واردات ۸ تا ۱۰ هزار خودروی برقی به کشور تا ۳ ماه آینده (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) پلمب ۳ سالن زیبایی در مشهد (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) معاون وزیر صمت هرگونه افزایش قیمت کالاها بدون مجوز را غیرقانونی دانست تشکیل پرونده برای یک نانوایی در کلاهدوز مشهد به دلیل تخلف (۳۰ فروردین۱۴۰۳) مدل خودرو، معیار جدید دهک‌بندی خانوار برای دریافت یارانه! قیمت طلا و سکه در بازار امروز مشهد (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) پرداخت ۳۰۰ میلیارد ریال وام قرض‌الحسنه به بیمه‌شدگان صندوق اجتماعی کشاورزان خراسان‌رضوی بازار سرد مرغ گرم در مشهد | مرغدار کیلویی ۳ تا ۷ هزار تومان در ضرر اجرای مصوبه افزایش حق مسکن فقط با تصویب هیئت دولت صرفه جویی ۴۳۰۰ مگاوات برق از محل افزایش بهره وری کولر‌های آبی افزایش حقوق بازنشستگان کارگری در سال ۱۴۰۳ به کجا رسید؟ حدود ۲ میلیون خانه در حال ساخت است قیمت طلا، قیمت دلار و قیمت سکه در بازار امروز پنجشنبه (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) رئیس اتاق بازرگانی خراسان رضوی: تعطیلی پنجشنبه‌ها آثار زیان باری بر بخش اقتصادی خواهد داشت آرزو برای برقی شدن قطار تهران – مشهد | بررسی سهم پروژه‌های حمل ونقل ریلی خراسان رضوی در آلبوم بودجه ۱۴۰۳ مرحله سوم واریز سود سهام عدالت در راه است + جزئیات پیش‌فروش لوازم خانگی برای جلوگیری از ایجاد بازارسیاه قیمت جدید پژو پارس با افزایش ۱۵۰ میلیون تومانی تعیین شد (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) حقوق فروردین بازنشستگان کشوری امروز پرداخت می‌شود (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) همه چیز درباره هلدینگ «خلیج فارس» دلار به کانال ۶۶ هزار تومان برگشت (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) لزوم صادرات سیب و پرتقال مازاد در راستای حمایت از تولید داخل از ابتدای سال، ۲۰۰ تن گوشت قرمز وارد شده و در بازار توزیع شده است چگونه از موبایل به جای کارت بانکی استفاده کنیم؟ هشدار اتحادیه طلا و جواهر مشهد برای به‌کارگیری اتباع غیرمجاز در واحدهای صنفی
سرخط خبرها

سکه در مشهد به ۹ میلیون تومان رسید/ ثبت رکورد جدید سکه در بازار مشهد

  • کد خبر: ۳۲۳۸۶
  • ۱۰ تير ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۲
سکه در مشهد به ۹ میلیون تومان رسید/ ثبت رکورد جدید سکه در بازار مشهد
باتوجه‌به افزایش قیمت ارز و طلای جهانی، از صبح امروز شاهد افزایش قیمت سکه در بازار داخلی و ثبت رکورد‌های تاریخی هستیم. قیمت طلای جهانی امروز سه‌شنبه ۱۰ تیرماه رکورد زد و به بالاترین قیمت ۸ سال گذشته رسید.

نجمه سرباز|شهرآرانیوز، قیمت هر اونس طلا امروز با ۰/۰۶ درصد کاهش به ۱۷۷۱ دلار و ۷۲ سنت رسید. هفته گذشته قیمت فلز زرد به بالاترین رقم حدود ۸ سال گذشته یعنی ۱۷۷۹ دلار و ۶ سنت رسیده بود. قیمت طلا در معاملات آتی امروز و برای تحویل در ماه اوت با ۰/۰۸ درصد رشد به ۱۷۸۲ دلار و ۶۰ سنت رسید.


قیمت طلا از ابتدای ۳ ماه دوم امسال تاکنون بیش از ۱۲ درصد رشد داشته است و در مسیر ثبت بهترین عملکرد ۳ ماه از ۳ ماه منتهی به مارس ۲۰۱۶ تاکنون قرار دارد. طلا همچنین در مسیر ثبت سومین افزایش ماهانه متوالی قرار گرفته است.

 

قیمت باورنکردنی سکه در مشهد

 

طلا و سکه در مشهد این روز‌ها پابه‌پای بهای طلای جهانی افزایش یافته است، به‌طوری که امروز قیمت سکه امامی با پشت سر گذاشتن کانال ۸ میلیون و ۸۰۰ هزار تومانی روز گذشته، به ۹ میلیون تومان رسید.

 

رئیس اتحادیه طلا و جواهر مشهد در گفتگو با شهرآرانیوز با بیان اینکه اگر انس طلای جهانی نیز با افزایش قیمت همراه شود، قیمت طلا نیز به موازات آن افزایش می‌یابد، گفت: این روز‌ها در بازار طلا و سکه مشهد خرید و فروشی نیست، اما لحظه‌به‌لحظه قیمت آن در حال افزایش است و این واقعا اسف‌بار است، زیرا توان و قدرت خرید مردم برای طلا و سکه کم شده است.

 

باقر معبودی‌نژاد با بیان اینکه قیمت سکه امامی در مشهد به ۹ میلیون تومان رسید، گفت: امروز رکورد‌های جدیدی برای طلا و سکه در بازار ثبت شده است. به‌طوری که سکه بهار آزادی نیز ۸ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان در بازار به فروش می‌رسید.


وی همچنین قیمت هر گرم طلای ۱۸ عیار امروز را در مشهد ۸۶۸ هزار تومان اعلام کرد و گفت: قیمت نیم‌سکه نیز به ۴ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان و قیمت ربع سکه به ۲ میلیون و ۶۵۰ هزار تومان در بازار رسید.


وی با بیان اینکه نوسانات شدید بازار بورس و قیمت‌های نفت از عواملی است که بر قیمت طلا و سکه تأثیرگذار است، خاطرنشان کرد: در شرایطی که بازار بورس دچار نوسانات شدید می‌شود و قیمت نفت بر اثر عوامل متعدد دائم درحال تغییر است، تقاضای طلا برای ذخیره‌سازی افزایش می‌یابد و این افزایش تقاضا به افزایش قیمت طلا منجر می‌شود.


وی با بیان اینکه قیمت دلار، بازار طلا و سکه را هم تحت تأثیر قرار داد و همین باعث شده است تا قیمت طلا نیز به موازات قیمت دلار افزایش یابد، افزود: با این حال عامل افزایش قیمت طلا و سکه هم اونس جهانی و هم افزایش قیمت ارز است، به‌عبارتی بحث عرضه و تقاضاست.


اکنون در زمان تحریم قرار داریم و این درحالی است که ما نمی‌توانیم نفت بفروشیم و به آن صورت هم صادراتی به‌دلیل کرونا انجام نمی‌شود. از یک طرف برای واردات، ارز و دلار لازم داریم و از طرفی دیگر مردم برای مسافرات خارجی به خرید دلار نیاز دارند و شاید هم عده‌ای برای سرمایه‌گذاری دلار خرید می‌کنند. اکنون تقاضا در بازار وجود دارد، اما عرضه نیست. وقتی تقاضا بیشتر باشد و عرضه کمتر، قدر مسلم افزایش قیمت خواهیم داشت.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->