معرفی بازی level devil (اندروید و IOS) + دانلود «بله» دچار اختلال شد نسخه‌ ARM کروم منتشر شد آیفون ۱۶ پرو در یک رنگ جدید عرضه خواهد شد انتقاد هیات نظارت متا از ممنوعیت استفاده از واژه «شهید» در فیسبوک و اینستاگرام از گلکسی‌واچ‌های آینده چه می‌دانیم؟ | انتشار جزئیاتی جدید GTA دیرتر بیاید، Xbox بیشتر می‌فروشد! سقوط آزاد بوئینگ! | مدیرعامل شرکت استعفا می‌دهد سم آلتمن سراغ هالیوود رفت | «از Sora استفاده کنید» قیمت گوشی جدید و اقتصادی شیائومی در بازار | A3 چقدر معامله می‌شود؟ + جدول چین مایکروسافت و اینتل را دور می‌اندازد! تأثیر تاکتیک‌های اپل در ناکامی رقبا | آیفون کاربران خود را وابسته می‌کند صفحه اصلی آیفون تغییر می‌کند | در انتظار به‌روزرسانی بزرگ ارتقای ۶ پله‌ای رتبه ایران در شاخص جهانی ارتباطات از کنسول دستی ایکس باکس چه می‌دانیم؟ از نسخهٔ جدید زمین رونمایی شد! | Earth-2 چیست؟ دانشمندان موفق به حذف ویروس HIV از سلول های آلوده شده‌اند سفره هفت‌سین یاسمین مقبلی در فضا + تصاویر لوگوی گوگل نوروزی شد سه‌شنبه ۲۹ اسفند آخرین مهلت ثبت نام اینترنت رایگان دولت امکان ردیابی گوشی‌های خاموش فراهم شد | جزئیاتی درباره یک سیستم‌عامل جدید
سرخط خبرها

۲۰ انیمیشن خانوادگی برای سپری کردن ایام تابستان

  • کد خبر: ۳۲۸۹۵
  • ۱۴ تير ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۷
  • ۱
۲۰ انیمیشن خانوادگی برای سپری کردن ایام تابستان
بعضی از انیمیشن‌های کودکانه می‌توانند به نوبه خودشان داستان پیچیده و پرمفهومی را روایت کنند، فیلم‌های انیمیشنی که در ادامه به آن‌ها می‌پردازیم می‌توانند باعث سرگرمی اعضای خانواده در تعطیلات شوند.
به گزارش شهرآرانیوز، در ادامه به فیلم‌هایی که می‌توانید در قرنطینه کنار خانواده تماشا کنید نگاهی می‌اندازیم و تمرکزمان روی انیمیشن‌های خانوادگی است. 


How to Train Your Dragon – چگونه اژد‌های خود را تربیت کنیم

۲۰ انیمیشن خانوادگی برای سپری کردن ایام تابستان
داستان دوستی یک وایکینگ جوان با اژد‌هایی از گونه‌ای کمیاب را روایت می‌کند. وایکینگ جوانی به نام هیکاپ در دهکده برک واقع در جزیره‌ای که مدام مورد حمله اژدهایان قرار می‌گیرد زندگی می‌کند. با این حال هیکاپ با اژد‌هایی که نام او را بی‌دندان می‌گذارد رابطه دوستی برقرار می‌کند.

دلایلی که والدین از این فیلم خوششان خواهد آمد: این انیمیشن امتیاز ۹۹% را از بسیاری منتقدان کسب کرده‌است. این فیلم دوست‌داشتنی با داستانی هیجا‌ن‌انگیز و ماجراجویانه، به اهمیت موضوع از بین بردن کلیشه‌ها می‌پردازد. قسمت دوم و سوم چگونه اژد‌های خود را تربیت کنید تکمیل کننده حماسه قسمت اول است و هر سه در کنار هم برابری می‌کنند.

Sing- آواز
 
۲۰ انیمیشن خانوادگی برای سپری کردن ایام تابستان
داستان کوآلایی را روایت می‌کند که می‌خواهد کسب و کار سالن نمایشش را از طریق میزبانی یک مسابقه آوازخوانی به سبک امریکن آیدول رونق بخشد. حیوانات گوناگونی از سراسر شهر برای به حقیقت پیوستن رویاهایشان پا روی سن می‌گذارند.

در شهر کالاتونیا که تمام ساکنین آن را حیوانات گوناگون تشکیل داده‌اند، کوآلایی به اسم باستر مون که صاحب سالن نمایشی ورشکسته است، سعی می‌کند به کمک بهترین دوستش با برگزاری یک مسابقه خوانندگی به کسب‌و‌کار خود رونقی دوباره دهد. حیوانات مختلفی برای به حقیقت پیوستن آرزوهایشان در این مسابقه شرکت کردند.

دلایلی که والدین از این فیلم خوششان خواهد آمد: برخی منتقدان به این انیمیشن امتیاز ۷۲٪ را داده‌اند. ستارگان بزرگی مانند اسکارلت جوهانسن، ریز ویترسپون، ست مک فارلن و جان سی رایلی به جای شخصیت‌ها صداپیشگی می‌کنند. این انیمیشن با برخورداری از طنز، موسیقی شاد و شخصیت‌های بامزه فیلمی دوست‌داشتنی است که تماشا کردنش در کنار خانواده خالی از لطف نیست! برخی از آواز‌های انیمیشن هم خوانندگان معروف ادا کرده‌اند که می‌تواند نکته جذابی باشد.
 
 

 Bridge to Terabithia- پلی به‌سوی ترابیتیا

۲۰ انیمیشن خانوادگی برای سپری کردن ایام تابستان
در مورد دو همکلاسی است که با هم دنیایی خیالی که پر از جادو، هیولا‌ها و موجودات خوب و بد است، خلق می‌کنند. جس مدام توسط پسر‌ها و دختر‌های قلدر مدرسه تحقیر می‌شود و مورد آزار و اذیت قرار می‌گیرد تا اینکه با لزلی، دانش آموز جدید، آشنا می‌شود و با هم رابطه دوستی محکمی برقرار می‌کنند. این دو برای فرار از رنج و عذاب روزمره و مشکلات جاری در زندگی، دنیای خیالی با موجودات جادویی به نام ترابیتیا خلق می‌کنند.

دلایلی که والدین از این فیلم خوششان خواهد آمد: این فیلم امتیاز ۸۵٪ را از بسیاری منتقدان دریافت کرده‌است. مضمون داستان راجع به اهمیت دوستی و غلبه بر ناملایمات زندگی است و برخلاف ظاهر کودکانه و فانتزی فیلم، با یک اثر کاملا بالغ روبرو هستیم که می‌تواند برای کودکان و بزرگسالان مفاهیم متنوع و عمیقی با خود به همراه داشته باشد.

 Frozen- فروزن
 
۲۰ انیمیشن خانوادگی برای سپری کردن ایام تابستان
درمورد سرزمینی است که گرفتار سرما و یخبندان دائمی شده و ۲ پرنسس که خواهر یکدیگر هم هستند باید با هم این طلسم را نابود کنند.

السا پرنسسی با قدرت جادویی است که مادر و پدر او سعی کردند این موضوع را از خواهر کوچکتر او یعنی آنا، با جدا کردن آن دو از یکدیگر مخفی کنند. با این وجود زمانی که السا ملکه آرندل می‌شود به صورت اتفاقی از قدرت خود استفاده می‌کند و شهر گرفتار زمستانی دائمی می‌شود. آنا تصمیم می‌گیرد با کریستوف، گوزن شمالی و یک آدم‌برفی بامزه به دنبال خواهرش برود و وی را پیدا کرده و تابستان گرم را به سرزمینشان بازگرداند.

دلایلی که والدین از این فیلم خوششان خواهد آمد: فروزن امتیاز ۹۰٪ را از منتقدان دریافت کرده‌است. کریستن بل و آدینا منزل از صداپیشگان این انیمیشن دوست‌داشتنی هستند. شما هم به احتمال زیاد از شنیدن موسیقی بسیار زیبای این فیلم لذت خواهید برد و تا مدت‌ها آواز‌های فروزن را (به خصوص آهنگ معروف Let It Go) را با خود زمزمه خواهید کرد.



Back to the Future Part III – بازگشت به آینده ۳

 

۲۰ انیمیشن خانوادگی برای سپری کردن ایام تابستان

ادامه فیلم قبلی است و در این قسمت مارتی مک‌فلای به غرب قدیم می‌رود تا به دوستش دکتر امت براون کمک کند.

در قسمت سوم فیلم بازگشت به آینده، مارتی مک فلای یک نامه از دوست خود یعنی دکتر امت براون دریافت میکند و متوجه می‌شود او مدتی پس از ارسال نامه کشته می‌شود. پس دست به کار می‌شود تا با سفر به گذشته دوست خود را نجات دهد.

دلایلی که والدین از این فیلم خوششان خواهد آمد: این فیلم نوستالژیک امتیاز ۸۰٪ را از منتقدان دریافت کرده‌است. این فیلم بزرگترهارا یاد دوران جوانی خود می‌اندازد و به آن‌ها اجازه می‌دهد تا بخشی از دوران کودکی خود را با فرزندان خود به اشتراک بگذارند. اساسا فرنچایز بازگشت به آینده از آن دسته سری‌های سینمایی است که دیدن آن در کنار خانواده می‌تواند لحظات مفرحی را به همراه داشته باشد و آشنایی خوبی برای بزرگتر‌ها با سبک علمی و تخیلی که معمولا نوجوانان به آن علاقه دارند، است.



Invader Zim: Enter the Florpus – مهاجم زیم: ورود به فلورپوس

 
۲۰ انیمیشن خانوادگی برای سپری کردن ایام تابستان
درباره‌ی شخصیتی به نام زیم است که قصد نابودی زمین را دارد و در این راستا دشمنش دیب سعی می‌کند تا او را از انجام این کار باز دارد.

بیگانه‌ای از سیاره دیگر به نام زیم قصد دارد با جا زدن خود به عنوان انسان و قرارگرفتن در جامعه سیاره زمین را نابود سازد، اما در این میان دیب که از نقشه شوم او آگاه می‌شود سعی می‌کند تا به هر طریقی جلوی او را بگیرد.

دلایلی که والدین از این فیلم خوششان خواهد آمد:بسیاری از منتقدان سرشناس به این انیمیشن تخیلی بامزه و خنده‌دار امتیاز ۱۰۰٪ را داده‌اند. این انیمیشن کمتر دیده شده به جد می‌تواند بزرگتر‌ها و کوچکتر‌ها را کنار هم از خنده روده‌بر کند.



Akeelah and the Bee – آکیلا و مسابقه کلمات

 
۲۰ انیمیشن خانوادگی برای سپری کردن ایام تابستان
در مورد دختری است که استعداد فوق‌العاده‌اش در هجی کردن کلمات او را راهی مسابقات بین المللی می‌کند.

آکیلا دختر ۱۱ ساله‌ای است که در لوس‌آنجلس زندگی می‌کند و زندگی سختی دارد. پدرش فوت کرده و مادرش هم از وی غافل است. او با اینکه اغلب از رفتن به مدرسه اجتناب می‌کند، اما در هجی کردن کلمات مهارت زیادی دارد و مدیر مدرسه به او پیشنهاد می‌دهد تا به جای اخراج کردن او برای چند روز، در مسابقات بین‌المللی هجی کردن کلمات شرکت کند. در ادامه معلمش به او کمک می‌کند تا به مرحله نهایی برسد.

دلایلی که والدین از این فیلم خوششان خواهد آمد: این فیلم امتیاز ۸۵٪ را از منتقدان دریافت کرده‌است و داستان گرم و دوست‌داشتنی‌اش با بازی فوق‌العاده آنجلا باست و کِکِ پالمر همه را سرگرم می‌کند! مسابقه هجی کردن در خارج کشور هم مانند مسابقه انشای نماز در داخل کشور است که در مدارس ابتدایی برای آن‌ها نوستالژیک است، البته این یکی دخلی به والدین ایرانی نداشت، اما آشنایی با آن می‌تواند چالش جدیدی برای بچه‌های ایرانی به ارمغان بیاورد کهب ه قدرت حافظه آن‌ها کمک شایانی می‌کند.



Zootopia – زوتوپیا

 
۲۰ انیمیشن خانوادگی برای سپری کردن ایام تابستان
در مورد خرگوش پلیسی است که باید در کنار روباه حیله‌گری روی پرونده شکارچیان شهر کار کند.

در شهر زوتوپیا همه حیوانات از جمله شکارچیان و طعمه‌ها با آرامش کنار هم زندگی می‌کنند تا اینکه حیوانات شکارچی به طرز مرموزی وحشی شده و شهر به مکانی ترسناک و ناامن تبدیل می‌شود. در پی این اتفاقات، جودی هاپس، افسر تازه‌کار پلیس در تلاش است تا با کمک روباهی به نام نیک از راز این پرونده پرده‌برداری کند و دوباره آرامش را به شهر برگرداند.

دلایلی که والدین از این فیلم خوششان خواهد آمد: انیمیشن زوتوپیا با دریافت امتیاز ۹۸٪ از منتقدان برگزیده، در برگیرنده مضامین ارزشمندی از تبعیض‌های نژادی و استدلال‌های غلط جامعه است که فارغ از مضامین بشر دوستانه‌اش لبخند‌های فراوانی را به لبان تماشاگر می‌آورد! دیدن زوتوپیا در این روز‌ها که بحث نژادپرستی دوباره مطرح شده حالی از لطف نیست و می‌تواند بسیار آموزنده باشد.



 Inside Out- درون و بیرون

 
۲۰ انیمیشن خانوادگی برای سپری کردن ایام تابستان
در مورد احساسات درون ذهن دختر نوجوانی به نام رایلی روایت می‌شود. بعد از اینکه رایلی به همراه پدر و مادرش مجبور به ترک شهر خود می‌شود و به سن فرانسیسکو نقل مکان می‌کند برای تطبیق با زندگی جدید، آشفتگی‌هایی در ذهن او به وجود می‌آید. در این میان ۵ احساسی که عواطف و حالت‌های او را کنترل می‌کنند و هرکدام دارای شخصیت هستند برای خوشحالی دوباره رایلی تلاش می‌کنند.

دلایلی که والدین از این فیلم خوششان خواهد آمد: این انیمیشن امتیاز ۹۸٪ را از منتقدان عالی‌رتبه کسب کرده‌است. (درون و بیرون) اهمیت توجه کردن به احساسات را روایت می‌کند و به مخاطبان یاد می‌دهد که برای رشد کردن لازم نیست همیشه شاد بود! درون و بیرون عملا یک درسنامه رواشناسی به حساب می‌آید و پیام‌های شعارگونه سر نمی‌دهد بلکه کودکان را با واقعیت زندگی آشنا می‌سازد.

 

 Horton Hears a Who!- هورتون صدایی می‌شنود

 

۲۰ انیمیشن خانوادگی برای سپری کردن ایام تابستان
در مورد فیلی به نام هورتون است که از ذره‌ای شبیه گرده گل صدایی می‌شنود و متوجه می‌شود که موجوداتی در آن زندگی می‌کنند.

زمانی که هورتون در جنگل در حال آب تنی است، از ذره‌ای شبیه گرده گل صدایی می‌شنود بعد از مدتی متوجه وجود شهری به نام Whovile در آن می‌شود. وی با ارتباط برقرار کردن با شهردار این شهر تصمیم می‌گیرد گرده را به مکانی امن انتقال دهد و از آن‌ها محافظت کند.

دلایلی که والدین از این فیلم خوششان خواهد آمد: این انیمیشن امتیاز ۷۹٪ را از بسیاری سایت‌های نقد فیلم دریافت کرده‌است. هورتون برگرفته از کتاب کلاسیک دکتر سئوس با بهره‌مندی از مفاهیم فلسفی اجتماعی، به کودکان این پیام را می‌دهد که هر موجودی هر چند کوچک ارزشمند است. صداپیشگان این اثر نیز سنگ تمام گذاشته‌اند و کاری کردند که دیدن انیمیشن هورتون دوچندان جذاب باشد. ناگفته نماند دیگر انیمیشن برگرفته از آثار دکتر هو (نویسنده هورتون صدایی می‌شوند) یعنی لوراکس (با نام اصلی Lorax) نیز می‌تواند گزینه مناسبی باشد چرا که مفاهیم محیط زیستی و اجتماعی را توامان با مسائل پیچیده اقتصادی به خوبی به کودکان آموزش می‌دهد و آوازهایش نیز می‌تواند آن را جذاب‌تر کند.

منبع: ویجیاتو
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
هستی هدایتی فر
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۱۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۱
0
1
من کارتون فروزن و زوتوپیا دوست دارم
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->