استقلال و پرسپولیس چقدر دارایی دارند؟+ ویدیو نتیجه بازی مس و پیکان در جام حذفی+ ویدئو ضربات پنالتی| برد بزرگ نویدکیا قایدی – استقلال؛ جدی شد ژاوی رسما در بارسا ماندنی شد نحوه خرید بلیت بازی آلومینیوم اراک و پرسپولیس + لینک و قیمت انتقاد جواد خیابانی از واگذاری سرخابی‌ها در برنامه زنده تلویزیونی شمسایی: ایران-ازبکستان جذاب‌ترین بازی جام ملت‌ها است وحید امیری برای استقلال کری نمی‌خواند لیگ برتر فوتبال با کیفیت HD پایان بارگذاری مدارک حرفه‌ای پرسپولیس حضور حزباوی در جمع برترین‌های لیگ قطر مهدی مهدوی وارد دنیای مربیگری شد تاریخ و ساعت بازی فوتسال ایران و ازبکستان در نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا | یک قدم تا فینال تاریخ و ساعت بازی تراکتور و ذوب آهن در جام حذفی | رونمایی از مطهری در تبریز تاریخ و ساعت بازی آلومینیوم اراک و پرسپولیس در جام حذفی | کار سخت اوسمار مقابل گربه سیاه سرخ‌ها طلای زهرا کیانی در ووشوی انتخابی جهان عذرخواهی کلوپ از هواداران پورعلی‌گنجی از جمع سرخ‌ها جدا می‌شود تغییر نام فراری در فرمول یک
سرخط خبرها

احتمال حضور اشتادسازه در جام باشگاه‌های آسیا، ۹۹ درصد است

  • کد خبر: ۲۹۳۶۷
  • ۱۸ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۱
احتمال حضور اشتادسازه در جام باشگاه‌های آسیا، ۹۹ درصد است
با وجود اعلام زمان و مکان رقابت‌ها تکلیف تیم مشهدی هنوز مشخص نیست
مژده رنگیان/شهرآرانیوز - با اعلام کنفدراسیون هندبال آسیا، مسابقات قهرمانی جام باشگاه‌های هندبال بانوان از ۱۶ تا ۲۴ آبان‌ماه ۹۹ برگزار می‌شود.
کنفدراسیون هندبال آسیا در بیانیه‌ای تاریخ رقابت‌های هندبال باشگاه‌های زنان آسیا را اعلام کرد و قرار شد پنجمین دوره رقابت‌های هندبال قهرمانی جام باشگاه‌های بانوان آسیا از تاریخ ۱۶ تا ۲۴ آبان‌ماه برگزار شود و تیم‌های اشتادسازه مشهد و شهید شاملی کازرون به‌عنوان نمایندگان ایران در این رقابت‌ها شرکت کنند. شهر آلماتی قزاقستان نیز به‌عنوان میزبان قهرمانی باشگاه‌های بانوان آسیا مشخص شده است و تیم‌های ایرانی باید خود را برای حضور در این کشور آماده کنند.

در انتظار تضمین
پیش‌از‌این براساس اعلام فدراسیون جهانی، قرار بود این مسابقات ۶شهریورماه به میزبانی قزاقستان برگزار شود. از اول اسفندماه حتی بازیکنان منتظر شروع تمرینات و اردو‌های آسیایی بودند؛ اما شیوع سراسری ویروس، تمام برنامه‌های ورزشی را به حالت تعلیق درآورد و اماکن ورزشی تعطیل شدند. بسیاری از رقابت‌ها حتی میدان بزرگ المپیک نیز لغو شد، اما حالا با گذشت چندین‌ماه از شروع ویروس در جهان به‌مرورزمان جایگزین برای دیدار‌های معوقه اعلام می‌شود، اما چیزی که ورزشکاران و مربیان را نگران می‌کند، نامعتبر‌بودن زمان مشخص‌شده و نداشتن تضمین برای برگزاری صددرصدی این مسابقات در تاریخ‌های تعیین‌شده است.
علیرضا پاکدل، رئیس فدراسیون هندبال، پس از اعلام این خبر اظهار کرد تاکنون هیچ کدام از باشگاه‌های مشهد و کازرون به‌طور‌رسمی آمادگی خود را به فدراسیون برای شرکت در مسابقات آسیایی اعلام نکرده‌اند و نامه‌ای از آن‌ها به دست ما نرسیده است.

۹۹ درصد در آسیا حاضر می‌شویم
درهمین‌خصوص فوزیه صادق‌زاده، مدیرفنی تیم دختران اشتادسازه، اظهار کرد: صرف اعلام تاریخ برگزاری مسابقات برای ما مهم نیست، زیرا از این تاریخ‌ها در این چند ماه زیاد مشخص شده و دوباره لغو شده‌اند؛ به‌همین‌خاطر براساس اعلام این زمان هنوز نمی‌توانیم تصمیمی بگیریم.
او ادامه می‌دهد: همچنان ستاد مقابله با کرونا و وزارت ورزش، مجوز آغاز تمرینات رشته هندبال را صادر نکرده است و نمی‌توانیم بازیکنان را برای تمرینات گرد هم جمع کنیم. هنوز خیلی از رشته‌های دیگر راه‌اندازی نشده‌اند و هندبال تنها نیست.
تیم اشتادسازه این آمادگی را دارد که هر زمان به‌صورت قطعی مجوز تمرین صادر شد، تمرینات را شروع کند؛ ولی باید مطمئن باشیم که به‌صورت قطعی در آبان‌ماه رقابت‌ها برگزار می‌شود یا نه.
صادق‌زاده درباره اینکه آمادگی رسمی و کتبی اشتادسازه مشهد به دست فدراسیون نرسیده است، گفت: دلیل این موضوع مشخص‌نبودن زمان قطعی مسابقات است. ما جواز حضور در رقابت‌ها را کسب کرده‌ایم و درصورت مساعدبودن شرایط به احتمال ۹۹ درصد اشتادسازه مشهد در جام باشگاه‌های آسیای بانوان حضور خواهد داشت.

تکیه بر تجربه‌های خانم مربی
این برای نخستین‌بار است که یک تیم مشهدی مجوز حضور در جام باشگاه‌های آسیای هندبال بانوان را کسب کرده است. پیش‌از‌این تنها یک‌بار تیم ثامن‌الحجج سبزوار جواز حضور در آسیا را به دست آورده بود، اما هیچ‌گاه اعزام نشد. همین موضوع ارزش حضور اشتادسازه در این رقابت‌ها را بیش‌از‌پیش می‌کند؛ اما شیوع ویروس همه برنامه‌ها را نقش‌بر‌آب کرد و حتی ممکن است حسرت مشهدی‌ها برای حضور در آسیا ادامه پیدا کند و اشتادسازه قید جام باشگاه‌ها را بزند. نشمین شافعیان فصل گذشته هدایت تیم مشهدی با حضور ستارگان و بهترین‌های ایران را برعهده داشت، مربی باتجربه و باکارنامه‌ای که پر از قهرمانی‌های مختلف است و در ۳ دوره اخیر جام باشگاه‌های آسیا، او توانسته است با تیم‌های سنندج و لارستان در رقابت‌های آسیایی حاضر شود و نسبت به هر مربی ایرانی دیگر در این راه باتجربه‌تر است. شافعیان در نخستین دوره با تیم سنندج به مقام پنجم رسید. در ۲ دوره بعد نیز با تیم شهید چمران لارستان مقام‌های چهارم و ششم را کسب کرد و حالا باید دید او می‌تواند رکورد چهارمی خود را یک پله ارتقا دهد و مشهدی‌ها را به سکوی سوم برساند یا خیر. قزاقستان یکی از مدعیان قهرمانی است و از تیم‌های باشگاهی قدرتمندی بهره‌مند است و در این دوره نیز با ۳ تیم حضور خواهد داشت. آن‌ها در پنجمین قهرمانی آسیا از امتیاز میزبانی نیز استفاده می‌کنند و همین موضوع کار را برای تیم‌های ایرانی سخت می‌کند.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->