ماجرای افشای اطلاعات بیماران در یکی از بیمارستان‌های مشهد چه بود؟ آیین نامه توزیع اینترنتی دارو ابلاغ شد عامل ضرب و شتم شهروندان در یک اتوبوس دستگیر شد کشف جسد خون‌آلود مرد جوان در بزرگراه نشت ۱۰ تن قیر مذاب از تانکر حمل قیر در شهرک عسکریه (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳)+ عکس دفاع معاون وزیر کار از وضعیت دستمزد کارگران | امیدواریم در طرح همسان‌سازی حقوق، حداقل حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی به ۹۰ درصد حقوق کارکنان برسد متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان و مستمری بگیران | دولت برای پرداخت بدهی تامین اجتماعی برنامه‌ریزی کرده است پیام مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی به مناسبت روز کارگر: مقام کارگر به فرموده رهبر معظم انقلاب دارای قداست است یک کشته و ۲ مصدوم بر اثر تصادف در جاده ماریان به زاک+عکس پلیس محموله ۲۴۷ کیلوگرمی حشیش در مشهد را کشف کرد (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) عامل ضرب و شتم شهروندان در یک اتوبوس شهری تهران دستگیر شد (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) علت تاخیر پرواز مشهد - تهران هواپیمایی چابهار چه بود؟ (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) وقتی مقتول خواست قاتلش اعدام نشود! خراسان‌رضوی رکورددار حوادث ترافیکی طی هفته گذشته کشف موادغذایی احتکارشده در کاشمر به ارزش بیش‌از ۴.۵ میلیارد ریال پیگیری دادستانی مشهد در خصوص حادثه غرق‌شدگی در یکی از استخرهای این کلانشهر چطور سطح هورمون شادی خود را افزایش دهیم؟ رژیم غذایی برای کودکان ممنوع؛ بهترین راه برای درمان چاقی کودکان تیمارگاه حیات‌وحش استان خراسان‌رضوی راه‌اندازی می‌شود
سرخط خبرها

اولین اقامتگاه بوم‌گردی ویژه معلولان در چناران افتتاح شد

  • کد خبر: ۲۹۷۳۵
  • ۲۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۶
اولین اقامتگاه بوم‌گردی ویژه معلولان در چناران افتتاح شد
مدیر میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی چناران از صدور نخستین پروانه بهره‌برداری بوم‌گردی ویژه معلولان خبر داد.
علی صمدی جوان/شهرآرانیوز، محمد طاهریان‌مقدم گفت: هشتمین پروانه بهره‌برداری در روستای رادکان با نام اقامتگاه بوم‌گردی ریزه گل صادر شده است که عملیات بهسازی آن را اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان‌رضوی انجام داده است.

وی ادامه داد: پیش از این ۲۰ مجوز موافقت اولیه برای احداث اقامتگاه بوم‌گردی در روستا‌های شهرستان چناران ازجمله رادکان، فریزی، بقمچ و آبگاهی، گلمکان و اخلمد صادر شده است.

طاهریان‌مقدم درباره نخستین واحد بوم‌گردی مناسب‌سازی‌شده برای معلولان خاطرنشان کرد: این اقامتگاه که برای معلولان مناسب‌سازی شده است، در یک طبقه و دارای ۴ سوئیت و برای ظرفیت ۲۰ نفر با معماری سنتی و با سقف تیرپوش ساخته شده است. اقامتگاه بوم‌گردی ریزه گل تنها اقامتگاه بوم‌گردی در استان خراسان است که باتوجه‌به اینکه مدیر آن جزو جامعه معلولان است، کاملا برای معلولان مناسب‌سازی شده است.

گفتنی است، شهرستان چناران در فاصله ۵۰ کیلومتری مشهد قرار دارد و وجود این اقامتگاه‌ها به اقتصاد و رشد توسعه گردشگری شهرستان کمک زیادی خواهد کرد.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->