برد سخت خیبر در مشهد+ فیلم مالکیت بانک‌های دولتی برای پرسپولیس و استقلال دردسرساز می‌شود؟+ ویدئو شوک به فوتبال ایران| بازیکن خارجی استقلال هپاتیت دارد! شکایت ارسلان مطهری از علی خطیر گل محمدی و مجیدی مربیگری در تیم امید ایران را قبول نکردند قایدی گلش را به طارمی تقدیم کرد جوانگرایی در تیم ملی فقط در حد حرف| قلعه‌نویی ریسک نمی‌کند جانشین تن هاخ کیست؟ | شیاطین در گلهٔ گرگ‌ها نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برزیل و اسپانیا| درگیری در بازی دوستانه نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آلمان و هلند| ناگلزمن حریف می‌طلبد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی انگلیس و بلژیک| تساوی لحظه آخری! ویدیو گل اورونوف، بازیکن پرسپولیس با لباس ازبکستان نتیجه بازی ایران و ترکمنستان+ ویدیو گل(۷ فروردین ۱۴۰۳)| ضعیف و شکننده بردیم! ویدیو خلاصه بازی ایران و ترکمنستان(۷ فروردین ۱۴۰۳) احتمال جدایی ستاره پرسپولیس قوت گرفت فداکاری باهویی برای پرسپولیسی‌ها بارگشت احتمالی مهدوی‌کیا به ایران ایجنت سرمربی مطرح عوض شد! پخش زنده بازی ایران و ترکمنستان (۷ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین حضور لیگ برتری‌ها و لژیونرها در جام فوتسال رمضان مشهد زنان هاکی ایران همچنان می‌تازند
سرخط خبرها
طبق اطلاعیه کنفدراسیون فوتبال آسیا:

۹۹ مسابقه لیگ قهرمانان آسیا در اسرع وقت برگزار می ‌شود

  • کد خبر: ۲۸۹۶۲
  • ۱۴ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۵
۹۹ مسابقه لیگ قهرمانان آسیا در اسرع وقت برگزار می ‌شود
کنفدراسیون فوتبال آسیا اعلام کرد که کشورهای این قاره متعهد شدند مسابقات لیگ قهرمانان آسیا را در سال ۲۰۲۰ تکمیل و مقرر شد بر سر زمان برگزاری این مسابقات توافق کنند.

به گزارش شهرآرانیوز؛ کنفدراسیون فوتبال آسیا بعد از برگزاری جلسه با کشورهایی که در لیگ قهرمانان آسیا نماینده دارند، توضیحاتی را در زمینه برگزاری این رقابت‌ها ارائه کرد.

 

سایت AFC نوشت: «فدراسیون های حاضر در رقابت‌ها همگی در دو دیدار آنلاین که روز چهارشنبه توسط AFC برگزار شد، برای یافتن بهترین راه در جهت تکمیل بازی‌های باقی مانده لیگ قهرمانان آسیا در سال ۲۰۲۰ توافق کردند. نمایندگان کشورهای استرالیا، چین، ژاپن، کره جنوبی، مالزی و تایلند در شرق آسیا و ایران، عراق، قطر، عربستان، امارات و ازبکستان در غرب قاره نیز متعهد شدند که بر سر فرمت و جدول زمانبندی ۹۹ بازی باقیمانده در آسیا در اسرع وقت به توافق برسند.»

 

کنفدراسیون فوتبال آسیا با شناخت محدودیت‌های مسافرتی و پزشکی که در سراسر قاره متفاوت است، پیش از آغاز جام جهانی باشگاه‌های فیفا که در ماه دسامبر در قطر برگزار می‌شود، یک سری گزینه‌ها را برای جمع بندی لیگ قهرمانان آسیا پیشنهاد داد. پس از نظر نمایندگان، AFC فرمت و تاریخ مسابقات را برای بررسی نهایی ارائه می‌دهد و سپس این پیشنهاد برای تصویب به کمیته مسابقات AFC ارسال خواهد شد.



کنفدراسیون فوتبال آسیا همچنین در حال برگزاری سلسله جلسات آنلاین با نمایندگان کشورهای حاضر در مسابقات AFC CUP در سال ۲۰۲۰ است تا برای فرمت برگزاری مسابقات به توافق برسد. به دنبال تماس روز سه شنبه با منطقه غرب، این هفته گفتگوهای بیشتری با مناطق جنوب، مرکز، آ. سه. آن و شرق آسیا انجام می‌شود.»

 

سایت AFC در پایان توضیحات خود اعلام کرده است که با کشورها نه تنها برای لیگ قهرمانان آسیا بلکه برای سایر رقابت‌های این قاره از جمله انتخابی جام ملت‌های ۲۰۲۳ آسیا (انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲)، مسابقات قهرمانی زیر ۱۶ و ۱۹ سال آسیا و همچنین مسابقات قهرمانی فوتسال آسیا با کشورهایی که در این رقابت‌ها حضور دارند، در ارتباط بوده است.

منبع: مهر

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->