زلزله ۴ ریشتری حوالی گیان در مرز استان‌های همدان و لرستان را لرزاند (۲۵ مهر ۱۴۰۳) با نام خالق هستی و آب توسعه طب ایرانی به صورت علمی نیاز جامعه است+ فیلم تلاش برای افزایش ظرفیت اعزام زائران عمره به عربستان برخورد آموزش و پرورش با موسسه‌های غیرمجاز رئیس سازمان بازرسی کل کشور: مسدودسازی سپرده های بانکی خلاف قانون است چندوچون برخورداری از تغذیه سالم در سبد غذایی روزانه خانوار | نسخه رژیم روزانه تان را بپیچید راننده نوزده‌ساله و بدون گواهینامه، عامل تصادف کرج علت آتش‌سوزی بازار آهن شادآباد تهران مشخص شد تمامی دانشجویان دارای احکام انضباطی به کلاس‌های درس بازگشتند افتتاح مدرسه‌ای دیگر در حاشیه شهر مشهد، در طرح «سه‌شنبه‌های افتتاح» طبابت عمومی و طبابت سنتی-ایرانی فقط برعهده پزشکان است استعفای مدیر مدرسه‌ای که مادری به ازای شهریه فرزندش، آن مدرسه را نظافت کرد بازی با جان مردم، کاسبی مدعیان طب سنتی | افزایش جریمه پزشک‌نما‌ها به بیش از یک میلیارد تومان اطلاعات نادرست و وضعیت اقتصادی سبب شده تغذیه مشهدی‌ها ناسالم‌تر شود دستگیری سارق خارجی توسط پلیس مشهد برای چندمین بار تصمیم‌گیری برای وضعیت دریاچه ارومیه توسط سازمان حفاظت محیط زیست یک سوم بانوان در سنین بالای ۵۰ سال در معرض ابتلا به پوکی استخوان قرار می‌گیرند کشف داروی خارج از شبکه توزیع در مشهد (۲۵ مهر ۱۴۰۳) زلزله شدید در ترکیه (۲۵ مهر ۱۴۰۳) + ویدئو وزیر بهداشت: میزان تقاضا تعیین‌کننده تأمین واکسن آنفلوانزا در کشور است توضیحات وزارت کشور در خصوص صدور گواهینامه موتورسیکلت برای بانوان پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان رضوی (چهارشنبه، ۲۵ مهر ۱۴۰۳) | افزایش ۱۱ درجه‌ای هوا تا روز شنبه  ۹۷ درصد دانش‌آموزان کتب درسی خود را دریافت کرده‌اند
سرخط خبرها

علت آتش‌سوزی بازار آهن شادآباد تهران مشخص شد

  • کد خبر: ۲۹۴۸۷۴
  • ۲۵ مهر ۱۴۰۳ - ۱۴:۰۸
علت آتش‌سوزی بازار آهن شادآباد تهران مشخص شد
شهردار تهران در تشریح علت حادثه آتش‌سوزی بازار آهن شادآباد گفت: جوشکاری غیراصولی و سرایت آتش ناشی از آن به انبار چسب علت این آتش‌سوزی بوده است.

به گزارش شهرآرانیوز؛ علیرضا زاکانی روز چهارشنبه در حاشیه جلسه هیئت دولت، در جمع خبرنگاران افزود: فردی بصورت ناایمن اقدام به جوشکاری کرده که آتش به انبار چسب سرایت کرده و منجر به آتش سوزی شده است.

وی در ادامه اظهار کرد: آتش سوزی فوق العاده شدید بود و ما نیروهای بیشتر ایستگاه‌های آتش نشانی را برای خدمات رسانی و اطفای حریق بسیج کردیم، جانفشانی آتش نشانان و لطف خدا موجب شد که آتش بیشتر از آن سرایت نکند.

زاکانی تعداد مجروحان این حادثه را هفت نفر اعلام کرد و ادامه داد: بر اثر این حریق ۲۰۰ مغازه در آتش سوخت و سه نفر نیز فوت شدند که البته آنها خود را محبوس کرده بودند.

شهردار تهران در پاسخ به اینکه آیا به بازار شادآباد اخطار لازم ایمنی داده شده بود، اعلام کرد: بله اخطار لازم را دریافت کرده بودند.

به گزارش ایرنا، آتش سوزی بازار آهن شادآباد که اوایل هفته جاری اتفاق افتاد و خسارت زیادی به کسبه وارد آورد.

۱۶ هزار ساختمان ناایمن هدف گذاری شده‌اند 

زاکانی درباره تدابیر ایمنی مدیریت شهری راجع به ساختمان‌های ناایمن شهر هم گفت: ۱۶ هزار ساختمان بالای ۶ طبقه ناایمن هدف گذاری کردیم و در حال بررسی هستیم تا برای بازسازی یا نوسازی آنها اقدام شود.

وی با بیان اینکه پنج هزار واحد ساختمان ناایمن پر خطر در پایتخت شناسایی شده است، افزود: این اقدام از سال گذشته در مدیریت شهری آغاز شده و همچنان ادامه دارد.

به گفته وی، در گذشته در خصوص بازسازی یا نوسازی ساختمان‌های ناایمن بررسی لازم صورت می‌گرفت اما اکنون ۸ دستگاه مهم کشور با شهرداری بطور هماهنگ در حال بررسی هستند که ۳ دستگاه آن مربوط به شهرداری است.

شهردار تهران یادآور شد: ساختمان علاالدین یکی از همین ساختمان‌های ناایمن است که در حال استحکام آن هستیم البته باید بررسی شود ببینیم استحکامش نیاز به نوسازی دارد یا بازسازی.  

وی در پاسخ به این سوال که ساخت مسکن در پایتخت به کجا رسید؟ گفت: ساخت مسکن آغاز شده اکنون بیش از ۵۰۰ هزار مسکن فرسوده را داریم که ۳۰۰ هزار آن را به مرحله صدور پروانه رساندیم مابقی کار ساخت با سازنده است و اختیار دارد از زمان صدور پروانه کار را شروع کند یا نکند.

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->