کنند، بنابراین اگر واقعا دولت می‌خواهد قدمی برای کارگران بردارد، باید پایه حقوق را افزایش دهد.
 
طرح افزایش حداقل دستمزد؛ آیا حقوق پایه کارگران دو میلیون و ۸۰۰ هزار تومان خواهد شد؟
وحید شقاقی شهری
 
شکاف ۴۰ درصدی حداقل دستمزد کارگران با نرخ تورم
وحید شقاقی شهری استاد دانشگاه نیز با اشاره به اینکه طی سه سال گذشته تورم بیش از ۱۰۰ درصد با افزایش روبرو بوده، اظهارکرد: اما در سه سال گذشته به طور متوسط حداقل دستمزد کارگران سالی ۲۰ درصد افزوده شده که بر این اساس در مجموع طی این سه سال ۶۰ درصد حداقل مزد با رشد روبه‌رو بوده، با توجه به این موضوع شاهد شکاف ۴۰ درصدی بین حداقل دستمزد و نرخ تورم در این سه سال اخیر هستیم.

وی افزود: بر اساس گزارش رسمی بانک مرکزی و مرکز آمار نرخ تورم به طور قطع بالای ۳۰ درصد است، این درحالیست که دولت حداقل دستمزد کارگران را حدود ۲۱ درصد افزایش داده که این امر به هیچ عنوان کفاف تامین حداقل معیشت کارگران را نمی‌دهد، در این رابطه بر اساس قوانین توسعه‌ای و اسناد بالادستی حداقل دستمزد کارگران در هر سال باید همپای نرخ تورم با رشد همراه باشد.

شقاقی با تاکید بر اینکه مسکن به عنوان یک نیاز اصلی کارگران با رشد سرسام‌آوری روبرو بوده، گفت: در سال گذشته قیمت مسکن با افزایش ۹۰ درصدی روبرو بوده و طی این سه سال نیز ملک با افزایش ۱۵۰ تا ۲۰۰ درصدی مواجه شده، بنابراین همان‌طور که مشاهده می‌کنید، تهیه مسکن برای کارگری که حداقل حقوق را دریافت می‌کند، عملا ممکن نیست.

این کارشناس مسائل اقتصادی با اشاره به اینکه عملا دو سال است که شورای عالی کار در تعیین دستمزد، نمی‌تواند به اجماع و جمع‌بندی دست پیدا کند، بیان داشت: امسال نیز با توجه به اینکه خواسته نمایندگان کارگری به هیچ عنوان مورد قبول دولت و نمایندگان کارفرمایی قرار نگرفت، آن‌ها مصوبه افزایش حداقل دستمزد کارگران را امضا نکردند و دولت محبور شد خود این مصوبه را برای اجرا ابلاغ کند.
 
طرح افزایش حداقل دستمزد؛ آیا حقوق پایه کارگران دو میلیون و ۸۰۰ هزار تومان خواهد شد؟
این روزها فاصله دستمزدی بین کارمندان و کارگران معنادار است

دولت نباید بین کارمندان و کارگران تبعیض قائل شود
وی اضافه کرد: با توجه به جمعیت ۱۶، ۱۷ میلیونی کارگران، دولت باید همانگونه که برای کارمندان و بازنشستگان خود حداقل حقوق را دو میلیون و ۸۰۰ هزار تومان تعیین کرده، برای کارگران نیز چنین موضوعی را عملیاتی کند و در این رابطه نباید هیچگونه تبعیضی میان کارمندان خود و قشر عظیمی کارگری قائل شود، از طرفی با توجه به اینکه کارفرمایان نیز زیر بار افزایش بیش از ۲۰ درصدی حداقل دستمزد نخواهند رفت، دولت خود باید این مابه‌التفاوت را باید پرداخت کند.

رئیس دانشکده اقتصاد دانشگاه خوارزمی با بیان اینکه دولت راه‌های مختلفی دارد که این مابه‌التفاوتی که به آن اشاره شد را پرداخت کند، تصریح کرد: به عنوان مثال یکی از این راه‌ها را برای شما بازگو می‌کنم، در حال حاضر یک کارمند شش میلیون تومان در حکم کارگزینی او حقوق قید شده، اما وازیری او با اضافه کاری و مزایای مختلف شاید به ده میلیون تومان برسد، می‌توان این مزایا و اضافه حقوق را در قالب اوراق یک ساله به کارمند پرداخت کرد و با این صرفه‌جویی که صورت می‌گیرد، آن مابه‌التفاوت حداقل حقوق کارگران را نیز می‌توان تامین کرد، این درحالیست برای اوراق کارمندان نیز می‌توان ماهی یک درصد سود در نظر گرفت، تا این موضوع نیز برای آن‌ها هم دارای جذابیت شود.

شقاقی با اشاره به اینکه برای انجام چنین اقداماتی به منظور برقرارکردن عداات دستمزدی بین کارمندان و کارگران دولت باید عزم و اراده داشته باشد، عنوان داشت: این کار دارای مزایای زیادی است، اولا در منابع دولتی صرفه‌جویی می‌شود، دوما همان‌طور که اشاره شد عدالت دستمزدی کارگران نیز تا حدودی محقق خواهد شد و دست آخر نیز این تبعیضی که در قبال کارگران در موضوع دستمزد نیز وجود دارد، از بین خواهد رفت.

این اقتصاددان با تاکید بر اینکه دولت باید این شکاف درآمدی حاصل از تفاضل افزایش نرخ حداقل دستمزد کارگران بانرخ تورم را جبران کند، خاطر نشان کرد: قدرت خرید کارگران در این سال‌ها تحلیل رفته و با توجه به اینکه حداقل دستمزد نیز مطابق با نرخ تورم با افزایش روبرو نبوده، این امر فشار معیشتی بر کارگران را فزونی بخشیده، حال در این رابطه دولت باید تدابیر مناسبی را اتخاد نماید، تا سفره معیشتی این قشر عظیم بیشتر از این‌ها کوچک نشود.

وی گفت: با توجه به اینکه امسال نیز تورم بین ۳۰ تا ۴۰ درصدی را تجربه خواهیم کرد، باید عدالت دستمزدی به مانند سایر اقشار در حق کارگران نیز اجرایی شود، چرا که با احتساب جمعیت ۱۶، ۱۷ میلیونی کارگران، خانواده کارگری جمعیتی بین ۴۰ تا ۵۰ میلیون نفر از ایرانیان را شامل می‌شود، بنابراین در چنین شرایطی دولت باید اقدامات حمایتی ویژه و مناسبی را برای کارگران اجرایی کند. 
منبع: فرارو
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱۴۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
کارگر
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۱
0
49
خاک بر سر دولت
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۱
0
50
خدا لعنتشون کنه
هیچ کس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۲
3
50
اگر کسی فکرکنداین نظام وهمه دولتهایش برای ضعفاگت ی انجام خواهددادسخت پراشتباه است اصل حفظ حکومت چازدست ندادن ریاست است کارگریعنی بی‌ارزش‌ترین عنصرجهان چون قدرت دفاع ازحقش راندارد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۲
5
50
دولت بزرگترین کارفرماست.پس هیچ وقت همچین کاری نمیکنه.البته هر بلایی تو این چندین سال سر مردم اومده خصوصا قشر ضعیف تقصیر دولت و نظام نیست.تقصیر خود مردم هستش که تو همه صفوف وایمیستن از جمله انتخابات.
ی عده هم که جیره خور هستن و فقط شعار میدن. شکمشون سیره و درد قشر ضعیف رو اصلا نمی‌فهمن...
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۲
بانظردوستمون موافقم واقعا هربلایی سرمون میاد تقصیر خودمونه وقتی دولت ونظام به رای وحمایت این کارگرا نیاز دارن کارگرا تو صحنه هستن ولی درعوض دولت برای این قشر که چرخه ی مملکت رو میچرخونه سخترین کارهاروباکمترین حقوق انجام میده ارزشی قایل نیست پس کارگر هم باید ازاین به بعد دولت رو اینطوری همراهی کنه چون رای وحمایت مردم هم از دولت توهم وتورم میاره برا خیلیا
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۳
منم موافقم
ملت همیشه در صحنه..
مهراب
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۲
3
31
کجا شده ۲۸۰۰ پس این بیمه کم میکنن برجی ۷۰۰ یعنی همون دست مزد پارسال۶۰ درصد بردن رو بیمه دولتی که همین پول بره راحت تو جیب دولت
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۲
1
46
مسولین به خودتون بیایید تا دیر نشده به خدا حق کارگرا این نیست یه فکری بکنید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۲
بی ناموسها خوشون میتونن با این حقوق خرج فقط یک روز خودشون بدن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۲
1
13
سلام دوستان دولت برای کارگران مثل شوتره .بهش میگن بار ببر میگه من مرغم میگن تخم بزار میگه من مرغم.خودتونو خسته نکنید.اینجوری میشه که سلطان ماشین دستگیر میشه
علی
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۲
0
16
دولتمردان ما مردنیستن اگرمرد بودن پای حرفشون می ایستادن چندماه قبل اعلام کردن حقوق بازنشستگان تامیناجتماعی ۲وهشتصد ماهم گفتیم ۱تومن میدیم کرایه خونه وبقیش خرج زندگیمون میشه اما باباج دا دن کارخونه داران رای شونا عوض کردن معلومه نیست پشت اینرای چه ماجراییه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۲
0
15
اشکال نداره ما هم خدایی داریم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۲
ما خدا نداریم اونا دارن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۲
1
6
افزایش حقوق نخواستیم در عوض دولت حق بیمه را خودش پرداخت کنه واز کارگر کسر نکنه
بازنشسته
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۲
1
5
والله بخدا کارمندها هم با این حقوق مثلا 2میلیون و800هزارتومانی هم بااین گرانی و با فرزندان دانشگاهی و بیکاری هم نمی تواند در هیچ سالی صاحبخانه شود چه برسد به کارگران هزینه ها گران دانشگاها گران خونه ها چه برای خرید کوچه اجاره گران ماشین گران سفر گران وهرچیزدیگرکه فکر کنید گران است و هیچ بازنشسته ویا شاغل با حقوق کم به هیچ جا نمی رسد مگر دررأس کار ویا ریس جمهور ویا در ادارات ریس کل یا مدیرکل جایی باشی با حقوقهای کلان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۲
0
10
آه میدونیدیعنی چی یعنی کارگری که۱۱ساعت کارمیکنه و۱۳۰۰هزارحقوق میگیره وحتی جرات اعتراض نداره چون بیکارمیشه وکسی هم تواین مملکت خراب شده نیست که حقش روبگیره ماکارگران شرکتهای خصوصی حتی نمیدونیم آخرمون چی میشه زیرنظرکدام ارگان هستیم وگرنه این پوله که مامیگیریم انشاله آه مادامن خودتون وبچه هاتون روبگیره ومانظاره گرباشیم
دارابی
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۲
0
6
باسلام صبحتم با آقای روحانی است سوال این است جناب آقای روحانی خودت هم میدانی در این دو وره ریاست جمهوری انصافا برای آحاد ملت ایران کاری نکردی بخصوص قشز ضعیف وتایثر گذار کشور یعنی طبقه کارگری که عصای اقتصاد. تولید هستند واینقدر به این قشر بی توجهی می‌شود که حد ندارد آنهم با این این گرانی افصار گسیخته ونابسامان که دولت حتی در کنترلش هم کاری صورت نمی‌دهد ودر این اوضای بحرانی اقتصادی وتورم بالا و گرانی سرسام آور حتی تولیدات داخلی قشر کارگر با این حقوق فقیرتر وحتی گرسنه وتهی دست بودند وبرتر شدن آقای ریس جمهور چرا برای حقوق کارگران شخص شما کاری انجام نمیدهید علیرغم اینکه رهبر انقلاب هم تاکید ویژه در ارتباط با این قشر زحمتکش داشتن ولی متاسفانه کی اهمیت نمی‌دهد همینکه یک مقدار کم حقوق کارگران شرکتی زیاد شده بخصوص دستکاههای دولتی هم کار غیر قانونی وبر علیه کارگر انجام می‌دهند متلا بنده درست 15سال نیروی شرکتی بانک کشاورزی از ابتدا بعنوان نگهبان ملک شون هستم وانهم به صورت انفرادی وبصورت شبانه روزی از وجودم بعنوان نگهبان در این 15سال استفاده می‌کنند ولی حکممهرگز حقوقی که باید یک نگهبان مزایا آنرا بدهند حتی یک ریال هم ندادن وحتی اضافه کار منی که اصلا اوقات فراغتی ندارم حتی برای انجام کار شخصی خودم اضافه همکارانم در اداره خیلی بیشتر از بنده است 15سال شوخی نیست وجالبه که بعد از 15سال آمدن حکم نگهبانی بنده و که نگهبانی انجام می‌دهم حکمم رو زدن پیش خدمت هم حقوقم کم کردند وهم توی این 15سال گروه ام شده10گروه ام کردن 6نمیدونم باید به کی بگیم 15سال نگهبان در واقغه وقتی یک نفری بصورت شبانه روزی باشی می‌شود سرایدار ولی حتی یک ریال حقوق ومزایا نگهبان ویا سرایداری به بنده ندادن وجالبه نگهبان ویا سری ار باشی ولی کمترین حقوق رو بهت بدهند آنهم در یک بانک دولتی وای بحال شرکت‌های خصوصی لطفا راهنمایی کنید برای گرفتن حقم باید به کجا مراجعه بکنم وچرا باید اینجوری حق یک کارگر رو پایمال بکنند مگر ما خرج نداریم زن بچه نداریم15سالبصورت تنهایی نگهبان باشی بدون یک روز مرخصی
محمد کاظم رفعتی
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۲
0
5
خدا وکیلی این توهین به زن ایرانی زن یه کارگر که خدا میدونه برا سیر کردن بچه هاش چقدر رنج میخوره نیست که حق همسر ازپنجاه ونه هزار تمن بشه شصت هزار دراین زمان گرونی نگبت ترین پفک شده دو هزار این ریشخند نیست بااین حال همین بیچارها صف رای دادن تشکیل میدن باز میان معلوم.
ناشناس
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
۰۱:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۲
0
10
دولت تابحال کدامیک از وعدهایی که داده عمل کرده چون قدرتشو نداره این دولت بجای اینکه کنار مردم باشه همیشه در مقابل مردم بوده‌است امیدوارم هرچه زودتر دوره ش بسر بیاید امین
کارگر
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۲
0
8
لعنت خدا بر پایمال کننده حق کارگر و بازنشسته
حبیب
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۲
0
6
با این مرز بندیها همیشه اختلاف طبقاتی مابین مردم عزیز ایجاد میکنند تا به نتیجه دلخواه خود برسند ولی مردم باید ناامید نشوند و اعتراض خود را علنی کنند این موش و گربه بازی تا کی
کارگر
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۲
0
9
لعنت بر پدر ومادر کسی ک در حق کارگر ظلم میکنه
ناشناس
United States of America
۰۲:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۲
0
6
مملکت ارتش حسین قولی خان است هرکی زر وزور دارد حرفش هم پیش است در مملکت لیبرال کارگر باید بسوزد تابمیرد
داریوش رضایی
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۲
1
5
هوا دلپذیر شد گل از باغ بردمید دیدید که ...
فرهاد
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۲
0
11
باسلام دولت چرا صورت مسئله راعوض میکند حرف جامعه کارگری چیزدیگری است چرا برای کامندان کشوری ولشکری بوجه دارند ولی به کارگر که میرسه دریا خشک میشه چراتبعیض بین کارگرها ودیگر ارگانها میگذارید دولت فریدون بندشوآب برده دیگه نمیتونند کشوررا اداره بکنند فسادوفحشا بیکاری تورم بیدادمیکنه نمیتوند کشوررا بچرخونید بزارید برید یا گمشید کثافتها
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۲
0
11
رئیس جمهور برادرش دزد ، معاون اول رئیس جمهور برادرش دزد، وزیر کار دامادش دزد ما از این دولت دزد سالار چه انتظاری داریم .
اسماعیل حقی
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۲
1
5
سلام.عزیزم کارگران اجرشان در آخرت است بزار کارمندان میلیاردر باشن گور بابای ما فهله ها
کارگر‌بازنشسته‌ایرانی
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۲
0
3
سلام
اوائل‌انقلاب‌هرکس‌
میخواست‌دل‌مردم‌را‌
بدست‌آورده‌و‌جهت‌
انتخاب‌شدن‌برای‌
مدیریت‌یانمایندگی‌ویا
ریاست‌جمهوری‌در
بیو‌گرافی‌خود‌ذکر‌می‌کرد
کارگر‌زاده
ولی‌الان‌انگار‌اگر‌بگوید
سر‌کارگر‌را‌می‌گذارم‌روی
سینه‌اش‌روسای‌ارشد
بیشتر‌میپسندند
عمری‌کار‌کردیم‌که‌در‌
بازنشستگی‌آب‌باریکه‌ای
داشته‌با‌شیم‌ندادند‌که‌هیچ
حتی‌برای‌کم‌‌وکاستی‌آن‌‌اگر
بخواهیم‌کار‌کنیم‌اولاً‌که
باتوجه‌به‌سن‌سالمان‌که
نیست‌درثانی‌اگرهم‌باشد
که‌احتمالش‌بسیار‌ضعیف
است‌تا‌،تامین‌اجتماعی‌
مطلع‌شود‌حقوق‌را‌قطع‌و
جریمه‌هم‌همراهش‌است
ولی‌کارمندان‌دولت‌چه؟؟؟؟
حالا‌به‌شریعتمداری‌اشعری
حق‌داریم‌بگوئیم‌وزیر‌
کارمندان‌دولت‌یا‌خیر؟؟؟؟؟
خدا‌از‌تمامشان‌نگذرد‌به
حق‌این‌ماه‌ومولود‌این‌ماه
وشهید‌این‌ماه‌‌وامضاء
کننده‌پرونده‌هایمان‌در
این‌ماه‌ظاهرشان‌مسلمان
است!!!!!
تن‌آدمی‌شریف‌است‌به‌جان
آدمیت
نه‌همین‌لباس‌زیباست
نشان‌آدمیت
کارگر‌بازنشسته‌ایرانی
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۲
0
1
سلام
اوائل‌انقلاب‌هرکس‌
میخواست‌دل‌مردم‌را‌
بدست‌آورده‌و‌جهت‌
انتخاب‌شدن‌برای‌
مدیریت‌یانمایندگی‌ویا
ریاست‌جمهوری‌در
بیو‌گرافی‌خود‌ذکر‌می‌کرد
کارگر‌زاده
ولی‌الان‌انگار‌اگر‌بگوید
سر‌کارگر‌را‌می‌گذارم‌روی
سینه‌اش‌روسای‌ارشد
بیشتر‌میپسندند
عمری‌کار‌کردیم‌که‌در‌
بازنشستگی‌آب‌باریکه‌ای
داشته‌با‌شیم‌ندادند‌که‌هیچ
حتی‌برای‌کم‌‌وکاستی‌آن‌‌اگر
بخواهیم‌کار‌کنیم‌اولاً‌که
باتوجه‌به‌سن‌سالمان‌که
نیست‌درثانی‌اگرهم‌باشد
که‌احتمالش‌بسیار‌ضعیف
است‌تا‌،تامین‌اجتماعی‌
مطلع‌شود‌حقوق‌را‌قطع‌و
جریمه‌هم‌همراهش‌است
ولی‌کارمندان‌دولت‌چه؟؟؟؟
حالا‌به‌شریعتمداری‌اشعری
حق‌داریم‌بگوئیم‌وزیر‌
کارمندان‌دولت‌یا‌خیر؟؟؟؟؟
خدا‌از‌تمامشان‌نگذرد‌به
حق‌این‌ماه‌ومولود‌این‌ماه
وشهید‌این‌ماه‌‌وامضاء
کننده‌پرونده‌هایمان‌در
این‌ماه‌ظاهرشان‌مسلمان
است!!!!!
تن‌آدمی‌شریف‌است‌به‌جان
آدمیت
نه‌همین‌لباس‌زیباست
نشان‌آدمیت
محسن
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۲
0
6
کارفرما کیه؟؟؟؟؟
خود دولت ،بچه هاشون ،اقوامشون و .......
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۳
سلام چاره جز اینه که ناله شب خیز کنیم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۲
0
4
هیچ کس نمیخواد خیری به کارگر زحمت کش جامعه برسه
چون کارگر رو از خودشون نمیدونن.و این رو هم میدونن اما
به روی خودشون نمیارن که همین کارگر نبود جدا آیا کسی
از آقایون حاضر میشدن خودشون یا خانوادشون کارگری کنن
و چون کارگر نیستند عمرا بفهمند که کارگر درد کشیده
یعنی چی.....
یک کارگر
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۲
0
1
ناعدالتی تبعیض و فساد همه جا بخصوص شرکتها و ادارات و ارگانها رو گرفته معلوم نیست چطور اینطور شد .حالا هم که قانون حداقل رو برامون تعیین کرده و میگه پایه بشه ۲۸۰۰ یه عده نمیزارن و هزارتا سنگ اندازی میکنن و خود مدیران همه در حال دزدی هستن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۲
0
1
خوب ازاین حکومت چه انتظاری دارید .برقراری عدالت .نه جانم انتظار دوراز ذهن است دولت جمهوری اسلامی اگر عدالت داشت اگر تقوا داشت اگر مسئولین خدا شناس بودن مقید به دین وایمان بودن وضع مملکت ما این نبود.یک چیزی خیلی جالب است.بازنشستگان تامین اجتماعی .پیشروهای انقلاب بودن اون موقع جوان بودن خوب میدویدن خوب برعلیه شاه شعارمیدادن درودیوارشهررا باشعارها پرمیکردن. سریعا به جبهه جنگ اعزام میشدن الان حضرت اسلام چنان بلایی سرشان میاورد.بااین عدالت پرداختها . الان دارن میگن وای اونکه مرده مابودیم.ولی این راهم دولت محترم بایدخوب بداند شاه راهم این قشرکارگروضعیف وفقیرو مستضعف فراری دادن.به هوش باشید.بیشترازاین به قشر کارگر بازنشسته های کارگری ظلم نکنید نگذارید کاسه صبرشان لبریز شود.همه چیز را زیرپا بگذارند حتی جان وزن وبچه هایشان.ازکارگران وبازنشستگان تامین اجتماعی این قشر زحمت کش .استدعا میکنم اگر عمری باقی بود واقای دکتراحمدی نژاد ازفیلتر شورای نگهبان رد شد برای ریاست جمهوری کاندید شد به ایشان. رای دهید که دراین چهل سال تنها کسی که به فکر قشر ضعیف ومستضعف جامعه وقشرکارگر بود ودستشان رامیگرفت احمدی نژادبود وصلام.امیدوارم این قشر ضعیف جامعه ودولت محترم تقاضای عاجزانه بنده حقیررا قبول کنند
محمود
Iran (Islamic Republic of)
۰۳:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۲
0
5
چرخ فلک میچرخه .. ما هم روزی متحد میشیم و حقمونو از شما خواهیم گرف .. به امید اوون روز
محمود
Iran (Islamic Republic of)
۰۳:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۲
0
6
چرخ فلک میچرخه .. ما هم روزی متحد میشیم و حقمونو از شما خواهیم گرف .. به امید اوون روز
زیر آوار مونده مستمری بگیر
Iran (Islamic Republic of)
۰۳:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۲
0
0
من بعنوان یک مستمری بگیر از همه چی واز دولت امیدی ندارم بی خداها من مستمری پرداخت شدمو طی 31 سال مطالبه گرم 250 میلیون بیمه پرداخت کردم سود مدت فوق برا حرام خورا پول پرداختیمو بدید هیچی نمیخوام 1600 مستمری من 2%سود پولم نمیشه همین من یه تکاور عملیات ویژژژژه جنگم بی مواجب هزار مشگل از جمله موجی اعصاب روان. پی تی اس دی. شیمیایی برابر کمیسیون پزشگی بی خداها من برا پول داروم موندم خجالت بکشین بی دردا 1600رو من به کدوم زخم بزنم شرم بر شما
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۳:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۲
0
3
دنیاراازدست دادیم آخرت هم ازدست دادیم
حسین
Iran (Islamic Republic of)
۰۴:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۲
0
3
خاک برسر روحانی وکابینش
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۴:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۲
0
3
شتر سواری که دولا دولا نمیشه به کارگر بدن خوشون چیکار کنند این همه اختلاس
ناشناس
Norway
۰۴:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۲
2
3
خدا کنه نفرین این قشر بدبخت و زحمتکش دامن این دولت بی لیاقت و بی کفایت بگیره . خاک توی سرتون کنند مردم را بدبخت کردید با این اداره مملکت . ای کاش خمینی دوباره زنده میشد و حکومتی که وعده داده بود را میدید . فقط خدا عمر رهبرمون رو زیاد کنه اگر او نباشه . به قران مملکت بدتر از زمان پهلوی میشه .
ناشناس
Norway
۰۴:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۲
0
3
خدا کنه نفرین این قشر بدبخت و زحمتکش دامن این دولت بی لیاقت و بی کفایت بگیره . خاک توی سرتون کنند مردم را بدبخت کردید با این اداره مملکت . ای کاش خمینی دوباره زنده میشد و حکومتی که وعده داده بود را میدید . فقط خدا عمر رهبرمون رو زیاد کنه اگر او نباشه . به قران مملکت بدتر از زمان پهلوی میشه .
ح
Iran (Islamic Republic of)
۰۶:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۲
4
2
دستمزد کارگرا راهم به ۲۸۰۰میلیون هزار تومان مثل حقوق کارمندان دولت افزایش دهید ومثل کارمندان محترم بند بازنشستگی به مبلغ ۴۵۰هزار تومان وپول بیمه به مبلغ ۴۵۰هزار تومان ومالیات هم به مبلغ ۳۰۰هزار تو مان کم کنید تا بفهمند که دولت داره در دستمزد کارگر لطف میکنه همه اش ۵۰۰هزار تومان بیمه از کارگر میگیره که ازاین ۵۰۰هزار ۲۳٪ کار فرمایان محترم واریز میکنن هم دفترچه بیمه دارن وهم با همین مبلغ بازنشسته میشون وهنوز غرغر هم میکنن
حامد
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۲
0
4
آقا پس این افزایش چی شد
حمید
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۲
0
6
روزی بشه هر کدوم از این مسئولین به دردی دچار بشوند و عذابی که به مردم و قشر ضعیف دادن تو بستر بیماری پس بدهند
محمد رضا
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۲
0
3
با حقوق کارگر مسئولین نظام میتونن زندگی کنن که ما بتونیم اعتراض که میکنیم میشیم از عناصر ضد انقلاب
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۲
0
2
یعنی حقوق تامین اجتماعی ۲۸۰۰میشه ؟والا بخدا من سکته میکنم وگرنه...هعی پول فقط پول...خدایا جورش کن خودت...
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۲
0
3
هوش زیادی نمیخواد برای اینکه فهمید دولت فقط حرف میزند به دروغ وبه فکر مردم نیست
کامی
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۲
0
4
لعنت خدا بر شریعتمداری وزیر کار و وزیر سابق صمت که اونجا رو به ویرانه تبدیل کرد امروز هم سفره کارگر رو از بین برد، روباه مکار روزی باید جواب بدی
تنها
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۲
0
4
همه دارن فیلم بازی میکنن که مثلا ما بفکر کارگرا هستیم همون مجلسی ها با رای این کارگرهای ساده رفتن مجلس الان همه‌برا خودشون کارفرما شدن
کارگر
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۲
0
1
این دولت نیست که ما داریم غارت گران این مملکتند
طرفدار ایران
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۲
0
1
علت این همه تبعیض مشهود بین کارمندان دولت و کارگران چیست؟ایا دولت حاضر به جوابگویی به کارگران وخانواده هایشتن است؟ ایا برای دولت اهمیت دارد که خانواده های کارگران در چه وضعیت بسیار بد مالی و فرهنگی و رفاهی هستند؟ایا دولت های حال وگذشته به علت عدم وجود حذب کارگر با تمام توان مانند زمان تعیین حقوق ودستمزد از این شرایط سوئ استفاده ننموده اند؟ایا با این وضعیت امکان زندگی در حد حداقل برای خانواده های کارگری و بازنشستگان تامین اجتماعی با این همه نارسای هایی که تا با حالا دولت ها بر سر این قشر ضعیف امده وجود دارد؟جواب همه این سوالات را چه کس میدهد؟
Blue
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
۱۰:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۲
0
3
لعنت بر دولت اصلاح طلبان فقیر کش
خود این ها طرفدار نظام سرمایه داری و شرکتهای پیمانکاری هستند .
صدای کارگر
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۲
0
1
ایا برای دولت ها و سران اهمیت دارد که چه بلایی بر سر کارگران و بازنشستگان تامین اجتماعی میاید؟
ایا غیر از این است که نگاه دولت ها به ما مانند نگاه ارباب به برده میباشد؟
ایا واقعیت امر ، این زندگی که ما کارگران و بازنشستگان تامین اجتماعی داریم لایقش هستیم؟
به راستی این دولت های حال و گذشته حامی قشر کارگر وبازنشستگان تامین اجتماعی ... هست یا اینکه...؟
تا چه زمانی و به چه مقدار کارگران این فرزندان نا خلف جامعه میبایست تاوان مال اندوزی و طمعکاری سود جویان و ثروتمندان را تحمل کند؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۲
0
0
این دولت که باشعار تدبیر وامید،خودشو جا زد،تدبیرش تبعیض ،وامیدش تفرقه بین کاروکارمند بود،هاشا به کرمت روح ترامپ راسفیدکردی تو.....
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۲
0
1
این دولت که باشعار تدبیر وامید،خودشو جا زد،تدبیرش تبعیض ،وامیدش تفرقه بین کاروکارمند بود،هاشا به کرمت روح ترامپ راسفیدکردی تو.....
ا.م
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۲
0
2
ماشالله همتون خوب حرف میزنید اما پای عمل که بیاد همه بخاطر منافع خودتون هیچ کاره تشریف دارید بس کنید وقتی بعد از دوماه نتونستید هیچ کاری بکتید یعنی وای به حال ما که مسئولین بی کفایتی مثل شما داریم بیایید یکماه با حقوق یه کارگر زندگی کنید ببینم بلد هستید
واقعا برای قشر کارگر باید متاسف بود
ناشناس
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
۱۰:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۲
0
1
من مستمری بگیرم ماهی یک میلیونوپانصدمیگیرم ب خداقسم مستاجرم مریضی خیلی سختیم دارم ماهی یکی دوبارباد.چکاب کامل بدم دیگه سر سفرم خالیه دلم ازاین همه ظلم خیییییییلی پره واقعا چارهای ندارم فقط شبوروزم شده نفرین باعث وبانیش خداهسسسسست
کارگر بی کس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۲
0
0
از خدا بترسید چوب خدا صدا ندارد.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۲
0
0
لعنت بر این دولت کثیف..انشالله به زودی این دولت منحل بشه..آمین
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۲
0
4
دستمزد کارگرا راهم به ۲۸۰۰میلیون هزار تومان مثل حقوق کارمندان دولت افزایش دهید ومثل کارمندان محترم بند بازنشستگی به مبلغ ۴۵۰هزار تومان وپول بیمه به مبلغ ۴۵۰هزار تومان ومالیات هم به مبلغ ۳۰۰هزار تو مان کم کنید تا بفهمند که دولت داره در دستمزد کارگر لطف میکنه همه اش ۵۰۰هزار تومان بیمه از کارگر میگیره که ازاین ۵۰۰هزار ۲۳٪ کار فرمایان محترم واریز میکنن هم دفترچه بیمه دارن وهم با همین مبلغ بازنشسته میشون وهنوز غرغر هم میکنن
حقوق بشردر مورد کارگر در ایران صدق نمیکند
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۲
0
1
دیگر این نظام و دولت بدرد نمیخورند اینها فقط بفکر خودشون هستن..یعنی نظام سرمایه داری..یعنی کارگر باید بمیره..کارگری یعنی برده داری نوین در ایران...مردم انقلاب کردن تا با آسایش و امنیت خاطر زندگی کنن، امنیت فقط بمعنای جانی نیست..ما کارگران امنیت شغلی نداریم،این یعنی بی توجهی.... اما این آسایش مختص بالایی ها شد نه مردم ..از ثمره انقلاب و خون پاک شهیدان چیزی حاصل نشد..دین امروزی یعنی ریا، کلک ..دین اسلام خوب هست ولی اینها با اسم دین خون مردم رو توشیشه میکنن..دیگر از اسلام فقط یک نام باقی مانده ...تعصب بیجا به عده ای خاص این نظام نکنید،حقیقت مثل روز روشن هست.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۲
0
0
هیچکی ب فکر کارگر نیست خودشون جیبشون پر بهترین خونه میشینن بفکر کارگری که نصف بیشتر حقوقش میره جای کرایه خونه نیستن واقعا متاسفم برادولتی ک قشر کارگر بااین همه زحمت باید انقد سختی بکشن .این ۲۱ درصدم درد عمتون میخوره
هلیا انصاری
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۲
0
2
وقتی بحث از افزایش حقوق کارگران هست یک چاره ای به فکر کارگران ساختمانی هم بکنن که نه مزایا دارن نه بیمه بیکاری نه... قشر خیلی ضعیفی هستن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۲
0
1
بدبخت کار گر جون میکنه پولشو کس دیگه میخوره پس چرا شعار میدین که حامی کار گر هستین دارین تیشه میزنین به ریشه کار گر با این حقوق یه دوچرخه هم نمیتونیم واسه بچمون بخریم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۲
0
1
کارگران . هر چه. تلاش. کنند. و. زحمت بکشند. و دستمزد بخور نمیری. . دریافت کنند. اشکالی ندارد.
اما. شهرداران. از جمله. شهردار. رشت و. عده ای. دیگر.از.دولتیها. گفتند. 14 میلیون برای ما کمه
چون. داریم بیل می زنم
و حق من. از. این. مملکت . باید. بیشتر از اینها. باشد
نا شناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۲
0
0
دولت مقصر نیست میخواهد در حکومت اسلامی عدل امیر المومنین را پیاده کند باید بین غنی وفقیر مشخص باشد تاتدبیر امید پیاده شود
کارگر
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۲
0
0
ما کارگران باید انقلاب ونظام جدیدی در ایران ایجاد کنیم یا باید تاآخر با ذلت وخواری زندگی کنیم ...نظام ایران نظام سرمایه داریست..نظام دزدی هست..نظام آسایش آقازاده ها..(هیچ قومی به آسایش نمیرسه مگر اینکه خودشون سرنوشت خودشون رو رقم بزنن تو قرآن هستش)پس بیاین یه حرکتی بکنیم یا وضعیت همینه ..من نمیگم شورش کنیم..یه راهپیمای عظیم علیه این بی عدالتی ها بدون خشونت ودرگیری
کارگر
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۲
0
1
ما کارگران باید انقلاب ونظام جدیدی در ایران ایجاد کنیم یا باید تاآخر با ذلت وخواری زندگی کنیم ...نظام ایران نظام سرمایه داریست..نظام دزدی هست..نظام آسایش آقازاده ها..(هیچ قومی به آسایش نمیرسه مگر اینکه خودشون سرنوشت خودشون رو رقم بزنن تو قرآن هستش)پس بیاین یه حرکتی بکنیم یا وضعیت همینه ..من نمیگم شورش کنیم..یه راهپیمای عظیم علیه این بی عدالتی ها بدون خشونت ودرگیری
جعفر سلمانی
United States of America
۱۱:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۲
0
2
خط فقر ۹میلیون حقوق کارگر ۱۸۳۵۰۰۰تومان واقعا عالیه آخر عدالته باعنایت به فرمایش حضرت آقا بازم وزیر کار مونده چیکار کنه به فرمایشات رهبر دلسوزمان عمل کنه یه طرف کارفرمایان قدرتمند رو بگیره
جعفر سلمانی
United States of America
۱۱:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۲
0
1
خط فقر ۹میلیون حقوق کارگر ۱۸۳۵۰۰۰تومان واقعا عالیه آخر عدالته باعنایت به فرمایش حضرت آقا بازم وزیر کار مونده چیکار کنه به فرمایشات رهبر دلسوزمان عمل کنه یه طرف کارفرمایان قدرتمند رو بگیره
کارگر
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۲
0
4
فرق کارگر با کارمند چیه؟
کارگر کار بیشتر، سخت تر، با شرایط نامناسبت تر انجام میده پس چرا باید حقوق کمتر از کارمند بگیره
مگه نه اینکه همه ما توی این کشور داریم زندگی میکنیم و شرایط اقتصاد و تورم برای همه ما یکسانه پس این ضعیف کشی برای چیه؟
حتما میگید اونا تحصیل کرده ان توی کارگر تحصیل کرده نیستی. من با فوق لیسانس کارگرم. چرا؟ چون مجبورم مسئولیت یه خانواده و پدرمادرم به عهده منه
ولی خدا شاهده نمیتونم میرسونم پول کم میارم
من حتی نمیتونم یه جهیزیه بخرم این انصافه این عدالته
برای کسیکه نخواسته با خلاف و از راه نامشروع پول دربیاره
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۲
0
2
متاسفم برای آقایان تصمیم گیرنده که اگر یک درصد فقط ۱ درصد از عدالت عدل حضرت علی (ع) پیروی میکردند ایران را گلستان می کردند ولی متاسفانه همگی تا به فکر جیب خود مانده کی میاد به فکر کارگر بیچاره باشه تا وقتی خودشون در رفاه و بریز و بپاش باشند نمی تونند یک تصمیم عادلانه بگیرند اگر کسی پیدا می شد نفس این دو لوپی خورها رو می گرفت و مدتی منافعشان رو به خطر می انداخت آن موقع چشماشون از حقایق باز میشد و قدر این کارگران عزیز و محروم جامعه و بازنشستگان رو می فهمید.!؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۲
0
0
همه شما عوضی هستید
علیرضا
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۲
0
1
آقای توفیقی عزیز از اینکه از حقوق کارگر دفاع میکنید تشکر وانشالله هر چیزی که آرزو دارید خداوند به شما بدهد.ومطمعن باشید مورد حمایت کارگران هستیدو کارگران شمارو دوست دارند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۲
0
2
لشکری و کشوری نور چشمی هستن ولی بازنشستگان تامین اجتماعی ؟؟؟؟؟؟؟؟ کشوری لشکری از ما بهترونند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۲
0
0
خداااااااااااااااااااااااا
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۲
0
1
چه کسی گفته کارگرایرانیه کارگرحق زندگی داره فقط زمان انتخابات .زمان جنگ .کارگرایرانی به حساب میاد
کریم
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۲
1
0
من یه کارمند وزارت بهداشت هستم ، داداشم کارگر شرکت پتروشیمی هست . من فوق لیسانس هستم ، داداشم دیپلمه . حقوق داداش من دقیقاً دو برابر حقوق من هست . نه تنها پتروشیمی ، بلکه تمامی شرکتهای گازی و نفتی حقوق کارگران دو برابر حقوق ما کارمندان هست
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۲
0
1
بگذارید حقیقتی را از وضعیت حقوق رانندگان آموزش و پرورش در مشهد بگویم در حالیکه از سال گذشته تا کنون پنجاه درصد به حقوق کارمندان آموزش و پرورش اضافه شده و حقوق یک کارمند اداره آموزش و پرورش پنج تا شش میلیون تومان شده در حالیکه رانندگان همین اداره با ماشین خودشان و بنزین خودشان بدون بیمه یک میلیون و سیصد و پنجاه هزار تومان میگیرند و تا اعتراض میشود میگویند همین که هست فرد دیگری را جایگزین میکنیم به نظر من بازرسین باید به مشهد بیایند و این مشکل حقوق ظالمانه رانندگان شرکتی را که بیشتر آن هزینه استهلاک ماشین و بنزین میشود را حل کنند اگرچه اگر این مشکل برطرف شود آقایان مدیران رانندگان فعلی را اخراج خواهند کرد و از نزدیکان و فامیل های خودشان خواهند آورد خواهشمندیم به این مسئله در مشهد رسیدگی شود
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۲
0
0
بگذارید حقیقتی را از وضعیت حقوق رانندگان آموزش و پرورش در مشهد بگویم در حالیکه از سال گذشته تا کنون پنجاه درصد به حقوق کارمندان آموزش و پرورش اضافه شده و حقوق یک کارمند اداره آموزش و پرورش پنج تا شش میلیون تومان شده در حالیکه رانندگان همین اداره با ماشین خودشان و بنزین خودشان بدون بیمه یک میلیون و سیصد و پنجاه هزار تومان میگیرند و تا اعتراض میشود میگویند همین که هست فرد دیگری را جایگزین میکنیم به نظر من بازرسین باید به مشهد بیایند و این مشکل حقوق ظالمانه رانندگان شرکتی را که بیشتر آن هزینه استهلاک ماشین و بنزین میشود را حل کنند اگرچه اگر این مشکل برطرف شود آقایان مدیران رانندگان فعلی را اخراج خواهند کرد و از نزدیکان و فامیل های خودشان خواهند آورد خواهشمندیم به این مسئله در مشهد رسیدگی شود
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۲
0
1
کرایه منزل ماهی ۲۰۰۰ تن من است بعد حق مسکن تازه میخواهد بشود ۲۰۰ تومن اگر قشر کارگر تعدادش زیاد است در نظر داشته باشید بار اصلی کشور روی دوش کارگر بدبخت و مستضعف میباشد عادلانه به این وضع نگاه کنید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۲
0
1
این همه تبعیض چرا ـ پس عدالت
چی میشه ـ پس این انقلاب مال مستضعفان است چی میشه ـ چرا دولت و سازمان تامین اجتمایی حق کشی میکند ـ ما بازنشستگان چرا باید همراه خانواده هامون زجر بی پولی
شهریار پوراحمدی
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۲
0
0
این دولت خیلی کارهابایدمیکردونکردوخیلی وعده هاداده بود که به انجام نرسید درنتیجه براحتی میشودنتیجه گرفت که باید حق رابزورازحلقوم دولت دروغ پارویر بیرون آوردولاغیر .الی برکت اله هم یعنی همین .
بازنشسته
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۲
0
2
رهبر مردم مظلوم فلسطین میبیند ولی بازنشستگان مظلوم تامین اجتماعی که با حقوق یک میلیون پانصد با این تورم خرج زندگانی تو فقر دارن نابود میشند کسی بفکر نیس فقط بازنشتگان کشوری انسان هستن خانوادگی های تامین اجتماعی جرم شون چیه ؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۲
0
0
باسلام .سالهاست که ارزوی زیارت امام رضا علیه السلام را به همراه خانواده دارم ولی چه کنم که با این حقوق کارگری نیازهای اولیه زندگیام را نمی توانم تامین کنم ،یا امام رضا خودت فرجی حاصل نما
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۲
0
0
سلام من کارمند قراردادی آموزش پرورش راضی ام من کلا در قانون کار بمانم کارگری حقوق منو واریز کنن کل حقوق من با دوبچه با زرت شد 2800000 وبا کسر 200تومن پول بیمه شد 2600000 نمیدونم آنهایی که‌ 10000000میلیون میگیرن چه فرقی داره با ما تو اداره آموزش پرورش
محمدحسین
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۲
تنها مصرف کنندهای جامعه که باعث رشد تولید میشن کارگرا هستن احمقترین افراد سیاسی هم اینو متوجه میشن مگه شما قصد دیگی داشته باشی با این نظام کثیفتون یادتون باشه واسه بنزین ۳۰۰۰تومنی کی ریختن بیرون همین کارگرا بودن
محمد حسین
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۲
حقوق کرمندای دولت از دست رنج و ذلت و فقر کارگراس اون وقت انصاف کجاس که کمترین دارمدو داشته باشه پرایدو کی سوار میشه بنزو کی کی دنباله خونه تو پس کوچه های مزخرفه کی تو کانادا کی لباس کفش ایرانی میخره کی خارجی کی لوازم خانگی ایرانی میخر که خارجی وغیره دیگه همه میدونیم چند درصد جامعه با حقوق کارگری زندگی میکنن حدود ۸۰درصد کاش حقوق مسولینو نمایینده های کارگری تایین میکردن
محمد حسین
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۲
اگه واقعا اسلامی هستین یه سال حقوق و مسولینو بدید دسته نمایینده های کارگری
بازنشسته بدبخت وستمدیده
Canada
۱۵:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۲
0
1
خدایی داستان خوب تعریف میکنید.همه ماروگیرآوردید.چه شواریی؟چه نماینده گارگری؟نمیتونیداستعفابدید.میلیونهاکارگرازشماهاانتظاردارن.همه دولت؟؟چرا شماره ذره پیروزنمیشد؟؟والله من که به همه مشکوکم
هم وطن
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۲
0
0
دالبد
هم وطن
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۲
0
0
دالبد
هم وطن
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۲
0
1
اگر حسابی هست چرا باسوداها دزدند،اگر عذابی هست چرا ملاها ساکت نشستند،اگر شب اول قبری هست چرا ایمانها ظاهری شده،اگر بهشتی هست چرابدبخت وبیچاره ها را کوک میکنند،اگر جهنمی هست چرا بزرگان و سران ترس از مردن ندارند،وغیره..... آیاحقیقت دارد،تا کی بی عدالتی خدایا.
مجتبی
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۲
0
1
تر و خدا ۲۸۰۰۰۰۰۰ بکنین حقوق را جان هر کی دوست دارید به خدا بدهکاریم نمی سرفه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۲
0
1
سلام ماکه کارگرنیستیم مابرده هستیم فقط یک لقمه نان میدن که آز گرسنگی نمیریم بخداقسم من بادوتافرزندحقوقم شده 2600000تومان که بایدکرایه خونه پول آب برق مدرسه دخترم بدم دگه هیچی الان 6 ماه هست که نتونستم هتایک میوه بگیرم تنهامیوه ماشده هندوانه چون باپول ماکارگرمیشه خرید دگه هیچی دگه شرمنده زن بچه شدم هروزارزوی مرگ میکنم
یک کارگر
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۲
0
1
متاسفانه دهه اخیر سیاه ترین سالها برای قشر کارگر بود و تا دلتان بخواهد اختلاس و کارشکنی و سرکوب کارگران واقعا باعث تاسفه
علی
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۲
2
0
باید فرقی بین کارگر با کارمند باشه. منظورم کارمندی که تحصیلات داره. نه کارمندای قدیمی کم سواد. کارمندی کلا چند پله باید بالاتر از کارگر باشه. ولی هر دوقشر نباید در مضیقه باشن نکته مهم اینه. الان ی کارگر باید ماهی 5 حقوقش باشه یه کارمندم ماهی 9
علی
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۲
فدای این نظرت
من فوق لیسانسم کارگرم
همکارم سیکله اون ۲۰ میلیون حقوقشه من ۳ میلیون
وحید موسوی
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۲
0
0
ته خط خدا نشسته منتظرتون.
امروز با خانواده دور هم میخوری آقای دزد بیت المال اما باید تنهایی پاسخ بدهی.

شب قبر وحشت به جونتون بیافته اگه حق کسی یا کسانی رو ضایع کنید.

شما حرمت رهبران انقلاب رو هم نگه نداشتید . لعنت به مسئولین بی کفایت .
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۲
0
0
واقعاً ملت نمیدونن که دولت هیچ آهی نداره که با ناله سوداکنه؟! بابا،دولت با سیلی صورت خودشو سرخ نگهداشته!! دستش رو کرده داخل جیب مردم تا امسال هم یه طوری بگذره! شاید ترامپ رأی نیاره و وضعیت بهتر بشه!!! شک نکنید که اگه ترامپ رأی بیاره، سال بعد قحطی بزرگی تو ایران میاد و صغیر به کبیر رحم نمیکنه!! مگه اینکه امام زمان ظهور کنه و تمام معادلات رو بهم بزنه(انشالله)
rahman
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۲
0
0
سلام بنده کارگر یه بخش نیمه دولتی حقوقم کمتر از ٢ میلیون تومان بدون بیمه ومزایا
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۲
0
0
با سلام بنده ماهیانه دو دویست میگیرم چطوری خرج۴ نفر رابدم آیاانصافه چه طوری خرج کنم خدا به دادمان برسه دولت که کارینمیکنه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۲
0
0
یکی از سیاستهای حکومتها، انداختن اختلاف میان مردم و ادامه حکومت کردن هست! کسانی که این مطالب را مطرح می‌کنند که چرا حقوق فلان گروه از فلان گروه دیگر بیشتر یا کمتره، ادامه دهنده راه همین سیاست کثیف هستند!! پس اگه واقعاً جیره خوار دولت نیستید و بفکر کارگرانید، به کم بودن حقوقشان و وضعیت اسفناک مالی آنها اعتراض کنید، نه مقایسه حقوق آنها با کارمندان!!!
رضا
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۲
0
0
وقتی آمریکا و اروپا میگن قانون اساسی ایران همان قوانین حکومت آپارتاید یعنی همین اختلاف فاحش حقوق بین کارگر و کارمند. یعنی زندگی سگی برای کارگر. یعنی سوءاستفاده از کارگران زمان انتخابات
ارمان
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۲
0
2
عرض سلام و ادب خدمت همه کارگران عزیز و زحمتکش مملکت
از این اقا سوالی دارم که استاد کدام دانشگاه هستی این آمار و ارقام حقوق کارمندی رو از کجا اوردین بنده 15 سال سابقه در شغلی هستم که در ردیف سخت و زیان آور قرار دارد سال 98 حکمم 2190 هزار تومن بود که امسال بزور به دو هشتصد برسه ده میلیون مال شماهاست که کار سختتون روزی دو ساعت حرف زدنه دنبال افزایش حقوق کارگران زحمتکش باشید اما این راهش نیست و از استادی بدور هستش اینجور مقیاس زدن
حق اولاد کارمند ۱۱ هزار تومن ..عیدی یک سوم کارگر..بن ماهانه یک سوم کارگری ..و .بازنشستگی با حداقل حقوق یعنی فقط ایتمهایی که مشمول کسور بازنشستگی هستند که یعنی با ماهی دومیلیون بازنشست میشیم اما همکاران کارگری بنده سال 98با رقم ۵ میلیون بازنشست شدن.. که مجموع اینها و کل مزایا سه میلیون و پانصد پر نمیکنه مشکل کارگرهای عزیز و کارمندها اینه که امثال جنابعالی بدون منطق و برهان دنبال افزایش حقوق هستین که کارمون به اینجا کشیده شده متاسفم فقط
علی
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۲
سلام برادر
هر اماری میخای من براتون اماده میکنم
همکار من دیپلم داره من فوق لیسانس حقوقم به قران مجید اون تا ۲۰ میلیون در ماه میگیره من ۴ میلیون. همکار من که کار منده بدون ازمون هم اومده سازمان.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۲
0
1
سلام واقعا متاسفم برای دولت روحانی که تورم به ۳۰۰٪ رسیده ولی حق کارگری که روزانه ۱۱ ساعت وبا سخت ترین شرایط سرما وگرما داره کار میکنه و سالانه ۲۰٪ هم افزایش نداره

امیدوارم که اه خانواده کارگری مسولین این مملکت را به خاک سیاه بکشونه
کتابداران
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۲
1
0
ما کتابداران کتابخانه های عمومی تنها قشر کارمندی هستیم که حقوقمون از کارگران پایین تره کاش مسئولین مملکت فرهنگ وهنر به کتابداران هم بها بدن ومشکلات معیشتی شون رو حل کنند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۲
0
1
خدالعنتشون کنه اینقدی ک حق کارگراهست کارمندانیس ب خیلیاول مفت میدن چراهیچکس ب کارگرارزش قائل نیس چرابایدحقوق یه کارگراینقدکم باشه خدایی این انصاف نیست بخاطرهمین کاراشونه ک الان جوونامون گوشه زندانن.
م.م
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۲
0
1
من‌یک‌سووال‌ازمسوولین‌ودولت‌مردان‌این‌مملکت‌دارم‌امروزبه‌قولی‌روزقدس‌بودوحالا‌خارج‌ازمسئله‌شرایط‌کشورودنیا‌که ‌امکان‌اجتماعات‌میسر‌نگردید‌اما‌دولت‌مردان‌وکلیه‌مسوولین‌ونمایندگان‌مجلس‌وروسای‌سه‌قوه‌که‌دراین‌چندسال‌که‌ازعمر انقلاب‌میگذرد ومابنابروظیفه‌ملی‌وشرعی‌ودینی‌در محکوم‌ کردن ‌رژیم‌ صهیونیستی‌همیشه‌درصف‌اول‌کشورهای‌اسلامی ‌بوده‌وهستیم وبرعلیه‌ظلمی‌که‌براین‌ملت‌مظلوم‌‌میگردد‌ تجمعات‌برگزار‌وبیانیه‌های‌مختلف‌‌‌‌صادرمیکنیم‌‌حال‌چگونه‌ است‌که‌برظلم‌واجحافی‌که‌برطبقه‌کارگر‌که‌ازمردم‌همین‌کشور ‌هستندوجزئ‌اقشارکم‌درامد‌ودرصف‌اول‌‌حامی‌نظام‌اسلامی‌به‌شمارمی‌ایند‌مهرسکوت‌برلب‌زده‌ایم‌ایا‌این‌است‌‌‌‌نتیجه‌سال‌ها‌ حمایت‌وپشتیبانی‌ازولایت‌فقیه‌وحضوردرکلیه‌صحنه‌های ‌حساس‌‌در حمایت‌ازنظام‌اسلامی شایسته‌است‌‌‌‌‌ باتوجه‌به‌ شرایط سخت‌زندگی‌این‌قشر‌زحمتکش‌تدبیری‌اتخاذ‌گردد‌ وعدالت‌‌درپرداخت‌دستمزد‌درشان‌این‌قشر‌نیز‌رعایت‌گرددو شعاردفاع‌ازمظلوم‌وتوسعه‌عدالت‌‌‌ابتدا‌درداخل‌میهن‌اسلامی‌‌ به‌معنای‌واقعی‌به‌ثمرنشیند‌انشاا‌...
احمد
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۲
0
0
سلام آیا کسی هست واقعا جلوی این اجحاف وظلم آشکار رابگیرد به کی وبه کجا شکایت ببریم که جلوی این ظلم علنی را بگیرد آقا جان زندگی با خفت وخواری ارزش نداردوقتی هیچ مرجعی وجودندارد جلوی این ظلم رابگیرد فراخوان بدیدبازنشستگانوکارگران تامین اجتماعی خودشان بیان وسط.یعنی چه که دولت وکارفرما خودشان ببرن وبدوزند.فراخوان بدید اگر کاری ازدستتان نمیاد ای نمایندگان عزیزما.
ناشناس
Germany
۲۱:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۲
0
1
چاره کار اینست در یک روز مشخص کل کارگران کارو تولید را تعطیل کنند تایاد آقای روحانی بیافتد که چرخه کشوربا دستان کارگر می چرخد
ناشناس
Brazil
۲۱:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۲
0
0
این دولت همهش دزد هستند
ناشناس
Brazil
۲۱:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۲
0
0
این دولت همهش دزد هستند
علی
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۲
0
0
دوستان به قران محمد اینی که میگم عین حقیقته
من به صورت شرکتی در یه بانک دولتی به صورت شرکتی از سال ۸۹ استخدام شدم. من سربازی رفتم مدرکم فوق لیسانس حقوقه سال ۹۴ گرفتم. و مولف یه جلد کتاب میباشم .و متولد سال ۶۵ هستم .طی این سالها به جراعت میگم ۱۰ برابر اونا از من کار میکشن .در عوض همکار رسمی من که برادرش بجاش امتحان داده و اومده بانک و اون یکی یه سهمیه داشته و اون یکی زمانی استخدام شده که بدون ازمون اومده و هر کدوم یه جوری اومدن ... همکار من دیپلم داره سربازی هم نرفته معاف شده .اونا الان یعنی سال ۹۹ رو میگم ۱۴ میلیون حقوقشه من ۴ میلیون که از این ۴ میلیون یک میلیون و نیمش اضافه کاریه اگر رییس عشقش بکشه نده یعنی من ۲و نیم حقوقمه این از حقوق من هیچ مزایایی ندارم جدی میگم خدا شاهده اونا ده جور وام که هر کدومشون میشه گفت جزو ثروت مندان شهرمونن و مثلا ولادت یه امامی بشه هر کدوم ۳ میلیون میگیرن من که کنار اونام تو یه ساختمان من با فاصله یه متری با کلی درس خوندن من هیچی .به طور مثال از یک ماه مرخصی استحقاقی که دارم با التماس هم بهم مرخصی نمیده ولی اونا هر وقت عشقشون بکشه میرن مرخصی .و........ تا بخام بگم تمامی نداره ...قضاوت به عهده شما .فقط شما بگید ایا دین یهود این وصعیت رو قبول داره؟؟؟؟
ناشناس
Norway
۲۲:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۲
0
1
باسلام خاک بر سر کسانیکه این همه بازنشسته گان ومستمری بگیران تامین اجتماعی را زجر میدهند وحق وحقوق ما بازنشسته گان ومستمری بگیران تامین اجتماعی را میخورند خداوند لعنت کند مگر تامین اجتماعی جزء این کشور نبستند چقدر مردم آزاری با این حقوق چطوری زندگی کنیم خدایا خدایا خدایا چقدر عزاب کشیدیم بدادمان برس انشاالله انشاالله انشاالله انشاالله انشاالله انشاالله انشاالله
نشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۲
0
0
داش‌حسن‌‌وجدانن‌‌هزینه‌رنگ‌کردن‌ریشهات‌زیاده‌یا‌حقوق‌یه‌کارگر‌بیچاره
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۲
0
0
بخدا دیگه ازهمه شرمنده شدیم آقای وزیر آموزش پرورش یک‌ نظری هم به حقوق قراردادی های آموزش پرورش آذربایجان‌غربی بکنید که‌ ماشاا...غیر از جیب خودشان هیچ کسی فکر ما نیستن بی‌تفاوت فقط به فکر خودشان وعجیب خودشان ماکه با زحمت با15 سال با بچه با... شد2600000خدا ازتون نگذره از وزیر گرفته تا....
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۳
0
1
ما کارگرا بیچاره و مظلوم هستیم
هیچکس بفکر ما نیست
بخدا قسم بااین حقوق کارگری نمیشه زندگی کرد و بچه دار شد
بعد میگن رشد جمعیت منفی....
مرتضی
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۳
0
0
ما تا چشم گشودیم از گرگ دریدن آموختیم....ای کاش باشیران طرف بودیم تا زمان سیری نمیدریدن....افسوس که که گرگ دریدن را به ذات دارد نه رفع احتیاج........ما قشر کارگر پوست میشی هستم برای تیز کردن داندان این گرگان بی صفت.....مسخره ترین جلسه،جلسه ی حقوق و دستمزد قانون کار بود که یه مشت بی صفت تصمیم برای نابودی تدریجی زندگی میلیون ها خانواده گرفتن .......لعنت به این همه بی عدالتی و بی شرفی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۳
0
1
سلام. چرا فرق میگذا رند. خدا لعنت کند کسی که باعث وبانی این کارها وبی عدالتی ها رو. خدا خدا کمک. ما در دنیا کسی را نداریم. فقط خدا خودت ببرتشان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۳
0
0
متاسفم برای خودمون
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۳:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۳
0
0
روحت شاد محمدرضا شاه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۴:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۳
0
0
چطورمسلمانی هستیدشماکه دین اسلام ویدک میکشید.دم ازاسلام میزنیدخودتون پرچم داراسلام معرفی میکنید.حرفای مذخرفتون واسه همه پشیزی ارزش نداره چرابااین همه منابع که مال مردم ایجوری تامیکنیدمردمی که همجاپای کاربودن کم نذاشتن چقدتبعیض چقدمیخای بدزدی شماها روی هرچی دزدم سیاه کردین اینقدکه منابع این مملکت وخوردین وبردین.واسه رضای خداهم کارکنیداگه یزره مسلمانی تووجودت هست که بعیدمیدونم شمااصلا مسلمان باشید.کافرازشمابهتره.
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۳
0
0
دولت اینطور فکر میکنداحتمالااگه کارگری صورتش سیاه است و عکس میڌارد میخواددور بزند،اما نه واقعیت امر همینه و هیچ حامی که نداریم روزبه روزم دارن فقیرترمون میکنن به کدامین گناه نمیدانیم جناب وزیر که خود،بافته تصمیم میگیری شب خواب نداری اگرم داری به برکت قشرکارگر است بڎارید،همه در رفاه باشن یه کشورداره ادم جمع میکنه کشور ما فقط منافع شخصی که به اسم قانون راه میره خودش خودشو دور میزنه ایناهنر نیست وهیچ توهینی به هیچ دولت نیست واقعیت اینه باید بیدار شویدکه گرونی یا جیب خالی کردن کارگر تامین نمیشه کسری بودجه رو از همه روال میتونید جبران کنید،اما با توزیع عادلانه درامدکه خوشبختانه این امر زیر صفر است
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۳
0
0
دولت اینطور فکر میکنداحتمالااگه کارگری صورتش سیاه است و عکس میڌارد میخواددور بزند،اما نه واقعیت امر همینه و هیچ حامی که نداریم روزبه روزم دارن فقیرترمون میکنن به کدامین گناه نمیدانیم جناب وزیر که خود،بافته تصمیم میگیری شب خواب نداری اگرم داری به برکت قشرکارگر است بڎارید،همه در رفاه باشن یه کشورداره ادم جمع میکنه کشور ما فقط منافع شخصی که به اسم قانون راه میره خودش خودشو دور میزنه ایناهنر نیست وهیچ توهینی به هیچ دولت نیست واقعیت اینه باید بیدار شویدکه گرونی یا جیب خالی کردن کارگر تامین نمیشه کسری بودجه رو از همه روال میتونید جبران کنید،اما با توزیع عادلانه درامدکه خوشبختانه این امر زیر صفر است
صادق پدیدار
Netherlands
۰۷:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۳
0
0
اگر اضافه شدن ۱۲ دلار برای یک ماه،اضافه شدن حقوق محسوب می شود و از آبان ماه رئیس جمهور و ۴۴ وزیر و ۲۹۰ نماینده مجلس و رئیس بانک مرکزی و جواد ظریف و نانوایی بربری محل بشارت آمدنش را داده‌اند و آقای زدا برای اینکه در سازمان تامین اجتماعی بیکار نباشد و بدترین ظلم را در حق مستمری بگیر و کارگر انجام داده باشد این حرکت کیش و مات را بنام نامی خودش ثبت کردو البته این همه سختی نیاز به استراحت دارد و نصف مردم ایران به دعا خاص که امیدوارند آخرین خستگی تان باشد در حال ذکرند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۳
0
0
به نظر من بهترین راه برای عدالت اینه حالا که حقوق کارگران مثل حقوق کارمندان نمیشه پس بیان حقوق کارمندان رو همسطح حقوق کارگران بکنند ببینیم چه جوری خانوادشون میتونن زندگی کنند شاید درصدطلاق بره بالا
علی کارگر
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۳
0
0
چاره جز اینه که ناله شب خیز کنیم ۱۱ اردیبهشت روز جهانی کارگر
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۳
0
0
این دولت ضد قشر کارگر هستش و برده داری مدرن انجام میده ، هر کار سخت و طاقت فرسا برای کارگر هستش و
در هشت ساعت کار ۱۰ ساعت و انجام میدن با دستمزد خیلی پایین ، آدم میدونه این گوشها هیچ چیز از این حرفها رو نمیشنوه و بعضیاشون کر مطلق هستن
سالار
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۳
0
1
در مملکت ما کارگر رو عددی حساب نمیکنن که هیچ حقوق مونوهم از اول سال هنوز ندادن میگن هنوز مشخص نشده چاره ما چیه اقساط وامو هنوز ندادیم
عیسی
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۳
0
1
باعرض سلام ،تیترت اشتباه هست ،اخه کجا حداقل حقوق کارمند ۲۸۰۰۰۰۰هست ،دولت به ان عمل نکرد و۱۷۹۷۰۰۰هزارتومان حداقل حقوق کارکنان دولت ،فقط توتلویزیون میگن وصداوسیما هم دروغ میگوید دولت مردان ،نوبخت هم دروغ میگویید برای من ۱۷۹۷۰۰۰تومان شداز۱۵۶۳۰۰۰تومان
یک باز نشسته چه فرق مکنه کی هستم
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۳
0
1
خداوند لعنت کند نوبخت ودارو دسته اش را.
چرا.برای اینکه بودجه تامین اجتماعی را جای
دیگه بزل و بخشش می کنند. مابازنشسته هاباید زجر بکشیم..وقتی وجدان نباشد همینه.....
سامیه
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۳
0
1
در جامعه ای که پر از نفرین و آه و ناله باشه اون جامعه رنگ خوشبختی ر و نمیبینه حتی خود دولت هم ببین چه سرش بیاد فواره گر بلند شود سرنگون شود
زهرا
United States of America
۱۶:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۳
0
0
آخه خاک برسرحکومتی که کارگرش باحقوق ۲۸۰۰۰۰۰تومانش شرمنده خونواده ش تاچقدرزیرفقرمملکت رها کنین یکم ماهم بیام روی فقریه نفس بریده بکشیم
فرهاد
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۵
0
0
خواهشن به فکر کارگر باشید خسته شدیم
سلام همیش کشک هیچکس بفکر کارگر نیس این وزیر وزرا برن جواب خون شهدا را بدن که کردنشونه
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۵
0
0
وسلام
ناشناس
Germany
۲۱:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۸
0
0
واقعا جای تاسف دارد آیا کارگرا در جهش تولید نقش بیشتری دارند یاکارمندان .......دولت جه نقشی درافزایش دستمزد کارگران دارد ؟جزآنکه افزایش حقوق کارمندانش راازمحل دریافت مالیات ازکارگران پرداخت کند کجایند آن نمایندگان شعارگرا
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۱
0
0
با سلام و خسته نباشید از اینکه سه ماهه ما چشم انتظاریم که حقی که براحتی به بازنشسته های دیگه دادید به تامین اجتماعی هم بدین مگر نه اینکه در تاریخ اسلام تمام بزرگان دین خود را به کشتن میدادن واسه عدالت واسه برقراری مساوات بین طبقه محروم و دارا خوب ما هم از شما که جانشین پیغمبر و پرچمدار دین مبین اسلام هستین همین انتظار رو داریم که در این گرانی و بیرحمی جامعه فعلی که هیچکی به هیچکی رحم نمیکنه ما از شما انتظار رسیدگی و کمک رو داریم خودتون میدونین که بازار بیرحمه و ما اگر حقوقمان به اندازه دیگر بازنشسته ها اضافه نشه شرمنده خانواده و بچهمون خواهیم شد موفق باشین
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۳۳ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۹
0
0
سلام درسال 99 مبلغ قابل توجهي به حقوق كارمندان دولت افزوده شده چرا نوبت كارگران كه مي شه صدها نفر بايد نظربدهند ؟در صورتيكه قبل از اين كلي شكاف خقوقي بين كارمند و كارگر ويا كارمندرسمي و شركتي وجودداشت زيرا كارمندان رسمي چندين برابر حقوق پايا مزايا دريافت مي كنند درصورتيكه نيروهاي شركتي وياكارگران تامين اجتماعي فقط حقوق پايه را دريافت مي كنند .حال با اين افزايش حقوق كارمندان رسمي شكاف خيلي بيشتر شده كه اميدواريم مسئولين حقوق كارگران را درسال جديدبيشتر از كارمنان تعيين كنند
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->