اعمال قانون ۲۱۰۹ خودروی حادثه ساز در مشهد | ۶۲خودرو متخلف توقیف شدند (۲۴ مهر ۱۴۰۳) همت عالی مدیریت شهری مشهد در حوزه خانواده و زنان افزایش صددرصدی اعتبارات منطقه خواجه‌ربیع مشهد دبیر اجلاس «مجاهدان در غربت»: رسالت اجلاسیه مجاهدان در غربت تبیین جهاد در همه زمینه‌ها نه‌فقط نظامی است برگزاری اختتامیه اجلاسیه بین‌المللی «مجاهدان در غربت» در مشهد هوای چهار منطقه کلانشهر مشهد امروز آلوده است (۲۴ مهر ۱۴۰۳) بازگشت کودکان بازمانده از تحصیل مشهدی به مدارس، درپی اجرای طرح «مشهد مهربان» نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس خبر داد: کمبود نقدینگی، سدراه آزادراه حرم تا حرم بلعیدن زالو، چوپان مشهدی را راهی بیمارستان کرد (۲۳ مهر ۱۴۰۳) روایت‌هایی از از روزگارِ ورود قطار به شهر مشهد | مردم از شر راهزن‌ها و مال‌بُرها خلاص شدند بهره‌برداری از فاز یک بوستان جهانشهر مشهد در ابتدای سال ۱۴۰۴ با حکم شهردار مشهد، مدیرعامل سازمان مدیریت و مهندسی شبکه حمل‌ونقل منصوب شد دیدار مردمی فرماندار مشهد و رؤسای ادارات | پیگیری مطالبه‌های شهروندان اختصاص ۵۶۰۰ میلیاردتومان برای فعالیت‌های فرهنگی شهر مشهد آتش‌سوزی انبار پارچه و تولیدی کیف در طبرسی شمالی در شب گذشته (۲۲ مهر ۱۴۰۳) شهرنت‌های بانک شهر مشهد به دستگاه شارژ من‌کارت مجهز می‌شود احداث بوستان ۲.۵ هکتاری در بولوار توس مشهد+ جزئیات و محل دقیق کاهش ۵۳ کانونی زندگی موش‌ها در مشهد مروری بر سرگذشت خانه تاریخی «الستی» | خبری از عطر اطلسی‌های «الستی» نیست! پیش‌بینی احداث «شهرک هوشمند» در مشهد 
سرخط خبرها

هوای چهار منطقه کلانشهر مشهد امروز آلوده است (۲۴ مهر ۱۴۰۳)

  • کد خبر: ۲۹۴۵۲۷
  • ۲۴ مهر ۱۴۰۳ - ۰۹:۴۶
هوای چهار منطقه کلانشهر مشهد امروز آلوده است (۲۴ مهر ۱۴۰۳)
مدیر کل حفاظت محیط زیست خراسان رضوی گفت: کیفیت هوای چهار منطقه کلانشهر مشهد، امروز ناسالم و آلوده برای تنفس شهروندان است.

به گزارش شهرآرانیوز، مهدی اله‌پور در خصوص شاخص کیفیت هوای مشهد، اظهار کرد: براین اساس هم اکنون هوای مناطق "چمن، ساختمان، وحدت و رسالت" آلوده است.

وی ادامه داد: میانگین شاخص کیفیت هوای مشهد در ۲۴ ساعت گذشته با عدد ۸۵ نشانگر هوای سالم است و شاخص‌های یک تا ۲ ساعت گذشته نیز با عدد ۷۲ از سالم بودن هوای این کلانشهر خبر می‌دهد.

مدیر کل حفاظت محیط زیست خراسان رضوی گفت: کیفیت هوای سایر ۱۹ منطقه دارای ایستگاه سنجش شهر مشهد، در شرایط سالم برای افراد حساس قرار دارد.

اله پور افزود: به شهروندان توصیه می‌شود در روز‌های دارای هوای آلوده، ضمن خودمراقبتی و استفاده از ماسک از تردد در سطح شهر و مناطق آلوده دوری کنند و با کاهش رفت و آمد‌های غیر ضروری، نقش موثر خود را در بهبود کیفیت هوای این شهر ایفا کنند.

وی اضافه کرد: شایسته است شهروندان مشهدی با کاهش رفت و آمد‌های غیر ضروری، نقش موثر خود را در بهبود کیفیت هوای این شهر ایفا کنند.

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->