تعطیلی سینماهای کشور به مناسبت شب های احیا و شهادت امام علی(ع) جزئیات برنامه‌های تلویزیون در شب‌های قدر واکنش معین به انتشار اخباری درباره رفت و آمد پنهانی‌اش به ایران قسمت آخر فصل چهارم «زیرخاکی» امشب پخش می‌شود (۸ فروردین ۱۴۰۳) احسان علیخانی از آغاز تولید فصل دوم جوکر خبر داد دفتر واشنگتن «ایران اینترنشنال» تعطیل شد + عکس ضرغامی: ایران، ارزان‌ترین بلیط اماکن گردشگری را دارد اسکارلت جوهانسون وارد «دنیای ژوراسیک» می‌شود؟ سعید راد در بیمارستان بستری شد فروش ۷ میلیارد تومانی سینما‌های خراسان رضوی در هفته اول ۱۴۰۳ برنامه تعطیلی سینما‌های کشور در شب‌های قدر شعرخوانی شاعران در محضر رهبر انقلاب + فیلم و متن برگزاری نشست علمی و فرهنگی «حسنه ماندگار» در مشهد واکنش قاضی شهریاری به اظهارات یکتا ناصر در اینستاگرام چه بود؟ قسمت چهاردهم ویژه‌برنامه افطار «هلال» امشب پخش می‌شود (۶ فروردین ۱۴۰۳) + تیزر انتشار اولین تصاویر از «اریک»، سریال جدید نتفلیکس | عروسک‌گردانیِ بندیکت کامبربچ یکتا ناصر و منوچهر هادی در دادسرای جنایی + عکس آمار پرفروش‌ترین فیلم‌ها در سینما‌های خراسان‌رضوی طی هفته‌ای که گذشت (۵ فروردین ۱۴۰۳) قسمت سیزدهم ویژه‌برنامه افطار «هلال» امشب پخش می‌شود (۵ فروردین ۱۴۰۳) + تیزر
سرخط خبرها
مدیر شبکه آموزش سیما خبر داد:

عزم در جهت تحقق رهنمود‌های رهبری در زمینه تحول آموزشی

  • کد خبر: ۲۹۱۰۸
  • ۱۵ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۱:۲۵
عزم در جهت تحقق رهنمود‌های رهبری در زمینه تحول آموزشی
مدیر شبکه آموزش سیما از آمادگی برای تعامل با دستگاه‌های مرتبط در جهت تحقق رهنمود‌های رهبر معظم انقلاب خبر داد.
به گزارش شهرآرانیوز، مسعود احمدی افزادی، مدیر شبکه آموزش سیما در راستای فرمایشات رهبر معظم انقلاب در سی و یکمین سالگرد ارتحال بنیانگذار جمهوری اسلامی مبنی بر لزوم تحول در امور مختلف از جمله مسائل آموزشی کشور از آمادگی این شبکه برای تحقق فرمایشات حضرت آیت الله خامنه‌ای خبر داد.

مدیر شبکه آموزش در این رابطه تصریح کرد: مقام معظم رهبری در بخشی از فرمایشات چهارشنبه خود در تشریح نیاز کشور به تحول، از بخش آموزشی به عنوان یکی از رئوس اصلی این مهم سخن به میان آوردند. ایشان در مسائل آموزشی، فایده‌محور و عمقی و کاربردی شدن دروس در مراکز آموزشی را یکی از مصادیق عینی تحول بر شمرده‌اند.

وی افزود: از آنجایی که شبکه آموزش از بدو تأسیس با شعار ایجاد فرصت‌های برابر، همواره به عنوان بازوی سیستم آموزشی کشور برای بسط و گسترش عدالت آموزشی نقش آفرین بوده، و در بحران کرونا به عنوان پیشرانه آموزش رسانه‌ای کشور نقشی ماندگار ایفا کرد، از همین رو با شعار و رویکرد مردم، آموزش و مهارت، برای تحقق منویات مقام معظم رهبری آماده تعامل و هم افزایی هرچه بیشتر با نهاد‌های مرتبط است.

احمدی افزادی تصریح کرد: قصد داریم در نشست‌های ویژه شورای اندیشه ورزی شبکه با حضور مدیران ارشد وزارتخانه‌ها و دستگاه‌های ذیربط و دعوت از کارشناسان مرتبط، و در راستای استمرار و سرعت بخشیدن به اهداف مهارت آموزی و آموزش فایده محور و مهارت پایه، شیوه نامه‌ای راهبردی را برای اجرایی شدن هر چه سریع‌تر منویات رهبر معظم انقلاب تدوین کنیم.

مدیر شبکه آموزش سیما گفت: تاکید مقام معظم رهبری به اهمیت مباحث آموزشی برای ایجاد رویکرد تحولی در سال جهش تولید، وظیفه دست اندرکاران این حوزه را بیش از پیش سنگین می‌کند و امیدواریم ما در شبکه آموزش به عنوان بازوی رسانه‌ای سیستم آموزشی کشور بتوانیم همچون گذشته به ویژه آنچه در چند ماه اخیر همزمان با شیوع ویروس کرونا با راه اندازی مدرسه تلویزیونی ایران نشان داده‌ایم، نقش مؤثری در تحقق بخشیدن به دغدغه‌های رهبر معظم انقلاب داشته باشیم.

این مدرس دانشگاه در همین زمینه از ایجاد برنامه‌های گفتمانی مهارت محور در تابستان امسال با حضور متولیان و مسؤولان و کارشناسان با همراهی مردم خبر داد.

منبع: مهر
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->