گلوله‌باران ۳۲ دقیقه‌ای مشهد با تگرگ‌های «تخم‌مرغی» در سال ۱۳۳۳ کمبود انبار، از چالش‌های زیرساختی در حوزه اموال تملیکی خراسان رضوی است طلب ۳۰ هزار میلیارد تومانی شهرداری مشهد از دستگاه‌های دولتی در «مهد توس» خبری از فروشگاه‌های شیکان‌پیکان نیست | بازاری که بوی گوسفند می‌دهد پیشرفت فیزیکی ۳۵ درصدی پروژه بازگشایی و احداث بولوار رضویه در مشهد با پیگیری شهرآرا بلیت متروی مشهد در نرم افزار «شهر من» ۲ هزار تومان شد بالاخره هوای کلانشهر مشهد سالم شد (۱۱ خرداد ۱۴۰۴) شهردار مشهد مقدس: اراده مدیریت شهری، بزرگداشت شهدا در هر محفل و محله و معبر است مدیرعامل ایران‌خودرو: قیمت‌ها افزایش پیدا نکند، به سرنوشت شرکت ارج دچار می‌شویم ارتباط وب‌سرویسی بین سازمان ثبت اسناد و شهرداری مشهد مقدس برقرار شد برآورد ۷۰۰ میلیارد تومانی از بودجه مورد نیاز برای تکمیل ایستگاه بسیج خط سه مترو مشهد عضو کمیسیون خدمات شهری و محیط زیست شورای اسلامی شهر مشهد: با فرصت ۱۰ ماهه شورا نتیجه زحمات اعضا را مشاهده می‌کنیم فرماندار مشهد: اقدام فرهنگی شهرداری در افتتاح خانه‌موزه ملک، شایسته تکریم است شهردار مشهد مقدس: خانه‌موزه ملک توجه مدیریت شهری به هویت اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی شهر را نشان می‌دهد + فیلم معاون خدمات شهری و فضای سبز شهرداری مشهد: در این دوره مدیریت شهری، فضای سبز بالغ بر ۵۵۰ هکتار توسعه پیدا کرده است رئیس سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری مشهد: پاسداشت مفاخر مشهد از دغدغه‌های شورا و شهرداری است بهره‌برداری از خانه‌موزه ملک در باغ وکیل‌آباد مشهد (۱۰ خرداد ۱۴۰۴) ساختمان دبیرستان آیت الله کاشانی مشهد در فهرست ملی میراث دفاع مقدس ایران ثبت شد رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر مشهد مقدس: برنامه منظم تزریق مالی به پروژه‌های شهری تنظیم شود رکورد استفاده از دوچرخه‌های اشتراکی بایدو مشهد در چهار سال اخیر شکسته شد افزایش ۴۰ درصدی ورود ناوگان حمل و نقل ایرانی از افغانستان به دوغارون
سرخط خبرها

بازسازی ۴۵ دستگاه اتوبوس شهری تا پایان ۱۴۰۳ با تکیه بر توان داخلی سازمان اتوبوسرانی مشهد

  • کد خبر: ۲۹۳۸۹۹
  • ۲۱ مهر ۱۴۰۳ - ۱۱:۳۰
بازسازی ۴۵ دستگاه اتوبوس شهری تا پایان ۱۴۰۳ با تکیه بر توان داخلی سازمان اتوبوسرانی مشهد
مدیرعامل اتوبوس‌رانی مشهد: برای بازسازی ۴۵‌دستگاه اتوبوس خریداری‌شده، تاکنون دو مرحله مناقصه انجام شده، اما شرکت‌کننده‌ای برای آن نبود؛ ازاین‌رو دیگر معطل مناقصه نشدیم و از توان و ظرفیت داخلی سازمان اتوبوس‌رانی استفاده کردیم.

به گزارش شهرآرانیوز؛ تعمیرات و بازسازی ناوگان اتوبوس‌رانی یکی از اقدامات معمول در چرخه خدمت‌رسانی ناوگان اتوبوس‌رانی مشهد است که این اقدام همه‌روزه در بخش تعمیرات سازمان در حال انجام است. اما امسال سازمان اتوبوس‌رانی شهرداری مشهد اقدام ویژه‌ای را برای بازسازی ناوگان اتوبوسی خود در دستور‌کار قرار داده و علاوه بر فعالیت‌های معمول خود در این عرصه، با خرید ۴۵‌دستگاه اتوبوس دست دوم یکی از شرکت‌های بخش خصوصی، فرایند بازسازی این تعداد اتوبوس را آغاز کرده است. تاکنون ۹‌دستگاه از این اتوبوس‌ها بازسازی شده‌اند و به چرخه فعالیت بازگشته‌اند و بنا بر اعلام مدیرعامل این سازمان فرایند بازسازی باقی‌مانده نیز تا پایان سال انجام خواهد شد.

محسن شریعتی در گفتگو با شهرآرا با بیان اینکه هر‌ساله و براساس برنامه‌ریزی‌های صورت‌گرفته عملیات بازسازی برای تعدادی از اتوبوس‌های فرسوده ناوگان اتوبوس‌رانی انجام می‌شود، اظهار کرد: اتوبوس‌های خریداری‌شده بخش خصوصی به‌دلایل مختلف بیش از پنج سال متوقف بودند و این خرید سبب شد برنامه ویژه‌ای را برای بازسازی ناوگان اتوبوس‌رانی در دستور‌کار قرار دهیم.

وی ادامه داد: برای بازسازی ۴۵‌دستگاه اتوبوس خریداری‌شده، تاکنون دو مرحله مناقصه انجام شده، اما شرکت‌کننده‌ای برای آن وجود نداشته است؛ ازاین‌رو دیگر معطل مناقصه نشدیم و از توان و ظرفیت داخلی سازمان اتوبوس‌رانی استفاده کردیم و فرایند بازسازی این تعداد اتوبوس را در دستور‌کار قرار دادیم و تعدادی از این اتوبوس‌ها بازسازی شدند و به چرخه فعالیت بازگشتند.

اتمام بازسازی ۱۰ اتوبوس

مدیرعامل سازمان اتوبوس‌رانی شهرداری مشهد ادامه داد: همچنین در همین مدت نیز ۱۰ دستگاه از اتوبوس‌های متعلق به سازمان را که شرایط مناسبی نداشتند بازسازی کرده‌ایم و در‌صورتی‌که مناقصه بازسازی ناوگان به نتیجه برسد، به‌طور‌قطع فرایند بازسازی اتوبوس‌ها سریع‌تر طی خواهد شد، اما در هر‌صورت تلاش می‌کنیم اتوبوس‌های خریداری‌شده تا پایان سال وارد چرخه خدمت‌رسانی شوند.

وی با تأکید بر اینکه هیچ اتوبوسی به‌دلیل فرسوده بودن از چرخه خدمت‌رسانی خارج نمی‌شود، تصریح کرد: بازسازی و تعمیرات همه اتوبوس‌هایی که نیاز به بازسازی دارند در دستور‌کار است و این یک اقدام مستمر در بخش تعمیرات سازمان اتوبوس‌رانی است و عملا ناوگان سازمان اتوبوس‌رانی به‌صورت مستمر در خطوط فعال است.

شریعتی تصریح کرد: در سازمان اتوبوس‌رانی مسئله‌ای به نام متوقف شدن اتوبوس در پایانه نداریم و تعمیر اتوبوس‌ها در روز مراجعه انجام می‌شود و اگر به تعمیر بیشتری -مانند تعمیر موتور- نیاز باشد، زمان بیشتری برای تعمیر اتوبوس صرف می‌شود.

ورود روزانه ۱۳۰ اتوبوس برای تعمیرات به تعمیرگاه

مدیرعامل سازمان اتوبوس‌رانی شهرداری مشهد گفت: در مجموع به‌صورت روزانه حدود ۱۳۰‌اتوبوس برای تعمیرات مختلف وارد تعمیرگاه‌های اتوبوس‌رانی می‌شوند و به‌همین‌اندازه نیز روزانه اتوبوس از تعمیرگاه‌های سازمان خارج می‌شود و به چرخه فعالیت باز می‌گردد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->