شمسایی: به اولین هدفمان که صعود به جام جهانی بود، رسیدیم یزدانی: حضور ورزشکارانی مثل تیلور اعتبار کشتی المپیک را بالا می‌برد نتیجه و ویدئو خلاصه بازی فوتسال ایران و قرقیزستان در جام ملت‌های آسیا | سلام یوزهای ایرانی به جام جهانی خطیر: حق امضای استقلال همچنان با من است پرسپولیس و استقلال رسماً واگذار شدند وزیر ورزش و جوانان: امروز نقطه عطفی در تاریخ ورزش کشور است پائز نیامده والیبالیست‌ها را به خط کرد غیبت حسن یزدانی در اردوی تیم ملی کشتی آزاد سرمربی تیم ملی والیبال وعده المپیک پاریس را داد! پخش زنده بازی فوتسال ایران و قرقیزستان در جام ملت‌های آسیا (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین توافق بیغم با مس + عکس اسامی داوران جام حذفی اعلام شد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آرسنال و چلسی| تحقیر بزرگ آبی‌ها آیا فرمانده فراجا از دروازه‌بان استقلال شکایت کرده است؟ تمدید با اوسمار با نظر هیات مدیره جدید تلاش شبانه‌روزی درویش برای ماندن در پرسپولیس بیرانوند مقابل سپاهان هم غایب است؟ اوسمار این سه بازیکن را می‌خواهد| رضاییان در لباس قرمز؟ وحید امیری نمی‌خواهد به نیمکت برگردد
سرخط خبرها

خاطره جنجالی میناوند از پرسپولیس برای عادل فردوسی‌پور

  • کد خبر: ۳۱۹۵۷
  • ۰۷ تير ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۲
خاطره جنجالی میناوند از پرسپولیس برای عادل فردوسی‌پور
میناوند برای عادل فردوسی‌پور خاطره‌ای از دوران بازی در پرسپولیس تعریف کرد که صدای پیروانی را درآورد.

گروه ورزش/ شهرآرانیوز، مهرداد میناوند یکی از پیشکسوتان با نمک فوتبال ماست. آنهایی که از نزدیک مدافع چپ سابق تیم ملی و پرسپولیس را می شناسند، هرگاه با او برخورد می کنند از میناوند می خواهند خاطرات بامزه قدیمی تعریف کند.


پنج شنبه گذشته افشین پیروانی و یحیی گل محمدی سرپرست و سرمربی پرسپولیس به همراه مهرداد میناوند مهمان تمرین " رسانه ورزش" بودند.


درحاشیه این تمرین مهرداد میناوند به درخواست دوستان خاطره ای از پرسپولیس سابق برای عادل فردوسی پور تعریف کرد و گفت: آقایان! باور کنید زمانی که من و همبازیانم در پرسپولیس با صابون و پودر لباسشویی خودمان را می شستیم و دوش می گرفتیم، همین افشین پیروانی و امیرحسین اصلانیان شامپو بدن هم داشتند! این دو بچه پولدارهای پرسپولیس بودند که برخلاف ما نه تنها از صابون و پودر لباسشویی استفاده نمی کردند بلکه دو رقم شامپو برای بدن و سرداشتند و خیلی باکلاس بودند!"


افشین پیروانی پس از شنیدن این خاطره و شوخی مهرداد میناوند، مدعی شد همان زمان هم خیلی ها شامپو سر و بدن داشتند و کلاس خاصی نداشت!

 

تیم رسانه ورزش، تیمی متشکل از خبرنگاران و عکاسان عمدتا ورزشی‌ست که چند سالی هست با کاپیتانی عادل فردوسی‌پور به تمرین می‌پردازد و در مسابقات و تورنمنت‌های مختلف شرکت می‌کند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->