گل محمدی در آستانه شکایت از پرسپولیس تغییرات در پرسپولیس کلید خورد فرجی در آستانه جدایی از پرسپولیس شاید رفتن گل محمدی به تراکتور منتفی شود احتمال تکرار بازی جنجالی در لیگ یک بازگشت ماشاریپوف به تمرینات استقلال قرارداد طارمی و اینتر نهایی شد شکایت پلیس فراجا از دروازه‌بان استقلال نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آث میلان و اینترمیلان| جنگ خونین بر سر قهرمانی ویدیو گل سردار آزمون به بولونیا برای رم جانشین دانیال اسماعیلی فر استارت زد وعده زنوزی به یحیی گل محمدی: چند ستاره می‌گیریم نعمتی و عبدی در شوک حضور گل‌محمدی قهرمانی پرسپولیس در دستان یحیی پخش زنده بازی آث‌میلان و اینتر در سری‌آ (۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین نتیجه و ویدئو خلاصه بازی فوتسال ایران و کویت در جام ملت‌های آسیا| قاطع‌تر از همیشه اعتراض پرسپولیس به محرومیت اسماعیلی‌فر برابر سپاهان | دانیال باید برابر آلومینیوم غایب باشد حذف غیرمنتظره ژاپن از جام ملت‌های آسیا | غیبت سامورایی‌ها در جام جهانی پخش زنده بازی ایران و کویت در جام ملت‌های فوتسال آسیا + تماشای آنلاین واکنش پتروشیمی خلیج‌فارس به خرید استقلال + عکس
سرخط خبرها

کار سخت یووه و اینتر برای خرید کیه‌زا

  • کد خبر: ۲۹۶۴۰
  • ۲۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۴:۴۴
کار سخت یووه و اینتر برای خرید کیه‌زا
کار تیم های ایتالیایی برای خرید فدریکو کیه زا، ستاره جوان و ایتالیایی فیورنتینا دشوار خواهد بود.

به گزارش شهرآرانیوز، نمایش های درخشان فدریکو کیه زا در سال های اخیر در ترکیب فیورنتینا، او را تبدیل به یکی از بازیکنان کلیدی این باشگاه و تیم ملی ایتالیا کرده و باشگاه های بزرگ در داخل و خارج از ایتالیا به دنبال جذب این وینگر تکنیکی هستند. اما نشریه توتواسپورت امروز در گزارشی مدعی شد فیورنتینا برای فروش این بازیکن تخفیف نخواهد داد.

 

روکو کمیسو، مالک آمریکایی و متمول فیورنتینا خواهان حفظ فدریکو کیه زا برای فصل بعد است و به مشتریان این ستاره 22 ساله اعلام کرده تنها با رقم 70 میلیون یورو اجازه فروش او را صادر خواهد کرد. اینتر و یوونتوس و همچنین باشگاه منچستریونایتد در ماه های اخیر برای جذب فدریکو کیه زا اعلام آمادگی کرده اند.

 

با توجه به احتمال فراوان انتقال لائوتارو مارتینز به بارسلونا، اینتر به دنبال یک گزینه جانشین برای فصل بعد است و آنتونیو کونته معتقد است فدریکو کیه زا می تواند زوج مناسبی را در کنار روملو لوکاکو تشکیل دهد. همچنین یوونتوس نیز مدت هاست برای خرید او تلاش می کند و اوله گونار سولسشر نیز از هواداران بازی کیه زا محسوب می شود. بدین ترتیب ممکن است فدریکو کیه زا یک فصل دیگر نیز در فیورنتینا باقی بماند و در تابستان سال 2021 و بعد از جام ملت های اروپا این باشگاه را ترک کند.


منبع: ورزش‌سه

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->