علت صدای انفجار در گناوه بوشهر چه بود؟ (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) وزیر بهداشت: درمان سرطان در کشور رایگان می‌شود ۸ مصدوم در برخورد ۳ دستگاه خودروی پراید در جاده قدیم نیشابور-مشهد + عکس (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) آغاز انتخاب رشته‌ آزمون دکتری سال ۱۴۰۳ از اول اردیبهشت سقوط جرثقیل در پتروشیمی رازی | ۲ نفر جان باختند «مجید راهب» پدر گلاب ایران درگذشت + علت فوت آخرین وضعیت آب‌و‌هوای کشور | رگبار پراکنده و وزش باد در مناطقی از غرب و شمال غرب (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) هشدار جدی به شکارچیان برای خروج از منطقه کوهسرخ تردد روان در تمام محور‌های مواصلاتی کشور | محور‌های شمالی بدون محدودیت (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) زلزله ۴.۲ ریشتری، «روداب» خراسان‌رضوی را لرزاند (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) آسیب شناسی خشم و راهکارهای کاهش خشونت در جامعه کشف راز قتل جوان ۴۰ ساله به دست بادیگاردها در مشهد کشف ایمپلنت‌های قاچاق در تهران قتل خونین مدیر یک شرکت‌ لوازم آرایشی در برج ۲۰ طبقه‌اش به دست دوست صمیمی! ممنوعیت عرضه رایگان کیسه‌های پلاستیکی در فروشگاه‌های زنجیره‌ای|مشهد، شهر پیشگام در مدیریت پسماند است سرگردانی مسافران «فلای دوبی» در فرودگاه مشهد دستگیری یک قاچاقچی و کشف ۵۶۶ کیلوگرم مواد مخدر از یک دستگاه تریلی در هنگ مرزی تایباد یک کشته و چهار مصدوم بر اثر تصادف با تریلر در جاده تربت حیدریه (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) کشف ۲ کیلو و ۸۵۰ گرم مواد مخدر صنعتی در گمرک دوغارون کمبود ۶ هزار لیتر آب برثانیه در مشهد برای تابستان ۱۴۰۳
سرخط خبرها
مدیر سلامت و محیط کار دانشگاه علوم پزشکی مشهد خبر داد:

فقط استخر‌های روباز مجاز به فعالیت هستند

  • کد خبر: ۲۸۷۲۵
  • ۱۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۹
فقط استخر‌های روباز مجاز به فعالیت هستند
یکی از استخر‌های مشهور مشهد با ارسال پیامکی از بازگشایی رسمی استخر روباز این مجموعه ورزشی خبر داد.
سمیرا شاهیان/ شهرآرانیوز، گرچه این مجموعه ورزشی شناخته شده در مشهد در اطلاعیه پیامکی‌اش از گشایش استخر روباز خبر داده است، هنوز هیچ پروتکل بهداشتی مبنی بر بازگشایی استخر‌های سرپوشیده از سوی دانشگاه علوم پزشکی مشهد اعلام نشده است.

مدیر سلامت و محیط کار دانشگاه علوم پزشکی مشهد دراین‌باره گفت: ستاد کرونا هم‌زمان با اعلام بازگشایی سالن‌های ورزشی از بازگشایی استخر‌های روباز نیز خبر داده بود و بنابراین استخر‌های روباز با قید توجه به اصول بهداشتی ابلاغ شده مجاز به فعالیت هستند.
علی حسنی با تأکید بر این نکته که هنوز دستورالعملی برای فعالیت استخر‌های سرپوشیده اعلام نشده است، افزود: پروتکل‌های بهداشتی از ابتدای اسفندماه برای مجموعه‌های ورزشی ارسال شده است و آخرین پروتکل بهداشتی که ما از سوی دانشگاه علوم پزشکی ابلاغ کردیم در فروردین‌ماه بود.
او گفت: مجموعه‌های ورزشی آبی ملزم به رعایت پروتکل‌های بهداشتی هستند، به‌طوری که ضمن رعایت فاصله‌گذاری، فقط مجاز به استفاده از ۵۰ درصد فضای ورزشی‌شان هستند. همچنین باید مقید به اجرای گندزدایی باشند.
مدیر سلامت و محیط کار دانشگاه علوم پزشکی مشهد در پایان بیان کرد: مدیران مجموعه‌های ورزشی باید در سامانه Salamat.gov.ir ثبت‌نام و از این نشانی اینترنتی بارکد دریافت کنند.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->