راه اندازی ۳۰ اورژانس اجتماعی در کشور | ایجاد بیش از ۵ هزار فرصت شغلی برای جامعه هدف بهزیستی ۶۳ کشته و ۲۹۰ زخمی در سیل مرگبار ایالت پنجاب پاکستان + فیلم (۲۶ تیر ۱۴۰۴) پیگیری برای ثبت جهانی روستای «مارین» (۲۶ تیر ۱۴۰۴) درباره بادکش درمانی که به یکی از رایج ترین روش های درمانی سنتی تبدیل شده است | درمان‌های آرام بخش افزایش اعتبارات حوزه میراث فرهنگی اردبیل (۲۶ تیر ۱۴۰۴) دفترچه سؤالات نوبت دوم کنکور ریاضی و علوم انسانی ۱۴۰۴ منتشر شد + لینک سوالات حق پرستاری مددجویان بهزیستی با اولویت سه دهک اول در حال پیگیری است ویدئو | مسئولیت‌پذیری و اقدام بموقع پرستاران شیرخوارگاه آمنه تهران پیش از بمباران رژیم صهیونیستی سارقان موتورسیکلت‌های تهران دستگیر شدند مستمری‌بگیران زن می‌توانند مستمری همسر خود را نیز دریافت کنند کلاهبرداری که همسر باردارش را روانه زندان کرد پیداشدن پیکرهای بیش از ۶۰ درصد شهدای جنگ ۱۲روزه، توسط نیرو‌های هلال‌احمر واریزی به حساب بازنشستگان صندوق ذخیره فرهنگیان (۲۶ تیر ۱۴۰۴) گرما این بیماری‌ها را تشدید می‌کند ممانعت از پوشش خبری کنکور سراسری ۱۴۰۴ در دانشگاه فردوسی مشهد + فیلم با این صبحانه قند خون خود را پایین بیاورید نقش مادر در تربیت فرزند و اشتباهات رایج مادران ۲ شرور به اتهام درگیری دسته‌جمعی در تهران دستگیر شدند (۲۶ تیر ۱۴۰۴) ابلاغ ۲۴ راهنمای تجویز دارو و پروتکل درمانی ثبت‌نام وام ازدواج فرزندان بازنشستگان با عقدنامه‌های ۱۴۰۲ تا ۱۴۰۴ قابل انجام است + جزئیات آیا لکه‌های سفید روی ناخن‌ها نشانه کم‌خونی است؟ کاهش ۵۲ درصدی طلاق در خانواده‌های دارای چهار فرزند به بالا اعتراض داوطلبان آزمون سمپاد درباره لو رفتن سؤالات آزمون ورودی به کجا رسید؟ چیزی به نام وِیپ ایمن وجود ندارد آیا چای و شکلات تلخ برای سلامت قلب مفیدند؟ دبیر اجرایی خانه کارگر مازندران، دولت باید بدهی سنگین خود به تأمین‌اجتماعی را پرداخت کند پذیرش دانشجوی دکترا در پردیس‌های دانشگاه تهران محدود می‌شود هدایت تحصیلی نهمی‌ها از فردا (۲۷ تیر ۱۴۰۴) آغاز می‌شود + لینک سامانه فواید شیرین یک میوه ترش برای قلب
سرخط خبرها

آسفالت ۱۳ هزار کیلومتر از جاده‌های کشور در هشت ماه نخست سال ۱۴۰۳

  • کد خبر: ۳۰۶۲۸۹
  • ۲۹ آذر ۱۴۰۳ - ۱۴:۰۸
آسفالت ۱۳ هزار کیلومتر از جاده‌های کشور در هشت ماه نخست سال ۱۴۰۳
سرپرست سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای گفت: نزدیک به ۱۳ هزار کیلومتر راه اصلی، فرعی و روستایی در هشت ماه در سراسر کشور بهسازی و آسفالت شده است.

به گزارش شهرآرانیوز، رضا اکبری روز پنجشنبه (۲۹ آذر ۱۴۰۳) در آیین گرامیداشت هفته حمل‌ونقل، رانندگان و راهداری در مشهد، اظهار کرد: نزدیک به ۱۳ هزار کیلومتر راه اصلی، فرعی و روستایی در هشت ماه در سراسر کشور بهسازی و آسفالت شده که از این رقم، هشت هزار و ۳۰۰ کیلومتر راه اصلی و افزون بر چهار هزار و ۵۰۰ کیلومتر راه فرعی و روستایی بوده است.

وی گفت: پیش‌بینی می‌شود در سه ماه پیش رو با تداوم این نوع فعالیت‌ها در استان‌های گرمسیر، تا پایان سال ۱۵ هزار کیلومتر راه در کشور آسفالت شود.

وی اضافه کرد: در صورت تامین اعتبارات لازم و با تقویت فعالیت‌ها در حوزه اجرای طرح‌های راهداری می‌توانیم در چند سال آینده شاهد ارتقای وضعیت راه‌های کشور باشیم.

سرپرست سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای اظهار داشت: در حال حاضر روزانه ۱۰ طرح با رعایت فرایند‌های قانونی مانند مناقصه، ارائه اسناد قانونی و تعیین پیمانکار به بهره برداری می‌رسد و روزانه ۱۰ طرح نیز افتتاح می‌شود.

اکبری بیان داشت: تقریبا ۹۵ درصد این طرح‌ها اطلاع رسانی نمی‌شود، هر چند سازمان راهداری به دنبال خودنمایی و تبلیغات نیست، اما می‌توان عدم اطلاع رسانی این حجم از فعالیت فراگیر را به نوعی از نقاط ضعف این سازمان دانست.

حدود ۲۰ راهدار سالانه هنگام کار جان خود را از دست می‌دهند

وی گفت: سالانه ۱۰ تا ۲۰ نفر از همکاران راهدار در هنگام فعالیت به ویژه در عملیات راهداری زمستانی جان خود را از دست می‌دهند که متاسفانه از لحاظ قانونی نتوانسته‌ایم خواسته‌های به حق آنها و حقوق خانواده‌های آنان را استیفا کنیم.

سرپرست سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای اظهار داشت: بارش برف اخیر شرایط متفاوتی در جاده‌های خراسان رضوی و دیگر استان‌های شمالی کشور ایجاد کرد که جا دارد از همه زحمت کشان حوزه راهداری، که بخش زیادی از آنان وضعیت استخدامی مناسبی هم ندارند و نیز خانواده‌های آنها تشکر کنم.

اکبری تصریح کرد: یکی از اولویت‌های اصلی سازمان راهداری رسیدگی به مسایل معیشتی و استخدامی نیرو‌های زحمت کش راهداری است و امید استان تا پایان سال بسیاری از این مشکلات به‌ویژه در حوزه قرارداد‌ها برطرف شود.

وی همچنین به اجرای آزمایشی طرح ارتقای ایمنی و یکسان سازی علائم و مدیریت ۲ جاده شریانی کشور اشاره و بیان کرد: مقرر شد ایمن سازی مسیر تهران تا مشهد به صورت هماهنگ، یکسان و با یک نگاه و مدیریت واحد انجام شود و در مدیریت این مسیر، اعمال سلیقه‌های متفاوت چنانکه هم اکنون شاهد آن هستیم، حذف و اصلاح گردد، با توجه به حجم ترددها، در این طرح آزمایشی جاده تهران- قم نیز مشمول مدیریت یکسان خواهد شد.

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->