زمان بازی رئال مادرید و دورتموند در فینال لیگ قهرمانان اروپا - فصل ۲۰۲۴ نتیجه بازی برگشت بایرن و رئال مادرید در لیگ قهرمانان+ ویدیو گل‌ها| صعود آقای آنجلوتی به فینال ویدیو خلاصه بازی برگشت بایرن مونیخ و رئال مادرید در‌ لیگ قهرمانان ویدیو گل دوم رئال مادرید به بایرن توسط خوسلو (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) ویدیو گل اول رئال مادرید به بایرن توسط خوسلو (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) ویدیو گل اول بایرن مونیخ به رئال توسط دیویس (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) برگزاری یک مجمع تک کاندیدای دیگر در هیات‌های ورزشی خراسان رضوی | رئیس هیات شمشیربازی استان انتخاب شد پخش زنده بازی رئال مادرید و بایرن مونیخ در لیگ قهرمانان اروپا (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین افتخار آفرینی کاراته کاران خراسانی در آسیای مرکزی بازگشت پورعلی گنجی به تمرینات پرسپولیس دلسوزی یک شمشیر باز برای جواد نکونام دفاع مدیر ورزشی اینتر از خرید طارمی پژمان جمشیدی در تیم پرسپولیس! نکونام در پی جذب آقایی‌پور تاریخ دقیق صدور مجوز حرفه‌ای استقلال و پرسپولیس مشخص شد نشست نکونام با مدیران جدید استقلال دیدار ملی‌پوشان فوتسال با مقام معظم رهبری | اهدای انگشتر رهبری به وحید شمسایی پرسپولیس برای وحدت مدارک پزشکی می‌دهد بازگشت دوباره فلیک به مونیخ؟ پیام مهم نکونام به بازیکنان استقلال| ذوب تمام شد!
سرخط خبرها

سردار - آرسنال؛ جدی‌تر از همیشه

  • کد خبر: ۳۰۷۱۱
  • ۲۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۳
سردار - آرسنال؛ جدی‌تر از همیشه
آخرین خبرها حکایت از آن دارد که سردار آزمون قطعا تابستان، زنیت را ترک می‌کند و به یک تیم معتبر می‌پیوندد، اما کدام تیم؟

شروین رمضانی/شهرآرانیوز_، فوتبال ایران بعد از مدت‌ها حالا دوباره در آستانه داشتن لژیونری باکلاس در سطح نخست فوتبال اروپا است. بعد از دایی، هاشمیان و علی کریمی که به بایرن مونیخ پیوستند، دیگر فوتبال ایران رنگ انتقال بزرگی را به خود ندیده بود، اما سردار به نظر می‌رسد که در آستانه شکستن طلسم چندین ساله است.

 

او که در زنیت موفق شده به بهترین شکل ممکن خود را به اروپایی‌ها معرفی کند، حالا در آستانه جدایی از این تیم و پیوستن به یک تیم بزرگ است. در حالی‌که پیش از این از تیم‌هایی همچون آث میلان، ناپولی و لاتزیو شنیده می‌شد، اما حالا یکی از تاپ سیکس لیگ جزیره هم به دنبال سردار است تا اتفاقی بزرگ برای فوتبال ایران رقم بخورد.

 

آرسنال و آرتتا که خوب می‌دانند اوبامیانگ در این تیم ماندنی نیست، به دنبال یافتن جایگزینی مطمئن برای مهاجم سیه‌چرده خود هستند. گرچه از ابتدا سردار یکی از گزینه‌های آرسنالی‌ها بود، اما حالا شنیده می‌شود توصیه آندری آرشاوین، بازیکن سابق آرسنال و تیم ملی روسیه به توپچی‌ها، باعث شده که آرتتا با دقت بیشتری روی سردار آزمون زوم کند.

 

آرشاوین در حال حاضر مسئولیت نقل و انتقالات روسیه را برعهده دارد. وی می‌تواند به روند سریع مذاکرات بین دو باشگاه کمک کند.

 

سردار در فصل اخیر در 30 بازی که برای زنیت به میدان رفته، 16 بار دروازه رقبا را گشوده‌است، اما موفقیت‌های سردار فقط به همین 2 فصل اخیر محدود نمی‌شود. آزمون که 7 8 سالی هست در لیگ روسیه به میدان می‌رود، پیش از این در لباس روستوف موفق شد در لیگ قهرمانان اروپا دروازه بایرن و اتلتیکومادرید را هم باز کند.

 

سردار که تابحال 49 بار برای تیم ملی به میدان رفته و بیش از 30 گل به ثمر رسانده، از حواشی گذشته به مراتب فاصله گرفته و رفته‌رفته به یک بازیکن پخته تبدیل شده که می‌تواند تا سال‌ها خط حمله تیم ملی ایران را بیمه کند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->