سخنگوی وزارت بهداشت: هیچ خوداظهاری یا مدرکی دال بر بیماری روحی دکتر بخشی در دست نبود پشت پرده خرید و فروش اموال دزدی| دستگیری بیش از هفت هزار مالخر در یکسال! شدیدترین تصادفات رانندگی در کدام استان‌ها اتفاق افتاد؟ (۹ فروردین ۱۴۰۳) دغدغه‌ای برای اقامت زائران نوروزی در مشهد وجود ندارد اهدای عضو به سه بیمار در مشهد زندگی دوباره بخشید (۹ فروردین ۱۴۰۳) اعتراف تبعه خارجی به ۳۰ فقره سرقت سریالی (۹ فروردین ۱۴۰۳) کشف جسد زن غرق شده در گنجگون بویراحمد (۹ فروردین ۱۴۰۳) تردد از کرج و آزادراه تهران -شمال به سمت مازندران ممنوع شد (۹ فروردین ۱۴۰۳) درگیری خونین در قبرستان یاسوج دو کشته برجای گذاشت (۹ فروردین ۱۴۰۳) ورود مسافران به مشهد از ۷ میلیون و ۸۰۰ هزار نفر عبور کرد | میانگین ظرفیت اشغال واحد‌های اقامتی مشهد به ۴۱ درصد رسید+ فیلم ٣٨ خودرو طی ٢۴ ساعت گذشته در مشهد توقیف شد (۹ فروردین ۱۴۰۳) افزایش تعداد کشته‌شدگان تصادف ۲ خودرو در محور دامغان - جندق به ۹ نفر + تصاویر (۹ فروردین ۱۴۰۳) ثبت نام آزمون‌های ورودی مدارس سمپاد و نمونه‌دولتی از ۱۸ فروردین آغاز می‌شود فروش بلیت قطار‌های نیمه دوم فروردین از امروز آغاز شد (۹ فروردین ۱۴۰۳) فرودگاه مشهد در رتبه دوم پر ترددترین فرودگاه‌های کشور در نوروز ۱۴۰۳ قرار گرفت بانک شیر مشهد در روز‌های کاری ایام نوروز فعال است خدمات‌رسانی به بیش از ۱۰۰۰ مسافر نوروزی در داروخانه‌های هلال احمر خراسان رضوی چرا مبالغ جریمه‌های رانندگی ۵ برابر شد؟ ۴۰ درصد مراجعه کنندگان به داروخانه‌های مشهد غیربومی هستند تصادف مرگبار پژو پارس و سوناتا در جاده‌های سمنان (۹ فروردین ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

حذف سوخت مازوت از تمام نیروگاه‌های مشهد/ احداث شهرک صنعتی در شرق مشهد

  • کد خبر: ۲۹۵۳۵
  • ۱۹ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۶
حذف سوخت مازوت از تمام نیروگاه‌های مشهد/ احداث شهرک صنعتی در شرق مشهد
مدیر کل حفاظت و محیط زیست خراسان رضوی گفت:هیچ نیروگاهی در مشهد از سوخت مازوت استفاده نمی‌کند.
لاله سادات کوثری/شهرآرانیوز- تورج همتی در نود چهارمین صحن علنی شورای اسلامی شهر مشهد در هفته محیط زیست با اعلام این خبر افزود: کشف رود اهمیت تاریخی دارد و خوشبختانه این جایگاه را مدیران شهری درک کرده‌اند و به کمک گروه هفت بعلاوه یک در شهرداری مشهد اقدامات خوبی صورت گرفته است.

وی افزود: در موضوع ارتقای تصفیه خانه سپتاژ شهرداری اقدام بی‌نظیری انجام داد و در این راستا این تصفیه خانه در طرح تصفیه‌ای خود بی نظیر در کشور است.

همتی ادامه داد: در سیستم حمل و نقل سامانه حمل و نقل سبز در مشهد نیاز به سرعت دارد در بولوار امام رضا می‌تواند ساختار جدیدی تعریف شود که میزان آلاینده‌ها کاهش یابد

وی گفت: تهیه لیست سیاهه آلاینده‌ها در مشهد کارویژه‌ای است که شهرداری در حال پیگیری است ما نمب‌خواهیم مشهد به یک پارکینگ عمومی متحرک تبدیل شود.

وی ادامه داد: هیچ نیروگاهی در مشهد سوخت مازوت مصرف نمی‌کند، اما در قبال نیروگاه‌ها مصرف سوخت گازوئیل را افزایش داده‌اند.
همتی با بیان اینکه در توسعه صنایع محور مربوط به کارگاه‌های مزاحم مشهد موافقت محیط زیست کشور در خصوص ایجاد شهرک صنعتی در مسیر فریمان را اخذ کرده‌ایم تا فشار‌های منابع از سمت غرب به شرق مشهد بیاید.

وی اضافه کرد: در شهرک صنعتی کلات جای مشخصی برای مشاغل آبکاری در نظر گرفته‌ایم.
بیش از ۴۰۰ واحد آبکاری قرار است به محدوده شهرک صنعتی کلات انتقال یابند.
وی ادامه داد: در دو دهه اخیر شهرداری اقدامات خوبی در حوزه پسماند انجام داده است و شهرداری مشهد شهرداری سبز معرفی شد.
شهروندان مشهدی نیز اراده خوبی برای کمک به حفط مدیریت شهری دارند.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->