پیش بینی قیمت طلا و سکه فردا دوشنبه (۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) | بازار طلا با اهرم دلار سقوط کرد پیش‌بینی بورس فردا دوشنبه (۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) | شارژ خبری بازار سرمایه در میان ناامیدی سهامداران سکه تمام چند گرم است؟ ایران خودرو با سمند هم خداحافظی کرد تعطیلی ۴۰۰ معدن شن و ماسه در خراسان رضوی دلایل اعتراض خریداران پژو پارس ایران خودرو چه بود؟ آیا ریزش قیمت دلار در روز‌های آینده ادامه دارد؟ (۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) ماجرای افزایش حق مسکن ۱۴۰۳ کارگران چه بود؟ | معاون وزیر کار مُنکر شد اخبار فروش حواله خوردو جانبازان تکذیب شد قیمت توافقی با دلار ترجیحی | کالا‌ها با دلار چند تومانی وارد می‌شوند؟ یک کیلو گوشت مرغ، چند؟ (۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) رئیس اتاق بازرگانی ایران: ایران دهمین تولیدکننده بزرگ موادمعدنی دنیاست خرید کدام نوع طلا برای سرمایه‌گذاری بهتر است؟ رئیس اتاق مشترک ایران و افغانستان: نمایشگاه اکسپو فرصتی برای امیدبخشی به بخش خصوصی در ایران است فروشندگان پرقدرت در صحنه بورس امروز ظاهر شدند + عکس (۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) محکومیت هزار میلیارد ریالی برای عرضه خارج‌ازشبکه گندم در خراسان‌رضوی واردات ۱.۸ میلیارد دلار طلا برای رفع تعهد ارزی در سال گذشته اولویت اختصاص ارز به صنایع داخلی اعلام شد ریزش قیمت دلار به کانال ۵۰ هزار تومان (۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) برنامه جلسات اتاق بازرگانی ایران در نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴ قیمت طلا و سکه در بازار امروز مشهد (۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) | ادامه ریزش قیمت در بازار تکلیف جدی دولت به وزرا؛ نرخ رشد اقتصادی هر دستگاه در سال ۱۴۰۳ هدف‌گذاری شد ایران‌خودرو قیمت جدید هایما S۷ را اعلام کرد (۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) دلار ارزان شد، کالا نه | شهرآرا علت کاهش‌نیافتن قیمت اقلام را پس از فروکش‌کردن تلاطم‌های ارزی بررسی می‌کند
سرخط خبرها

کدام صندوق‌ سرمایه‌گذاری در خرداد ماه سود بیشتری کرد؟+نمودار

  • کد خبر: ۳۱۷۱۸
  • ۰۴ تير ۱۳۹۹ - ۲۳:۲۹
کدام صندوق‌ سرمایه‌گذاری در خرداد ماه سود بیشتری کرد؟+نمودار
صندوق هایی هستند که در بورس و به صورت آنلاین، خرید و فروش می‌شوند. در این گزارش عملکرد صندوق‌های سرمایه گذاری در خرداد ماه را بررسی کرده‌ایم و نشان داده‌ایم کدام صندوق بیشترین بازدهی را نصیب سهامداران خود کرده است. این گزارش راهنمای مناسبی برای انتخاب صندوق سرمایه گذاری است.

به گزارش شهرآرانیوز/ از ابتدای سال جاری برای ۱.۲ میلیون نفر کد بورسی جدید صادر شده و مجموع کدهای بورسی سرمایه‌گذاران فعال در بازار سرمایه به بیش از ۱۱ میلیون رسید. این موضوع در حالی ست که بسیاری از تازه واردان شناخت صحیحی از ماهیت بازار سرمایه ندارند و انبوهی از سهام شرکت های مختلف باعث سردرگمی آنها شده است. شبکه های اجتماعی نیز با موج تقاضای سرمایه گذاری در بورس همراه شدند و بسیاری از فعالان فضای مجازی به مباحث مرتبط با بورس می پردازند. معامله کردن در بازاری که مثبت است و هر روز رکورد جدیدی به ثبت می رسد هیجان بالایی دارد اما چیزی که شاید افراد مبتدی از آن غافل باشند این است که معاملات بیشتر برابر با سود بیشتر نیست بلکه برعکس با افزایش کارمزد معاملات، پتانسیل سود نهایی کمتر خواهد شد. صنایع مختلف و شرکت های متنوع با خبرهای مثبتی از راه می رسند و تبلیغات مختلف، معامله گران تازه وارد را بیش از پیش سردرگم می کند.

در همین زمان صندوق های سرمایه گذاری به خصوص صندوق های ETF (قابل معامله در بورس) می توانند انتخاب بهینه ای برای سرمایه گذاران باشند. در روزهایی که بهار بورس را گذراندیم و وارد تابستان داغ بازدهی های شگفت انگیز بورس شدیم، صندوق های سهامی بیش از همه از جو مثبت ایجاد شده بهره می برند.

صندوق‌های سرمایه گذاری ETF، صندوق هایی هستند که در بورس و به صورت آنلاین، خرید و فروش می شوند. سیگنال در این گزارش به بررسی عملکرد تمام صندوق های سرمایه گذاری قابل معامله در بورس طی خردادماه 99 می پردازد.

صندوق های سرمایه گذاری قابل معامله در سه طبقه اصلی ، شامل صندوق های با درآمد ثابت، صندوق های سهامی و صندوق های مختلط تقسیم بندی شده اند و از نظر درصد بازدهی ماهانه (خردادماه 99) در جداول جداگانه قرار داده شده اند.

پربازده ترین صندوق های سرمایه گذاری بورسی (ETF) سهامی

عملکرد صندوق های سهامی قابل معامله در بورس در خردادماه 99 به شرح زیر است:

کدام صندوق‌ سرمایه‌گذاری در خرداد ماه سود بیشتری کرد؟+نمودار

پربازده ترین صندوق های سرمایه گذاری بورسی (ETF) مختلط

عملکرد صندوق های سرمایه گذاری مختلط قابل معامله در بورس در خردادماه 99 به شرح زیر است:

کدام صندوق‌ سرمایه‌گذاری در خرداد ماه سود بیشتری کرد؟+نمودار

پربازده ترین صندوق های سرمایه گذاری بورسی (ETF) درآمد ثابت

عملکرد صندوق های درآمد ثابت قابل معامله در بورس در خردادماه 99 به شرح زیر است:

کدام صندوق‌ سرمایه‌گذاری در خرداد ماه سود بیشتری کرد؟+نمودار

منبع: سیگنال

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->