ارز اربعین به صورت دینار به زائران پرداخت می‌شود مشترکان برق خانگی خراسان رضوی ۲۷ میلیارد ریال پاداش گرفتند افزایش ۴۰ درصدی صادرات به افغانستان در ۲ ماه نخست سال ۱۴۰۳ طرح «از مزرعه تا سفره» با هدف تامین کالا‌های پر مصرف مردم در مشهد اجرا می‌شود قیمت موبایل یک روز پیش از انتخابات به چقدر رسید؟ (۱۴ تیر ۱۴۰۳) طلا و سکه در مشهد چند؟ (۱۴ تیر ۱۴۰۳) قیمت امروز طلا، سکه، دلار، ارز دیجیتال (۱۴ تیر ۱۴۰۳) | دلار در کانال ۶۰ هزار تومان یک روز قبل از انتخابات برخورد با مشاوران املاک قانون‌گریز در مشهد (۱۴ تیر ۱۴۰۳) قیمت امروز خودرو‌های خارجی (۱۴ تیر ۱۴۰۳) | تویوتا لوین ۳.۳ میلیارد تومان تعیین سقف اجاره‌بهای مسکن به کمک مستأجران آمد قیمت امروز خودرو‌های ایرانی (۱۴ تیر ۱۴۰۳) طلای جهانی خیز برداشت (۱۴ تیر ۱۴۰۳) سقف اجاره بها در مشهد؛ ۲۵ درصد | میزان افزایش قانونی اجاره بها در مشهد معادل ۷۰ درصد تورم خرداد خراسان رضوی است گزارشی از نمایشگاه تخصصی معدن و زمین شناسی در مشهد ایران خودرو تعدادی از خودرو‌های خود را به روش مزایده به فروش می‌رساند + جزئیات متوسط قیمت مسکن در تهران اعلام شد میوه را امروز گرانتر از این قیمت‌ها نخرید (۱۴ تیر ۱۴۰۳) ماجرای حذف متقاضیان مسکن ملی چه بود؟ هفته آینده، آخرین مهلت انتخاب خودرو‌های وارداتی (۱۴ تیر ۱۴۰۳) جریمه شرکت مشهدی به‌علت اجرا‌نکردن تعهدات ارزی اظهارنظر‌های بورسی جلیلی و پزشکیان در آخرین مناظره چه بود؟ دولت سیزدهم ساخت بیش‌از ۱۸۰ هزار واحد مسکونی در خراسان‌رضوی را عملیاتی کرد قیمت گوشت مرغ در بازار مشهد کاهشی است (۱۳ تیر ۱۴۰۳) بورس، سبزپوش به استقبال انتخابات رفت | گزارش وضعیت بازار سهام (۱۳ تیر ۱۴۰۳) طلا و سکه در مشهد ارزان شد (۱۳ تیر ۱۴۰۳) | کاهش ۷۰۰ هزار تومانی سکه امامی با مبلغ ۷ تا ۱۰ میلیون تومان، از کدام موبایل‌ها می‌توان خرید؟ (۱۳ تیر ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

آخرین اخبار چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

پیش بینی برداشت بیش از ۵۸ هزار تن جو از ۲۱ هزار هکتار اراضی در مشهد

  • کد خبر: ۳۰۷۹۷
  • ۲۸ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۸
پیش بینی برداشت بیش از ۵۸ هزار تن جو از ۲۱ هزار هکتار اراضی در مشهد
مدیر جهاد کشاورزی مشهد گفت: امسال در مشهد ۲۱ هزار هکتار از اراضی کشاورزی زیرکشت جو قرار گرفته است که شامل ۱۱ هزار هکتار جو آبی و ۱۰ هزار هکتار جو دیم است؛

به گزارش شهرآرانیوز، امید طهماسبی زاده در ادامه افزود: پیش بینی می‌شود که بیش از ۵۸ هزار تن برداشت جو از این سطح را داشته باشیم.

مدیر جهاد کشاورزی مشهد ادامه داد: بیش از صد دستگاه کمباین کار (۲۳ دستگاه کمباین بومی و ۸۲ دستگاه کمباین مهاجر) برداشت جو را در مشهد به عهده دارند و در این رابطه اکیپ‌های برداشت متشکل از کارشناسان مجرب مستقر در مدیریت و مراکز جهاد کشاورزی دهستان‌های تابعه این شهر بر کار برداشت و تنظیم کمباین‌ها نظارت دارند.

طهماسبی زاده در مورد تامین سوخت کمباین‌های برداشت غلات بیان کرد: سهمیه سوخت کمباین‌های بومی به صورت ماهیانه و کمباین‌های مهاجر ۱۵ روزه تامین می‌شود به صورتی که برای کمباین‌های سبک مثل جاندیر ۹۵۵ و جاندیر ۱۰۵۵، ۴۰۰۰ لیتر در ماه و برای کمباین‌های نیمه سنگین و سنگین مثل کمباین‌های نیوهلند، سمپو و کلاس مدیوم ۳۱۰ و همچنین جاندیر ۱۱۶۵، ۶۰۰۰ لیتر در نظر گرفته شده است.

او تصریح کرد: توزیع بذر اصلاح شده، توزیع به موقع نهاده‌ها، اطلاع‌رسانی و پیگیری بیمه محصول، اطلاع‌رسانی و ارائه خدمات فنی و کارشناسی از اقدامات انجام شده برای حمایت از کشاورزان است.

وی اضافه کرد: متوسط عملکرد جو آبی ۴.۵ تن در هکتار و جو دیم ۸۵۰ کیلوگرم در هکتار است، ارقام کشت شده در سطح مشهد عمدتا رقم یوسف، بهمن، نوت، ریحان و بهرخ است.

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->