دستگیری سارق خارجی توسط پلیس مشهد برای چندمین بار تصمیم‌گیری برای وضعیت دریاچه ارومیه توسط سازمان حفاظت محیط زیست یک سوم بانوان در سنین بالای ۵۰ سال در معرض ابتلا به پوکی استخوان قرار می‌گیرند کشف داروی خارج از شبکه توزیع در مشهد (۲۵ مهر ۱۴۰۳) زلزله شدید در ترکیه (۲۵ مهر ۱۴۰۳) + ویدئو وزیر بهداشت: میزان تقاضا تعیین‌کننده تأمین واکسن آنفلوانزا در کشور است توضیحات وزارت کشور در خصوص صدور گواهینامه موتورسیکلت برای بانوان پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان رضوی (چهارشنبه، ۲۵ مهر ۱۴۰۳) | افزایش ۱۱ درجه‌ای هوا تا روز شنبه  ۹۷ درصد دانش‌آموزان کتب درسی خود را دریافت کرده‌اند پرداخت حقوق مهرماه ۱۴۰۳ مستمری بگیران و بازنشستگان تامین اجتماعی ادامه دارد (۲۵ مهر ۱۴۰۳) هوای کلانشهر مشهد امروز «سالم» است (۲۵ مهر ۱۴۰۳) دومین همایش ملی «پژوهش‌های کاربردی امنیت غذایی، ایمنی غذایی و سلامت» در مشهد آغاز شد تحصیل دانشجویان خارجی از ۶۲ کشور در ایران وام ۳۰ میلیون تومانی تأمین اجتماعی به کدام‌یک از بازنشستگان و مستمری‌بگیران تعلق می‌گیرد؟ | آخرین مهلت ثبت‌نام اعلام شد سرگردانی ۶۰۰ دانش‌آموز به علت کمبود مدرسه در شهرک مهرگان مشهد | تحصیل یک روز در میان! افزایش ۹۳ درصدی درآمد حاصل از گردشگری سلامت در مشهد چند نفر از رتبه‌های تک‌رقمی کنکور امسال سمپادی بودند؟ انفجار در پالایشگاه شوشتر | وضعیت ۳ مصدوم وخیم است (۲۵ مهر ۱۴۰۳) خطرات جبران‌ناپذیر استفاده از دارو‌ها و وسایل پیشگیری از باروری تأکید وزارت بهداشت: «خودمراقبتی» در جامعه نهادینه شود برای بالابردن کیفیت خواب فرزند نوجوانمان چه باید بکنیم؟ یک نماینده مجلس: بازنشستگان مطمئن باشند که همه مسئولان برای اجرای مصوبه همسان‌سازی حقوق بازنشستگان مصمم هستند آخرین وضعیت متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان | منبع آگاه: سازمان برنامه و بودجه درحال طراحی نهایی جداول احکام حقوق است (۲۵ مهر ۱۴۰۳) دولت منابع همسان‌سازی حقوق بازنشستگان را در اختیار سازمان تامین اجتماعی قرار داده است (۲۵ مهر ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

۹۷ درصد دانش‌آموزان کتب درسی خود را دریافت کرده‌اند

  • کد خبر: ۲۹۴۷۹۲
  • ۲۵ مهر ۱۴۰۳ - ۱۰:۲۰
۹۷ درصد دانش‌آموزان کتب درسی خود را دریافت کرده‌اند
معاون توسعه منابع و پشتیبانی سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی گفت: بیش از ۹۷ درصد دانش‌آموزانی که نسبت به سفارش در مهرماه اقدام کرده بودند، کتب درسی خود را دریافت کرده‌اند و برای مابقی نیز متناسب با زمان و شرایط جغرافیایی در اولین فرصت کتاب‌ توزیع می‌شود.

به گزارش شهرآرانیوز؛ برخی از دانش‌آموزان و حتی معلمان با گذشت حدود یک ماه از آغاز سال تحصیلی اعلام کرده‌اند که هنوز کتاب‌های درسی به دست آن‌ها نرسیده است. از سوی دیگر برخی دیگر از این دانش‌آموزان برخی از کتاب‌های درسی را دریافت کرده‌اند اما برخی کتاب‌های تخصصی آن‌ها همچنان بدستشان نرسیده است. این دانش‌آموزان می‌گویند که برای خواندن مطالب از فایل پی‌دی‌اف یا کتاب سایر دوستانشان استفاده می‌کنند که یادگیری آن‌ها را با دشواری همراه کرده است.

محمد علوی‌تبار، معاون توسعه منابع و پشتیبانی سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی در خصوص ثبت‌نام دانش‌آموزان برای کتاب‌های درسی اظهار کرد: بخشی از این دانش‌آموزان با تاخیر نسبت به ثبت و یا اصلاح سفارش اقدام کرده‌اند که کتاب درسی آن‌ها از منطقه یا استان یا چاپخانه‌ها در حال تامین است.

وی افزود: برخی از دانش‌آموزان اتباع نیز پس از دریافت کد یکتا از مراجع ذیصلاح با تاخیر بسیار زیاد در مدارس ثبت‌نام کرده و کتاب درسی را نیز با تاخیر سفارش داده‌اند که کتاب آن‌ها از طریق مناطق و مدارس در حال تامین و تحویل است.

معاون توسعه منابع و پشتیبانی سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی بیان کرد: سامانه فروش و توزیع مواد آموزشی به نشانی https://irtextbook.ir همچنان تا پایان مهرماه برای ثبت سفارش کتاب درسی دانش‌آموزان فعال است.

علوی‌تبار خاطرنشان کرد: در راستای تسهیل دسترسی دانش‌آموزان و همکاران فرهنگی به کتاب‌های درسی، بخش توزیع تک‌جلدی سامانه فروش و توزیع مواد آموزشی برای دانش‌آموزان و معلمان هم از روز یکشنبه، ۲۲ مهرماه، فعال شده است.

وی تصریح کرد: به منظور تهیه کتاب درسی به صورت تک‌جلدی، دانش‌آموزان و معلمان می‌توانند از طریق پنجره ملی خدمات دولت هوشمند به نشانی my.gov.ir و یا پنجره واحد خدمات الکترونیک وزارت آموزش و پرورش به نشانی my.medu.ir و ورود به بخش سفارش تک‌جلدی سامانه، اقدام به سفارش کتاب درسی دوره‌های تحصیلی ابتدایی و متوسطه اول و دوم کنند.

معاون توسعه منابع و پشتیبانی سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی اضافه کرد: پس از تکمیل فرایند ثبت سفارش و اخذ کد پیگیری، بسته‌های سفارشی از طریق شرکت پست جمهوری اسلامی ایران و بر اساس مکان اعلام شده، به متقاضی تحویل داده می‌شود.

علوی‎‌تبار گفت: فایل کامل کتاب‌های درسی تمام دوره‌ها و پایه‌های تحصیلی در قالب فایل پی‌دی‌اف نیز به صورت رایگان از طریق پایگاه کتاب‌های درسی به نشانی chap.sch.ir قابل دریافت است.

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->