۵۰۰ مسجد در خراسان رضوی آماده ضیافت اعتکاف رجبیه هستند خودرو‌های فاقد معاینه فنی هر ۲۴ ساعت جریمه می‌شوند + مبلغ جریمه ارزش روز سهام عدالت اعلام شد (۹ دی ۱۴۰۳) + جدول ریزش قیمت دلار به سمت کانال ۷۰ هزار تومان آغاز شد (۹ دی ۱۴۰۳) خرید سوخت از قاچاقچیان توسط دولت، از سوی وزارت نفت تکذیب شد ۲۵۰ هزار میلیارد ریال مالیات در خراسان رضوی وصول شد بورس وارد فاز اصلاح شد | شاخص کل نزدیک به ۵۰ هزار واحد ریخت (۹ دی ۱۴۰۳) سؤال از وزیر اقتصاد درباره افزایش قیمت دلار کلید خورد قیمت خودرو‌های خارجی ترمز برید (۹ دی ۱۴۰۳) | افزایش ۷۵ میلیون تومانی یک خودرو در یک روز! گامی به‌سوی آموزش مالی فرزندان با بلوجونیور | اپلیکیشن و کارت بانکی برای ۷ تا ۱۸ ساله‌ها کشت پاییزه گندم در شهرستان مشهد پایان یافت (۹ دی ۱۴۰۳) طلا در مشهد ۵ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان شد | رشد بیش از یک میلیون تومانی سکه تمام (۹ دی ۱۴۰۳) افزایش یکپارچه قیمت خودرو‌های داخلی (۹ دی ۱۴۰۳) | رشد تا ۱۹ میلیون تومانی خانواده شاهین سایپا فاصله کوتاه دلار تا کانال ۸۲ هزار تومان (۹ دی ۱۴۰۳) | سکه، نزدیک به مرز ۵۸ میلیون تومان! نژاد دام و طیور بومی ایران در آستانه انقراض | شغل دامداری در خطر است صفرتاصد افزایش حقوق کارگران و کارمندان در سال ۱۴۰۴ ضرب‌الاجل سازمان بازرسی به مدیران ۷ بانک درباره تسهیلات فرزندآوری | بانک‌های سامان، اقتصاد نوین و رسالت دارای بیشترین صف انتظار متقاضی تبعات افزایش قیمت دلار بر دخل‌وخرج کارگران رشد نرخ ارز رسمی چگونه باعث جهش قیمت دلار در بازار آزاد می‌شود؟ سیر صعودی قیمت خودرو، خریداران و فروشندگان را در حالت آماده‌باش قرار داده است (۹ دی ۱۴۰۳) قیمت تخم‌مرغ تا پایان ماه مبارک رمضان، تغییری نخواهد یافت (۹ دی ۱۴۰۳) آخرین قیمت ارز توافقی نیما امروز (۹ دی ۱۴۰۳) چند؟ | دلار توافقی کاهشی شد پیش‌نویس دستورالعمل حدود تراکنش‌های بانکی اشخاص تصویب شد چشم‌انداز آینده بازار سرمایه | زمستان بورس گرم می‌شود؟ دلایل اصلی رشد شارپی قیمت طلا و دلار در بازار چه بود؟ قیمت جدید گوشی موبایل آیفون ۱۵ و ۱۶ در بازار امروز (یکشنبه، ۹ دی ۱۴۰۳) قیمت بنزین سوپر وارداتی به قیمت روز واردات آن بستگی دارد زمان قرعه‌کشی ایران‌خودرو ویژه دی ۱۴۰۳ مشخص شد | برداشت وجوه بلوکه شده از امروز یکشنبه ۹ دی ۱۴۰۳ ۳۲۴ نقض آتش‌بس با لبنان توسط رژیم صهیونیستی
سرخط خبرها

سرنوشت ثبت نام‌ خودرو بدون واریز وجه

  • کد خبر: ۲۸۱۸۱
  • ۰۸ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۹
  • ۳۳۰
سرنوشت ثبت نام‌ خودرو بدون واریز وجه
بعد از انجام قرعه کشی خودرو، افراد انتخاب شده موظف خواهند بود هزینه تمام خرید خودرو یعنی قیمت پایه و هزینه ارزش افزوده، شماره‌گذاری بیمه و ... را یکجا پرداخت کنند.
به گزارش شهرآرانیوز، ساز و کار جدید وزارت صمت برای ارائه خودرو و کنترل بازار با مشکلات و اختلالاتی مواجه شده است که باید هر چه سریع‌تر برطرف شده و اصلاح شود. از جمله این اشکالات قانونی بود که خریداران را ملزم می‌کرد نیمی از هزینه خرید خودرو را پیش از انجام قرعه کشی و برای خرید خودروی مورد نظر خود واریز کند.
 

بیشتر بخوانید: تاریخ و زمان قرعه کشی پیش فروش خودروهای ایران خودرو و سایپا مشخص شد


این در حالی است که پیش از این وزارت صمت وعده داده بود که این پول‌ها در حساب خودروساز‌ها واریز نخواهد شد و صرفاً در حساب خود شخص بلوکه می‌شود. به عبارتی ساده‌تر فرد متقاضی باید نیمی از مبلغ مورد نیاز برای خرید خودرو را در حسابش داشته باشد تا وارد فرآیند قرعه کشی و خرید خودرو شود.

اما با نزدیک شدن به روز موعود و آغاز فرآیند ثبت‌نام اعلام شد که خبری از بلوکه شدن پول در حساب متقاضی نیست و مبالغ باید در حساب واسطی بین خودروساز و متقاضی ذخیره شود. همین موضوع کافی بود تا بازار شایع به اندازه کافی داغ شده و در دل مردم دلهره تاریخ باز پرداخت پول‌هایشان بیفتد از طرفی دریافت پول با بلوکه شدن آن متفاوت است و انجام قرعه کشی بعد از دریافت وجه ساختاری شبیه به لاتاری ایجاد می‌کرد که از نظر شرعی مشکلاتی دارد.
 
تمام این موضوعات در نهایت تصمیم گیری عجولانه سرپرست جدید وزارت صمت را به همراه داشت. شب گذشته حسین مدرس خیابانی سرپرست وزارت صمت بیان کرد: بعد از اتمام مهلت ثبت‌نام و بر اساس ضوابط تعیین شده از سوی کمیته خودرو، قرعه‌کشی با نظارت دستگاه‌های امنیتی و نظارتی و در حضور نمایندگان رسانه‌های جمعی، صورت پذیرفته و صرفا حائزان شرایط مطابق با قرعه‌کشی انجام شده، ملزم به پرداخت وجه خودرو خواهند بود؛ بنابر این در هیچ یک از مراحل ثبت‌نام، متقاضیان خرید خودرو ملزم به پرداخت وجه نخواهند بود و واریز ۱۰۰ درصد وجه خودرو تنها از سوی افرادی صورت خواهد پذیرفت که بر اساس قرعه‌کشی انجام شده، حائز شرایط تشخیص داده شوند.

سرنوشت ثبت نام‌های بدون واریزی چه می‌شود؟

این تصمیم ناگهانی بدون شک می‌تواند مشکلات زیادی را برای متقاضیان به همراه داشته باشد؛ افراد بسیاری ممکن است بدون داشتن شرایط مالی و صرفا برای امتحان کردن شانس وارد فرآیند ثبت نام شوند همچنین تغییر فرآیند پرداخت و الزامی شدن واریز یکباره ۱۰۰ درصد پول اعمال فشار بیش از پیش را به همراه دارد.

یک منبع آگاه با تاکید بر مشکل سایت‌های خودروسازی بیان کرد: اشکالات نرم افزاری در سامانه جدید طراحی شده توسط خودروسازی‌ها وجود دارد که روند بهبودی را طی می‌کند. مشکلاتی برای افرادی که از خرید انصراف داده و یا قصد انتخاب خودرو مورد نظر خود را داشتند پیش آمده است که روند اصلاح آن آغاز شده است.

او با اشاره به فشاری که از طرف مردم و رسانه‌ها برای لغو قانون واریز ۵۰ درصد مبلغ خودرو وجود داشت، تشریح کرد: بعد از انجام قرعه کشی افراد انتخاب شده موظف خواهند بود هزینه تمام خرید خودرو یعنی قیمت پایه و هزینه ارزش افزوده، شماره گزاری بیمه و ... را یکجا پرداخت کنند. خودرو هم تا کم‌تر از ۳ ماه به دست مشتری خواهد رسید.

این منبع اگاه با تاکید بر این که بستر لازم برای بلوکه شدن پول در فرآیند واریز وجه فراهم شده بود، تصریح کرد: چند روز برای فراهم کردن بستر لازم و بلوکه شدن مبالغ برای فروش برنامه ریزی شده بود که با دستور سرپرست وزارت صمت لغو شد و فرآیند واریز به بعد از قرعه کشی موکول شد.

این منبع آگاه درباره این که انتقال فرآیند واریز وجه به بعد از قرعه کشی باعث ایجاد تقاضای کاذب می‌شود، بیان کرد: سازوکاری برای کنترل تقاضای کاذب و افرادی که بدون داشتن توان پرداخت هزینه وارد فرآیند ثبت نام می‌شوند طراحی نشده و برای معرفی سازوکار کنترل این بازار باید منتظر اطلاع رسانی‌های جدید وزارت صمت باشیم.

این اولین تصمیم متناقض سرپرست جدید در ماجرای فروش خودرو نیست و در الزامی شدن ارائه چک هم اتفاقات مشابهی را شاهد بودیم. اجرای درست این طرح در وزارت صمت و افزایش تیراژ تولید می‌تواند در نهایت برابر شدن میزان عرضه و تقاضا و بازگشت ثبات را برای بازار خودرو به همراه داشته باشد، اما این دست تصمیمات متناقض ممکن است بازی را از دست مسئولان وزارت صمت خارج کرده و زحمات کشیده شده را به باد دهد تا مجددا همه چیز به دست دلال‌ها اداره شود.
 
منبع: YJC
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳۳۰
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۲
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۸
63
17
۲۵ هزار نفر اول که ثبت نام کردن ماشین بدین و الباقی رو بزارین برای ماه بعد اینجور نیاز به قرعه کشی نیست
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۸
حالا از کجا میدونی جز ۲۵ هزار اولی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۸
زرنگی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۸
همون قرعه کشی خیلی بهتره اون اولیا که ثبت نام کردن همون دلال ها هستن لطفا به فکر بقیه مردم هم باشید
mohammad
France
۲۳:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۸
بابا دانشمند
خسرو
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۹
اگر چه نظر خوبی نیست ولی از چند نظری و بلاتکلیفی مسئولین باز راهکارتره...
نهایت به لطف عدالت مدیران حق به حقدار میرسه و اونا خوب حقدارها را تو کیسه دارند.
علی
Iran (Islamic Republic of)
۰۳:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۹
مگه 50 هزار نفر ثبتنام کردن که 25 تا اول بدن 25 هزار بعدی سری بعد تا دیروز 400 هزار نفر ثبتنام کرده بودن
وحید
Iran (Islamic Republic of)
۰۳:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۹
دل سیاهی داری قسمتت نمیشه اینو مطمعن باش
وحید
Iran (Islamic Republic of)
۰۳:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۹
سلام ...قرعه کشی ماشین بر چه مبنایی هست ..ایا فرقی داره پارس بزنیم یا رانا ..
سردار
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۹
ای دلال
احمدرضا لوخی
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۸
12
29
ساینا
عمار
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۸
والله شما جز دروغ چیزی بلد نیستین این ماشین ها هم به اقوام خودتون می‌دین چرا سایت برای ثبت نام باز نمیشه ولی برای ورود باز هست شما قرعه هم کشیدین همه حرفهای این دو شرکت دروغه به نظر من باید هشتگ پلمپ شدن این دو شرکت کلید بخوره و شرکت های ماشین سازی از بیرون
مدیر پایگاه با سلام
احتمالا شما در همین سایت(شهرآرانیوز) اقدام به ثبت نام کرده اید. شهرآرانیوز یک سایت خبریست و ارتباطی با ثبت نام خودرو ندارد و فقط اخبار را پوشش می دهد.
جهت ثبت نام به سایت های مرتبط با ایران خودرو و سایپا مراجعه کنید.
با تشکر
صفر
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۸
مسعولین دوباره گند زدن وتمام
علی
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۸
5
14
اگه قبول بشیم تو قرعه کشی چند روز وقت هست واسه پرداخت پول؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۹
48 ساعت
علی
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۸
10
31
با سلام اگه حداقل مبلغ ۵ یا ۱۰ میلیونتومان پیش پرداخت میگرفتن هیچ مشکلی پطش نمیومد الان هرکه گواینامه دارد الکی ثبتنام وحق اونیکه واقعا نیاز به خودرو دارد را ضایع میکنند خواهشا تعدادی رزرو اعلام کنید تا در صورت انصراف بتوانند از این موقعیت بهره مند شوند
رضا
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۸
خدا شاهده یکی از آشنا ها پول نداشت. احتیاج هم به ماشین نداشت .همین که طرح پول رو برداشتن به اسم خانم ش .برادر خانم ش.شاگردش نوشت
مجید
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۸
چجوریه ک تا یکسال قبل ماشینای ایرانی آشغال بودن تو همین سایتها ملت مینوشتن کدوم الاغی میاد اینارو بخره ولی حالا ک بین قیمت بازار و قیمت کارخونه تفاوت هست الان ماشین شده نیاز اساسی؟ از لحاظ دین اسلام هم حرام شده ک حق نیازمنده ماشینای سایپا و ایرانخودرو و نباید الکی ثبت نام کرد؟ واقعا حال آدم به هم میخوره از این ملت چند رو و نون ب روز خور. کثافت بودن هم حد و حدودی داره
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۹
اگر اسمش در اومد پول نداشت بده چی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۹
نه این طور نیست که هرکی دلش میخواد ثبت نام کنه چون کسیایی که اسمشون در میاد تا 48 ساعت بیشتر وقت ندارن کل پول رو واریز کنن و در صورت واریز نکردن تا 2 سال از خرید خودرو محروم میشن
احسان
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۸
5
14
دوستان من نمی تونم در سایت ایران خودرو رنگ خودرو را انتخاب کنم
کسی به این مشکل بر نخورده؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۸
الان انتخاب نمیشه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۸
رنگش الان نیاز نیست مشخص کنی برا مراحل بعد قبولیت هست الان فقط نوع خودرو مشخص میکنید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۸
این مرحله فقط ثبت نام جهت شرکت در قرعه کشیه.... در صورت برنده شدن حق انتخاب رنگ رو خواهید داشت
جواد
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۸
سلام رنگ انتخابی نیست
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۹
قیمت ماشین باید با دستگیری و جمع اوری کله گنده ها و دلال های ملعون بیارن پایین تا هرکسی بیست سی میلیون داشت بتون راحت ماشین صفر بخره
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۹
بله
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۹
رنگی در کار نیست. جهت اطلاعتون بگم که رنگ هم قرعه کشی و حق انتخاب ندارید
Mohammad
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۹
منم این مشکلتودقیقاتوسایپادارم واسم رنگ مشکی اورده
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۸
6
8
قرعه کشی چه تاریخی انجام میشه؟
والارضا
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۸
انتخاب رنگ بعدازواریزوجه اوله
IRANeMA
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۸
8
40
بادرود وروزخوش
لطفاً به گوش مسولین فروش خودرو برسانید که جهت اجرای عدالت بیشتر وحذف کامل دلال بازی در بازار خودرو،اولویت خرید خودرو با خانواده هایی باشه که اصلا خودرو ندارند،وهمچنین فقط از هر خانواده یک نفر حق ثبت‌نام داشته باشد،وگرنه خانواده هایی هستن که هم خودرو دارند و هم چند نفر ازیک خانواده اقدام به ثبت‌نام مینماید که بیشتر به نیت دلالی هست . و خانواده هایی مثل ما وجود دارد که باداشتن جمعیت ۶نفره سالهاست که از داشتن یک خودرو بی بهره هستیم.باسپاس واحترام
ازطرف یک بازنشسته
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۹
باید فقط به خانواده هایی که خودرو ندارند خودرو بدهند ثبت نام تمام اعضا خانواده برای خودرو با شرط گواهینامه فقط واسه دلال بازی هست
M-SH
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۹
با درود و روز خوش به خودت
عزیزم در خصوص مطلبتون چند نکته باید عرض کنم.
1- خوبه صد تا خودرو هم به تعداد اعضای خونواده بخرن باید از کل خودرو ها استفاده شه،یعنی شما اگه برای چک دوره ای به نمایندگی مراجعه نکنی کارت گارانتی و... باطل میشه.در صورت متوجه شدن دستگاه های مربوطه ماشین مصادره و 20 تا 30 درصد هزینه خودرو از صاحب ماشین گرفته میشه.
2- هر کسی برای خنده نمی‌دونم برای ارزونی از دید خودش و... ثبت نام کنه اما پرداختی نداشته باشه دست کم 2 سال حق خرید خودروی صفر داخلی رو نداره.
اما سخن پایانی:
به دلیل بالا رفتن قیمتها و روی آوردن مردم به خودروهای دست دوم این طرح رو دولت داد تا باز مردم مثل ..... شروع به خرید کنن هر یه مدتی همچین اتفاقی میفته مثل اون سال که هشتک نه به خرید خودروی صفر استارت خورد دولتم اومد بخاطر رکود بازار خرید، تیبای ۲۶ تومنی رو داد ۴۸ تومن و این مردم ...... رفتن و خریدن الآنم اول قیمتو بردن بالا که مردم ناراضی شن بعد با این طرح که عامل گرون شدنشم خودشون و طمع مردم بود نابود،و این شد الان با خوشحالی پرایدی که یه زمان ۷ بود رو ۳۲ بخری تازه به غیر ارزش افزوده و...
اکرم شویان
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۸
10
21
عالیه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۸
خودت بکشی هم نمیتونی بخری سالها بازم
علی
Iran (Islamic Republic of)
۰۶:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۹
اخه کجاش عالیه .اصلا قیمت ماشین پایین نیومده بعنوان مثال شما قیمت تیبا رو با هزینه های جدید مثل ارزش افزوده وبیمه و.....رو حساب کنید میشه حدود شصت وسه تومن .بخدا نامردیه دولت این وسط داره ارزش افزوده میگیره اصلا قبلا اینطور نبود .یه کم به مردم رحم کنید
ناشناس
Germany
۱۶:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۸
4
8
سلام جان ننت دروغ مثله اقای روحانی نگی من فردا میریم...
امیر
Italy
۱۶:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۸
6
26
به نظرمن واریز وجه فبل از قرعه کشی بهتر بود...الان آدم میشناسم پول نداره اومده برای خودش وخانمش ثبت نام کرده و میگه خواستم شانسمون را امتحان کنم
...هیچی دیگه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۹
همچینین چیزی نداریم طرف الکی که پول کلفینت نمیده .خدا سر در حق نشسته به منی که ۳ سااال منتظر ارزون شدن ماشین نشستم میخواد بده
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۹
عزیزم اگه کسی ثبت نام کنه تا 2 روز بعدقرعه کشی مهلت داره کل مبلغ رو واریز کنه در غیر این صورت تا 2 سال از خرید خودرو صفر محروم میشه
رامین
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۰
خوب امتیازش رو از قبل به دلال فروخته، اگه اسمش در بیاد دلال هم پول ماشین رو واریز می کنه هم حق امتیاز طرف رو میده. اونایی هم که میگن تا ۲ روز مهلت داره وگرنه ... خودشون دلال هستن پولم تو حسابشون آمادس
ناشناس
Turkiye
۱۶:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۸
4
9
سلام جان پدرت دروغ نگی ..
میگه بابام خائن است
حامد
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۸
0
10
باسلام آیا قرعه کشی وثبت نام همیشه ادامه داره خواهشمندیم عادلانه قرعه کشی کنین حق کسی ضایع نشه باتشکر
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۸
3
12
اینم پارتی بازی داره پارتی کلفت میخواد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۹
اره والا
احمد
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۸
5
21
سلام حالا بدتر هم اینجاست که افرادی که پول ندارن تو قرعه کشی دربیان بیرون یا خودش میشه یه دلال بازی جدید (فروش امتیاز قرعه کشی) یا اگه پول ندن و حذف بشن کی جایگزین اشون میشه بازم قرعه کشی میخوان کنن؟؟؟؟؟ واین داستان ادامه دارد...
خداوکیل یعنی این مملکت دیگه جوون تحصیل کرده نداره که شما تصمیم میگیرید اونم تصمیمات این شکلی ـ....
علیرضا
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۸
کسی نمیتونه بفروشه امتیازشو
سردار
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۹
باید یه برنامه بچینند که هرکس برنده میشه تا یک سال...هر چند روز یک بار بره با ماشینش حاضری بزنه
ابوالفضل
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۳
سلام حرص نخورین خداکریمہ
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۸
1
13
وقتی سران و مدیران مملکت هنوز بلد نیستند درست کار کنند و تصمیم بگیرند این میشه که دلال ها اداره مملکت را به دست میگیرند کی میدونه شاید مملکت واقعا داره به دست دلال ها اداره میشه و اونها هم عروسک خیمه شب بازی هستند
صالح کعب
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۸
0
8
اینشالله که واقعی باشه ودور زدن نباشه
چون واقعن مردم خسته شدند حداقل دروغ را بس کنید
پول مگرید خا نمیخاهید مفتی بدید مردم
به پروردگار بزرگ
امید
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۸
1
14
سلام به مسئولین محترم این دو خودرو ساز...من و امثال من که هیچ گونه خودرویی نداشتند تا به الان و پلاکی هم به نام اونها نبوده رو خواهشن تو اولویت بزارید...و انشاال که تو قرعه کشی حق به حقدار برسه...
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۹
بنده خدا همین ماشین ۸۰میلیونی دوسال پیش ۳۵میلیون بود و بدون قرعه تازه با التماس بهت میفروختن و کلی هم جلوت خم و راست میشدن. اون موقع این ملت اصلا نگاه هم نمی کرد . حالا ببین چه طور همدیگه رو هل میدن. ای خدا شکرت
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۸
6
23
در طرح فروش خودرو به مناسبت عید سعید فطر قرار نیست قیمت خودرو کاهش پیدا کنه یا خودرو ارزون بشه این طرح فقط میخواد بازار رو محک بزنه ببینه خودرو رو تا چه قیمتی میشه فروخت وسایپا وایران خودرو چه اعدادی رو برای فروش انتخاب کنند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۸
2
25
خوب بر فرض که تا اینجا درست . مگر شما خودرو تو پارکینگ ندارید ؟ چرا باید تا سه ماه طول بکشه؟ تا یک هفته تحویل نمیتونید تحویل بدهید؟ چرا اول تمام هزینه را میگیرید؟ نصف تمام هزینه اول انتخابی نصف ش هم موقع تحویل خودرو. چرا این کارا رو نمی کنید. باید پول این مردم بدبخت باید سه ماه بخوابه تو حساب این دو تا کارخانه بی رحم ، سه ماه سود این پولها در حساب بورس ایران خودرو چند تا معامله بشه تا کل هزینه خودشون در بیاد. واقعا کارهاشون خیلی عجیب، بعد خودشون میشینن حرف از حلال و حرام حرف میزنن . بخدا این کارهاتون از زناع هم بدتر کثیفتر، فقط قیمت محصول اشغالشون میبرن بالا، یه ذره از کیفیت و ثلیقه پیشرفت تو کارشون نیست. واقعا متاسفم برای شما مدیران و مسئولین. همه امون میمیریم ولی چرا این کار باید بکنن با این مردم ستم دیده. خودشون ماشینهای مدل بالا خارجی سوار میشن زورشون می رسه یه ذره کیفیت و سلیقه خرج کنن تو این کار. اگر نمی توانید بزارین ماشینهای خرجی با کیفیت وارد بشه. البته تو این کار هم وزیر صمت و بیشتر وزیرها مقصر هستن. با هزینه گمرکی که اعمال میشه واقعا اینا دوست ندارن مردم آسایش خوب زندگی بکنن.
یس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۸
4
34
درمورداین طرح فروش خودروانتقادداشتم که به نظر بنده وجه رادرآخرقرعه کشی باید دهیم اشتباهه چون خیلی نفرات باتوجه که پول ندارندثبت نام میکنند ودرآخرکه طرف برنده شد خودش میشه دلال میشه لطفا یه تدبیردیگری رابرای قرعه کشی افراد انجام دهیدتا حق کسی که رفته به بدبختی پول جورکرده ضایع نشه
علیرضا
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۸
واقعا حرفی ک شما زدید درسته و منطقی. اگر این کارو انجام بدن، عدالت تا حدودی رعایت میشه. امیدوار همینطور بشه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۹
باید نه کاملا رایگان میشد و نه نصف مبلغ، فقط کافی بود بگن برای ثبت نام اولیه 2میلیون نیاز است اونوقت هرکسی شانسی ثبت نام نمیکرد
امین
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۸
3
18
کافیه برای کسانیکه ثبت نام کردن و انتخاب شدن ،محدودیت ثبت نام طولانی مدت گذاشته بشه. مثلا ده سال دیگه امکان ثبت نام در طرحهای این چنینی رو نداشته باشه
امید
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۹
برادر من چرا همش در گیر محدودیتی،وجود محدودیت یعنی رانت،یعنی دلال بازی،یعنی فروش امتیاز،اتفاقا قانون باید درسطح کلان جامعه تصمیم بگیرد،نه فقط برای شما.وجود هرگونه محدودیت نتیجه اش میشود امروز ما
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۰۳:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۹
این اشتباه بزرگیه هستن آدمایی که به هزار زحمت پول برای خرید این جور فروش ها جور کردن حالا تا زمان قرعه کشی شاید یکی از افراد خانوادشون مریض شد یا هزار مشکل دیگه و این پول کنار گذاشته شده خرج شد و طرف دیگه نتونست پول ماشین ثبت نام شده رو بده حالا به نظرت این انصافه طرف ۱۰ سال دیگه صبر کنه که بتونه دوباره ثبت نام کنه تازه همه اینا به کنار ماشالله تو کشور ما سال به سال تورم نجومی تر میشه و پول ما بی ارزش تر که مثلا با پول کارگری تا ۵۰ سال هم آخرش نمیتونی یه ماشین برای خانوادت بخری که راحت باشن مسئولین خواهشا خواهشا هر تصمیمی میخواید بگیرید هر نظری میخواید بدید تو این جور قضیه ها لطفا فکر قشر ضعیف تر جامه رو هم بکنید شما تو نظر خودتون میگید قشر ضعیف جزو کمیته و بهزیستی هستن و بهشون رسیدگی میشه ولی میشناسم کسایی رو که با نون خشک شب رو به روز میرسونن و نه کمیته امدادی هست دردشون رو بفهمه نه سازمان بهزیستی
ناشناس
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
۱۵:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۹
باید اینو آویزه گوش کنیم عدالت ممنوع
مصرف کننده واقعی
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۸
6
16
بدون واریز نصف وجه خودرو طرح شکست می خوردچون خانواده ها ی زیادی خودرو دارند و پولشان را در جا های دبگر سرمایه گذاری کرده اند و چون چند نفر از اعضای خانواده گواهینامه دارند الکی اسم نوشته اند بدون اینکه پولی داشته باشند فقط می خواهند شانسشان را امتحان کنند بنابراین کسی که با خون دل مبلغی پول برای خودرو جمع کرده به ته صف می رود و شانسش به شدت کاسته می شود و باز هم حق به حقدار نمی رسد تا دیر نشده باید شرط واریز نصف پول را قبل از قرعه کشی بر گردانند.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۵:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۹
آره منم موافقم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۹
منم موافقم به نظر من این طرح را خود دلالان خودرو گذاشتن واقعا که هفت خط هستند مگر طرح اولی چه مشکلی داشت واقعا آن کس که نیاز داشت ثبت نام میکرد ولی الان تمام دلالان دست بکار شده اند ترا به خدا طرح را بر گردانید.با تشکر
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۸
5
9
چرا شماره حساب میخوان . شرکت باید شماره حساب بده بعد قرعه کشی
کورنگ
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۸
3
10
مردومو بدبخت کردین الان معلوم نیس اسم کی درییاد اسم کی در نیاد این چه وضعشه باید تحقیق کنن ببین کدوم خانواده ماشین داره کدوم نداره ب همون بدن
کورنگ
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۸
2
11
مردومو بدبخت کردین الان معلوم نیس اسم کی درییاد اسم کی در نیاد این چه وضعشه باید تحقیق کنن ببین کدوم خانواده ماشین داره کدوم نداره ب همون بدن
hosin
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۸
1
7
س اگه پارتی بازی نکنن خوبه
روح الله سلم ابادی
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۸
2
6
کرونا شکست خورد
مهدی اکرمی
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۸
3
3
قرعه کشی تا چندم وقت دارد ؟
مهدی اکرمی
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۸
0
4
قرعه کشی تا چندم وقت دارد ؟
مهدی اکرمی
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۸
0
6
قرعه کشی تا چندم وقت دارد ؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۸
تا چهاردهم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۹
۴۸ ساعت بد از ثبت نام
امید فارسی
Denmark
۱۹:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۸
1
1
نمیدونم چطوری ثبت نام کنم لطفن راهنما کنید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۸
1
9
از دیروز که گفتن وجه نیازی نیست پرداخت کنید من 20نفر دیدم که اصلا نه پول دارن نه ماشین نیاز دارن میگن فقط میخوایم شانسمونه امتحان کنیم یا میگن میخوان اسمشون در اومد 10ملیون بفروشن به فک و فامیل درجه یکشون
بهنام
Iran (Islamic Republic of)
۰۴:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۹
الکیم نیست زمانی که اسمشون در بیاد حسابشون چک می‌کنند اگر پول نباشه میدنش به کس دیگه ای...
سردار
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۹
تا زمانی که تقاضا بالاست...همین اشه و همین کاسه
کافیه ۷۰۰ هزار خودرو با حدود همین قیمت داخلی وارد بشه...کار تمومه و بازار به تعادل میرسه
غلامحسین
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۸
5
13
باسلام به نظر من باید اولویت با کسانی باشد که ثبت نام کرده و تا کنون هیچ یک از اعضای خانواده از این دو خودرو ساز خودرو ثبت نام نکرده و تحویل نگرفته اند
سلام
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۹
چشم.شما فردا مدارک بیار ماشین ببر.شانس اوردیم شما کاره ای نشده تواین مملکت وگرنه چه میشد
Ali
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۸
4
10
مگر خودرو ساز ها قرار نشد بر اساس دستور وزارت صمت سالانه یک میلیون و دویست هزار خودرو به بازار وارد کنند؟!!! با این طرح تحویل جدید که اولین ثبت نام خرداد ماه و اولین تحویل سال ۹۹ سه ماه بعد یعنی شهریور ماه انجام میشه . یعنی جمعا شش ماهه اول سال فقط و فقط ۲۵ هزار خودرو وارد بازار میشه....... که اگر خیلی خوشبینانه فکر کنیم با ماهی ۲۵ هزار خودرو طی نیمه دوم سال ۹۹ جمعا ۱۸۰ هزار تا وارد بازار میشه. که اون هم معمولا با تاخیره و چشممون آب نمی خوره که ثبت نام شده ها رو به موقع تحویل بدهند.
این عدد کجا و یک ملیون و دویست هزار تا کجا!!!!!!
هدایت
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۸
2
13
ب قول دوستان کاش بضاعت مالی طرف هم سنجیده میشد تا همه ب هوای شانس وارد نشن. واینکه اسامی رو برسی کنن ببینن باهم نسبت نداشته باشن مثلا زن و شوهر. یا کسی ک چنتا فلن تو خونه ماشین داره بعد یواش یواش این محدودیت هاروهم ور میداشتن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۸
11
10
به نظرم برای جلوگیری از دلال بازی باید اعلام کنن که 3 یا 4 روز قبل از قرعه کشی باید حداقل نصف مبلغ خودرو در حساب متقاضی باشه در غیر اینصورت در قرعه کشی شرکت داده نمیشه . والسلام
سرباز
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۸
مشکل خودروی این مملکت فقط با محدو کردن مالکیت حل میشه
به امید روزی که هر شخص فقط حق داشتن یک ماشین رو داشته باشه
مجتبی
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۸
2
6
سلام به همگی من دوساله نتونستم ثبت نام کنم الانم با بدبختی وارد شدم و پارس نوشتم شاید اسمم در بیاد شاید در نیاد توکل به خدا ولی کسی رو سراغ دارم تا الان هم برا خودش و کلیه خانوادش ثبت نام کرده به امید اینه که اسم یکشون در بیاد ولی توان مالی نداره در عوض کسی روهم سراغ دارم داره کد ملی طرف میخره و با اسم مردم تو امتا و ایران خودرو ثبت نام کرده و بهشون قول ده میلیون پول داده. این انصاف نیست.من مصرف کننده هستم.
سلمانی
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۸
1
3
سلام به همه من ثبت نامم کامل شد ولی صفحه آخر را نتونستم پرینت بگیرم و کد رهگیری را ندارم ممنون میشم راهنمایی بفرمایئد.
علی
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۹
سلام دوباره وارد سایت بشید از طریق قسمت پیگیری فروش فوقالعاده کد رهگیری رو یادداشت کنید چون قرعه کشی بر اساس کد رهگیری قرعه کشی اعلام میشه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۹
خخخخه
موسی
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۸
2
2
سلام من چرا نمیتونم ماشین انتخاب کنم. خطای کپچا چه کوفتیه؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۸
2
15
والا ما نمیدونیم فازمون چیه. اول که گفتن ۵۰ درصد قبل قرعه کشی باید پرداخت بشه، یه عدهای اومدن گفتن چرا این همه پول باید تو حسابشون باشه و اومدیم یکی اسمش در نیومد اون یه هفته سود پولشو خوردن.. حالا که گفتن بعد قرعه کشی پول بدن . یه عده ای میان میگه اشتباه اینجوری همه ثبت نام میکنن. حالا کدومش خوبه . خودمون با خودمون نمیدونیم چند چندیم
سلام
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۹
قربون کلامت.این شد حرف حساب.هر کاری بکنی باز مردم میگن چرا اینجوریه.بد بخت مسئولان هم گیری کردن از دست ما
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۸
0
11
انقد خودخوری نکنید یکی پول داره میگیره یکی نداره نمیگیره بدبختی پشت بدبختی بیچاره مردم
حسین
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۸
5
4
بیشتر فامیل های ما هر خانواده ۳ تا۴ تا ماشین نوشتن می خواهند شانس خود را امتحان کنن چون گواهی نامه دارند تاول ثبت نام مبلغی هم واریز نمی شه اخه این چه نوع وضعی است دوباره دلالان کارشان گرفت دوباره حق ما ضایع میشه با این گونه تصمیمات نادرست قبل از قرعه کشی همه پول را بگیرید
سرباز
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۸
4
6
مشکل خودروی این مملکت فقط با محدودیت مالکیت حل میشه
به امید روزی که هر ایرانی حق مالکیت یک خودرو بیشتر را نداشته باشه
امید
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۹
برادر من مشگل این مملکت زمانی حل میشود که من وشما به فکر همدیگر باشیم.با محدودیت هیچ مشگلی حل نشده ،ضمنا قانون اساسی ایران وقانون در سطح جهان مالکیت فردی را مهم شمرده وهیچ دولتی نمیتواند چنین کاری بکند.باید فرهنگ انقلابی کار کردن درما نهادینه شده وبه ایندگان خود بیاموزیم که دلالی ومفت خوری پست ترین کار دنیاست وعشق وایثار را یادشان داد.از ما که گذشت
سرباز
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۸
5
6
مشکل خودروی این مملکت فقط با محدودیت مالکیت حل میشه
به امید روزی که هر ایرانی حق مالکیت یک خودرو بیشتر را نداشته باشه
سرباز
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۸
4
4
مشکل خودروی این مملکت فقط با محدودیت مالکیت حل میشه
به امید روزی که هر ایرانی حق مالکیت یک خودرو بیشتر را نداشته باشه
مصیب محسنی
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۸
4
7
سلام.همین خودرو هایی که توپارکینگ ها کشف میشه.بیارن.توقرعه کشی عرضه کنن.ممنون
محسن
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۹
تابو ه همین بوده هرروز یک سازی میزنن دیگه همه فهمیدن ایرانیا با هر آهنگی میرقصن تقصیر خودمونه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۸
1
10
مدرس خیابانی کار درستی کرد هر کس در اومد پول بده بخره نداد نفر بعد مرگ که نیست شما هم حرص نخور
سعید
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۸
4
7
به نظر من برای جلوگیری از ثبت‌نام کسانی که فقط برای امتحان شانسشون وارد سامانه میشن،اگر کسی تو قرعه کشی انتخاب شد و انصراف داد،تا سه سال حق ثبت نام خودرو را نداشته باشه
خسرو
Iran (Islamic Republic of)
۰۳:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۹
تعدادی برای رزرف انتخاب کنید،هرکسی انصراف داد ،بعدی ،جایگزین شود،،،
حسین
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۸
4
11
ببین به چه روزی افتادیم، برای خودروی دو برابر قیمت پارسال داریم التماس میکنیم و دعا میکنیم تو قرعه اسم مون در بیاد. حتی گیرم هیچ تقلبی هم در قرعه کشی نشه.
نوید
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۸
3
14
یاد ی مسابقه افتادم از شبکه 3 پخش می‌شد این همه زور میزدی مرحله 1 2 3 4 5 رو رد میکردی بعد تو قرعه کشی 30 هزار تومن میبردی
گفتا ز که نالیم از ماست که بر ماست
مصطفی
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۸
2
8
سلام
بعد از چندین سال ، مردی از جنس خوبان انتخاب شده و میخاد عدالت را صد در صد اجرا کند حالا ببینیم شما این رسانه های ....میزارین انجام بشه یا نه.
اینقدر خواهشا چوب لای چرخ نزارید. لطفا
علی
Iran (Islamic Republic of)
۰۶:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۹
شما که همچین حرفی میزنی از چندروز پیش نمیگفتن ولی حالا که مردم دلخوش شدن ثبت نام کردن دارن میگن پول بیمه وخرجای دیگه رو باید خریدار بدبخت بده
غضنفر
United States of America
۰۹:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۹
سلام . خداکنه دروغ نباشه
مسعود زواره
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۸
4
12
سلام
ابتدا اینکه نباید شرط واریز اول را بر میداشتند چون خودم شخصا شاهد بودم که جوان تازه گواهینامه گرفته داشت ثبت نام میکرد و میگفت اصلا پولی ندارم و فقط برای شانس امتحان میکنم شایدم درومد اونوقت بشه معامله با کسی کرد اگرم نگرفتم مهم نیست حالا فوقش میخوام دو سال از ثبت نام محروم باشم تا اونموقع هم من بازم پولشو ندارم
دوم اینکه وقتی تو یه خانواده ۴ نفره دو نفر ماشین دارند برای چه باید بازم ثبت نام انجام بدن چرا چون که تا حالا کد ملی استفاده نشده خوب اینم که همون دلالی خودمون میشه
سوم اینکه نفر ثبت نام کننده در صورت بردن قرعه و انصراف از خرید چه جایگزینی برایش تعیین کرده اند
چهارم اینکه خیلی از هموطن های عزیزم که واقعا متقاضی واقعی هستند در این چند وقت که شما اطلاعیه داده اید خود را به آب و آتش زدند و چه بسا که طلا فروخته یا وامی گرفته یا قرض گرفته اند و تمام این تلاشها با این تصمیم بی موقع پوچ میشود
و آخر اینکه شما کار درستی را انجام دادید که قبل قرعه پول را نگرفته اید ولی حداقل میتوانستید همان نصف مبلغ را در حساب فرد متقاضی که شماره کارت و شبا را به شما داده از ابتدای ثبت نام الزامی کنید شما که برای یارانه معیشت خیلی راحت خرج مردم را حساب کردید الان که شماره کارت و شبا هم که دادیم نمیتوانید حساب کشی کنید
و از خداوند متعال برای هموطنانم آرزوی موفقیت در زندگی از راه درست را دارم و طللب رحم به یکدیگر را میکنم که هر چه چیزی که میتوانند به صف ایستاده خریده و به دوبل به هموطن و هم کیش و هم زبان خودشان بفروشند و این چرخه همچنان ادامه دار خواهد بود تا کی خدا داند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۹
ای بابا عدل از این بهتر
پلاک ندارن
رانندگی دارن خوب این نشون میده یه عمر نتونسته ماشین بخره
هااااا بیان شماهای که ماشین دارید به شما بدن
نه جانم این دفعه نوبت ماهای هست که پلاک نداریم
فریدون
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۸
1
1
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۸
0
2
باید خوانواده ای که خودرو ندارند اولویت داشته باشند در ثبت نام
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۸
0
0
قیمت پراید ۱۳۱ زدین ۳۷ حذف کنید بزنید ۷۱
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۸
0
3
روش صحیح عدالت در فروش خودرو .قرعه کشی بدون واریز وجه. شخصی که برنده شد بایستی ۵۰ درصد پول را پرداخت کرده و مابقی را در هنگام تحویل خودرو و چند در نیز بدون چک هنگام دریافت سند خودرو واریز کند.
مجید
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۸
0
0
ارزش افزوده هزینه پلاک و بیمه ثالث و مالیات و شماره گذاری میشه ۱۱میلیون اضافه بر قیمت اعلامی خودروسازان وسود بانکی ۳ماه تا تحویل خودرو در مجموع پژو ۲۰۶ ۸۵میلیون تومان در میاد . بازار آزاد باید ۱۰ درصد بکشه روش یعنی یعنی حدود ۹۵ میلیون
اسفند ۹۸ قیمت ۲۰۶ حدود ۹۹میلیون بود بازار آزاد
سیاست کثیف خودرو سازان و دولت برای گرون کردن خودرو
ناشناس
United States of America
۲۳:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۸
1
2
مهم نظر مردم هست که همه راضی هستند و دست سرپرست وزارت صمت درد نکنه با این تصمیمات بجا و کور باد هرآنکه نتواند دیددددد
ناشناس
United States of America
۲۳:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۸
2
0
مهم نظر مردم هست که همه راضی هستند و دست سرپرست وزارت صمت درد نکنه با این تصمیمات بجا و کور باد هرآنکه نتواند دیددددد
بدبخت
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۸
0
0
کار راحتی آنهایی که پول تو حسابشان ندارند و واسه شانس ثبت نام می‌کنند میشه از شماره حساب شبا موجودی حسابی را که معرفی کردند بررسی بشه و از قرعه کشی کنار گذاشته بشه تا حق به حقدار برسه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۰
دلمون میخواد حساب تا روز قرعه کشی خالی باشه به شما چه مربوطه .۴۸ ساعت شایدم تا یک هفته مهلت بدن ، میریزیم. این سوختن داره ؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۸
1
0
من هم ایران خودرو ثبت نام کردم هم سایپا چه میه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۹
0
0
این قرن هم تمام شد ولی خودروسازها کارشون به قرعه کشی رسید؟یک قرن دیگر هم نمیتوانید نیاز ملت را تامین کنید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۹
0
1
بهتر بود همه پول رو ابتدا میگرفتن تا هر کی نتونه ثبت نام کنه و حق مابقی ضایع شه...
خواننده
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۹
0
0
سلام به همه..منم با نظر افرادی که میگن باید حساب طرف بررسی بشه که اگه موجودی کافی نداشت تو قرعه کشی وارد نشن موافقم،و واقعا درسته منم خیلی شنیدم که افرادی دارن امتیازشون میفروشن..به نظر منم اگه برای این مشکل هم راهی پیدا کنین شاید بشه امیدوار بود این اولین قدم برای اصلاح بازار خودرو باشه.بلاخره از یه جا باید شروع کرد و هیچ شروعی بی عیب و نقص نیست..
حسین شاهمرادی ازارومیه
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۹
0
1
اقاقرعه کشی رابکنیدولی من میدونم ازاینها50هزارنفرالکی ثبت نام کردن چون پول ندارنداگراینهاانصراف دادن لاقل به بقیه بدید.چون بعضی هامریض هستنداقاتوکه پول نداری چراثبت نام میکنی چرابه بقیه باعث میشی اقاخودمون هم مقصرهستیم همش دنبال مقصرنگردیم یاروپول کرایه نداره توماشین ثبت نام کرده من میشناسم هامیگم نکنیدخداکسی که باعث بقیه میشه تقاسش رامیده چون مریضی ریشه ای گرفته پس بعدقرعه کشی آنهای که پول راواریزنکردندتورابخدالاقل بدیدبه بقیه سپاسگذارم
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۹
0
0
جالبه که خیلی نظرات دقیقا نگارششون مثل همه ولی اسامی متفاوت
این نشون میده چندنفر نشستن و به اسمای مختلف دارن از این میگن که مردم دارن شانسشونو امتحان میکنن
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۹
0
0
جالبه که خیلی نظرات دقیقا نگارششون مثل همه ولی اسامی متفاوت
این نشون میده چندنفر نشستن و به اسمای مختلف دارن از این میگن که مردم دارن شانسشونو امتحان میکنن
ایران
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۹
0
1
دلالی در کار نیست.دلالان بزرگ این دوران خود خودروسازها هستند.لطفا سپاه به صحنه واردشودوجلوی حیف ومیل منابع مالی ونیروی انسانی را بگیرد.انشاالله
جواد
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۹
1
0
با سلام خدمت دوستان عزیز . دوستان من امروز ثبت نام کردم یارو مبلغ ۱۴۸۷۰۰تومان گفت باید کارت بکشید به حساب ایرانخودرو میره ایا واقعا حرفش صحت داره شماها هم وجهی پرداخت کرده اید متشکرم
جواد
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۹
2
0
با سلام خدمت دوستان عزیز . دوستان من امروز ثبت نام کردم یارو مبلغ ۱۴۸۷۰۰تومان گفت باید کارت بکشید به حساب ایرانخودرو میره ایا واقعا حرفش صحت داره شماها هم وجهی پرداخت کرده اید متشکرم
جواد
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۹
1
0
با سلام خدمت دوستان عزیز . دوستان من امروز ثبت نام کردم یارو مبلغ ۱۴۸۷۰۰تومان گفت باید کارت بکشید به حساب ایرانخودرو میره ایا واقعا حرفش صحت داره شماها هم وجهی پرداخت کرده اید متشکرم
جواد
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۹
1
0
با سلام خدمت دوستان عزیز . دوستان من امروز ثبت نام کردم یارو مبلغ ۱۴۸۷۰۰تومان گفت باید کارت بکشید به حساب ایرانخودرو میره ایا واقعا حرفش صحت داره شماها هم وجهی پرداخت کرده اید متشکرم
جواد
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۹
0
0
با سلام خدمت دوستان عزیز . دوستان من امروز ثبت نام کردم یارو مبلغ ۱۴۸۷۰۰تومان گفت باید کارت بکشید به حساب ایرانخودرو میره ایا واقعا حرفش صحت داره شماها هم وجهی پرداخت کرده اید متشکرم
Zamir
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۰
هیچ پولی نباید پرداخت شود.
حسن
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۹
1
1
بازار هنوز قیمت نامناسبی داره کسی دلش نمیاد ماشینشو به قیمت پایین بفروشه، مسئولین لطفا برای ثبات بازار و پایین اومدن قیمت ها خودروهای فروش نقدی هم به نمایندگی ها بدن و با اون ۱۰ درصد اختلافی که گفته بودن عرضه کنن تا کسانی که نمیتونن ثبت نام کنن و شرایتشو ندارن بتونن ماشین با قیمت مناسب بخرن، بعضی ها مثل ما ماشین مدل پایین دارن چیکار باید بکنن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۰
اره.مسولین مال مردمو مفت کنن که تو بتوتی بخریش.واقعا چقد بی شرفین بعضیا.
شاید اون طلای خانومشو داده خودرو ،حالا بیاد بزارتش زیر پای تو کثیف.تفففف
طاهری
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۹
0
1
اگر همین ماشینایی که دارن توپارکینگای مختلف پیدا میکنن که به قول خودشون نه معلومه مال کی هستن ونه معلومه پارکینگها مال چه کسایی هستن!!!!! همینطوری به قیمت کارخونه شروع کنن به توزیع بین مردم .دیگه نیازی به ثبت نام وقرعه کشی واین کلک بازیا نداریم اگه راست میگن ماشبنای احتکارشده رو زیر قیمت بفروشن انقدرم به شعور مردم توهین نکنن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۰
حتما،چندتاشم مفتی بدن تو
امیرحسین
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۹
0
1
توروخدا کلک نزنین
ناصر
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۹
1
1
اگر اینها قصد رساندن خودرو را به دست مصرف کننده واقعی را داشتند می توانستند با گذاشتن ایتم های دیگر مثل تاهل و تعداد فرزندان و کارمند بودن ویا سرپرست بودن خانواده و.....را قرار بدن واز ثبت نام خانواده ای که حداقل دوتا خودرو دارن جلو گیری کنند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۹
0
2
این ماشینها همون قراضها نبودن که تا دیروز میگفتید کیفت نداره کدام فلان بهمان شدیی سوار میشه؟؟؟
چی شد ،شما که واسه همونا دارید خودکشی میکنید،پا روهم میزارید؟اینجا هم دلال هست؟اینجاهم مسولین هستن؟
فقط بدونید بخدا اگه خودتون هم بتوتید خون مردم رو میگیر.ناخون ندارین فقط.
برید خودکشی کنید تو قرعه،واسه همون ماشینهای بی کیفیت که با حلب روغن درست میشن هه
واقعا که ته بی فرهنگی هستیم.بعدم که چشمم اب نمیخوره اسمتون در اومد و ماشین دار شدین،خدا خدا کنید قیمت ماشین بیست برابر بشه.
فقط خواهشا ادای ادمای مظلوم و حق دار رو در نیارین
خسرو
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۹
0
2
سلام،
تا یاد داریم مدیری ندیدیم که از تجربه اش طرحی بدهد و راهی را هموارتر کند.
هر که آمد هی روشی داد و هی عوض کرد و ... و سعی و خطا به قیمت هدر دادن وقت و مال و اعصاب مردم، کارآموزی کرد و نه مدیریت.
نمونه آن سر در گمی مشهود طبق همین گزارش و اشکالات فراوان در شرایط لحاظ شده از جمله نداشتن پلاک فعال که ممکنه از دیدگاهی جلوگیری از دلالی باشه ولی برای خیلیها که واقعا فارغ از سوداگری قصد تبدیل خودروهای چند ساله خود را به نو دارند مشکل سازه و محدودیت.
حسین زادمهر
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۹
0
1
خواهشا قرعه کشی رو با دقت نظاره گر باشید تا خدای نکرده حق کسی ضایع نشه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۹
0
0
خب تکلیف اونی که الکی واسه شانسش ثبت نام میکنه چی میشه؟
چه جریمه ای براش در نظر گرفته شده؟
فاطمه
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۹
0
0
میخواستم ببینم چطور باید مطمعن بشیم که واقعا اسم ما تو قرعه کشی هست من پروفایل تشکیل دادم ماشینم انتخاب کردم ایا همین کافیه؟؟؟؟کد رهگیری که بعضیا میگن که ندارم؟؟؟واینکه چطور میتونم نوغ خودرویی که انتخاب کردم عوض کنم الان ۲۰۶ اسم نوشتم میخوام تغییر بدم به پارس چطوری؟؟؟چطور مطمعن بشم اسمم نوشته شده ؟؟؟؟تو رو خدا جواب بدینننن؟؟؟؟
یک کارگر
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۹
0
2
ایران خودرو و سایپا باید تعطیل بشن .دولت ماشینهای خارجی وارد کند و با قیمت مبدا بی واسطه به مردم بفروشد.صنعت خودرو در ایران جواب نداده فقط باعث آزار کشور و مردم شده
سجاد حمزه
Iran (Islamic Republic of)
۰۳:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۹
0
2
با این کاری که کردن باز همه فروش ماشین دست دلال میفته،چون که مثلا من که پول خرید ماشین رو ندارم،ولی برای ماشین ثبت نام میکنم و اگر در قرعه کشی اسمم دراومد حواله ام رو به کسی که اسمش درنیومده میفروشم،
(تعجب میکنم مسولین چرا به اینجای قضیه فکر نکردن
وحید
Iran (Islamic Republic of)
۰۳:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۹
0
0
سلام ..کسی میدونه قرعه کشی بر چه مبنای هست...آیا فرقی داره که پارس بنویسیم یا رانا ...آیا برا قرعه کشی نسبت به همون ماشینی که نوشتیم انجام میشه یا کلا قرعه کشی میکنند و کاری نداره که پارس نوشتی یا رانا
وحید
Iran (Islamic Republic of)
۰۳:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۹
0
0
سلام...شرایط قرعه کشی به ماشینی هست که اسم نوشتیم یا کلا قرعه کشی میشه و به اسم هرکی در اومد همون ماشینی که اسم نوشتیم میدند
عاشور
Iran (Islamic Republic of)
۰۳:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۹
0
0
همون قرعه کشی رو اانجام بدید و البته سود پیش پرداخت از قیمت تمام شده همه خودروها کم بشه که البته این رو من باید به وزارت صمت بگم چون میدونم شما خودرو سازها اینجور حرفها ها رو ازین گوش به اون گوش میدونید، .. اینه اسلام و دین و حق و عدالتی که ازش دم میزنین شما یعنی مسلمونها ؟؟!
حسین
Iran (Islamic Republic of)
۰۳:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۹
0
0
باسلام.دراین طرح تکلیف کسانی که خودروی فرسوده دارندمشخص نشده است.چون باداشتن خودروی فرسوده یعنی پلاک وسندماشین به نام ایشان می باشدواین ازشرایطی است که شخص دارنده خودروی فرسوده حق شرکت در قرعه کشی را ندارد.لطفا ازمسئولین خواهشمندم برای دارندگان خودروهای فرسوده استثناقائل شوندیاطرح دیگری را جایگزین کنندتاآنها هم بتوانند ازاین فرصت استفاده کنند.باتشکر
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۳:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۹
0
0
سلام به نظرمن نبایدودیعه اول پرداختی روحذف میکردن حالاکه این کارروکردن خیلی هاکه پول ندارن میتونن الکی ثبت نام کن ولی حق کسی که خوشوبه اب اتش زدپول جورکردضایع میشه بایداون شماره شبابی که ازمردم گرفتن چک کنن هرکی که توحسابش پول بودحق ماشین دارشدن ندا
یوسف
Iran (Islamic Republic of)
۰۳:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۹
0
2
سلام این کارها فقط بخاطر این است که قیمت خودرو نزارن بیشتر بالا بره کارخانه ای که نه لوازم داره نه میتونه وارد کنه از کجا ماشین میخواد بده دست ملت فقط بخاطر قیمت نزارن بالا بره قرعه کشی هم بشه بازم به اشنا وفامیل خودشون میدن
بهنام
Iran (Islamic Republic of)
۰۴:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۹
0
0
اونایی که شانسی اسم نوشتن و اصلا پول توی حسابشون نیست زمانی که اسمشون در می‌آید ایران‌خودرو و سایپا حسابشون چک میکنه اگه پول داخل حسابشون نباشه برگشت داده میشه اسمشون و قرعه رو بنام کس دیگه ای که پول داخل حسابش هست صادر می‌کنند اینقدرها هم الکی نیست پس فکر کردی شماره شبا متقاضی رو.. برای چه خواستند ازشون...... .
محسن
Iran (Islamic Republic of)
۰۴:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۹
0
0
آقا پول رو همین اول میگرفتن راضی بودیم.ثبت نام که بدون پرداخت شد همه ریختن ثبت نام کردن بدون داشتن ریالی پول.
اونوقت به اسمشون که دراومد راحت میفروشن به یه دلال ،بعد یه سال هم سند میزنن که مشکل پیش نیاد.باز ماشین دست کیه؟ دلال فرصت طلب
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۴:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۹
0
1
دوستان من شماره کارت میزنم میزنه نامعتبره باید چیکار‌کنم؟
عدالت
Iran (Islamic Republic of)
۰۵:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۹
1
1
حالا خوبه این طرح هم بهم بخوره وبه خاطرساکت کردن مردم این جریانات راگذاشتند وبعدهم بهم بخوره یک جورایی ودیگه شرکت سایپاوایران خودروهم بعدازاین ۲۵هزارتاماشین بیرون نده ومدیران شرکتش هم مثل وقتی که بنزین رادولت گرانش کرده بودمانندرئیس جمهورآقای روحانی بگندکه مااصلاًخبرنداشتیم وجمعه که خواب بودیم خبردارشدیم
عدالت
Iran (Islamic Republic of)
۰۵:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۹
1
0
به نظرم شرایط گواهینامه رامی خواستنداعلام بکنندکه وقتی افرادزیادی درقرعه کشی درنیامدندپس ازاین مسعولین بگن که مشکل اصلی مردم بودندنه مدیران شرکتهاوباقی مانده طرح راهم توبازاربفروشندهمین
وحید
Iran (Islamic Republic of)
۰۵:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۹
0
0
قبل از اینکه شرط واریز وجه رو بردارن بعضی ها صداشون در اومده بود که ایها الناس خوردن و بردن و بیایید حساب کنید سود پول واریزی به حساب شرکتهای خودرو سازی.. الان هم شرط واریز رو برداشتن دوباره صدای برخی های دیگه در اومده که اقا همه دارن میان شانس شون رو امتحان کنن...... خدا وکیلی خودمون میدونیم کجا داریم میریم و چکار می کنیم.... الله اعلم...
زهرا
Iran (Islamic Republic of)
۰۵:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۹
0
0
سلام من زمانی که شرط واریز وجه مطرح بود برای ثبت نام مراجعه داشتم فقط سه نفر برای ثبت نام به کافی نت مرا جعه ،کرده بودند .زمانی که این شرط برداشته شد جمعیتی اومده بودند باور نکردنی،به نظرتون در حق اونهایی که واقعا نیاز دارن و پول رو با هزار بدبختی فراهم کردند ظلم نمیشه ؟مسئولان یه فکری بکنند برا قرعه کشی ورزرو،اینجوری اسم هر کسی در اومد و پول نداشت پای دلال دوباره میاد وسط
علیرضا
Iran (Islamic Republic of)
۰۶:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۹
0
0
اصلا مشکلی نداره مبلغ رو یه جا بدن هم مردم ضرر نمیکنن، کسیکه ثبت کرده حتما پولشو کنار گذاشته. ضمنا گذاشتن پول دست خودرو ساز درست نیست. اصلا معلومه متن رو بنفع خودرو ساز نوشتن
علی
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۹
0
0
من یه سوال هروقت این متن هارومیبینم توی ذهنمه که آقایون وزارت صمت ومسعولین ذیربط شما چرا خودروهای معوق روتحویل نمیدیدآخه چه مشکلی وجودداره شفاف به تمام مردم بگیدکه ملت هم راحت اعتمادکنن من الان 10ماه میشه یه حواله تکمیل وجه کردم اونم حواله تبدیلی که به گفته خودآقایون توالویت هستش اما هنوزتحویل نگرفتن وفاکتورنشده آخه چراداریدسرملت کلاه میگذاریدخدالعنتتون کنه این چه کاریه پول ملت الکی جمع نکنیدشماهاکه خیلی وقته به مشکل برخوردیددیگه این داستانهاچیه این بازیهاچیه خجالت بکشیدواقعا بریدتاروزه فکرچاره باشیدتمام دنیادارن التماس میکنن به شهرونداشون که بهترین خودرو وبروزترین خودروی روز دنیارو باپیش پرداخت کم یابدون پیش پرداخت ببرن استفاده کنن بعدشماداریدسرملت اینجوری کلاه میگذارید!!!
من ازحقم نمیگذرم امیدوارم شرتون کنده بشه مافیای کثیف لعنتی ها خودروی های معوق پارسال تحویل بدیدمن تمام سرمایه زندگیمو ریختم توحساب سایپالعنت به توسایپا لعنت به تو....
علی
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۹
0
0
سلام مسولین محترم حالاکه میدونی مردم چه تعدادثبت نام کردن قرعه کشی نکنید فعلاثبت نام نکنید اینای که ثبت نام کردن توچندمرحله ماشین به همشون واگذارکنید بازثبت نام شروع کنید بااین شراطهای که گذاشتی دیگه کسی نمیتونه دلالی کنه
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۹
0
0
اون هایی که با واریز پول بعد از قرعه کشی مخالف هستن دقیقا همون دلال های بازار هستن که نمیخوان افراد ضعیف ها شانس شرکت در یک قرعه کشی رو هم داشته باشن پس لطفا یکم انصاف داشته باشید و هر ان چیز که برای خود میپسندی برای دیگران هم بخواه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۹
0
0
سلام .فقط میتوانم بگویم توکل بر خدا هرچه خودش بخواهد همان میشود.
براتعلی آبرین
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۹
0
0
عزیزان برادران خواهران من از جمله کسانی هستم که در ۱۰ مهر ۱۳۹۷ یکدستگاه ساینا از گرگان برای فرزندم ثبت نام کردم همچنان که امروز به مردم می گویند به ما هم گفتند که تیر ۹۸ آن را تحویل خواهند داد و ما نیز یک سال است که تمام وجه آن را پرداخت کرده ایم امروز نهم خرداد ۱۳۹۹ است ولی ما هنوز به ساینا نرسیده ایم شرکت سایپا خود را موظف نمی داند که حتی خبری هم به مادر در خصوص زمان تحویل بدهد اکنون شرکت سایپا جان و مال ما را به گروگان خود گرفته است نه راه پس داریم و نه راه پیش مدعی ال عموم هم وظیفه ای برای پیگیری حق ما برای خود نمی بیند باید به متولیان امر اعلام کنیم که مگر ساینا همچون برلیانس و ساندرو به موارد تحریمی برخورد کرده که به وظیفه شان عمل نمی کنند این حقیر رزمنده دفاع مقدس بازنشسته فرهنگی و ۶۳ ساله و شماره همراه ۲۸۷۷ ۳۶۹ ۰۹۱۱ نمایندگی حسین نژاد در شهرستان گرگان
تــــــــاجـــــــــی
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۹
0
0
ملت ماساده هستن.ومتاسفانه امیدی نیست.دقیقاخیلیافقط بخاطرتست شانس ثبت نام میکنن،شرکت سایپاقیمتاشودوبرابرکرده کیفیتشونم که افتضاح هس.دوستانی ک فکرخریدماشین هستن بفکربعدشم باشن که قطعات یدکی،لاستیک بیمه همه ی این چیزاشم دوبرابرمیشه.
علی یوسفی
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۹
0
0
واقعا واسه وزارت صمت متاسفم که فقط خودرو سازیمون تو کشور شده دوتا شرکت مزخرف مثل ایران خودرو و سایپا که ارابه های مرگشون رو دارن به قیمت خون باباشون به مردم میفروشن
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۹
0
0
سلام.
بدون پیش پرداخت باعث شدا که اونایی هم که پول ندارند هم ثبو نام کنند ویا اینکه از هر خانواده ای ممکنه چند نفر ثبت نام کنند
علی
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۹
0
0
این روش درستی نیست چرا که دلالها به نام اقوام فقیر خودشون ثبت نام می کنن و وقتی قبول شدن بها خودرو رو پرداخت می کنن تنها راهش تولید زیاد و با کیفیت و حداقل کردن فاصله قیمتی بین بازار و کارخانه است و بس .
مهدی
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۹
0
0
پیشنهاد میکنم اعلام کنند کسانی که صرفا برای امتحان کردن شانسشون ثبت نام کردند رو از یک یا دو مرحله قرعه اصلی بعدی محروم کنند
و اگر به واسطه نداشتن شرایط از میان برنده شدگان قرعه اصلی ظرفیت جدیدی ایجاد شد، قرعه کشی فرعی از میان باقی ماندگان انجام شود .
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۹
0
0
آخه چرا اینقدر سخت گیری میکنند خب به صورت یکجا واریز کردن چه فرقی داره با روشهای قبل لطفا یه راهکار بهتر و ساده تر پیش روی مردم بزارید تا همه بتونند با حقوق یک میلیون هشتصد هزارتومان هم یه خودرو برای خانواده تهیه کنند چرا شرایط لیزینگ قدیما رو دوباره اجرایی نمیکنید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۹
0
0
شرکت سایپا ،ماشین ساینا ثبت نامی سال ۹۷ و۹۸ راهنوز تحویل نداده ،چرا گول این دوشرکت دولتی رامیخورید.
behrouz
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۹
1
1
اگه الان یه عده به اسم زن ستیزی به من حمله نکنن به نظرم یا باید اسم خانم ها حذف بشه یا اینکه کد ملی همسران ثبت نام کننده رو هم بگیرن و واقعا وقت بزارن و بررسی کنن کدوم خانم همسرش ماشین داره و حذفش کنن چون مطمئنا ۹۵دصد خانمهایی ک نامنویسی کردن همسرانشون ماشین دارن و چون اونا نمیتونستن نامنویسی کنن خودشون اسم نوشتن البته فقط این دسته نیستن بعضی از آقایون هم به سفارش کسی دیگه دارن مینویسن که اکه به اسمشون افتاد وکالتی بدنش به شخصی ک پولشو میده و بعد ی سال هم سند بزنن .. خلاصه اینکه این قوانینی که گذاشتین هم کارایی نداره این ملتی که دزدی رو زرنگی میدونه هر قانونی رو یه جور دور میزنه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۹
0
1
شرکت سایپا ،ماشین ساینا ثبت نامی سال ۹۷ و۹۸ راهنوز تحویل نداده ،چرا گول این دوشرکت دولتی رامیخورید.
عباد
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۹
0
0
واقعا این حکومت اسلامی هس ..رهبر چرا تنبله و مشکوک هست خجالت نمیکشه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۹
0
1
سلام،ببخشید چرا مث قبلا نصف پول رو نمیگیرید،نصف دیگه ام قسطی. و این قرعه کشی هم برداشته بشه.باتشکر
رضا
Germany
۱۰:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۹
0
2
اتفاقا قرعه کشی بدون واریز وجه منصفانه ترین کاری بود که مسئولین طی این چهل سال در حق مردم انجام دادند. بزارید بعضی مردم بی بضاعت به برنده شدن در قرعه کشی دلخوش کنند. شاید از این طریق به نوایی رسیدند. کمی هم به فکر این دسته از مردم باشید. مطمئنم باشید برکات این کار عیب ایجاد تقاضای به اصطلاح کاذب را پوشش خواهد داد. این کشور و انقلاب متعلق مستضعفین است که از درآمدهای کلان و رانت و پارتی بی بهره آمد.
حمیدرضا شریفیان
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۹
2
0
موج
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۹
0
0
چرا سایت بیته س مردم رو سرکار تمیزترین پدرمون دراومد می‌رین تا مرحله آخر باز می‌رسیم سر خونه اول
ف
United States of America
۱۰:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۹
0
1
واقعا که مردم را مسخره کردن خودشون ماشبن را پنهان می کننن گران می کنن تشنج راه انداختن بخدا نخربن لیافت ایناهمون مردم عرب است که ماشین بهشون پراید چهار میلیون و206هفت میلیون بدن فقر تا کجا........ تاکجا
امیر
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۹
0
0
سلام متاسفانه این روش بدون پیش پرداخت حق خیلیها را ضایع کرد چون میشناسم افرادی که خودشان را به اب و اتیش زدن و پول جور کردن و واجد شرایط بودن،اما بعد از حذف پرداخت خیلیها که اطرافیان آنها شرایط ثبت نام داشته اما پول نداشته و دردسری هم نمیکشند وارد این گردانه کردند و چیزی برای از دست دادن ندارن،
ben
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۹
0
1
من 7 خرداد پژو 206 رو سفارش دادم در ثبت نام بعد یه صفحه ای اومد با نام تایید سفارش که یه فرم پر از اطلاعات مثل نام و نام خانوادگی و نوع محصول و رنگ و قیمت و .... ولی جلوی همه این سوالات خالی بود حتی کد محصول ... حالا دوباره می خوام ثبت نام کنم پیام میاد شما یک بار ثبت نام کردین... آخه این چه جور تاییدیه سفارش هست که حتی نوع خودرویی که انتخاب کردم رو ننوشته؟؟؟؟؟
وحید
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۹
1
1
سلام
باز هم درست نمیشه
طرف دلال هست واسه هفت جد و آبادش خودرو ثبت نام میکنه مصرف کننده هم نمیتونه یکی بگیره
از ماست که بر ماست
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۹
0
0
سلام من چندین نفر رو می شناسم ک نیاز اونا یک خودرو هس ولی برای اینکه شانسشون توی قرعه کشی بیشتر باشه با چندین گواهی نامه،ک صاحب اون گواهینامه ب دلیل مشکل مالی نمیتونه ثبتنام کنه،اقدام ب ثبتنام کرده.حالا سوار اینجاس ک اولا اگه ازبین این همه ثبتنام همشون توی قرعه کشی دربیایند مطمئنن یک خودرو نیاز داره مابقی رو نمیخواد اینجا حق بقیه خورده میشه.درضمن من خودم گواهینامه دارم ولی ب دلیل مشکل مالی نتونستم ثبنام کنم وبجاش گواهی نامه رو ب یکی دیگه ک شرایط فوق را داشته دادم...
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۹
0
0
سلام من چندین نفر رو می شناسم ک نیاز اونا یک خودرو هس ولی برای اینکه شانسشون توی قرعه کشی بیشتر باشه با چندین گواهی نامه،ک صاحب اون گواهینامه ب دلیل مشکل مالی نمیتونه ثبتنام کنه،اقدام ب ثبتنام کرده.حالا سوار اینجاس ک اولا اگه ازبین این همه ثبتنام همشون توی قرعه کشی دربیایند مطمئنن یک خودرو نیاز داره مابقی رو نمیخواد اینجا حق بقیه خورده میشه.درضمن من خودم گواهینامه دارم ولی ب دلیل مشکل مالی نتونستم ثبنام کنم وبجاش گواهی نامه رو ب یکی دیگه ک شرایط فوق را داشته دادم...
احمد
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۹
0
0
سال 2008bmwخریدم75میلیون تومان6سال زیرپام بودخرجش فقط بنزین وروغن بودتمام ایران راباهاش گشتم هالامیتونم پرایدشماراسواربشم وباچی قیمتی قیمت جانم ماشینتون مبارک دلالاتون فقط مواظب باشیدبجرم گران‌فروشی حکم اعدام براتون صادرنشه چوب خداصدانداره
ملکه
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۹
0
0
سلام اعتراض بجایی بود این برداشتن پ۵۰%اول و که برداشتن خداروشکر امادیگ بازچرا دارین دوباره اعتراض میکنین.بس کنین دیگ توروخدا.الان اونی ک الکی ثبت کنه وپول نده نداشه باشه اینجورکه میگین میشه عین کسی ک گرفته وتاچنسال حق ثبتنام نداره اینجوری خق خودشوپیشترضایع کرده تاما.مانهایتش اینه که دفع بعد ثبتنام میکنیم هست ک این طرح هرباربه یه مناسبتی.پس اینقدجوش نیارین واگ یه اعتراضی میکنین پاسخ داده میشه ب اون اعتراض دوباره حرفتونوبرنگردونین
ملکه
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۹
0
0
سلام اعتراض بجایی بود این برداشتن پ۵۰%اول و که برداشتن خداروشکر امادیگ بازچرا دارین دوباره اعتراض میکنین.بس کنین دیگ توروخدا.الان اونی ک الکی ثبت کنه وپول نده نداشه باشه اینجورکه میگین میشه عین کسی ک گرفته وتاچنسال حق ثبتنام نداره اینجوری خق خودشوپیشترضایع کرده تاما.مانهایتش اینه که دفع بعد ثبتنام میکنیم هست ک این طرح هرباربه یه مناسبتی.پس اینقدجوش نیارین واگ یه اعتراضی میکنین پاسخ داده میشه ب اون اعتراض دوباره حرفتونوبرنگردونین
ملکه
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۹
0
0
سلام اعتراض بجایی بود این برداشتن پ۵۰%اول و که برداشتن خداروشکر امادیگ بازچرا دارین دوباره اعتراض میکنین.بس کنین دیگ توروخدا.الان اونی ک الکی ثبت کنه وپول نده نداشه باشه اینجورکه میگین میشه عین کسی ک گرفته وتاچنسال حق ثبتنام نداره اینجوری خق خودشوپیشترضایع کرده تاما.مانهایتش اینه که دفع بعد ثبتنام میکنیم هست ک این طرح هرباربه یه مناسبتی.پس اینقدجوش نیارین واگ یه اعتراضی میکنین پاسخ داده میشه ب اون اعتراض دوباره حرفتونوبرنگردونین
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۹
0
0
باسلام . کاش این دو خودرو سال اول به تعهدات قبلی عمل می کردند بعد دوباره ثبت نام من پارسال تکمیل وجه کردم میگن تا یکسال دیگه هم تحویل نداریم . معلوم نیست با این پول ها چه کار میکنند . همه سر کار هستیم کسی به داد ما نمی رسه
منصور
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۹
0
0
سلام
دوستان من کد پیگیری قرعه کشی را گرفتم انتخاب رنگ و نمایندگی برای بعد قرعه کشی است؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۹
0
0
بنام خداوندی که جانمان دردست اوست
خوشابحال اونهایی که هروقت وزمان میگن پول واریزکنید به ثانیه نمیرسه واریزمیکنن وبهترین خودروویاهروسیله دیگری رامیخرن اماماکه نداریم بخریم چه کنیم پراید ۷ملیون بودپول جمع کردم نشد حالا که میخوان قره کشی کنن بازم مانیستم پس ما کجای کاریم خدای بفریادمون برس خودت وسیله ای برای ما فراهم کن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۹
0
0
خیلی سادَس
ی جریمه ی تپل در صورت انصراف از خرید،بعداز درآمدن اسم در قرعه کشی...
ی جریمه ی تپل تر هم برای کسانی که با علم به عدم توان مالی،صرفا محض امتحان شانس و خوارش باسن ثبت نام کردن و تقاضای کاذب ایجاد کردن...
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۹
0
0
خیلی سادس...

ی جریمه تپل واسه اونایی که بعد از درآمدن اسم انصراف میدن...

ی جریمه تپل تر واسه اونایی که با علم به اینکه توان مالی ندارن،صرفا جهت امتحانِ شانس و . . . ثبت نام کردن و با ایجاد تقاضای کاذب بازار رو ملتهب میکنن...
مهدی
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۹
0
1
بدترین روش واگذاری خودرو خواهد بود.
چون آنهائی که نیاز ندارند تبدیل به دلال میشوند.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۹
دمت گرم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۹
دمت گرم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۹
0
0
سلام دوستان :
تنها راه از بین بردن این حرس و طمع و ولع توسط بعضی از این انسانهای دوپای سود جو و دنیا پرست ، فقط تثبیت کل بازار ارز و اجناس کشوره ، چرا که وقتی قیمت خودرو در بازار و کارخانه یکی بشه ، دیگه واسه هیچ فرصت طلب و سودجویی نمی صرفه وارد اینجور کثافت کاریهایی بشه و اینجوری بازار سیاه راه بندازه واسه این مردم مظلوم و بی نوا !!!!
محمود
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۹
0
1
مملکت نیست که طویلست ومردمون هم گاو یا گوسفند
سعید
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۹
0
0
وقتی میخوان کل مبلغ رو بگیرن دیگه قرعه کشی چه کاااریه خب به همه اونایی که ثبت نام کردن خودرو بدن ماشینای بنجلشون رو هم بفروشن دیگه این منت گذاشتنا چیه
اسماعیل
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۹
0
0
سلام.بعد از قرعه کشی باید تمام پول ماشین یکجا ریخته بشه یا یه مرحلشو الان میگیرن یه مرحلشو موعد تحویل؟
رضا
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۹
0
0
سلام .من از مسئولین خواهش می کنم پس از قرعه کشی مبلغ ۱۰۰ درصد رابه طور حضوری در بانک پرداخت کنیم .من خیلی نگران کلاهبرداری ودرگاه های جعلی اینترنتی هستم سپاس فراوان
ناشناس
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
۱۳:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۹
0
0
اونایی که دارن ثبت نام میکنن اونایی هم که ندارن چیکار کنن مملکت افتاده فقط دست دلالا
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۹
0
1
با‌برداشتن‌‌۵۰‌واریزی‌یک‌عده‌بانداشتن‌پول‌ثبت‌نام‌کردن‌تا‌اگربنامشان‌‌افتاد‌حواله‌ماشین‌رابفروشن‌یا‌عده‌ای‌سودجو‌باشماره‌ملی‌کسان‌دیگر‌ثبتنام‌کردن‌تاشانس‌خود‌رازیاد‌کنند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۹
0
0
با‌برداشتن‌‌۵۰‌واریزی‌یک‌عده‌بانداشتن‌پول‌ثبت‌نام‌کردن‌تا‌اگربنامشان‌‌افتاد‌حواله‌ماشین‌رابفروشن‌یا‌عده‌ای‌سودجو‌باشماره‌ملی‌کسان‌دیگر‌ثبتنام‌کردن‌تاشانس‌خود‌رازیاد‌کنند
Amin
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۹
0
1
نباید وجه را برمیداشتند. اشتباه بزرگی کردن و شلوغی الکی و ۵۰ درصد کلا خریدار نیستن. و پول ندارن من ۲۰ نفر میشناسم که الکی ثبت نام کردن ۱ میلیون هم ندارن. باید ۱۰ هزار تا اسم اضافه در بیارن برای افرادی که الکی ثبت نام کردن و انصراف میدن تا جایگزین بشن
رضا نقی زاده
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۹
0
1
مسئولین کشور باید برای صنعت خودرو چاره اساس کنندوتعادل رابه بازاربرگرداننداین همه کشوردردنیا وجودداردفقط کشورمابابی ثباتی در صنعت خودرو دست پا می زندشرکتهای خودروسازی معلوم نیست به کدام صراط مستقیم هستندپدرمردم رادرآوردندومردم ساده هم ناکارآمدی اینها رادردین اسلام می بیننددرحالی که اینطور نیست دین اسلام حتی اجازه نمی دهد یک درخت را بی دلیل قطع کنی چه برسد این همه مردم راسرگردان و ازخانوادهای خودشرمنده کنی به خاطریک تیگه آهن پاره
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۹
0
0
سلام اصلا نیازی به قرعه کشی نیست اگه راست میگن خودرو هاشون با همین قیمت پخش کنن بین کل نمایندگیاشون در کل کشور بعد بدن بهر کس که تا حلا سند بنامش نیست نقدی وتحویل فوری با همون شرایط خودشون ودرظمن هر خانوار فقط یک خودرو
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۹
0
0
دولت اگر میخواهد کشور را از دست این اقتصاد مسموم نجات بدهد ، اگر میخواهد بازار خودرو ، سکه ، دلار و مسکن ، سرو سامان بگیرد با بنده تماس بگیرند ، فقط مسئولان رده بالا ، کسانی که توان بالا و روح بالا دارند و دلشون بحال ملت و نظام و مملکت میسوزه و دنبال راه نجاتند تماس بگیرند ، بدون هیچ چشم داشتی راهکارهای عملی ، موثر و قدرتمند تقدیم میکنم ، شما را بخدا بجنبید ، استخوانهای ملت مظلوم زیر خروارها درد و محنت و رنج یک لقمه حلال خرد شد ،
علی
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۹
0
0
درستش این بود کل پول بلوکه میشد، و وقت ثبت نام هم دو سه روز کافی بود، الان که بیشتر پول تو بانک می خوابه، اونطوری تقاضای واقعی بود الان هرکی پول هم نداره و نمیخواست میگه مفته می نویسه،
سجاد
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۹
0
1
وای به حال مملکتی که ماشین هم قرعه کشی بشه ؟!!!
ماشین بی کیفیت با قرعه کشی؟؟؟؟؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۹
0
0
اگه فکر کردی اینها راست میگن پس خیلی خوش خیال هستی.پس بشین تا خبرت کنند و بگن بیا ماشینت را تحویل بگیر!!!!!
مجید
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۹
0
0
اینا فقط میخاستن آمار جیب مردم و متقاضیان خودرو رو بگیرند ک با پیش ثبتنام ب هدفشون رسیدند و الانم ک اسقبال مردم بخت برگشته رو دیدند دارند دبه درمیارن و صحبت از هزینه بیمه و شماره گذاری و مالیات بر ارزش افزوده و ...میکنند که همینا هم برا هر خودرو تقریبا 15 م میشه. آخه مگه توو پیش ثبتنام اعلام نکردید این قیمتها تمام شده است بهمراه بیمه ثالث و فاقد بیمه بدنه و ... پس رسم انسانیت و اخلاق نیست ک دبه در اوردید. ضمنا تا زمانیکه در کشور نماینده مصرف کننده نباشه تا بتونه از حقوق مصرف کننده دفاع بکنه اوضاع همین آش و کشک خاله هست ک هست. آخه چرا گمرک رو برا یک و دو خودروی اروپایی و آمریکایی هم نه ، برا همین آسیا مثلا کره یا ژاپن یا... حذف نمیکنن چرا؟ واقعا چرا؟ تابحال فکر کردی چرا یه خودرو برا ژاپن ک هزینه بورسیه و تعلیم و تربیت کارگر و هزینه تحقیق و پژوهش و ورق و فولاد و... و پول آب و برق و انرژیهای دیگر و استرس خدمات پس از فروش و تاسیس نمایندگی و و و و و .... فقط 100 میلیون عواید و درآمد فروشش باشه بعدش کشور اسلامی ما فقط برای اجازه ورودش 150 تا 200 میلیون کاسب بشه
ح
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۹
0
0
ای خاک الک نشده باآهک درجه یک روقبرتون آخه بی شرفابابت حلبی چه پولی میدید؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۹
0
0
صرف ثبت نام هیچ حقی برا دریافت پول از مردم ایجاد نمیکنه.
به نظر من با این تحلیلی که رسانه ها مثل این رسانه دارن کاملا معلومه رسانه ها اکثرا جیره خوار خودروسازان شدن تا به نفع اونا بنویسند نه مردم. مثل صدا سیما که داره از مراکز کمک آموزشی پول میگره و تبلیغشونو میکنه چیکار داره به اینکه کی پول داره کی نداره یا اصلا این تبلیغات درسته یا غلط.
sssssssssssssssss
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۹
0
0
سلام میشه لطفا بگین که هنوز چک باید بدیم یا نه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۹
0
0
سلام دوستان اگر دولت طرحی برای خرید ماشین وارداتی بده این دو شرکت هم فکر خودشان میکنند تو بازاری که رقابت نباشه فقط متقاضی ضرر میکنه
محمدی
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۹
0
0
سلام اگه هم به سایپا وهم به ایران خودرو ثبت نام کنیم چی میشه ؟آیا تادوسال محروم میشیم؟
محمدی
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۹
0
0
سلام اگه هم به سایپا وهم به ایران خودرو ثبت نام کنیم چی میشه ؟آیا تادوسال محروم میشیم؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۹
1
0
سلام .در کل این طرح هم خوبه وهم بد (هم کسی که لازم نداره ثبت نام می کنه وهم کسی که لازم داره ثبت نام میکنه) من از شما سوال میکنم کسی که در پایین یا متوسط جامع هست و به ماشین نیاز مند هست چگونه میتونه ظرف ۴۸ ساعت پول تمام کمال ماشین رو واریز کنه ،با توجه به اوضاع واحوال جامع خیلی سخته ودوباره برمی گرده دست خود دلال ها که باز از همین طرح استفاده شخصی انجام میدن وداستان همچنان ادامه دارد تا این که یک سازوکار صحیح ودرست اول در خود سازندگان وبعد در وجدان صحیح خریداران باشه که حق الناس رو زیر پا نذارن وبا فکر همدیگر باشیم
عبداللهی
Finland
۱۵:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۹
0
0
سلام خسته نباشید
من نمیدونمدرست ثبت نام کردن یا نه
من ثبت کردم مشخصاتو زدم کد احراز هم زدم
حالا نمیدونم ثبت شده یانه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۹
0
0
باید پول بگیرن برا ثبت نام وگرنه باز دلالها به اسم بی ماشینا ثبت نام میکنن! شرط گواهینامه داشتنم باید مداشتن تا بنام پیرزن ۸۰سال و بچه ۱۰سال ثبت نان نشه
کامران
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۹
0
0
این بی تدبیری و بی لیاقتی مسولان خودرو ساز و وزارت سمت را نشان میدهد که دوست دارند همه امور را دلالان اداره کنند و بازار را در دست داشته باشند به جای اینکه خودشان مدیریت کنند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۹
0
0
سلام دعوای پبش از اشتی ..
همه رهبر گرفتید ..
احمد
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۹
1
1
به نظر من اگر دوست دست از سر خودروسازها که از سر تمام صنایع زیرمجموعه خودش برداره و اجازه بده بازارها رقابتی بشن همه چی حل می‌شه. انحصار و قیمت گذاری دستوری جز زمین زدن اقتصاد این مملکت نتیجه دیگه ای نداره. همون طور که تا حالت هم همینطور بوده
فاطمه
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۹
سلام من ثبت نام کردم کد قرعه کشی دارم
ولی کد امتا پاک کردم .الان باید چیکار کنم.
لطفا کسی میدونه راهنمایی کنه
علیرضا
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۹
0
0
سلام
من متعجبم که چطور مسئولای سایپا و ایران خودرو هر روز شب به فکر سرکیسه کردن مردم هستن و هنوز تعهدات فروشهای قبلیشونو عملی نکردن بعد یهو زرنگ شدنو ماشین با قرعه کشی سه ماهه تحویل میدن!!!!!!! لطفاً این آقایون کلاش ثبت نامی های پارسال پیارسالشونو تحویل بدن بعد تز جدید بدن!!!! از کارهای شما مردم هم آدم خندش میگیره که اصلا عبرت نمیگیریدو دوست دارید کلاه سرتون بره، اینا هنوز برادریشون ثابت نشده که ارث پدرشونو از ما میخوان،
واقعا شرم بر سایپا و ایران خودرو و التماس عقل واسه مردم ایران
طاهری
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۹
0
0
اینجوری هرکی از راه میرسه ثبت نام‌میکنه..دلالا راحت تر ب دلالی خودشون ادامه میدن..ولی اونایی ک‌پولشون امادس و ماشین میخوان واقعا باید همینجور بدوون دنبال ی ماشین.
علی
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۹
0
1
سلام کسانی مثل من که ماشین قدیمی ۸۶ دارم و میخوام ماشین عوض کنم تکلیف چیه ؟ ثبت نام کردم ولی قبول نکردن !
علی
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۹
0
0
کسی که بخواد ماشین قدیمی تعویض کنه یعنی نباید ثبت نام کنه ؟ انصاف نیست
رحیمی
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۹
0
0
قرعه کشی کنید کسی انصراف داد باز قرعه کشی کنید کاری ندارم که.
علی
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۹
0
0
تورو قران جواب بدید.من ماشین ثبت نام کردم و یک کد پیگیری برام اومد اما پیامکی‌حاوی ردیف قراردار بهم ارسال نشد
و رنگ خودرو هم قابل انتخاب نبود ایا ثبت نام انجام شده؟
مردم بدبخت
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۹
0
0
شماماشین قسطی نمیدین به مردم پول نقدمردم کجابودولی ای ملتی که من میشناسم که برامرغ وبنزین وپیازصف میبندن والا سرمایه دارن که همه صف بستن براپرایدپنج تومانی که شده چهل تومان ای مردم ساده وای دلالای کلاه بردار
Milad
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۹
0
0
سلام دوستان

کستیی که ثبت نام کردن و کدرهگیری هم گرفتن درصورتی که اسمشون توی قرعه کسی دربیاد و واریز وجه نکنن چی میشه؟؟؟

آیا تبعاتی داره
Milad
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۹
0
0
باید 3 قسمت می شد.؛
قسمت اول ثبت نام
دوم قطعی
سوم تحویل.
اون ماشینهایی که احتکار شده بود چی شد اون رو تحویل نمیدن.
میخوان جریمه اش رو بگیرن بزارن تو جیب خودشون.
یاعرضه کنند ملت.
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۹
0
0
سلام چرا خچدرو از دم قسط ولی با مبلغی بیشتر نمیدین؟؟؟خیلیا مثل منی ک پنج ساله منتظرم تا بتونم ماشین دم قسط یا با پیش پردخت کم بگیرم منتظرن ولی کو عقلی ک بتونه این طرحو عملی و اجرایی کنه


شما ک همه جوره جیب مردمو خالی میکنین اینم روش
محسن احمدی
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۰
0
0
اگراعلام بشه درصورت ثبت نام الکی شخص تاسه سال حق شرکت در قرعه کشی های بعدراازدست میدهد کسانیکه
آزمایشی یا تفننی شرکت میکنن ا
ز ادامه کارمنصرف می‌شوند فقط مصرف کنندگان واقعی برای ثبت نام میمانند
عالی
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۰
0
1
آخرش کلاهبرداری نباشه خوبه
ناصر
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۰
اینا اصلا هیچ چیشون نه اصولی نه کارشناسی شده .میگه پلاک نباید به اسمت باشه . یکی که ۲۰ ساله وسیله قدیمی داره با یکی که ماشین بروز داره میشه یکی . طرح فرسوده ام که ندارن خدارو شکر پس تکلیف اینایی که ماشین فرسوده دارن پلاک به اسمشون چی میشه.
ناشناس
Australia
۰۳:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۰
0
0
با سلام لطفا مهلت پرداخت بیشترکنیدلابدکسی پولاش جای دیگه گیرباشه حداقل 10 روزمهلت بدیداینقدرسختش نکنیدتوروخدا
محسن
Australia
۰۳:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۰
1
1
با سلام خدمت مسولین خواهش میکنم وقت بیشتری بدیدبرای واریزتوروخداحداقل10روزکسی که پولش کافی نباشه جورکنه یه خاکی بریزه روسرش بااین گرونی بیشتربه فکرکردم باشیدخواهش میکنم
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۰
1
0
صلح اباد باغ زهرا
حبیب
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۰
0
0
سلام چی میشه فروش اقساطی برای دیگر استانها هم باشه
ناصر
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۰
0
0
این شرایط پلاک به اسم چیه دیگه
یکی مثل من پیکان داره با یکی که ماشین به روز داره میشه یکی .
ناصر
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۰
0
0
هیچی معلوم نیست از این ثبت ناما
عباس احمدی
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۰
0
0
سلام من واقعأ چندین سال در آرزوی یک ماشین هستم آن هم بخاطر مادرم که بیمار است سایپا خوردو ساینا ثبت نام کردم. تو رو خدا یک امتیاز به امثال من که نیاز مبرم به ماشین دارند بدهید چی میشه آخه میترسم این قرعه کشی هم با پارتی بازی و ضد و بند و آشنا بودن در شرکت سایپا یا ایرانخودرو انجام گیرد من بخاطر ماشین رفتم وام گرفتم ولی چون خیلی گرون بود نتونستم بگیرم گواهینامه سال 86 گرفتم ولی متأسفانه یکبارهم بخاطر شرایط مالی نتوانستم یک ماشین خوب بگیرم از بس گرونه. خواهش میکنم ارزان تر کنید من بتونم بگیرم و این قرعه کشی منو بهم ریخت دوست داشتم زودتر به آرزوم برسم و فقط مادرم رو ببرم دکتر و یا جاهایی که دکتر گفته زیاد خونه نباشه با اسنپ و... نمیصرفه کرایه ها رو گرونتر. کردندمیشه به آرزم برسانید
بهروز محمدی
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۰
0
0
سلام به همه.به نظر من باید کل پول رو میگرفتن اینجوری بجای 1میلیون نفر شاید 100هزار نفر ثبت نام میکردن شانس برنده شدن هم بیشتر میشد
بهروز محمدی
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۰
0
0
سلام به همه.به نظر من باید کل پول رو میگرفتن اینجوری بجای 1میلیون نفر شاید 100هزار نفر ثبت نام میکردن شانس برنده شدن هم بیشتر میشد
علیرضا
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۰
0
0
سلام.حداقل جهت تکمیل وجه ۵ روز باید فرصت بدن که اگه توقرعه کشی برنده شدیم بتونیم کامل پول رو واریزکنیم
مهدی
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۰
0
0
سلام.هموطنان عزیزلطفاراهنمایی کنیدچگونه ازثبتنام انصراف دهم؟چون خودروخودرایکماه پیش فروخته ومهلت فک پلاک تعیین کرده بودم خریدارهنوزفک پلاک نکرده درصورتیکه باتماسهاییکه قبل ازثبتنام باوی گرفتیم اصرارداشت که من فک پلاک کردم وموردی نداردشماثبتنام کنیدچون فعلاماشین پیشم نیست نمیتونم ازمدارک عکس بگیرم براتون بفرستم.تاالان که مشخص شده فک نکرده .حالا خواستم اگرکسی اطلاع داردبنده راراهنمایی کند.ممنونم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۰
0
1
من ثبت نام سايپا كردم چرا اجازه ندارم حذف كنم ثبت نام رو و برم ايرانخودرو ثبت نام كنم؟!! مسئولين اجازه ويرايش بديد.....
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۰
0
3
افتضاه
فرزانه
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۰
0
0
سلام به گوش مسئولان برسونی ماکه ماشین نداریم منتظر ارزون شودن بودیم که قسمت نشد حالا این طرح که اومد قرار قرعه کشی بشه طی دوروز وجه واریز کنند خدایش توان ۵۰درصددارم .باید چکارکنم یه راه حل بگین
مهدی باقری
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۰
0
0
ببخشید من ثبت نام کردم ولی الان میخوام انصراف بدم باید چیکار کنم حداقل گزینه انصراف یا ویرایش بذارید ...
حمید
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۰
0
1
باید به سرپرستان خانوار بدن الان همه اونایی که ماشین خوب دارن به اسم همسراشون و بچه هاشون اسم مینویسن و بنده که ماشین ندارم بمن ظلم میشه عدالت برقرار نمیشه
وحید
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۰
0
0
سپاس خدمت دوستان به نظر من برای پرداخت پول باید بیشتر وقت بدن تا مشگلی برای برنده شدگان در قرعه کشی پیش نیاد
Maryam
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۰
0
0
خیلی مسخره اس ک کل پولو یه جا میخوان...واقعا ک..
ناشناس
Germany
۲۳:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۰
0
0
اگه قرعه کشی ۱۴,۱۵ باشه عملا ۱۴,۱۵,۱۶ بانکها تعطیله بس مردم چطوری بدونن کی برنده شده و میشه که پول رو پرداخت کنن؟ یعنی همه از الان باید پول بزارن تو حسابشون ؟؟؟؟
رضا عععععععع
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۱
خدا وکیلی چرا هجوم میارید؟مگه اینا همون ماشینای بی کیفت نیستن!؟
مگه هی نمیگفتید نخرید نخرید،پس چی شد ؟یدفه همتون عوض شدین
الانم بدونید خداشاهده هیچ ماشین و ارزونی در کار نیست،بزارید بعدا متوجه خواهید شد.
هدف سرگرم کردن و آروم کردن مردم و پول مردم هست.
نگید نگفتی
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۱
0
0
سلام
من شنیدم از وقتی شرط 50 درصد واریز وجه رو برداشتن خیلیا به این فکر افتادن ثبت نام کنند و اگر اسمشون تو قرعه کشی در اومد امتیازشون رو بفروشن
آیا میشه این کار رو کرد؟
اگه اینطوری باشه که خیلی نامردیه
اینجوری حق مایی که واقعاً ماشین میخوایم ضایع میشه
امیرمهدی
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۱
0
0
سلام
علیرضا
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۱
0
0
من میخوام از ثبت نام سایپا انصراف بدم آیا امکانش هست ؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۱
0
0
همگی زمزمه ی ورود سپاه برای تاسیس شرکت خودرو سازی و تولید خودرو رو سر زبانها بیاندازید که با آنها رقابت کند آنوقت خیلی چیزها مشخص میشود. به امید اون روز که با کمک سپاه پاسداران خودروی ایرانی هم عزت پیدا کند..
چون خیالشان راحت است و رقیب سرسخت ندارند مردم را به خاطر یک خودروی بی کیفیت به هر سویی میکشند. لیاقت مردم ما این نیست..
همه این درخواست را از سپاه بکنید فضای مجازی رو پر کنید از این درخواست...
#سپاه_عزیز_مثل_همیشه_به_داد_مردم_برس
#صنایع_خودروسازی_سپاه
مریم
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۱
0
0
ببخشید من اگه بخوام از ثبت نام قرعه کشی انصراف بدم باید چیکار کنم؟
رامین
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۱
0
0
سلام‌هر وقت اسمم واسه قرعه کشی دربیاید کل مبلغ پولو میخوان یا نصفشو مثلا واسه پژو پارسه چقد میخوان
مهدی
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۱
0
0
سلام واقعا اگه میخوان به اسم جشنواره عید فطر دل افراد سطح پایینتر و کسانی که چندین ساله ازدواج کردن و ماشین ندارن و شاد کنن خیییلی راحت میتونن امار خانواده هایی که ماشین ندارنو دربیارن و بین اونا قرعه کشی کنن اونطوری خدا و همه راضی بودن
رضایی
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۱
0
0
سلام ووقت به خیر
برای ثبت نام قسمت ثبت شماره شبا چی باید بزنیم مگه قرار نشد بدون پیش پرداخت باشه؟؟
چه کار کنم؟؟
ابوذر
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۱
0
0
سلام
من پیکاپ ریچ اسم نوشتم وحالا قصدتعویض با۴۰۵ رودارم بایدچطورحذفش کنم؟
ابوذر
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۱
0
0
سلام
من پیکاپ ریچ اسم نوشتم وحالا قصدتعویض با۴۰۵ رودارم بایدچطورحذفش کنم؟
مصطفی
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۱
0
0
من بعد از خواندن این پیام ها
و منتظر ماند و پیگیری های پی در پی بعد از این همه مدت مثل خیلی از شما ثبت نام کردم
اما دلم میسوزه واسه خودم که با چه سختی کشیک دادم تو این کرونا تو بیمارستان الان چند تا دلال باید باعث این گرانی باشن
وقتی مقایسه میکنم خرید ماشین بی کیفیت با خارج از کشور به راحتی بهترین ماشین و لوکس ترین خودرو با 13% پرداخت نقد بقیه از دم قسط با همین پول ما یعنی 70-80 ملیون

نتیجه میگیرم نخرم و نخرید بذارید این دو شرکت با سر بخورن زمین و دلال ها هم به زمین بخورن فقط نخرید بخدا نخرید منم اشتباه کردم خریدم اینا به ما خودرو نمیدن یه کار تحقیقاتی هست بیشتر تا بفهمن چقدر پول نقد هست چقدر متقاضی هست اینا که ماشین میدن با قیمت بازار فاصله ای نداره همش سیاست کثیفف این مملکت هست تا جیب مردم همیشه بد بخت رو خالی کنن عاقلانه فکر کنیم لطغا تورو خدا یه کاری کنید این دو شرکت به زمین بخورن مردم رو نابود کردن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۱
0
0
آقا یکی بگه کجا باید پولو بریزیم یا شماره حساب سایپا از کجا بیاریم
علی
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۱
0
0
باسلام خدمت ارواح پاک طاهره شهداوتمامی دلسوزان ودست اندرکاران کمیته خودرو،شرایط ۱۰گانه اعلامی وزارت ضمن و همچنین راه کارقرعه کشی درشرایط فعلی که به هر دلیلی عرضه کالاجوابگوی تقاضای موجود نیست تنها راه کار است که البته قرعه کشی به روش فعلی خودبسترظلم وجفادرحق محرومین وفقیربیچارگان است واگربخواهیم و صدالبته که میشودومیتوانیم همین قرعه کشی ابلاغی رادربازه زمانی کنونی به نحوی عادلانه اجرا کنیم که هم جبران مافاتی برای فقیر بیچارگان محروم ازخودروباشدوهم رضای خدارانیزتحصیل کرده باشیم،کافیست فقط ازبین ثبت نام کنندگان جدیدازطریق سازمان هدفمندی یارانه ها سرپرستان خانواده هارا(اعم اززن ومرد)شناسایی کنیم وزمانی که سرپرستان خانوارها ازبین همین ثبت نام شدگان فعلی شناسایی شدند به شکل اولویت های هفتگانه زیرسازماندهی وتاپایان سال جاری بترتیب اولویت خودروهای ثبت نام شده رابه ثبت نام کنندگان واجدشرایط تحویل دهیم*۱- اولویت اول سرپرستان خانوادههای محروم شده ازخودرو ازسال۱۳۸۹تاکنون جداگانه قرعه کشی وبرندگان این اولویت جداگانه اعلام شوند*۲- اولویت دوم سرپرستان خانواده های محروم شده از خودرو ازسال۱۳۹۰تاکنون جداگانه قرعه کشی برندگان این اولویت جداگانه اعلام شوند*۳- اولویت سوم سرپرستان خانواده ای محروم شده ازخودروازسال۱۳۹۱تاکنون جداگانه قرعه کشی و برندگان این اولویت جداگانه اعلام شوند*۴- اولویت چهارم سرپرستان خانواده های محروم شده ازخودروازسال۱۳۹۲تاکنون جداگانه قرعه کشی برندگان این اولویت نیزجداگانه اعلام شوند*۵- اولویت پنجم سرپرستان خانوادههای محروم شده ازخودروازسال۱۳۹۳تاکنون جداگانه قرعه کشی وبرندگان این اولویت جداگانه اعلام شوند*۶-اولویت ششم سرپرستان خانوادههای محروم شده ازخودروازسال۱۳۹۴تاکنون جداگانه قرعه کشی وبرندگان این اولویت جداگانه اعلام شوند*۷-اولویت هفتم فقط سرپرستان خانوادههای محروم شده ازخودروازسال۱۳۹۵تاکنون جداگانه قرعه کشی وبرندگان این اولویت جداگانه اعلام شوند*بدین ترتیب درسال جاری تمام اولویت های هفتگانه در فراینداین قرعه کشی عادلانه به هرخانواده بدون ماشین یک خودرومیرسدوبه نوعی حقوق محرومین ۱۰سال پیش ازخودرونیزدرواقع جبران مافات میگرددوهم شماعزیزان دلسوزکمیته خودرودرپیش خداوملت ستم دیده مظلوم ازاین آزمون بزرگ پیش روانشاالله سربلندوروسفیدبیرون خواهیدآمد(احدی ازرزمندگان دفاع مقدس)
نورگل
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۲
0
0
سلام من برای خودرو ثبت نام کردم ولی الان میخام کنسل کنم چطور اینکار رو بکنم.گزینه کنسل یا لغو نداره
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۲
0
0
تنها راه نجات ازین وضع منقرض شدن این ملت بی فکر و پر ادعاست.
آرین
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۲
0
0
چطور میشه وقتی ثبت نام کردیم خودرو را تغیر بدهیم یا انصراف بدهیم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۲
0
0
سلام تو رو خدا کسانی که اسمشون در اومد قسط اولش رو بگیرند و قسط دومش رو موقع تحویل بگیرند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۲
1
1
واقعا با دیدن چنین شرایط بحرانی افسوس میخورم که ما ایرانی ها چقد بدبختیم و مسئولین ما چقد ناکارامدن
این طرح های مسخره کجای دنیا وجود داره
وقتی این شرکت ها ک روزانه عدد بالایی خودرو تولید میکنن چرا روانه بازار نمیکنن تا تورم خودرو بخوابه
چرا انبارشون میکنن تا با قیمت بالا بفروشن؟ و هزاران چرای دردناک دیگه..
وقتی بازار خارجی رو به روی مردم ببندند و اجازه واردات خودروهای خارجی رو ندن و انحصار ایجاد کنن معلومه همچین شرایطی ایجاد میشه..
در این لحظه که غول‌های خودروسازی دنیا مثل فراری، بی ام دبلیو، بنز، لامبورگینی، فورد، تویوتا، هیوندا و و و با ذره بین دنبال مشتری میگردن ما ایرانیا داریم ثبت نام میلیونی میکنیم برای خودروهای داغون و بی کیفیت داخلی... افسوس و حسرت بر ما ایرانیان.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۲
0
0
قرار بود نصف پول ماشینارو موقع تحویل بگیرن اگه میدونستیم میخوان شرایط عوص کنن ثبت نام نمیکردیم الان به قول خودشون اگه نتونیم یکجا پول واریز کنیم سه سال هم حق ثبتنام نداریم این بازی یه سر برد به نفع شرکتهای خودرو سازه
مریم
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۲
0
0
سلام من الان ثبت نام کردم تو سایپا و تهشم نوشت ثبت نام با موفقیت انجام شد ولی جایی برای انتخاب مدل ماشین نبود کجا باید انتخاب کنم کسی میدونه جواب بده
بچه شیعه
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۲
0
0
برای ثبت نام واقعی
در لحظه قرعه کشی و یا در روز قرعه کشی باید مبلغ مورد نظر در حساب متقاضی باشه در غیر اینصورت حذف بشه.
بارون
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۵
سلام خداروشکر، زنده موندیم، ی حرف حسابی رو هم شنیدیم واقعا گل گفتی ایول
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۳
0
0
بخدا قسم خیلی مسخره هست.
قرعه کشی یرای خرید خودرو خخخخخخخخ
اقا برید تو بازار به اندازه پولتون هر خودرویی شد خرید کنید و تن به این خفتها ندین
ب قران قسم من شرایطشو دارم بیام تو قرعه ،ولی نیومدم و نمیام
پژو
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۳
0
0
خودرو ثبت نامی رو میفروشم اگ پول واریزشو داشته باشه هرکی
بارون
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۵
لعنت بر هر کی ازت بخره تا تو باشی دلالی نکنی و محروم بشی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۳
0
0
سلام من برای ساینا ثبت نام کردم در شرکت سایپا آیا باید منتظر کد قرعه کشی باشم چون از دیروز که ثبت نام کردم هنوز کد برام نیومده آیا کسی هست که ثبت نام کرده باشه برام توضیح بده
عباس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۳
0
0
من پول را نمی تونم ظرف 48 ساعت اماده کنم.همین الان انصراف دادم.
علی
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۳
0
0
سلام خسته نباشید فقط میخواستم بگم و خواهش کنم از تون عادلانه قرعه کشی کنید
مهدی راستگو
Germany
۰۱:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۴
0
0
من نمیدونم اخه چرا یکی در طول عمرش نمیتونه یه ماشین بخره!ولی بعضیها ۷هزار تا خودرو میگیرن اونم یه زن وشوهر ؟ ایا اونها هم تو قرعه کشی اسمشون در اومده؟؟؟؟؟؟
مهدی راستگو
Germany
۰۲:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۴
0
0
یکی از مسئولین جواب منو بده خوب میشه؟ میخوام بدونم چرا اول کسایی که تا به حال ماشین از این دو خودرو ساز نتونستن بخرن نباید در اولویت باشند؟ اول بی خودروها دوم کسانی که بک بار گرفتن به همین ترتیب برو جلو! راهکار به این خوبی مردم هم راضی میشن؟ ولی یه دفعه خبر میرسه فلان اقا زاده ۲۰ هزار خودرو تو پارکینگ داره؟ من اهای اقایانی که مسئولین حواستون باشه اون دنیا باید به منی که بعد از چهل سال زندگی نتونستم ماشینی ثبت نام کنم باید جواب بدین!؟ بخدا ما و زن و بچه هامون گناه نکردیم که جزء مردم معمولی هستیم!؟
خدازده
France
۱۱:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۴
0
0
سلام .
ها اگر پول داشته باشی و پرداخت کنی عدالت رعایت میشه پس چه فرقی کرد اون خدازده هایی که بعداز ۵۰سال هنوز حتی بیمه نیستن هیچ کاریم نداره چی
پس بازم بنفع پولدارها .ازاین افرادی که واقعا حقشون هست اگر کسی حتی نصف این مبلغ رو نقد داشت هرگز نمی اومد خودرو صفر ثبت نام کنه
فقط دلال و سیاست باز یه. خداوکیلی نخریم ثبت نام نکنیم
رضا
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۴
0
0
من یه جوون ۱۹ سالم و خیلی از رفیقام و اطرافیانم ماشین زیر پاشونه و من چون جیبم خالیه نمیتونم ماشینه ۱۰۰ میلیونی بگیرم .اومدم تو ساید ثبت نام کردم و گفتم یه پارس بگیرم .یهو دوباره شرایطو عوض کردین که باید کل مبلغو بدین بخدا ندارم اگه از همون اول می گفتین ثبت نام نمی کردم من همین الان شرایط جدیدو فهمیدم .همه مثل شما مسئولین حسابشون پر نیست که هر ماشین گرون قیمتی بخوان پول نقد داشته باشن و بخرن .فقط میتونم بگم به حق جوونی ما جوونا که سیاه شد زندگی شماهم نابود بشه.کاشکی همونطور که زیر پایه بچه هاتون ماشین میزارین که عشق و حال می کنن مارم درک‌می کردین که چقد عقده تو دلمونه.فقط بحث ماشین عقده خیلی چیزا تو دلمون موند و مطمئنم جواب این کاراتون رو میگیرین
رسول
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۴
0
1
من یه هفته دارم نصف مبلغ رو جور میکنم حالا میگید کل مبلغ رو باید پرداخت کنید .شما همتون یه تخته کم دارید.
گرجی
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۵
0
0
من خودرو ثبت نام کردم ولی فقط کد رهگیریشو برداشتم شماره ردیف و قراردادشو برنداشتم باید چه کار کنم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۵
0
0
سلام ایا میشه. ی کد ملی از دو شرکت خودرو ثبت نام کرد
مهدی
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۶
0
0
تا قبل از واریز نصف مبلغ فقط ۳۰۰ هزار نفر ثبت نام کرده بودند که مسلما این آمار واقعی بود ولی زمانی که مبلغ واریزی حذف شد دلالان خودرو دست به کار شدند و هر کدام ۵۰ نفر را با دادن وعده ی مبلغی مجبور به ثبت نام کردند با این روش حداقل شانس برنده شدن چند نفر وجود دارد وبعد به راحتی مبلغ کل را به حسابشان واریز میکنندوتمام .شانس یک نفر که محتاج است به صفر مرسد
تیموررئیسی
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۷
0
0
اقا این قرعه کشی کی انجام میشه ایا برای مراحل بعدی سرنوشت ما چی میشه
خر
Mexico
۲۰:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۷
0
0
کجای دنیا خریدوفروش خونه و ماشین مردم ازش پول در میارن اونم میلیاردی جز این مملکت
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۷
0
0
بیدارشید
محمدرضایی
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۹
0
0
بنده ثبت نام کردم برای خودرو های قرعه کشی شده ولی به بنده کد رهگیری نداده چیکار کنم و چگونه کد رهگیری متوجه بشم چیه .چون ثبت نام کردم ولی کد رهگیری نداده
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۹
0
0
اقایون خواستن دست خودشون تو دزددی باز باشه که واریز پولو وچک را برداشتن..ففمیدید که گفتن آب را گل الود کن ماهی بگیر.حالا داستانش این بود
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۹
0
0
اقایون خواستن دست خودشون تو دزددی باز باشه که واریز پولو وچک را برداشتن..ففمیدید که گفتن آب را گل الود کن ماهی بگیر.حالا داستانش این بود
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۹
0
0
اقایون خواستن دست خودشون تو دزددی باز باشه که واریز پولو وچک را برداشتن..ففمیدید که گفتن آب را گل الود کن ماهی بگیر.حالا داستانش این بود
شهروئی
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۹
0
0
من تو قرعه کشی سایپا برنده شدم ولی تو سایت که وارد میشم گزینه پرداخت وجه نداره وداره ۴۸ ساعت تموم میشه
علی
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۶
0
0
سلام امروز به اسم من ماشین شاهین در اومد تحویل یک ساله هست ولی پولشو ندارم پرداخت کنم کسی هست که به اسمش ساینا در اومده باشه با هم عوض کنیم سه روز وقت هست تا ۸۰ میلیون پیش پرداخت بشه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۳:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۳
0
0
سلام. اگه دوفقره چک که برای سال بعد که بخان نتونی پاسشون کنی تکلیف چی میشه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۷
0
0
اسم من واسه قرعه دراومده چکارکنم سایت پول نمیگیره
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۵
0
0
با سلام وعرض خسته نباشید خدمت شما من در قرعه کشی مرداد ماه ایران خودرو ثبت نام کردم و برنده شدم اما به علت مشکلات مالی نتوانستم ودیه اول را بپردازم و انصراف دادم الان می خواهم در قرعه کشی شهریور ثبت نام کنم اما سایت اجازه ثبت نام به من نمی دهد لطفا راهنمایی فرمایید چکار باید بکنم؟ با تشکر
علی
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۷
0
0
سلام بنده در طرح پیش فروش ثبت نام کرده ام اما پدرم پلاک فعال بنامش دارد .کد ملی بنده رو بلاک کردن تا ۳ سال گناه بنده چیه
رسول
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۴
0
1
ایا ارائه ی شماره شبای همسر به جای شماره شبای خود متقاضی مشکلی در مراحل بعدی ایجاد میکند
نسيم رفيعيان
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۵
0
0
من خيلي تلاش كردم كه وجه را واريز كنم ولي از هر درگاهي كه امتحان كردم نشد با كارت ملي هم تست كردم نشد الان راه حلي هست كه فرستم از دست نرود
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۵
0
0
سلام این نظرسنجی ها از مردم برای چیه تو سایت گذاشتید یا جواب سوالات رو بدید یا نظر مردم رو برای مردم انتقال ندید چون فایده ندا ه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۵
0
0
پرداخت به چه صورت هست قرعه کشی سایپا
بصیر
United States of America
۱۶:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۲
0
0
سلام خسته نباشین
الن برای من پراید وانت در اومده یک ساله
اگ واریز نکنم از ایرانخودرو و سایپا حذف میشم؟؟؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۹
0
0
باید قیمت کارخانه ها کاهش پیدا کنه اینجور اصلا سر تا سر زرره
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۹
0
0
دوستان من تاحالا ثبت نام نکردم ولی خب میخوام ثبت نام کنم فیلم آموزشیشو دیدم که بعد اطلاعات میره درگاه بانکی و پول میخواد خب ما اگه پول رو پرداخت نکنیم تو قرعه کشی شرکت داده نمیشم؟
رضا
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۴۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۲
0
0
سلام من دیروز ثبت نام کردم
وامروز کنسل کردم آیا دوباره میتونم ثبت نام کنم ؟
معصومه
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۰۰ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۸
0
0
با عرض سلام و خسته‌نباشید ، میخواستم بدانم کسانیکه ماشین ثبت‌نام کرده‌اند و در قرعه‌کشی برنده شدند ولی موفق به پرداخت نشده‌اند ، آیا میتوانند در سریِ‌جدید ثبت‌نام قرعه‌کشیِ خرید خودرو مجدداً ثبت‌نام کنند یا نه ؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۱۹ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۹
0
0
زمان خیلی کمی برا واریز وجه گذاشتن اخه اولن ما با ناامیدی ثبت نام میکردیم هر دفعه ولی اینبار از شانسمون برنده شدیم ولی متاسفانه پول رو نتونستم کامل جور کنم وازاین بابت خیلی ناراحت شدم کاش زمان بیشتری برای واریز مبلغ خودرو در نظر بگیرن حدقل ۱۰روز فرصت بدن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۳۰
0
0
من سایپا به اسمم دراومد پول پیشش زیاد ندارم ایا در ثبت نام کردن مراحل دیگه حذف میشم
محمد علی
Iran (Islamic Republic of)
۰۴:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۱
0
0
خیلی خیلی خیلی خیلی ممنون
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۸
0
0
سلام من یه سوال داشتم آگه پول به حساب ایران خودرو واریز کنیم بعد از مدتی بخوایم انصراف دهیم و پولمان را پس بگیریم می شود یا اگر پول واریز کردیم نمی شود دیگه پسش بگیریم
لطفا توضیح دهید ؟
سجاد
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۴۰ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۱
0
0
الان ب من ماشین در اومده اگه واریز نکنم بازم میتونم ثبت نام کنم
مهدی
Iran (Islamic Republic of)
۰۳:۲۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۷
0
0
من ۵شنبه بعدظهربرام پیام امدبرنده شدی فقط جمعه تنها فرست داشت همه جاتعطیل بود.نمیدانم خداوکیلی گناه من و۵نفرخانوادهام چیه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۵
0
0
ممنمم
رضا
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۸
0
0
سلام من برم طلا بفروشم واریز وجه کنم وارد قرعه کشی بشم 24مرتبه ولی اسمم در نیامده شما خودتان قضاوت کنید افرایش باعث ضرر میشه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۸
0
0
سلام خواهشمندم واریز وجه را بردارید دلیل اینکه پس انداز طلا خرید کردم می فروشم سری کامل واریز می کنم اگه بفروشم امکان دارد اسمم در نیاد ضرر کنم همان مقدار طلا هم نتونم بخرم
زهرا
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۲۸ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۷
0
0
من هایما 7xبرنده شدم ولی نتونستم پول جور کنم و واریز کنم آیا امکان ثبت نام نیست برای ماشین ارزونتر
عابد سابقی نژاد
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۲۶ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۹
0
0
خوب
محمد محمدی
United States of America
۲۱:۰۶ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۰
0
0
بیشتر مردم بخصوص دهک های ۱تا ۳ ۵۰ درصد مبلغ واریزی را ندارند که این طرح باز برای سرمایه داران می باشد و مردم عادی را از قلم انداخته آند هیچ دولتی تا الان برای مردمی که توان مالی آنها ضیف هست هیچ کاری انجام نداده بلکه بیشتر دولت دستش توی جیب مردم کم بضاعت بوده مثلاً من کار گر ساختمانی ماهانه بای ۲۰۰ الی ۳۰۰هزار تومان مالیات از من در یافت می کند دولت مثل خرید شارژ که شاید ماهانه ۸۰ هزار تومان فقط مالیات شارژ سیم کارت اعتباری برای ما حساب می کند
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->