فرهاد مجیدی ایران بیا نیست! عالیشاه برای بازی با سپاهان آماده می‌شود بیرانوند به بازی با آلومینیوم می‌رسد؟ تغییر مدیرعامل در باشگاه صنعتی کلید خورد شادی جنجالی کار دست بازیکن پرسپولیس می‌دهد یزدانی المپیک پاریس را از دست داد؟ چراغ سبز مربی برزیلی به پرسپولیس کریس کلمن، سرمربی مدنظر تراکتور، کیست؟ تلاش برای رساندن عالیشاه به بازی حذفی دبل شهاب زاهدی مقابل جوبیلو ایواتا + ویدیو سید حسین حسینی غایب بزرگ استقلال مقابل تراکتور؟ گل ۳ امتیازی مرادمند تقدیم به دو بازیکن مصدوم روابط تیره و تار نکونام با سرپرست ناشناس استقلال حمله هواداران تراکتور به بازیکنان+ ویدیو استراحت دو روزه اوسمار به شاگردانش تغییر مالکیت پرسپولیس تنها راه نجات! حنانوف و بیرو در اراک هم نیستند سوال ویژه از دانیال اسماعیلی‌فر| مخاطب تو چه کسی بود؟! عالیشاه بازی با سپاهان را از دست داد نتیجه بازی استقلال و شمس آذر در لیگ برتر(۳۱ فروردین ۱۴۰۳)+ ویدیو گل‌ها| بازگشت به صدر ویدیو خلاصه بازی استقلال و شمس آذر قزوین(۳۱ فروردین ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

سوءمدیریت، حریف اصلی سرخ‌ها برای پوکر قهرمانی/ هاراگیری به سبک مدیران پرسپولیس

  • کد خبر: ۲۸۶۲۴
  • ۱۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۹
سوءمدیریت، حریف اصلی سرخ‌ها برای پوکر قهرمانی/ هاراگیری به سبک مدیران پرسپولیس
به نظر می‌رسد مدیریت نیمه قرمز پایتخت تصمیم گرفته است تا به‌هر‌نحوی با حاشیه‌های ایجادشده برای این تیم، جلوی موفقیت‌های آینده پرسپولیس را بگیرد.
احسان سرفرازی/شهرآرانیوز - بزرگ‌ترین حریف پرسپولیس برای جلوگیری از چهارمین قهرمانی متوالی این تیم، خود سرخ‌پوشان هستند. به نظر می‌رسد مدیریت نیمه قرمز پایتخت تصمیم گرفته است تا به‌هر‌نحوی با حاشیه‌های ایجادشده برای این تیم، جلوی موفقیت‌های آینده پرسپولیس را بگیرد. داستان انتقال یحیی گل‌محمدی، رفتن عجیب انصاری‌فرد، کالدرون، برانکو، بازیکنان خارجی و... هرکدام به‌تن‌هایی برای ضربه‌زدن به تیمی که در کورس برای پوکر قهرمانی است، کافی به نظر می‌رسد.

چک‌های یحیی شائبه دارد!
روز شنبه بود که مهدی رسول‌پناه ابتدا در صحبت‌هایی چک صادرشده ازسوی باشگاه پرسپولیس را پرشائبه خواند و مدعی شد آن را در مراجع قضایی دنبال خواهد کرد. رسول‌پناه عنوان کرد چک‌هایی که برای دریافت رضایت‌نامه یحیی گل‌محمدی در وجه شهرخودرو صادر شده است، مشکل داشته و نیازمند ورود نهاد‌های نظارتی است. هرچند وی باشگاه را پایبند به توافق با باشگاه شهرخودرو دانسته، اما عنوان کرده است طبق اساسنامه تعیین شده است که اسناد تعهدآور چگونه صادر می‌شود و به امضای چه کسانی می‌رسد. باشگاه پرسپولیس از باب ماهیت و کلیت توافق صورت‌گرفته با باشگاه شهرخودرو، خود را متعهد می‌داند، ولی به صورت‌جلسه تنظیم‌شده از نظر شکلی و امضا‌های مندرج، ایراد وارد شده است. با توجه به اینکه صورت‌جلسه تنظیمی، از نظر شکلی و ذی‌حسابی باشگاه دچار ایراد بود، دراین‌ارتباط از سازمان بازرسی کل کشور استعلام گرفته‌ایم.

چک‌های دوامضایی، کلاهی که سر شهرخودرو رفت
در آن زمان پرسپولیسی‌ها مشکلات زیادی برای دریافت رضایت‌نامه گل‌محمدی داشتند، در‌حالی‌که با مشکلات مالی زیادی هم دست‌به‌گریبان بودند؛ اما حالا گفته می‌شود این چک‌ها که رسول‌پناه از آن‌ها صحبت کرده، دارای ۲ امضا بوده است؛ درحالی‌که در آن زمان به‌علت اختلافاتی که انصاری‌فرد، مدیرعامل وقت پرسپولیس، با اعضای هیئت‌مدیره باشگاه داشته است، تنها امضای او پای چک‌ها بوده و فاقد امضای دوم است؛ ازاین‌رو اعتبار لازم برای پاس‌شدن را ندارد. از طرفی در ابعاد جدیدی که رسول‌پناه از آن پرده برداشته است، ۴ چک به مبلغ هر کدام یک‌ونیم‌میلیارد تومان برای دریافت رضایت‌نامه گل‌محمدی صادر شده که مجموع آن ۶ میلیارد تومان می‌شود که تنها چک اول پاس شده و سایر چک‌ها در صف انتظار برای نقدشدن هستند. اما حالا و با اظهارات تازه رسول‌پناه مبنی بر لزوم ورود نهاد‌های نظارتی به بحث قرارداد یحیی و چک‌های صادرشده با توجه به ایرادی که سرپرست باشگاه پرسپولیس به آن وارد کرده است، به نظر می‌رسد به این زودی‌ها شاهد حل این مشکل نخواهیم بود؛ چراکه رسول‌پناه عنوان کرده است به‌هیچ‌عنوان حاضر به پاس‌کردن این چک‌ها نیست.

چرخش ۱۸۰ درجه‌ای رسول‌پناه
روز گذشته، اما سرپرست سرخ‌ها در چرخشی ۱۸۰ درجه‌ای تمام این اتفاقات را سوءبرداشت رسانه‌ها از صحبت‌های خودش عنوان کرد و گفت: به نظر می‌رسد از مسئله‌ای که مطرح شد، برداشت دقیقی نشده است. قبل از هر چیز باید بر حُسن‌نیت باشگاه شهرخودرو در نحوه و شرایط انتقال آقای یحیی گل‌محمدی و دستیاران ایشان به پرسپولیس تأکید کنم و از مدیریت باشگاه شهرخودرو هم کمال تشکر را داریم. وی ادامه داد: آنچه به آن اشاره کردیم، این است که در اساسنامه شرکت پرسپولیس نحوه تنظیم اسناد تعهدآور برای باشگاه، تعریف و مشخص شده است. توافق با باشگاه شهرخودرو جهت این انتقال، جزو چنین‌اسنادی است و طبق اساسنامه تعیین شده است که اسناد تعهدآور چگونه صادر می‌شود و به امضای چه کسانی می‌رسد. سرپرست موقت پرسپولیس با اشاره به موضوع تفاهم‌نامه با باشگاه شهرخودرو گفت: باشگاه پرسپولیس از باب ماهیت و کلیت توافق صورت‌گرفته با باشگاه شهرخودرو، خود را متعهد می‌داند؛ ولی به صورت‌جلسه تنظیم‌شده از نظر شکلی و امضا‌های مندرج، ایراد وارد شده است. با توجه به اینکه صورت‌جلسه تنظیمی از نظر شکلی و ذی‌حسابی باشگاه دچار ایراد بود، دراین‌ارتباط از سازمان بازرسی کل کشور استعلام گرفته‌ایم.

بازهم سوءمدیریت و حواشی خودساخته
با مرور اتفاقات ۴۸ ساعت گذشته باشگاه پرسپولیس، هواداران این تیم احتمالا به یاد روز‌های اولی می‌افتند که برانکو از این تیم رفته بود. در ابتدا همه‌چیز بر دایره اخلاق و خوش‌خلقی بود؛ اما به‌یک‌باره بدقولی‌ها و امروزوفردا‌های مدیران پرسپولیس کاسه صبر این مربی را سرریز کرد و او عطای کار در این تیم را به لقایش بخشید. حالا هم به‌نوعی دیگر این نبود مدیریت، خودش را نشان داده است و به نظر می‌رسد کشتی سرخ‌ها در طوفان دریای ناکارآمدی مدیرانش بازهم غرق خواهد شد. سوء‌مدیریت سرخ‌ها در این برهه زمانی قطعا اصلی‌ترین رقیب سرخ‌پوشان برای پوکر قهرمانی به حساب می‌آید و هواداران این تیم باید منتظر روز‌های سختی در ادامه راه باشند.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->