سرخط خبرها
وصف مدیر شهری ما از منطقه قدیمی طلاب

شایسته بهترین‌ها هستند

  • کد خبر: ۳۲۸۱
  • ۲۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۰:۵۰
شایسته بهترین‌ها هستند

ندا معصوم
خبرنگار

هفته‌ای که گذشت، با یک مناسبت خاص همراه بود؛ «روز خبرنگار» که پای مدیران شهری را به روزنامه باز کرد؛ دیدارهای صمیمانه و دوستانه در مرداد 98.
جایی مثل دفتر روزنامه، آن هم در حال بازید شهردار از بخش‌های مختلف خبری، قرار نیست مصاحبه خیلی مفصلی انجام شود، اما گفته‌های غلامرضا غلامی در حوزه عملکردی منطقه ما نشان داد خدمتگزاران حوزه شهری با جدیت برای حل مشکلات در تلاش‌اند؛ چرا که به گفته وی، محله طلاب از آنِ بهترین‌ها و شایسته بهترین‌هاست.
«موج هیجان بین شهرآرایی‌ها از همیشه بیشتر است.» این آغاز صحبت شهردار منطقه در گفت‌وگو با خبرنگار ما بود که در حاشیه بازدید انجام شد.
 غلامرضا غلامی که مدیریت یک منطقه پیرامونی را عهده‌دار است، در جریان روند تولید محتوایی بخش‌های مختلف خبری، فرهنگی و اقتصادی قرار گرفت و اظهار داشت: خلاقیت است که دنیای رسانه را جذاب می‌کند و تأکید ما هم در حوزه شهری همیشه بر نوآوری بوده است و ما به دنبال ایده‌های خلاقانه در حوزه شهری هستیم و از آن‌ها استقبال می‌کنیم. 


نشریه محلی، امتیاز مردمی  
وی در پاسخ به پرسش خبرنگار ما درباره تفاوت یک نشریه جریان‌ساز محلی با رسانه‌ای شهری گفت: مطبوعات محلی باوجود همه محدودیت‌ها می‌توانند ارتباط صمیمانه‌تر و دوستانه‌تری با مردم برقرار کنند و به تبع آن تأثیر بیشتری در حل معضلات داشته باشند؛ هرچند فعالیت خبرنگاران در محیط‌های کوچک‌تر با مشکلات بیشتری همراه است.
 غلامی در ادامه با اشاره به ظرفیت بالای منطقه‌ای در جهات مختلف ورزشی، فرهنگی و اجتماعی یادآور شد: طلاب با گود کشتی‌اش مشهور و بنام شده است که هویتی تاریخی و محلی دارد، اما در کنار آن بازیکنان و ورزشکاران زیادی در رشته‌ها و رده‌های مختلف افتخارآفرین شده‌اند. همچنین در حوزه اجتماعی و فرهنگی افراد بنام و مشهوری از منطقه برخاسته‌اند که در رده‌های مدیریتی مشغول فعالیت هستند.

 

ما هم شنونده‌ایم
غلامی جمعیت زیاد و متراکم را از ویژگی‌های منطقه4 برشمرد و گفت: علاوه بر رسانه محلی شهرآرامحله که بازتاب‌دهنده مشکلات افرادی است که شاید از نگاه مسئولان پنهان مانده باشد، ما تلاش داشته‌ایم در نشست‌های مردمی که به مناسبت‌های مختلف برگزار می‌شود، شنونده حرف‌های آن‌ها باشیم. ما بر این باوریم که هرچه تعامل و رابطه دوسویه بیشتر باشد، آسیب‌ها به‌ویژه در مناطق حاشیه‌ای کم‌رنگ‌تر خواهد بود.

 

نگاهمان را همه‌جانبه می‌کنیم
شهردار منطقه ما همچنین از تلاش برای توانمندسازی افراد در حوزه‌های مختلف یاد کرد و ادامه داد: سعی ما بر این است تا در مسیری حرکت کنیم که در کنار دیگر اقشار، توانایی و هنر بانوان نیز شناسایی شده و پرورش داده شود و خوشبختانه افراد موفقی در زمینه اشتغال‌زایی داریم که در سطح کشوری مطرح هستند.
غلامی یادآور شد: تلاش ما بر این است که نگاهی همه‌جانبه به موضوعات داشته باشیم و در تدوین برنامه‌های جدید تمام گروه‌ها با هر شرایطی در نظر گرفته شده‌اند؛ به‌ویژه توان‌یابان که در گذشته آنچنان که باید، دیده نمی‌شدند؛ اما به عنوان قشری از اجتماع، حق خوب زندگی کردن را دارند.
شهردار منطقه ما گفت: ایجاد روحیه نشاط و مثبت‌اندیشی هدف همه خدمتگزاران شهری است که مسئولیتش اکنون بر دوش ماست و تحقق این امر نیازمند آن است که هرجا معضل و مشکلی هست، سریع حل شود.
وی خاطرنشان کرد: خوشبختانه کانال‌های ارتباطی مختلفی در دسترس است؛ نظیر سامانه «137» که مردم می‌توانند انتقادات و پیشنهادهایشان را برای رسیدگی در آنجا هم مطرح کنند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->