آغاز چهارمین مرحله پویش «ایران همدل» برای کمک به مردم فلسطین و لبنان ژیلا صادقی مجری «بام تهران» رادیو شد + زمان پخش «خجالت نکش ۲» به خانه‌ها می‌آید + زمان اکران آنلاین نشست تخصصی بررسی نظرسنجی روزنامه شهرآرا برگزار شد | شهرآرا، انتخاب اهالی مطالعه در مشهد است قاب‌های افتخار ساره | گذری به آثار درخشان ساره بیات، بازیگر مشهدی سینما، به مناسبت سالروز تولدش «بهتره با سال تماس بگیری» روی آنتن + زمان پخش آموزش داستان‌نویسی | من های دیگر (بخش دوم) سرود سخت افزار اکران «ببعی قهرمان» در شهر‌های بدون سینما کلمات التیام بخش | نگاهی به کتاب «گذر از تجربه‌های تلخ با تغییر قصه‌های زندگی» لیندا کیانی با «ماه پنهان» در راه جشنواره فیلم فجر آمار فروش نمایش‌های روی صحنه تئاتر مشهد در هفته گذشته (۱۵ مهر ۱۴۰۳) درگذشت «میشل بلان» کارگردان و بازیگر فرانسوی + علت فوت فیلم‌های پلیسی شبکه نمایش در هفته نیروی انتظامی + زمان پخش «علی رهبری» در استانبول روی صحنه می‌رود گزارشی از برگزاری برنامه «هزارتوی روایت» در مشهد جشنواره فیلم کوردیلرا به «آنیتا، گمشده در اخبار» جایزه داد دوبله فیلم «زیر پوست آمریکا» برای پخش از تلویزیون «زخم کاری» و «پوست شیر» از تلویزیون پخش می‌شود؟ داوری ایرج طهماسب و علیرضا خمسه در جشنواره کودکان و نوجوانان اصفهان
سرخط خبرها

اکران «ببعی قهرمان» در شهر‌های بدون سینما

  • کد خبر: ۲۹۲۷۸۹
  • ۱۵ مهر ۱۴۰۳ - ۱۲:۱۳
اکران «ببعی قهرمان» در شهر‌های بدون سینما
پویانمایی سینمایی «ببعی قهرمان» که از ۴ مهر روی پرده سینما‌ها آمده و به کودکان، «خواستن توانستن است» را می‌آموزد، به زودی در شهر‌های بدون سینما توسط سامانه‌های اکران مردمی به دیدار کودکان خواهد رفت.

به گزارش شهرآرانیوز، پویانمایی «ببعی قهرمان» داستان یک ببعی است که همیشه مجلات جغد قهرمان درباره پرواز را می‌خواند و در سر رویای پروازی مانند پرندگان را دارد.

اکران «ببعی قهرمان» در شهر‌های بدون سینما

این پویانمایی سینمایی ایرانی که هم‌زمان در ۳ کشور قرقیزستان، آذربایجان و ترکیه در حال اکران است، به خوبی مضامینی مانند «خواستن توانستن است»، «کتاب یار مهربان است»، «اهمیت خانواده»، «امید»، «تلاش و پشتکار» و ... را با زبان کودکی به فرزندان منتقل می‌کند.

انیمیشن سینمایی «ببعی قهرمان» با فروش نزدیک به ۶ میلیارد در سه روز، رکورد افتتاحیه سینمای کودک در ایران را شکست. این انیمیشن پیش از این نیز در چهل و دومین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر دیپلم افتخار بهترین انیمیشن را از آن خود کرده بود.

جهت اکران این پویانمایی پرافتخار می‌توانید به سایت اکران مردمی به نشانی https://ekranmardomi.ir/movie/babaei-ghahreman مراجعه کنید یا با شماره ۰۲۱۴۲۷۹۵۰۵۰ تماس بگیرید.

«ببعی قهرمان» به کارگردانی حسین صفارزادگان و تهیه‌کنندگی محمدمهدی مشکوری، محصول سازمان هنری رسانه‌ای اوج است که با مشارکت موسسه‌ی قاب رویا و همکاری شرکت رایمون مدیا تولید شده است.

سریال «ببعی» یکی از آثار پرمخاطب شبکه پویا بود که اکنون نسخه سینمایی آن با تکنیک سه بعدی طراحی و و در حال اکران است.

«ببعی قهرمان» پس از ۲ فیلم «فهرست مقدس» و «پسر دلفینی» سومین انیمیشن سینمایی سازمان هنری رسانه‌ای اوج است.

نویسندگی این اثر برعهده مقداد اخوان، و میکائیل براتی کارگردانی هنری اثر است.

امیر حسین رستمی، نصرالله مدقالچی، ناهید امیریان، شهره روحی، منوچهر زنده‌دل، مهدی طهماسبی، فریبا رمضان‌پور، حمید سربندی، مهدی قناعت‌پیشه، اردشیر منظم و تورج نصر از جمله دوبلور‌های این انیمیشن سینمایی هستند.

محمد خیراندیش و شفیع آهی طراحان کاراکتر‌های «ببعی قهرمان» و موسیقی کار نیز بر عهده پویا صفا بوده است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->