پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان رضوی امروز (جمعه، ۶ تیر ۱۴۰۴) | وزش باد، پدیده غالب جوی در سطح استان ۴ پروتکل بهزیستی برای حفاظت از سلامت روان کودکان تحت پوشش در جنگ ۱۲ روزه تحمیلی عبور دومین هواپیمای خارجی از آسمان ایران (۶ تیر ۱۴۰۴) آخرین مهلت ثبت‌نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش، امروز (۶ تیر ۱۴۰۴) پیش‌بینی بارش‌های ۵روزه در ۱۰ استان (۶ تیر ۱۴۰۴) آزمون جامع دکتری در دانشگاه آزاد حذف نشده است ۹ مصدوم بر اثر تصادف پراید و پژو در جاده میامی-مشهد (۵ تیر ۱۴۰۴) درخواست تشکل‌های میراث فرهنگی ایران از سازمان یونسکو پس از حملات اسرائیل به بناهای تاریخی پروژه تأمین مسکن فرهنگیان همچنان ادامه دارد بیانیه تشکل‌های عالی کارگری و بازنشستگی کشور درباره تقدیر از نیرو‌های مسلح و گرامیداشت مقام شهدا چگونه بدون رژیم غذایی وزن خود را کاهش دهیم؟ حذف مدارس سنگی، گام اصلی در مسیر تحقق عدالت آموزشی جزئیات محدودیت ترافیکی مسیر‌های منتهی به مراسم تشییع پیکر شهدای حملات رژیم صهیونیستی در مشهد، فردا (۶ تیر ۱۴۰۴) تمدید مهلت سنجش سلامت کلاس اولی‌ها در خراسان جنوبی بازگشت سرویس‌دهی مترو تهران به روال عادی از روز شنبه (۷ تیر ۱۴۰۴) خدمات درمانی رایگان برای مجروحین حملات رژیم صهیونیستی ویتیلیگو فقط یک بیماری پوستی نیست چرا شنا در کاهش استرس موثر است؟ جزئیات جدید درمورد نحوه برگزاری امتحانات دانشگاه‌ها (۵ تیر ۱۴۰۴) پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان رضوی امروز (پنجشنبه، ۵ تیر ۱۴۰۴) | آغاز روند افزایش تدریجی دما از فردا حجاج ایرانی باقی‌مانده در عربستان، از طریق فرودگاه بین‌المللی مشهد جابه‌جا خواهند شد + فیلم شهادت ۱۲ عضو خانواده دانشمند ایرانی در پی حمله رژیم صهیونیستی + عکس مراسم تدفین رئیس دانشگاه آزاد اسلامی شنبه برگزار می‌شود لزوم جلوگیری از فروش دخانیات در مراکز غیرمجاز | قاچاق سیگار‌های الکترونیک به کشور دستورالعمل جامع بهداشت محیط در ایام سوگواری محرم و صفر ۱۴۰۴ ابلاغ شد تشکیل ۱۴ کمیته تخصصی برای شرایط بحرانی به دستور وزیر آموزش‌وپرورش ذخایر شش‌ماهه دارو و شیرخشک تأمین شده است بیانیه مسئولان آموزش عالی کشور در پاسداشت شهدای حمله رژیم صهیونیستی وزیر آموزش‌وپرورش: نهضت توسعه عدالت در فضاهای آموزشی با جدیت دنبال شود
سرخط خبرها

وزیر آموزش و پرورش: ۵۷۰۰ نفر از داوطلبان آزمون استخدامی کیفیت‌بخشی مجدداً قبول شدند

  • کد خبر: ۳۲۱۸۱۴
  • ۲۳ اسفند ۱۴۰۳ - ۱۰:۵۳
وزیر آموزش و پرورش: ۵۷۰۰ نفر از داوطلبان آزمون استخدامی کیفیت‌بخشی مجدداً قبول شدند
وزیر آموزش و پرورش با تاکید بر اینکه در بخش‌بندی و تقسیم‌‌بندی در حوزه مصاحبه مشکلات متعددی بوده که باید اصلاح می‌شد و همچنین در بخش اجرا نیز مسائلی وجود دارد، گفت: به این نتیجه رسیدیم که کل آزمون استخدامی کیفیت‌بخشی را بازبینی کنیم و پس از بازبینی حدود ۵ هزار و ۷۰۰ نفر دیگر مجدداً به‌عنوان قبول شدگان اعلام شدند.

به گزارش شهرآرانیوز، علیرضا کاظمی در حاشیه نشست بررسی ساماندهی نیروی انسانی و اعتراضات به نتایج آزمون‌های استخدامی وزارتخانه متبوعش در کمیسیون آموزش در گفت‌و‌گو با خبرنگار خانه ملت، گفت: این نشست فرصت بسیار خوبی برای پاسخ به درخواست نمایندگان کمیسیون آموزش بود که درباره یکی از احکام برنامه هفتم، وزارتخانه را مکلف شد تا سند جامع نیروی انسانی را تهیه و گزارشی ارائه دهد.

عضو کابینه دولت چهاردهم با بیان اینکه در بررسی ساماندهی نیروی انسانی آموزش و پرورش گزارش کاملی به کمیسیون آموزش ارائه شد، افزود: مسائل و چالش‌هایی در این حوزه مطرح شد که سوال تعداد بسیاری از نمایندگان و متقاضیان حاضر در جلسه بود.

کاظمی با اشاره به برطرف شدن بخشی از ابهامات موجود در مسائل آموزشی، ادامه داد: بخشی از این ابهامات توسط نمایندگان مطرح و برطرف شد و قرار به تصمیم گیری بخش‌های دیگر در جلسات آینده شد؛ یکی از مسائل مهم موضوع آزمون کیفیت‌بخشی بود، از ابتدای اجرای این آزمون، اعتراضات جدی و به حقی نسبت به آن وجود داشت؛ بنده به نمایندگان عرض کردم که این آزمون دو اشکال اساسی در طراحی و فرآیند اجرا و اعلام نتایج دارد.

وزیر آموزش و پرورش با تاکید براینکه در بخش طراحی، اشکالاتی همچون تناسب آزمون کتبی با مصاحبه و نحوه اجرای آن وجود دارد، افزود: در بخش‌بندی و تقسیم بندی در حوزه مصاحبه مشکلات متعددی وجود داشت که باید اصلاح می‌شد و همچنین در بخش اجرا نیز مسائلی وجود دارد، بنابراین به این نتیجه رسیدیم که کل آزمون کیفیت‌بخشی را بازبینی و پس از بازبینی حدود ۵ هزار و ۷۰۰ نفر دیگر مجدداً به‌عنوان قبول شدگان اعلام شدند.

منبع: خانه ملت

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->