اولین عرضه خودرو‌های برقی در روز‌های آینده انجام می‌شود (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) کاهش قیمت به بازار خودرو هم رسید + قیمت روز خودرو (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) مزد‌های پرداختی، به هیچ وجه کفاف تامین حداقل سبد معیشت کارگران را نمی‌دهد خودرو شاسی‌بلند چینی در بازار ایران، ۷۸۰ میلیون تومان شد + جدول با فروشندگان طلای با عیار پایین برخورد قانونی می‌شود بالاخره با تعطیلی پنجشنبه‌ها، حقوق کارگران چه می‌شود؟ صدور یک روزه گواهینامه رانندگی فقط با ۵۷۰ هزار تومان! + جزییات افتتاح پروژه عظیم تامین آب و برق سریلانکا با دانش مهندسان ایرانی + عکس دلار به کانال ۶۳ هزار تومان برگشت | روند نزولی قیمت طلا و دلار ادامه دارد (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) کنسرسیوم چیست؟ + معروف‌ترین کنسرسیوم‌های ایران و جهان زندگی ۴۹ درصد ایرانیان روی پهنه‌های فرونشست است خوش‌شانسی سهام کوچک‌تر | گزارش وضعیت بازار سهام (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) لایحه اصلاح قانون کار به مجلس می‌رود | هزینه‌ها دلاری، مزد کارگر ریالی قیمت طلا و سکه در بازار امروز مشهد (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) بررسی وضعیت بازار اجاره‌مسکن در منطقه عبادی مشهد | وفور فایل‌های رهن کامل + جدول (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) ۴۵ درصد سهمیه تخم نوغان در خراسان رضوی توزیع شد ۱۴ هزار کارگر مشمول بیمه ساختمانی در انتظار سهمیه در خراسان رضوی خراسان‌رضوی در  فهرست استان‌های با کمترین نرخ بیکاری کشور | آیا تعطیلی پنج‌شنبه‌ها تأثیری بر حقوق کارگران دارد؟ قیمت انواع سکه (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) | حباب سکه کاهشی شد قیمت طلا، دلار و سکه در بازار امروز (چهارشنبه، ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) نگاهی به ادعاهای اخیر درباره اعطای وام با کارت یارانه قیمت دنا پلاس اتومات بالا رفت؛ پژو ۲۰۷ ارزان شد+ جدول قیمت خودرو (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) رونق فروش لباس تاناکورا در مناطق برخوردار شهر مشهد | کاسبی با نداری مردم! تولید قراردادی دام راهی برای رسیدن به خودکفایی گوشت قرمز آغاز خرید و فروش مسکن از خرداد امسال در سامانه خودنویس طلا ارزان‌تر می‌شود | پیش‌بینی اکثر تحلیل‌گران از قیمت طلا و سکه کاهشی است (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

امضای هزار و ۲۰۱ تفاهم‌نامه در اجرای طرح مثلث توسعه اقتصادی، فرهنگی در خراسان رضوی

  • کد خبر: ۳۲۷۷۳
  • ۱۴ تير ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۸
امضای هزار و ۲۰۱ تفاهم‌نامه در اجرای طرح مثلث توسعه اقتصادی، فرهنگی در خراسان رضوی
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خراسان رضوی گفت: هزار و ۲۰۱ تفاهمنامه با سرمایه‌گذاری ۱۹۸ هزار و ۳۰۵ میلیارد تومان و اشتغالزایی برای ۲۰۵ و ۸۷۷ نفر در اجرای طرح مثلث توسعه اقتصادی، فرهنگی خراسان رضوی امضا شده است.

به گزارش شهرآرانیوز، علی رسولیان در حاشیه بازدید از طرح‌های شهرستان گناباد افزود: در اجرای طرح مثلث توسعه اقتصادی، فرهنگی تاکنون ۲۲۱ معین اقتصاد مقاومتی در این استان تعیین شده که ۷۰ معین دیگر تا پایان سال به این تعداد افزوده می‌شود.


رسولیان گفت: طرح توسعه شرکت فرآورده‌های دیرگداز با حجم سرمایه‌گذاری هزار و ۴۰۰ میلیارد ریال و ظرفیت تولید سالانه ۲ هزار تن آجر و جرم نسوز در حال اجراست.


وی ادامه داد: این طرح جزو طرح‌های سرمایه‌گذاری تفاهمنامه همکاری اقتصادی در چهار چوب طرح مثلث توسعه اقتصادی و فرهنگی گناباد است که در حال حاضر با پیشرفت ۶۵ درصد به عنوان یکی از بزرگترین طرح‌های نیمه تمام صنعتی شهرستان با کاربرد ویژه در صنایع فولاد و سیمان با همت مدیران و کارگران این شرکت در حال اجرا می‌باشد.

 

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خراسان رضوی گفت: با تکمیل این طرح ظرفیت تولید شرکت سالیانه از ۳۰ هزار تن به ۵۰ هزار تن آجر و جرم نسوز خواهد رسید و میزان اشتغال از ١۴۵ نفر به ۲۰۰ نفر افزایش خواهد یافت.

 


وی افزود: سایر طرح‌ها نیز در حوزه تولید ملات نسوز و آجر نسوز، ماسه ریخته گری سیلیس و پودر میکروسیلیکا، تولید فروسیلیسیوم و شمش منیزیم، تولید نشاسته، گلوتن و گلوکز، خوراک آبزیان و پودر بنتونیت هستند.

 


معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خراسان رضوی افزود: گناباد از مزیت‌های بسیار سرمایه‌گذاری با سود و منافع اقتصادی بسیار برخوردار است.


وی ادامه داد: این شهرستان با موقعیت خاص خود در جنوب استان خراسان رضوی از ظرفیت‌های بسیار در بخش‌های اقتصادی و سرمایه گذاری صنعتی و به خصوص در بخش صنایع معدنی، کشاورزی و گردشگری برخوردار است و وجود معادن و مواد اولیه در این بخش‌ها از جمله این مزیت‌ها به شمار می‌رود.

 


رسولیان گفت: تمام خصوصیات سرمایه گذاری سودآور از نظر وجود مواد اولیه و موقعیت‌های مناسب برای فروش محصولات تولیدی در شهرستان گناباد وجود دارد.


وی افزود: گناباد با توجه به وجود مواد اولیه دارای ظرفیت مناسب برای گندله سازی و تولید کنسانتره معدنی و صنایع وابسته و احیا و ذوب صنایع فولادی است و پیگیری‌هایی برای اجرای طرح‌های شاخص بدین منظور در سطح ملی در دست انجام است.

 


معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خراسان رضوی ادامه داد: اتحاد و همدلی و پیگیری‌های مستمر مسوولان دستگاه‌های اجرایی گناباد از خصوصیات شاخص است که بستر جذب سرمایه‌گذار را هموار می‌کند.

 


وی گفت: جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان خراسان رضوی در گناباد ۱۳ مصوبه برای رفع تنگناهای بخش‌های صنعتی و معدنی، کشاورزی، تکمیل و توسعه زیرساخت‌های شهرک‌های صنعتی داشت.

 


رسولیان افزود: صنایع معدنی فروسلیس از جمله مزیت‌های سرمایه‌گذاری در گناباد است و در مجموع هشت هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال برای تکمیل و توسعه آن هزینه می‌شود و با تحقق این مهم برای ۸۵۰ نفر به صورت مستقیم و غیر مستقیم اشتغال ایجاد می‌گردد.

 


وی ادامه داد: همچنین بر اساس مصوبه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان سه میلیارد یورو برای تامین اعتبار طرح توسعه شرکت دیرگداز به منظور تولید آجرهای نسوز به عنوان یکی از محصولات پرکاربرد در صنایع معدنی اختصاص یافت و قرار شد طی مذاکره با بنگاه‌های اقتصادی مهم کشور مشکل تامین مواد اولیه آن رفع شود.

 


معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار و تعدادی از مدیران کل دستگاه‌های اجرایی و مدیران شعب بانک‌های استان خراسان رضوی روز چهارشنبه با سفر به گناباد علاوه بر بازدید از تعدادی واحدهای تولیدی با حضور در جلسه ستاد استانی تسهیل و رفع موانع تولید، مسائل و مشکلات واحدهای تولیدی این شهرستان را بررسی کردند.

منبع: استانداری خراسان رضوی

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->