تاریخ و ساعت دیدار بایرلورکوزن و میلان | روسونری درپی تمدید روز‌های خوب تعیین تکلیف AFC برای حریف هندی تراکتور مورایس: استقلال تاجیکستان را نمی‌شناسم تاریخ و ساعت بازی سپاهان و استقلال تاجیکستان در لیگ قهرمانان آسیا۲ | مورایس در راه آسیا تاریخ و ساعت دیدار آرسنال و پاری‌سن‌ژرمن | حمله پولدار‌های پاریسی به خانه توپچی‌ها زیارت والیبالیست‌های مشهدی پیش از اعزام به ارومیه ورزشگاه تختی آماده میزبانی از بازی استقلال - النصر آخرین وضعیت مونت پس از مصدومیت وحشتناک گاریدو به دنبال شکستن طلسم آسیایی خشم سیمئونه از جنجال کورتوا در دربی مادرید خدابنده لو جانشین عالیشاه می‌شود نکونام در برزخ جاسم بن حمد سرباز پرسپولیس گاریدو را راضی کرد بازیکن چادرملو قراردادش را فسخ کرد العملود در پرسپولیس فیکس شد راهکار پرسپولیس برای حفظ اورونوف پرسپولیسی‌ها منتظر محرومیت بیرانوند هستند استعفای نکونام نه تایید شد، نه تکذیب! ساکت گزینه جانشینی نبی| سرپرست تیم ملی تغییر می‌کند حریف آسیایی تراکتور به ایران نیامد!
سرخط خبرها

خدابنده لو جانشین عالیشاه می‌شود

  • کد خبر: ۲۹۱۵۲۲
  • ۰۹ مهر ۱۴۰۳ - ۱۱:۴۵
خدابنده لو جانشین عالیشاه می‌شود
کاپیتان پرسپولیس به طور حتم به بازی مقابل پاختاکور نخواهد رسید و گاریدو جانشین او را مشخص کرده است.

به گزارش شهرآرانیوز، امید عالیشاه کاپیتان پرسپولیس در بازی با استقلال مصدوم شد و در اواسط نیمه دوم از کادرفنی تیمش خواست تا او را تعویض کنند. عالیشاه گویا از ناحیه کشاله دچار مصدومیت شده و از همین رو نتوانست به بازی ادامه دهد. عالیشاه بعد از دربی نتوانست با تیم تمرین کند و به صورت اختصاصی زیر نظر کادرپزشکی کار کرد.

وضعیت عالیشاه برای بازی با پاختاکور بهتر نشد و گاریدو هم اعلام کرد کاپیتان تیمش به بازی حساس امروز نخواهد رسید. اما جانشین عالیشاه در ترکیب پرسپولیس چه کسی خواهد بود؟

آنطور که شنیدیم گاریدو قصد دارد از محمد خدابنده‌لو کنار مسعود ریگی به عنوان هافبک‌های دغاعی استفاده کند و سروش رفیعی جانشین عالیشاه به عنوان هافبک پشت مهاجم خواهد بود. هرچند سروش نمی‌تواند مثل عالیشاه پابه‌توپ شود و نزدیک به دروازه حریف بازی کند؛ ولی سروش قدرت پاسوری بالایی دارد و می‌تواند به عنوان یک پلی‌میکر در ترکیب پرسپولیس به میدان رود.  

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->