آماده‌باش ۶۵۰۰ نیروی شهرداری مشهد درپی صدور هشدار بارش شدید باران (۱۸ اسفند ۱۴۰۳) جمع‌آوری روزانه ۲ هزار تن زباله از سطح شهر مشهد تعبیه بیش از ۳ هزار جای پارک موقت پیرامون حرم مطهر رضوی (۱۸ اسفند ۱۴۰۳) رئیس کمیسیون خدمات‌شهری و محیط‌زیست شورای اسلامی شهر مشهد خبر داد: توسعه و ساخت ۵ ایستگاه آتش‌نشانی در سال ۱۴۰۴ درباره تاریخ ساختمان بوستان کوهسنگی مشهد | عمارتی که اعتبار شهر بود ضرورت توجه به پدیده فرونشست زمین در کلانشهرها هوای کلانشهر مشهد برای پنجمین روز متوالی آلوده است (۱۸ اسفند ۱۴۰۳) ظرفیت‌ها و اقدامات واحدهای اقامتی مشهد برای میزبانی از زائران در نوروز ۱۴۰۴ شهردار مشهد مقدس خبر داد: حضور بیش از ۲۵ هزار مخاطب و مشارکت ۳۵۰ مسجد در طرح «ترنم زندگی» راه‌اندازی سامانه پایاپای برای تهاتر طلب پیمانکاران و بدهی مجوز‌های ساختمانی شهروندان در مشهد ناصحی: رسانه‌های متعهد و شناسنامه‌دار به‌راحتی به اطلاعات دسترسی داشته باشند فعالیت ۶ مجموعه «نان زائر شهرما» پیرامون حرم امام‌رضا(ع)، هم‌زمان با ماه رمضان ۱۴۰۳ کاشت حدود ۲ هزار نهال در آرامستان‌های تحت نظارت شهرداری مشهد از ابتدای سال ۱۴۰۳ کاهش آلودگی هوای مشهد امروز (۱۷ اسفند ۱۴۰۳) احتیاط! مشغول شهرتکانی هستیم روایت دکتر محمدابراهیم باستانی‌پاریزی از مشهد سال ۱۳۴۹ | مشهد شهر درخت‌هاست سردرگمی مراجعان در پیداکردن محل دفن اموات در آرامستان بهشت رضا (ع) تمرکز بودجه‌ ۱۴۰۴ مشهد بر توسعه پایدار و عدالت‌محوری
سرخط خبرها

۶۱ درصد درخواست‌های‌مردمی با سامانه ۱۳۷ به نتیجه رسید

  • کد خبر: ۲۹۸۴
  • ۱۳ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۳
۶۱ درصد درخواست‌های‌مردمی با سامانه ۱۳۷ به نتیجه رسید
سرپرست اداره ارتباطات مردمی شهرداری مشهد گفت: از مجموع ۳۱ هزار و ۶۳۰ تماس شهروند با واحد دریافت مرکز ارتباطات مردمی ۱۳۷ در تیرماه، ۶۱ درصد از درخواست‌های شهروندان به نتیجه رسیده، است.
به گزارش شهرآرا نیوز، محمد امین نجیب با اعلام این خبر افزود: برای ۲۰ درصد از آن‌ها امکان انجام وجود ندارد، ۱۶ درصد منتظر اقدام بوده و تنها ۳ درصد از درخواست‌های شهروندان از مرکز ۱۳۷ در ماه گذشته، بدون اقدام باقیمانده است.
وی ادامه داد: همچنین از سوی کارشناسان واحد پاسخگویی این مرکز، ۱۶ هزار و ۶۶۷ تماس با شهروندان جهت ارائه پاسخ‌های داده شده از حوزه‌های مختلف شهرداری به درخواست‌های مردم، گرفته شده است.



۵۵ درصد درخواست‌های شهروندان از مرکز ۱۳۷ در حوزه خدمات شهری است



نجیب با اشاره به اینکه ۹۳ درصد تماس‌های شهروندان با مرکز ۱۳۷ در این مدت شامل درخواست‌های مختلف از مدیریت شهری، ۵ درصد انتقاد، یک درصد پیشنهاد و یک درصد تشکر از عملکرد مرکز ارتباطات مردمی و سایر حوزه‌های شهرداری بوده است، اذعان داشت: حدود ۵۵ درصد تماس‌های شهروندان در حوزه معاونت خدمات و محیط زیست شهری، ۱۵ درصد در حوزه حمل و نقل و ترافیک، ۱۴ درصد در حوزه فنی و عمران و ۱۲ درصد در حوزه شهرسازی و معماری بوده است.

وی خاطرنشان ساخت: موضوعات مربوط به فضای سبز با دو هزار و ۲۴۰ مورد، رفت و روب و نظافت با یک هزار و ۷۳۴ مورد و ساخت و ساز با یک هزار و ۶۰۵ مورد، پرتکرارترین موضوعات مورد درخواست شهروندان در تماس به ۱۳۷ طی تیرماه سال جاری بوده است.


نجیب با اشاره به اینکه مناطق دو، نُه و سه به ترتیب دارای بیشترین تماس‌های مردمی با مرکز ۱۳۷ بوده‌اند، ادامه داد: در میان سازمان‌های شهرداری نیز، اتوبوسرانی، حمل و نقل و ترافیک و ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی، به ترتیب جایگاه اول تا سوم را در بیشترین درخواست‌های مردمی طی ماه گذشته کسب نمودند.

وی تاکید کرد: در اولین ماه از تابستان سال جاری، ۳۱ هزار و ۶۳۰ شهروند با واحد دریافت مرکز ارتباطات مردمی ۱۳۷ شهرداری تماس برقرار نمودند که برای پیگیری درخواست‌های مطرح شده از سوی آنها، ۳۱ هزار و ۱۶۸ تماس توسط کارشناسان پیگیری این مرکز با واحد‌های مختلف شهرداری صورت گرفته است.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->