افزایش ۳۰ درصدی نیرو‌های کارگری شهرداری مشهد در شب‌های قدر همراهی مشهد با پویش جهانی «ساعت زمین» سرویس‌دهی صلواتی ناوگان اتوبوسرانی مشهد به حرم مطهر در سالروز شهادت حضرت علی(ع) کاهش محسوس دما در مشهد فردا جمعه (۱۰ فروردین ۱۴۰۳) شهردار مشهد: تست گرم فاز اول خط ۳ قطار شهری مشهد ١٨ فروردین انجام می‌شود یک قلاده گرگ هار در مشهد زنده‌گیری شد + عکس سرویس دهی رایگان قطار شهری مشهد در روز شهادت امام علی(ع) | فعالیت قطار شهری در شب های قدر تا پایان مراسم سومین دوره پویش «مشهد مهربان» در مشهد آغاز شد+ فیلم شهردار مشهد مطرح کرد؛ تجلی ظرفیت‌های شورای اجتماعی محلات در پویش «مشهد مهربان» خدمات‌رسانی رایگان خطوط قطار شهری و اتوبوسرانی مشهد در شب‌های قدر + فیلم ورود بیش از ۷ میلیون و ۳۰۰ هزار زائر به خراسان رضوی (۸ فروردین ۱۴۰۳) خدمت رسانی ۳۵ هزار ناوگان مسافربری برون شهری به زائران و مسافران نوروزی مشهد مراسم شب‌های قدر در گلزار مطهر شهدای بهشت رضا (ع) برگزار می‌شود «جناب خان» و فرزاد حسنی روی آنتن شبکه نسیم می‌روند فرماندار مشهد: رضایت زائران از اقدامات شهرداری مشهد در استقبال از بهار ملموس است اسکان ۸ هزار زائر نوروزی طی هشت روز در سالن‌های ورزشی شهرداری مشهد «سید ناصر نعمتی» به عنوان مدیرکل حوزه استاندار خراسان رضوی منصوب شد حاجی بگلو: واگذاری اختیار کمیسیون ماده ۵ به شهرداری‌ها باعث رونق اقتصاد و ایجاد اشتغال می‌شود + ویدئو بهای بلیت قطار شهری مشهد افزایش یافت | افزایش بلیت اتوبوس از اردیبهشت ماه (۷ فروردین ۱۴۰۳) نوروزی متفاوت در فرودگاه مشهد | از اجرای برنامه‌های فرهنگی تا استقبال عروسک‌ها از مسافران خردسال
سرخط خبرها

وضعیت سرعت‌کاه‌های شهر را سامان دهید

  • کد خبر: ۳۲۹۷
  • ۲۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۸:۰۰
وضعیت سرعت‌کاه‌های شهر را سامان دهید
اینجا تریبونی برای بیان نظرات، انتقادات، مشکلات و درخواست‌های شما شهروندان است و می‌توانید از روش‌های زیر، مطالبتان را با ما در میان بگذارید.

اینستاگرام: shahraranews@
تارنما: shahraranews.ir
رایانامه: info@shahrara.com
پیامک: ۳۰۰۰۷۲۸۹ پیام رسان:۰۹۱۵۴۲۹۴۵۸۰
مراجعه حضوری تلفن: ۵-۳۷۲۸۸۸۸۱-۰۵۱
شهروندان گرامی! با هدف پیگیری دقیق و سریع مسائل مطرح شده، لطفا آدرس و اطلاعات کاملی در اختیار ما قرار دهید.

 

سازمان ترافیک
317...0936 عزیزان هرکس مسئول است به این سؤال پاسخ دهد؛ اگر نصب سرعت کاه قانونی است لطفا وضعیت بی سامان سرعت کاه های شهر را سروسامان دهید تا خودروها بیشتر از این آسیب نبینند.


آموزش و پرورش
191...0915 سرپرست محترم وزارت آموزش و پرورش، لطفا تا کاری را برای جامعه فرهنگیان به سرانجام نرسانده اید، آن را در بوق و کرنا نکنید. صاحب خانه ما، میزان اجاره را صرفا بر اساس وعده اجرای طرح رتبه بندی افزایش داده است. چرا از دستگاه های دیگر یاد نمی گیرید که بی سروصدا حقوق کارکنان خود را افزایش می دهند؟!


قطارشهری
678...0939 از کولر های گازی برخی از واگن های خط 1 قطار شهری آب می چکد لطفا رسیدگی کنید.
639...0915 در صورت امکان صدای خانمی را که ایستگاه های قطارشهری را اعلام می کند عوض کنید. صدای بلند و نامناسبی دارد.
758...0935 بیشتر وقت ها در مترو از فشار جمعیت حالم بد می شود. خانمی بچه به بغل در اثر شلوغی نزدیک بود بیفتد! به نظرم باید تعداد واگن ها را افزایش دهند.


فروشگاه های زنجیره ای
282...901 سال گذشته به مناسبت بیست وسه سالگی فروشگاه رفاه، خریدهای زیادی کردیم تا امتیاز جمع کنیم و بتوانیم از جوایز بدون قرعه کشی آن بهره مند شویم. اما آن زمان گفتند وضعیت جوایز مشخص نیست و هنوز هم جوایز سال گذشته را نداده اند. جالب است امسال هم به مناسبت بیست وچهار سالگی دوباره چنین برنامه ای گذاشته اند!


نیروی انتظامی
058...0938 از همین جا دست برادران بزرگوار پلیس را که با سعی و تلاش شبانه روزی باند «گربه های وحشی» را متلاشی کردند می بوسم و از دستگاه قضایی می خواهم هرچه سریع تر این افراد را به سزای اعمالشان برسانند.
405...0915 از عزیزان قضایی و نیروی انتظامی استان که با زحمات شبانه روزی خود برای دستگیری شبکه مخوف «گربه های وحشی» زحمت کشیدند و آنان ها را در عملیات ویژه ای به دام انداختند تشکر می کنم. امید است این کار مرهمی باشد بر زخم دل خانواده قربانی جوانی که به وسیله آن گروه از بین رفت.


مؤسسه مالی اعتباری
582...901 از 2 سال پیش قرار بود سپرده ام در مؤسسه کاسپین به صورت کامل به من برگردانده شود اما تا امسال تنها توانسته ام نصف سپرده ام را -آن هم به صورت تدریجی- پس بگیرم و نصف دیگر آن همچنان بلاتکلیف است. با بانک مرکزی تهران هم که تماس می گیرم می گویند: باید منتظر باشید تا دارایی ها و املاک مؤسسه برآورد شود. گاهی هم می گویند، امیدی به برگرداندن بقیه پول نیست. تکلیف ما چیست؟ خواهش می کنم مسئولان به وضعیت ما رسیدگی کنند.


شهرداری
486...0915 با تشکر از خدمات خوب شهرداری، لازم است از متولیان نگهداری پله برقی ها درخواست کنم وضعیت پله برقی پل سه راه راهنمایی را بررسی کنند. بیشتر وقت ها یکی از آسانسورهای این پل پرتردد خراب می شود. چند شب پیش به همین دلیل مردم مشکل داشتند. خواهشمند است پیگیری کنید.
شهروند- با تشکر از شهردار و کارکنان محترم شهرداری منطقه ۱۲ می خواستم بدانم چرا ما در منطقه عصمتیه از یک متر فضای سبز محرومیم که در آن صندلی برای نشستن یا وسایل ورزشی نصب شده باشد؟ خواهشمندم این موضوع را پیگیری کنید.
شهروند- نمی دانم چند قلوه سنگ باید از زیر چرخ ماشین پرتاب شود و چندنفر سرنشین موتور سیکلت با سر روی آسفالت بیفتند تا آقای پیمانکار ترمیم آسفالت در چهارراه حر عاملی را در دستور کار خود قرار دهد؟

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->