سرخط خبرها

سالروز گل تلخ سرمربی پرسپولیسی‌ها به مکزیک+ ویدئو

  • کد خبر: ۳۰۱۱۲
  • ۲۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۲:۱۲
سالروز گل تلخ سرمربی پرسپولیسی‌ها به مکزیک+ ویدئو
۱۴ سال از لحظه‌ای که سرمربی فعلی پرسپولیس، دروازه مکزیک را در جام جهانی ۲۰۰۶ گشود، گذشت.

شروین رمضان/شهرآرانیوز_، برخی گل‌ها از خاطر هواداران فوتبال پاک نمی‌شود و برخی هم از خاطره یک ملت‌. فوتبال ملی، یعنی نود دقیقه بُرش زمان، از زندگی مردم، فارغ از جناح‌بندی سیاسی، شغل، زبان و ...


۱۴ سال قبل در چنین روزی، تیم ملی فوتبال ایران در نخستین بازی خود در چارچوب جام جهانی ۲۰۰۶ آلمان به مصاف مکزیکی رفت که مثل ایران مملو از ستاره بود. از رافا مارکز، بازیکن بارسا تا براوو و بلانکو و ...


ایران با سرمربی‌گری برانکو گرچه از مهره‌های اسمی و بزرگی سود می‌برد، اما مشکلات درون‌تیمی، مصدومیت ستاره‌های موثر پیش از آغاز جام و البته توقع بالایی که فوتبال‌دوستان از تیم ملی کشورشان داشتند، کنار هم جمع شد تا عملکرد خوبی در این جام نداشته‌باشیم.


در نخستین دیدار مقابل مکزیک، گرچه ابتدا از حریف عقب افتادیم، اما یحیی گل‌محمدی در همان نیمه نخست کار را به تساوی کشاند. دو تیم با تساوی ۱-۱ به رختکن رفتند اما در نیمه دوم، مکزیک ۲ گل دیگر وارد دروازه میرزاپور کرد و در نهایت ۳-۱ پیروز شد.

 

اشتباهات میرزاپور روی گل‌ دوم مکزیک و ضعف این بازیکن در بازی با پا، حضور ۹۰ دقیقه‌ای علی دایی در زمین و تعویض علی کریمی در نیمه دوم، از جمله اتفاقاتی بود که حاشیه‌های بزرگ‌تری برای تیم ملی رقم زد تا در ادامه هم مقابل پرتغال و آنگولا نتایج خوبی نگیریم.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->