آرامگاه فردوسی برای ۱۰ شب میزبان بزرگداشت حکیم‌توس است دستگیری متهم به سرقت دو میلیاردی طلا در مشهد ورود یک واکسن خوراکی به برنامه واکسیناسیون کودکان تا حالا چند تا بستنی خوردین؟ رشد ۲۱ درصدی مرسولات صادره پست خراسان‌رضوی در سال ۱۴۰۲ اختلافات اعتقادی و فرهنگی بعد از ازدواج را چگونه حل کنیم؟ رشد سه‌برابری مسمومیت با قارچ وحشی؛ از خوردن قارچ در طبیعت خودداری کنید زمزمه فروش بیمارستان «مهرگان» مشهد! دود اختلاف مالکیت یک بیمارستان به چشم مردم می‌رود تجاوز ۴ مرد تبعه خارجی به یک نوجوان شانزده‌ساله در تهران ۸ گام کلیدی اقتصادی در شروع زندگی زوج‌های جوان تبِ تراپی | مشاوره رفتن بخشی از سبک زندگی است نه ظرفیتی برای پُز اجتماعی  غفلت از مشاوره آمار بالای غرق‌شدگی در استانی که دریا ندارد! | سال گذشته، خراسان‌رضوی رتبه هفتم میزان غرق‌شدگی کشور را به دست آورد آیین نامه توزیع اینترنتی دارو ابلاغ شد مواد غذایی که هرگز آنها را نباید با معده خالی بخورید با مصرف این میوه خوشمزه و آبدار جوان شوید اگر از زندگی خسته و کلافه شده‌اید، بخوانید چرا دمای روغن زمان سرخ کردن اهمیت دارد؟
سرخط خبرها

حال «رضا ابراهیمی»، آتش‌نشان فداکار خوب است

  • کد خبر: ۳۱۰۶۳
  • ۳۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۸
حال «رضا ابراهیمی»، آتش‌نشان فداکار خوب است
روایتی از آخرین وضعیت آتش‌نشان مشهدی که در حین مأموریت دچار حادثه شد.
مهدی قرآنی/ شهرآرانیوز - همه چیز در یک چشم بر هم زدن اتفاق افتاد. جیغ ترمز پژو زمانی به گوش رسید که دیگر کار از کار گذشته بود. راننده از خودرو پیاده شد و دست‌هایش را روی سرش گرفت. دو همکار «رضا» هم صحنه تصادف را رها کرده و به سمت او دویدند. موضوع به اورژانس اعلام شد و زمانی نگذشت که خودروی آمبولانس در محل حاضر شد.
بدن نیمه‌جان «رضا ابراهیمی»، آتش‌نشان فداکار مشهدی به بیمارستان فارابی انتقال داده شد.
جراحات و شکستگی او عمیق بود و آتش‌نشان جوان باید تحت عمل جراحی قرار می‌گرفت. اتاق عمل بلافاصله آماده شد و رضا زیر تیغ جراحی رفت. بعد از گذشت یک روز رضا ابراهیمی به بیمارستان مهر انتقال داده شد و در آنجا هم تحت یک عمل جراحی دیگر قرار گرفت.
بنا بر گزارش کادر پزشکی بیمارستان مهر، آتش‌نشان فداکار مشهدی از ناحیه پا و سر دچار آسیب جدی شده بود که اگر دیرتر به بیمارستان می‌رسید احتمال هر اتفاق ناگواری وجود داشت. روز گذشته طبق نظر پزشک معالجش رضا ابراهیمی به خانه منتقل شد و تحت مداوا قرار گرفت. ظهر دیروز برادر این آتش‌نشان فداکار مشهدی در تشریح حال رضا ابراهیمی گفت که حال عمومی وی خوب است. او به کتمان این حادثه از خانواده‌اش اشاره کرد و گفت: «چون سطح آسیب‌دیدگی رضا زیاد بود برای همین تا روز پنجشنبه موضوع حادثه را از همسر و خانواده مخفی کردم تا مشکلی برای آن‌ها به وجود نیاید.»
مدیر عامل سازمان آتش‌نشانی مشهد، اما درباره جزئیات این حادثه گفت: ساعت ۲۳ شامگاه سه‌شنبه بیست‌و‌هفتم خرداد گزارش یک فقره تصادف در زیر پل جمهوری اسلامی واقع در میدان تلویزیون به سامانه فوریت‌های ۱۲۵ اعلام شد و با توجه به نشت سوخت دو خودروی آسیب دیده، ۳ نفر از نیرو‌های اطفایی از ایستگاه ۴۷ به محل اعزام شدند.
امیر عزیزی ادامه داد: ۲ نفر از مأموران در صحنه حادثه مشغول قطع جریان برق ۲ خودرو بودند و رضا ابراهیمی، آتش‌نشان مصدوم شده هم چند متر آن طرف‌تر با تجهیزات کامل وظیفه آگاه‌سازی خودرو‌های عبوری را داشته است که در این میان یک دستگاه خودروی سواری پژو ۴۰۵ بدون توجه به علائم هشدار دهنده صحنه حادثه و تابلو‌های ایست با رضا ابراهیمی تصادف می‌کند. این مقام مسئول بیان کرد: در زمان وقوع حادثه عوامل پلیس راهنمایی و راننده هم در صحنه حضور داشته اند که بلافاصله موضوع به اورژانس اعلام و رضا ابراهیمی به بیمارستان منتقل شد.
به گفته عزیزی در این ۲ سانحه رانندگی غیر از مصدومیت آتش‌نشان مشهدی به هیچ یک از رانندگان و سرنشینان ۳ دستگاه خودروی سواری آسیب نرسیده است.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->