اکران مردمی فیلم آپاراتچی در مشهد با حضور بازیگران و عوامل فیلم (جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳) تئاتر "un۱۲"، با داستان رنج کردها از رژیم بعث در مشهد به روی صحنه رفت آغاز پخش بین‌المللی «اَبله» | روایتی از زندگی یک دختر کوتاه قامت در خوابگاه! معرفی اعضای جدید هیئت‌مدیره انجمن صنفی تهیه‌کنندگان فیلم بلند مشهد فصل جدید «زخم کاری» چه زمانی پخش می‌شود؟ سرمایه ادبی ایران | درباره سیدعلی موسوی گرمارودی، شاعر، نویسنده و محقق به بهانه زادروزش فصل ایران باستان سریال «سلمان فارسی» کلید خورد لئوناردو دی‌کاپریو و جنیفر لارنس در فیلم جدید اسکورسیزی هم‌بازی می‌شوند نقدی به رئالیتی شو «اسکار» مهران مدیری آیا عکس جدید احسان علیخانی در فضای مجازی، واقعی است؟ + عکس برنامه‌های بزرگداشت سعدی اعلام شد | گردهمایی سعدی‌پژوهان در شیراز انتقاد کمدین کهنه کار به نسل کشی رژیم صهیونیستی نخل طلای افتخاری کن به استودیو جیبلی ژاپن اعطا می‌شود فیلم‌های سینمایی آخر هقته تلویزیون (۳۰ و ۳۱ فروردین ماه ۱۴۰۳) + زمان پخش و خلاصه داستان رضا رشیدپور: دیگر نمی‌خواهم مجری برنامه سرگرم‌کننده تلویزیونی باشم
سرخط خبرها

برگزاری نمازجمعه در ۴۶ پایگاه خراسان رضوی

  • کد خبر: ۳۰۱۵۵
  • ۲۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۷
برگزاری نمازجمعه در ۴۶ پایگاه خراسان رضوی
۴۶ پایگاه از از مجموع ۵۳ پایگاه نماز جمعه خراسان رضوی این هفته میزبان شهروندان مومن برای اقامه آیین عبادی سیاسی نماز جمعه شد.

به گزارش شهرآرانیوز، به این ترتیب به جز در شهر و پایگاه‌های نماز جمعه مشهد، رضویه، ملک‌آباد، تایباد، قوچان، تربت‌جام و نصرآباد این آیین عبادی - سیاسی در دیگر شهرها و پایگاههای نماز جمعه استان خراسان رضوی اقامه شد که در برخی از آنها همچون گناباد و تربت حیدریه نماز جمعه که با شیوع کرونا متوقف شده بود بعد از حدود چهار ماه برگزار شد.

 

امام جمعه تربت‌حیدریه در خطبه‌های نماز جمعه این شهرستان گفت: یکی از ابعاد توصیه به تقوا در این ایام و شرایط خاص همه‌گیری بیماری کرونا، عمل به توصیه‌های پزشکان و کادر درمان است.

 

حجت الاسلام محمدرضا عصمتی افزود: در این شرایط سخت و دشوار که سلامت آحاد مردم مورد هجوم این بیماری خطرناک قرار گرفته اند باید قدردان تلاش‌های شبانه‌روزی این عزیزان باشیم.

 

وی همچنین با اشاره به تعطیلی یا ضعیف شدن برخی کسب و کارها به واسطه همه‌گیری کرونا افزود: در این شرایط مردم باید مومنانه نسبت به دستگیری و احوال پرسی از هموطنان خود آستین همت بالا بزنند همچنین مردم و مسوولان باید با افراد سودجو و گرانفروش و محتکران نیز برخورد جدی کنند.

 

امام جمعه موقت سبزوار هم گفت: نمایندگان مجلس یازدهم برای رفع مشکلات معیشتی و اقتصادی مردم که یکی از اولویت های کنونی آنهاست وارد عمل شوند.

 

حجت الاسلام محمود شرفی در خطبه های نماز جمعه سبزوار افزود: انتظار مردم از مجلس جوان و انقلابی گره گشایی از مشکلات اقتصادی و  معیشتی مردم از طریق کار کارشناسی است.  


وی در ادامه با اشاره به نام‌گذاری امسال به سال "جهش تولید" از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی گفت: انتخاب این شعار بیانگر دغدغه رهبری نسبت به مسائل اقتصادی و معیشتی است که باید از سوی همه مسوولان و مردم مورد توجه قرار بگیرد.


امام جمعه موقت سبزوار گفت: یکی از موانع تحقق اقتصاد مقاومتی معضل خام فروشی مواد نفتی، معدنی و کشاورزی است که اقتصاد کشور را تحت الشعاع قرار داده است.


شرفی افزود: کاهش خام فروشی سبب افزایش تولید و ایجاد ارزش افزوده می شود و سپری در برابر تهاجم اقتصادی و تحریم ها ایجاد می‌کند.


وی اظهار کرد: اخبار ناخوشایند و اختلافات دامنه دار شورای اسلامی این شهر، در شان مردم فرهنگی دیار سربداران نیست لذا مسوولان استانی برای رفع اختلافات این نهاد ورود کنند.

 

امام جمعه گناباد هم با اشاره به این که گرانی زمین و مسکن و اجاره بهای واحدهای مسکونی مشکلات زیادی برای مردم و جوانان ایجاد کرده است توجه بیشتر مسوولان ذیربط به ریشه یابی و رفع این معضل را خواستار شد.

 

حجت الاسلام حسن صادقی نسب افزود: افزایش دو برابری اجاره بها و زمین و مسکن از معضلات بزرگ شهرستان گناباد است.

 

وی با اشاره به این که این مساله شرعی و قانونی نیست از دادستان و شورای تامین گناباد خواست به فوریت به این معضل رسیدگی کنند.

 

خطیب نماز جمعه گناباد گفت: با تلاش کادر بهداشتی و درمانی و همراهی مردم آگاه و با ایمان آسیب‌های کرونا در این شهرستان کاهش یافت و شرایط برای برگزاری مراسم دینی از جمله اقامه نماز جمعه و جماعت فراهم شد.

 

صادقی نسب افزود: البته کرونا را نباید کوجک شمرد چون همین ویروسی که حتی با چشم قابل رویت نیست قدرت‌های بزرگ دنیا مثل آمریکا، روسیه و انگلستان را به زانو در آورد و رعایت مسائل پیشگیرانه برای مقابله با این بیماری ضروری است.

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->