نظرسنجی انتخاب چهره برتر ورزش مشهد در سال ۱۴۰۲ جوانترین بازیکن تاریخ تیم ملی ایران کیست؟ استقلال برای حل پرونده محبی راهکار پیدا کرد برد سخت خیبر در مشهد+ فیلم مالکیت بانک‌های دولتی برای پرسپولیس و استقلال دردسرساز می‌شود؟+ ویدئو شوک به فوتبال ایران| بازیکن خارجی استقلال هپاتیت دارد! شکایت ارسلان مطهری از علی خطیر گل محمدی و مجیدی مربیگری در تیم امید ایران را قبول نکردند قایدی گلش را به طارمی تقدیم کرد جوانگرایی در تیم ملی فقط در حد حرف| قلعه‌نویی ریسک نمی‌کند جانشین تن هاخ کیست؟ | شیاطین در گلهٔ گرگ‌ها نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برزیل و اسپانیا| درگیری در بازی دوستانه نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آلمان و هلند| ناگلزمن حریف می‌طلبد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی انگلیس و بلژیک| تساوی لحظه آخری! ویدیو گل اورونوف، بازیکن پرسپولیس با لباس ازبکستان نتیجه بازی ایران و ترکمنستان+ ویدیو گل(۷ فروردین ۱۴۰۳)| ضعیف و شکننده بردیم! ویدیو خلاصه بازی ایران و ترکمنستان(۷ فروردین ۱۴۰۳) احتمال جدایی ستاره پرسپولیس قوت گرفت فداکاری باهویی برای پرسپولیسی‌ها بارگشت احتمالی مهدوی‌کیا به ایران ایجنت سرمربی مطرح عوض شد!
سرخط خبرها

محمد قاضی بازیکن تیم شهرخودرو: برای شادی مشهدی‌ها هم‌قسم شده‌ایم

  • کد خبر: ۳۲۴۵۵
  • ۱۱ تير ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۵
محمد قاضی بازیکن تیم شهرخودرو: برای شادی مشهدی‌ها هم‌قسم شده‌ایم
محمد قاضی ازجمله بازیکنانی بود که در نیم‌فصل دوم به تیم شهرخودرو مشهد اضافه شد؛ مهاجم گل‌زنی که پیش‌تر هم سابقه پوشیدن پیراهن این تیم را داشت، بعد از یک حضور ناموفق در نساجی، تصمیم گرفت بار دیگر به مشهد برگردد.
محمد قاضی ازجمله بازیکنانی بود که در نیم‌فصل دوم به تیم شهرخودرو مشهد اضافه شد؛ مهاجم گل‌زنی که پیش‌تر هم سابقه پوشیدن پیراهن این تیم را داشت، بعد از یک حضور ناموفق در نساجی، تصمیم گرفت بار دیگر به مشهد برگردد. قاضی تابه‌حال ۱۱ مرتبه تیم‌هایش را عوض کرده تا دراین‌زمینه یکی از رکورد‌داران این عرصه باشد. او روز گذشته در مصاحبه‌ای مدعی شد به‌خاطر جابه‌جایی‌های متعددش به او لقب زلاتان را داده‌اند!
قاضی درباره آخرین وضعیت شهرخودرو گفت: بعد از تعطیلی مسابقات به‌دلیل شیوع ویروس کرونا در اولین گام موفق بودیم و توانستیم بازی خوبی ارائه دهیم و در نتیجه ۳ امتیاز بازی را کسب کنیم تا شرایطمان در جدول رده‌بندی بهتر شود. من موقعیت زیادی در این بازی برای گل‌زنی به دست نیاوردم. شهرخودرو در نیم‌فصل دوم تغییرات زیادی به خود دید، به‌همین‌دلیل نتوانستیم آن‌طور‌که می‌شد، نتیجه بگیریم. وقتی آقای سرآسیایی به‌عنوان مربی جدید تیم انتخاب شد، تیم تمرینات خود را با جدیت بیشتری دنبال کرد و سپس بعد از آن بازی‌های آسیایی برای ما شروع شد. ابتدا ما در پلی‌آف ۲ بازی سخت و نفس‌گیر انجام دادیم که هر ۲ بازی در خارج از خانه بود و همین‌موضوع فشار را روی ما بیشتر کرد. همچنین ما در لیگ باید برای کسب سهمیه رقابت می‌کردیم، به‌همین‌دلیل خستگی بر بازی ما تأثیرگذار بود. ما در ادامه رقابت‌های آسیایی ۲ بازی سخت در خارج از خانه انجام دادیم، به‌ویژه با پاختاکور و اگر ما این بازی را در خانه انجام می‌دادیم، قطعا با حضور تماشاگران می‌توانستیم نتیجه مطلوب‌تری کسب کنیم. این حق ما بود تا در آسیا میزبان باشگاه‌های دیگر باشیم. همه این عوامل دست به دست هم داد تا ما نتوانیم نتایج مناسبی بگیریم.
محمد قاضی درباره شرکت در لیگ قهرمانان آسیا افزود: بین بازی‌های لیگ برتر و مسابقات لیگ قهرمانان فاصله زمانی وجود دارد؛ ازاین‌رو با اتمام مسابقات لیگ برتر ما می‌توانیم خود را به مرز آمادگی لازم برای شرکت در این مسابقات برسانیم. اما تمام تمرکز ما بر مسابقات لیگ است تا بتوانیم با نتیجه‌ای مطلوب، دل هواداران را شاد کنیم. همه ما در تیم از خط دروازه تا خط حمله به‌دنبال آن هستیم تا بتوانیم برای تیم کاری بکنیم. قاضی درباره بازی آینده تیمش با گل‌گهر سیرجان گفت: گل‌گهر با هدایت مجید جلالی دگرگون شده و نتایج خوبی گرفته است؛ تاجایی‌که آن‌ها موفق شدند استقلالِ مدعی را شکست دهند. به‌همین‌دلیل به نظر می‌رسد با آن‌ها بازی قشنگی را در پیش داشته باشیم و ما قطعا به‌دنبال آن هستیم تا ۳ امتیاز حساس را در سیرجان به دست بیاوریم تا از رقبای خود عقب نمانیم.
وی در ادامه افزود: ما هم با تیم‌های بالای جدول بازی داریم و هم تیم‌های قعرنشین که هر یک از این تیم‌ها انگیزه خاصی برای نتیجه‌گیری دارند که موجب دشوارشدن بازی‌های ما می‌شود. تک‌تک این بازی‌ها برای ما ارزشمند است و ما به تمام امتیازات در این بازی‌ها نیازمندیم تا بتوانیم به هدف نهایی خود برسیم. ما و تمامی اعضای کادر فنی هم‌قسم شده‌ایم تا در پایان فصل بتوانیم با بهترین نتیجه، دل هواداران مشهدی را شاد کنیم. مهاجم سابق تیم ملی درباره اینکه تاکنون تیم‌های زیادی را در لیگ برتر عوض کرده، بیان کرد: من ۳ سال در ذوب‌آهن حضور داشتم و با این تیم نایب‌قهرمان آسیا شدم، ۲ سال در فولاد بازی کردم؛ اما متأسفانه بعد از آن در ۵ سال، ۵ تیم مختلف عوض کردم. به‌طور‌مثال در نساجی ۳ ماه کارت بازی من به‌خاطر بدهی این باشگاه صادر نشد و من از نظر فوتبالی خیلی ضرر کردم. برخی مشکلات باعث شد من تیم‌های خود را عوض کنم. اگر بسیاری از این باشگاه‌ها نسبت به بازیکنان و هواداران مسئولیت‌پذیر بودند، من می‌ماندم و بازی خود را انجام می‌دادم؛ اما آن‌قدر مرا آزار می‌دادند تا مجبور می‌شدم در انتهای فصل تصمیم به ترک تیم بگیرم فقط برای اینکه در یک تیم دیگر به‌دنبال شرایط بهتر باشم. من هرگز علاقه نداشتم مدام تیم خود را عوض کنم؛ ازهمین‌رو بسیاری به من می‌گویند تو زلاتان ایران هستی، درحالی که من دوست دارم در یک تیم بمانم و بازی کنم.
بازیکن سابق پرسپولیس درباره قهرمان لیگ نوزدهم گفت: با توجه به وضعیت خوب پرسپولیس و فاصله امتیازی که با سایر رقبا دارد و با توجه به بازی‌هایی که این تیم پیش‌رو دارد، شرایط برای قهرمانی آن‌ها مهیاست و پرسپولیس قهرمان لیگ نوزدهم خواهد شد.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->