بنزین سوپر امروز در کدام جایگاه‌های مشهد توزیع می‌شود؟ (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) امتیاز ۶۰۰ میلیون تومانی برای دارندگان کارت ملی نمک‌هایی که کاش نم نمک کم شوند! دلار وارد کانال ۶۲ هزار تومان شد (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) اختصاص بسته‌های ویژه مادران باردار به ۸۲۵ هزار خانوار خراسان رضوی افزایش ۴۸ درصدی واردات قهوه به کشور زمان برگزاری مزایده جدید شمش طلا اعلام شد+ جزئیات متوسط قیمت کالاهای خوراکی منتخب در مناطق شهری کشور مسیر دسترسی کشاورزان به یافته‌های علمی شرکت‌های دانش‌بنیان تسهیل می‌شود بازگشت دلار به کانال ۶۲ هزار تومان در بازار آزاد (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) معاون وزیر جهاد کشاورزی: خراسان رضوی می تواند پایلوت تولید نان کامل باشد + فیلم قیمت طلا و سکه در بازار امروز مشهد (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) | نرخ طلا ثابت ماند نقش قانون‌گذاری و نظارت بسیار ضعیف در حوزه ایمنی و بهداشت کار آخرین وضعیت اجاره خانه در مشهد | سهم اجاره در سبد هزینه خانوار بیشتر شده است تزریق ۵ هزار میلیارد تومان نقدینگی به بورس انرژی شناسه «یکتا» چیست؟ + نحوه تبدیل پروانه‌کسب کاغذی به الکترونیکی گوشت آفریقایی و تانزانیایی به ایران وارد می شود اجاره مسکن در منطقه طلاب مشهد چقدر نقدینگی لازم دارد؟ | تعدد فایل‌های کمتر از ۱۰۰ متر (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) عراق، اصلی‌ترین مقصد صادرات مرغ منجمد ایرانی ورق در بازار خودرو برگشت؛ قیمت‌ها صعودی شد | آخرین قیمت پژو، سمند، ساینا، شاهین، دنا و تارا (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) وزیر کار: مسکن، معیشت، اشتغال و دستمزد مهمترین دغدغه‌های جامعه کارگری است هفته کارگر رسید، تکلیف دستمزد کارگران مشخص نشد قیمت محصولات سایپا و ایران‌خودرو در بازار امروز | رقابت تارا و ۲۰۷ در مسیر گرانی (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) قیمت روغن مایع در بازار + جدول (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) هشدار برای خریدوفروش طلای عیارپایین و بدل‌اندازی به‌جای طلا در بستر سایت‌ها
سرخط خبرها

کارکنان شهرداری صاحب مسکن ملی می‌شوند

  • کد خبر: ۲۹۴۳۸
  • ۱۸ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۴
کارکنان شهرداری صاحب مسکن ملی می‌شوند
معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: به زودی دو تفاهم نامه ساخت مسکن برای کارکنان شهرداری‌ها، دهیاری‌ها و همچنین کارکنان وزارت جهاد کشاورزی در قالب طرح اقدام ملی مسکن امضا می‌شود.

به گزارش شهرآرانیوز، محمود محمودزاده اظهار کرد: پیرو ماده ۶ قانون ساماندهی، اخیراً وزارت جهاد کشاورزی پاپیش گذاشته و در چارچوب انعقاد قرارداد با دستگاه‌های دولتی، تقاضای ساخت مسکن برای کارکنان این وزارتخانه را داده که ما نیز آن را اجابت کردیم. قرار است طی یکی دو هفته آینده تفاهم‌نامه‌ای به این منظور امضا شود.

 

وی افزود: در همین قالب شهرداری‌ها نیز مذاکراتی به منظور احداث مسکن ملی برای کارکنان شهرداری‌ها و دهیاری‌ها داشته‌اند و انشاالله به زودی هر دو تفاهمنامه منعقد خواهد شد.

 

معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه هر دو دستگاه مذکور امکانات خود را برای احداث مسکن اختصاص می‌دهند گفت: شرط قرارداد با دستگاه‌های دولتی آن است که هم وزارت راه و شهرسازی و هم دستگاه مربوطه زمین، امکانات و منابع خود را برای ساخت مسکن در چارچوب طرح اقدام ملی بیاورند.

 

مسکن ملی «اندیشه» و «تهرانسر» در حال اجراست

محمودزاده درباره آخرین وضعیت طرح اقدام ملی مسکن در محله تهرانسر و شهر جدید اندیشه گفت: با توجه به اینکه بخش خصوصی این طرح‌ها را اجرا می‌کند و هزینه ساخت با آن‌ها است باید واحد‌ها به میزانی از پیشرفت برسند تا امکان تقسیم سهم آورده بین دولت و شریک فراهم شود. برآورد می‌شود اگر پروژه به پیشرفت حدود ۷۰ درصد برسد امکان تقسیم سهم طرفین فراهم می‌شود، ولی هنوز به پیشرفت ۷۰ درصد نرسیده است.

 

وی با بیان اینکه طرح اقدام ملی تولید و عرضه ۴۰۰ هزار واحد مسکونی در شقوق مختلف در حال پیشرفت است افزود: بخشی از پروژه‌های مسکن ملی به صورت مشارکتی اجرا می‌شود که با پیشرفت‌های مختلفی در حال اجرا است. قالب دیگر این طرح واگذاری به تعاونی‌ها است. یک نوع هم واگذاری ۹۹ ساله است که به گروه‌های ۲ تا ۴ نفره واگذار می‌شود. در قالب این چارچوب بسیاری از پروژه‌ها مراحل مختلف از جمله انعقاد قرارداد و اجرا را طی می‌کنند و بخشی هم به مرحله اتمام رسیده‌اند.

 

 طرح اقدام ملی تولید و عرضه ۴۰۰ هزار واحد مسکونی، شهریور ۱۳۹۸ با حضور رئیس جمهوری آغاز شد. البته در برخی از مناطق از پایان سال ۱۳۹۷ کلید خورده بود. در قالب این طرح تا نیمه اردیبهشت ماه ۱۳۹۹ برای ۳۰۰ هزار واحد تامین زمین شده و ۲۳۰ هزار واحد مراحل اجرایی را طی می‌کند. بر اساس اعلام اسلامی وزیر راه و شهرسازی، اولین واحد‌های مسکن ملی در بعضی مناطق کشور، خرداد یا تیرماه امسال تحویل می‌شود. پیش از این هم محمودزاده معاون وزیر راه و شهرسازی به ایسنا گفته بود که ۱۷ هزار و ۵۰۰ واحد در شهر‌های کوچک آماده واگذاری است. همچنین روز ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۹ طاهرخانی، مدیرعامل شرکت عمران شهر‌های جدید دستور داد که ۲۰۰۰ واحد مسکن ملی پرند تا قبل از هفته دولت (شهریور ماه) امسال به متقاضیان تحویل داده شود.
منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->