برخورد قاطع با کم‌فروشی نانوایان در مشهد دو کارگزاری جدید مجوز فعالیت گرفتند | کارگزاری‌های مجاز را چگونه تشخیص دهیم؟ (۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) مشترکان خوش‌مصرف برق، خودرو جایزه می‌گیرند وزیر نیرو: تعمیرات نیروگاه‌ها تا نیمه اردیبهشت پایان می‌یابد افزایش ۱۰ درصدی مصرف برق در خراسان رضوی در سال گذشته تعطیل شدن روز پنجشنبه چه پیامد‌هایی دارد؟ قیمت محصولات سایپا و ایران خودرو در بازار امروز (۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) لکوموتیو قطار ترانزیتی افغانستان-ترکیه توقیف شد! بیانات رهبر معظم انقلاب در حوزه امنیت شغلی کارگران مهم‌ترین مطالبه جامعه کارگری است وزیر اقتصاد در مشهد: جهش تولید در مناطق آزاد و ویژه اقتصادی نیازمند اجرای طرح‌های تحولی است اسماعیلی با اشاره به مطالبه‌های مقام معظم رهبری از مسئولان در دیدار با کارگران: مجلس پیگیر تامین امنیت شغلی کارگران است تامین امنیت شغلی کارگران؛ تذکر همه ساله رهبر معظم انقلاب به مسئولان افزایش حقوق‌ها مطابق قانون و هزینه‌های سبد خانوار نیست | حقوق‌ها نیاز به اصلاح دارد سازوکار مجلس برای ساماندهی بازار املاک + اینفوگرافی مصوبه کارت بانکی این ۶ بانک حذف می‌شوند + جزئیات زمان عرضه گسترده نوبرانه‌های بهاری در بازار اعلام شد | جدیدترین قیمت ملون، طالبی، توت فرنگی، سیب و موز را ببینید پلمب یک آتلیه عکاسی در مشهد (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) راه‌های شناسایی لاستیک، روغن و فیلتر تقلبی خودرو یک راه بسیار ساده برای دریافت سود سهام عدالت بیانات مقام معظم رهبری حرف دل همه کارگران بود بنزین سوپر امروز در کدام جایگاه‌های مشهد توزیع می‌شود؟ (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) امتیاز ۶۰۰ میلیون تومانی برای دارندگان کارت ملی! نمک‌هایی که کاش نم نمک کم شوند! دلار وارد کانال ۶۲ هزار تومان شد (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) اختصاص بسته‌های ویژه مادران باردار به ۸۲۵ هزار خانوار خراسان رضوی
سرخط خبرها

پول سهام عدالت در روز‌های آینده به حساب شبای سهامداران واریز می‌شود | تأخیر در واریزی‌ها به‌دلیل اطلاعات نادرست مردم است؟

  • کد خبر: ۳۲۹۷۵
  • ۱۵ تير ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۹
  • ۴۲۵
پول سهام عدالت در روز‌های آینده به حساب شبای سهامداران واریز می‌شود | تأخیر در واریزی‌ها به‌دلیل اطلاعات نادرست مردم است؟
روز گذشته، سخن‌گوی ستاد راهبری آزادسازی سهام عدالت خبری را مبنی بر امکان‌پذیر بودن معامله سهام عدالت از ۱۴ تیرماه اعلام کرد و گفت: سهامداران عدالت که روش مدیریت مستقیم را انتخاب کرده‌اند، از ۱۴ تیرماه می‌توانند سهام خود را معامله کنند.

نجمه سرباز| شهرآرانیوز، حسین فهیمی در پاسخ به اینکه کسانی که روش مدیریت مستقیم سهام عدالت را انتخاب کرده‌اند، از چه زمانی این سهام عدالت در پرتفوی آن‌ها قرار می‌گیرد و سهام آن‌ها قابل خرید و فروش خواهد شد، افزود: برای آن‌هایی که سهام عدالت به آن‌ها تخصیص داده نشده بود، از روز شنبه ۱۴ تیر ماه این سهام به آن‌ها تخصیص داده خواهد شد و کسانی که روش مدیریت مستقیم را انتخاب کرده‌اند، می‌توانند اولاً دارایی خود را در پرتفوی سهام ببینند، ثانیاً می‌توانند سهام خود را اضافه کنند، بفروشند، تبدیل کنند و یا نگه دارند و این اختیار با آن‌ها خواهد بود.

 

دلایل تاخیر در فروش سهام سهامداران عدالت چیست؟

 

با این حال با گذشت حدود ۴۰ روز از آغاز واگذاری سهام عدالت، مشکلات مردم با دریافت پول از بانک‌ها و کارگزاری‌ها همچنان ادامه دارد. سخنگوی ستاد راهبری آزادسازی سهام عدالت همچنین در این خصوص گفت: کارگزاران براساس شرایط بازار و وضعیت سهم، سهام این افراد را در بورس یا فرابورس به فروش می‌رسانند و پول را در روز‌های آینده به حساب شبای آن‌ها واریز خواهند کرد.


فهیمی در خصوص دلایل تاخیر در فروش سهام سهامداران عدالت افزود: واقعیت این است که اطلاعات این افراد جدید روز گذشته در اختیار شرکت سپرده گذاری مرکزی قرار گرفت و از روز گذشته اطلاعات آن‌ها بروز رسانی و در اختیار کارگزاران قرار می‌گیرد.


وی درباره افرادی که قبل از ۱۵ خردادماه گذشته فرم‌های فروش سهام عدالت خود را تکمیل کرده، اما هنوز وجهی دریافت نکرده اند، تاکید کرد: افرادی که شماره شبای حساب بانکی آن‌ها صحیح، مورد تایید بانک مرکزی و فعال بوده و شماره تلفن همراهشان نیز به نام خود فرد بوده است، تمام وجه را در روز‌های اول آزادسازی سهام عدالت دریافت کرده‌اند.


فهیمی با بیان اینکه براساس مصوبه شورای عالی بورس و اوراق بهادار، مشمولان سهام عدالت با ارائه شماره حساب شبای معتبر و فعال و تلفن همراه به نام خود از فرایند شناسایی مشتری نزد بازار سرمایه (ثبت‌نام در سجام، احرازهویت سجام، ارائه مدرارک و پرداخت هزینه ...) معاف شدند، افزود: تعدادی از افراد همچنان با مشکل شماره تلفن همراه به نام خود روبرو هستند و برای برخی افراد نیز بانک مرکزی شماره شبای آن‌ها را تایید نکرده یا حساب بانکی آن‌ها غیر فعال بوده است.


به گفته وی، افرادی هستند که شماره شبای آن‌ها تایید شده، اما بیش از ۶ ماه است که حساب آن‌ها راکد بوده و نمی‌توان وجه این افراد را به حسابشان واریز کرد.


سخنگوی ستاد راهبری آزادسازی سهام عدالت گفت: حفاظت از دارایی‌های مشمولان سهام عدالت و پس از فروش سهم، حفاظت از وجوه آن‌ها از اولویت‌های مهم این شرکت است که با وسواس و سختگیری این امر را انجام می‌دهیم تا دارایی سهامداران سهام عدالت تحت هیچ شرایطی در خطر نباشد و این سخت‌گیری باعث بروز تاخیر‌هایی در خصوص برخی مشتریان کارگزاری‌ها شده است.


فهیمی درمورد عدم مشاهده سبد سهام عدالت سهامداران در برخی از شرکت کارگزاری‌ها نیز افزود: این شرکت‌ها اگر سیستم‌های خود را بروز رسانی کنند این مشکل برطرف می‌شود.

 

سهام عدالتم را فروختم اما هیچ پولی به حسابم نیامد!

 

اما پیام‌های مردم به شهرآرانیوز حاکی از آنست که با وجود رعایت این دونکته، صحت اطلاعات و زمان واگذاری، نه تنها پول را کامل نگرفته‌اند که در برخی از موارد حتی ریالی به حسابشان واریز نشده است.


«من هشتم خرداد سهام فروختم هیچ وجهی به حسابم نیامده!»

 

«با عرض سلام من از همان روز اول روش مستقیم انتخاب کردم و خودم بیشتر از یکسال هست که در بورس فعالیت دارم و شماره تلفن من هم چندین سال هستش که به نام خودم هست، ولی هنوز که هوزه من با خطای شماره سهام دار نامعتبر است روبه رو میشوم علت این امر چیست؟»

 

«آقا هم شماره شبا هم شماره موبایلم درسته چرا نمیریزن نندازین گردن مردم»

 

«سلام. اقا. کجا تمام کمال پول ما را دادین من ۶ خرداد فروختم سهام من یک میلیونیه فقط ۶۰۰ تومان واریز کردن. چاقای فهیمی اون‌هایی که قبل ۱۵ فروختن تمام کمال پولشونو گرفتن. تورو خدا پیگیری کنین.»

 


«آیا امکان انتقال قانونی سهام عدالت به کد بورسی دیگری بصورت قانونی وجود دارد؟»


«از ۹ خرداد ازادسازی مستقیم انجام دادم تا امروز هرچی میرم بانک میگه اطلاعات سهام دار از سامانه سهام عدالت ارسال نشده کسیم نیست برسی کنه و جوابمونو بده؟»

 

«من ۱۴ خرداد درخواست فروش دادم... اما بانک نفروخت و گذاشت گرون شه و تا حالام نفروخته و یک تک تومنم ب حسابم نیومده... حیله‌ای که زدن این بود ک بذارن گرون بشه و بعد بگن تاخیر در واریز داشتیم و ما همون دو روز اول به قیمت اون زمان فروختیم... هنوز منتظرم، چون بچم مریضه و یک ماهه قراره ببرمش تا یه دکتر خوب ببینتش»

 

«بابا این کار‌ها چیه حساب فعال نداشتن شاید طرف پول نداشته با حسابش کار کنه اخه این شد حرف یه چیزی بگید که با عقل جور در بیاد حالا تکلیف چیه باید بریم کار کنیم با حسابمون تا پول بهمون بدین واقعا متاسفم هستم برای خودم که احتیاج به شما داریم»


«ماهم از ۱۹خرداد سهام فروختیم تا حالا یک قرون هم واریز نشد ملت و به بازی گرفتن این‌ها همیشه با این حرفهاشون مردم و میزارن سرکارپس انصافتون کجا رفت»

 

«باسلام لطفأ کاری کنیدکسانی که ممکنه اطلاعاتشان درست نباشه زوداصلاح بشه تاسهام عدالت براشون واریزبشه مردم نیازمندهستن»


«افرادی که شماره شبای حساب بانکی آن‌ها صحیح، مورد تایید بانک مرکزی و فعال بوده و شماره تلفن همراهشان نیز به نام خود فرد بوده است، تمام وجه را در روز‌های اول آزادسازی سهام عدالت دریافت کرده‌اند.


آقای فهیمی این مزخرفات یعنی چی؟»

 

«منم مستاجر سی درصد سها م عدالت را به بانک صادرات فروختم حلا حدود ۳۵ روز است که برام نربختن کسی جواب بده»


«والا من که ۳۳ روز درخواست فروش زدم بانک انصار دریغ از یه هزاری وقتی هم زنگ میزنی بانک میگه کارگزاری کارگزاری میگه شرکت سپرده گذاری معلوم نیست تو این اداره‌ها چه خبره نه مدیریت بلدن نه درست خدمت کنند نه درست جواب بدن نه علم دارن خسته شدم نزدیک ۲۰۰ هزار تو این یک ماه فقط پول شارژ دادم من موندم انصاف کجا رفته این همه اعتراض دارن این همه انتقاد چرا پیگیری نمیکنند نمیدونم البته درسته اونا که نمیدونند بدهکاری یعنی چی خجالت زن و بچه یعنی چی»


«مگه نمیگن سهام اعدالت میاد تو پرتفوی شخصی!»

 

«پس چرا کارگذاری مفید همچنان هرکی سوال میپرسه میگه! امکان انتقال به پرتفوی نداره»


«ما نفهمیدیم کی راست میگه کی دروغ»

 

«این آقای فهیمی چرت میگه یا خبرگزاری‌ها دروغ می‌نویسند نفهمیدیم بابا بخدا مردم سرکار گذاشتن چند وقت الان کد بورسی گرفتیم هر چقدر میخواهیم ببینیم این سهام عدالت کی در پرتفوی سهامداران قرار بگیره همش سرکاریست و بس بابا به خدا مردم گذاشتن سرکار سهام عدالت مردم که آزاد کردن همه سهامشون بانک‌ها و کارگزاری‌ها دارن از چنگشون در میارن به خدا»


بیشتر بخوانید:

 

دلایل واریز نشدن پول فروش سهام عدالت

 

سود سهام عدالت باید از طریق سجام واریز شود

 

نحوه مشاهده سبد سهام مشمولان سهام عدالت

 

فیلمی تکان‌دهنده از هجوم مردم برای خرید دلار ۲۲ هزار تومانی!

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۴۲۵
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۹۴
ارمان
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۵
13
102
منم بانک سپه روز دهم خردادفروختم اماهیچ وجهی واریزنشده.خواهشن دروغ نگید.
ارین
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۶
منم ۱۰ خرداد بانک صادرات فروختم فقط یک میلیون واریز کردن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۸
منم دهم خرداد فروختم دونفر بانک سپه چرا نمیریزین خسته شدم از انتظا اااااااااااااااااااااررررررررلازمش دارم توروخدا بریزید
علي
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۹
سلام بانک سپه تورو خدا واريز کن بخدا خيلي به اين پول احتياج دارم شمارا به خدايي که ميپرستين واوريز کنيد من يک ماه و پانزده روزه فروختم احتياج داشتم که مجبورشدم بفروشم ميشه پيگيري کنيد ممنونم 4623650340
مردم
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۴
عیب ندارد ناراحت نباش بعد از دو ماه پول همان روز فروش بهت میدن. سه برابرش هم خودشان میخورن.چون جایی نیست جوابگوی مردم باشد.پس هر کسی هر چی دلش خواست میکنه
ابراهیم
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۵
15
77
من و همسرم و دخترم ۷ خرداد در ایوا بانک ملی ثبت فروش سی درصد سهام 532 هزارتومانی کردیم و کدپیگیری گرفتیم کدشبا و تلفن و کدملی و همه چیز هم درست است برای دخترم 2100 واریز شد اما تا الان ۱۵ تیر ریالی برای من و همسرم واریز نشده است
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۶
متاسفانه بانک ملی سهامم‌ون را به باد داد.
هادی
Iran (Islamic Republic of)
۰۵:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۹
2200هم برا ما ریخته وقتی هم حساب میکنی30%میشه 3300این وسط 1100کجاست الله و اعلم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۵
14
56
ازدهم خردادبانک گردشگری فروختم امروزپانزده تیرشده اصلاواریزی نداشتن هم شماره موبایل درسته وهم شماره شبا.من باسخنگوی سهام عدالت شرط میبندم نامرده هرکس سرقولش نباشه اگرحق بامن بوداواستعفابده اگرحق بامن نبودسهام من مصادره کنن.چقدردروغ میگن بانک جوابگونیست میگه کارگزاری.بابابدهکارم بیکارم بی پولم اجاره خونه وخرجی ندارم.مبفهمیدچی میگم یانه.......ندارم
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۵
4
60
چرا صادقانه صحبت نمیکنید من 35 روز درخواست فروش زدم بانک انصار یه ریال بهم ندادن هم شماره شبام درسته هم تلفن همراه به نام خودمه همه چیز درسته اما هیچ کس هم پاسخگو نیست بانک میگه ما خودمون رو انجام دادیم کارگزاری میگه همه چیز دست شرکت سپرده گذاری اخه چرا اذیت میکنید اگه بلد نیستید مدیریت خوب برین خونه بشینین تا افراد کار بلد بیان سرکار عجب گرفتاری شدیم به خدا
بهرام
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۵
4
69
چه ربطی داره ..پدر مادر دوست دارن بفهمن بچه شون با پولش چیکار میکنه .اس ام اس بره برای باباش بد ه؟الکی شلوغش نکنین..شماره حساب چه ربطی ب شماره موبایل داره؟مگه پول رو میریزین به شماره موبایل؟اینکه میگین شماره حساب بنام خودش باشه هرکس درست .ولی تو این هری ویری هر کی یه خط موبایل بنام بزنه .اونم بچه ؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۵
7
65
دروغ‌ میگه فهیمی از ۱۳فروختم کلا ۳۰۰هزار ریختن
علی
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۵
8
65
من از طریق بانک ملی 7 خرداد فروختم سهام عدالتم نامردا فقط 1947000 تومان واریز کردن بقیش خوردن دزدها حرامتون باشه
بهار
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۷
مشکل از خود شما هست کسی دزد نیست میتونستید عجله نکنید برای فروش
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۸
نخیر بهار ...
دریغ از کوچکترین واریزی بعد از 40 روز .. بدون کوچکترین اشتباه در شبا و شماره تلفن ... لابد تو خودت بچه ی بانکیا هستی دفاع میکنی ازشون ..
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۸
مگه دست مردم بود که کی بفروشن، زمان فروش بانک‌ها 6خرداد تا 14خرداد بود،،، بقیه که بعد از آین تاریخ فروختن توی کارگزاری ها فروختن،،، در ضمن چه فرقی داره چه بانک چه کارگزاری پول رو طبق ارزش روز سهام نمیدن،،چونکه حداقل 1ماه پیش فروختن و پولها سر حساب بانک‌ها بوده
هاشمی
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۸
اقا یا خانمی که میگی مشکل از بانک نیست عجله نمیکردین واسه فروش یا اصلا تو باغ نیستی یا مشکلاتی که دست به پنجه این مردم بدبخت هست از جمله درد مریض داری درد مستاجری درد بیکاری درد بدهکاری درد بیخانمانی نداری و یا اینکه از قماش طبری و زم و زنجانی ها هستی که حرفی برات ندارم این مردم هشتشون گرو نهشونه منتظرن یه پولی به دستشون بیاد کم و زیادش مهم نیست فقط بیاد تا بزنن به دردشون
نایت وولف
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۴/۳۱
آقای عزیز .. اولا تو الان داری بحث چی میکنی با کی میکنی .. جوری با این بهار حرف میزنی انگار این خانم باید پولت رو بده دوما خجالت بکش بدبخت اگه این پول در کار نبود میخواستی کاسه گدایی بگیری من خودمم بیکارم ولی اینقدر گدا نشدم که بیام منتظر دولت بمونم این دولت هیچ خیری ازش نمیبینی جز دزدی و حروم خوری و گرون کردن جنسها .. سوما من نه تو رو میشناسم و نه بهار رو فقط مرد باش بجای اینکه دری وری بگی برو به زندگیت برس و اینقدر به مردم تهمت نزن و نگو این حتما دختر بانکیهاست یا فلان همون بانکی که میگی درس خونده و مرد بوده اون کارو پیدا کرده واسه خودش توهم مثلش باش و اینقدر حرف مفت نزن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۵
10
55
سلام. امرروز ۱۵تیر رفتم بانک رفاه پرسیدم چرا واریز نمیکنید ۳۰درصد سهامی که فروختم خیلی قشنگ مجلسی گفت به ما ربطی نداره برو بورس رفتم شرکت بورس اونا هم گفتن ما نمیدونیم خب تکلیف چیه اینقدر بدبختیم یعنی چرا واریز نمیکنن بابا پول خودمون هست بدین بخدا خسته شدم ۱۳خرداد فروختم تا الان ی سکه سیاه ندادن خب گرفتارم یفهمین
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۱
سلام کسی نمیدونه چرا پست بانک نمریزه 40 روزه
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۴
ماتماس میگیریم باکارگزاری میگه دستمانیست باصندوق سپرده گزاری هست مانفهمیدیم باید به کی مراجعه کنیم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۵
2
44
سلام. امرروز ۱۵تیر رفتم بانک رفاه پرسیدم چرا واریز نمیکنید ۳۰درصد سهامی که فروختم خیلی قشنگ مجلسی گفت به ما ربطی نداره برو بورس رفتم شرکت بورس اونا هم گفتن ما نمیدونیم خب تکلیف چیه اینقدر بدبختیم یعنی چرا واریز نمیکنن بابا پول خودمون هست بدین بخدا خسته شدم ۱۳خرداد فروختم تا الان ی سکه سیاه ندادن خب گرفتارم یفهمین
لیلا
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۵
5
42
خسته شدم رفاه کی واریز میکنی ۱ماه شد اینقدر نگو ب ما ربطی نداره پس به کی ربط داره عمه من والا بخدا
امین
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۶
منم رفاه فروختم اشتباه کردم خیلی اشتباه کردم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۵
3
50
تف
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۵
منم رفاه فروختم اصلا واریز نمیکنه جواب هم نمیدن
محمدجواد
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۵
6
74
دورغ دریغ از یه ریال 34روز شد بانک ملت پدرمونو دراورد لعنت به بانک ملت
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۷
منم دهم فروختم دریغ از یک ریال
شادی
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۹
منم۲۱فروختم ولی تا الان هیچ خبری نیس از بانک ملت
صبحی
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۹
منم ۱۲ام تو شعبه واگذار کردم.دریغ از یک ریال
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۹
منم 17 خرداد فروختم بانک ملت کارگزاریمم بانک ملته اما واریزی هیچی 29 تیرماه الان
موندم چرا موضوعی به این مهمی نظارت و پاسخگویی نداره ؟؟؟ چرا شفاف سازی نیست در حالیکه سازمان پاسخگوییش سازمان های دولتی هستند
مشیری
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۵
3
32
سلام من شماره تلفنی ک برای حسابم ب بانک ملت دادم به اسم خودم نیس تا الانم پولی دریافت نکردم بابت فروش سهام از ۱۳ خرداد هم فروش گذاشتم اگ سیم کارتمو ب نام بزنم چقد طول میکشه پولم ب حسابم واریز بشه ؟ لطفا ج بدین ممنون
امیدی
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۵
شماره تلفن را به نام خودت ثبت کن بعد وارد سامانه سهام عدالت هم بشو و تلفن را جدیدت را ثبت کن به بانک هم میتونی شماره ات را بدهی و اس ام اس اون را هم فعال کن
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۶
سلام‌داداش‌خوبی‌زیاد‌قصه‌نخور‌انشاا..برات‌واریز‌میشه‌شماره‌تلفن‌نمیخواد‌به‌نامت‌باشه اس‌مس‌ی‌که‌از.بانک‌برات‌میاد‌کافیه‌حسابت درست‌باشه‌برات‌واریز‌میشه‌‌مال‌خانمم‌امروز بانک‌ملی‌دوونیم‌ریخت‌دست‌بانک‌ملی‌گرم
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۰۳:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۷
تاپول واریز شد فوری موضعتون عوض شد ویک ماه وچندروز معطلی کشک،عیب ما همینه فوری ظلمو فراموش میکنیم وباید همیشه تحت ستم باشیم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۷
آقای محمد زیاد غصه نخور نه قصه نخور
تاتاا
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۵
4
24
فقط دروغ میگن اقا جون انقد شعر تحویل مردم ندید
علی اقا
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۵
سلام اینایی که میگن شماره تلفن بنامش نیست حرفه مگه پول رو میخوان به شماره حساب بریزن یا مگه اونایی الان گرفتن به شماره موبایلشون واریز شده یا تلفن بنامشون بود اونا همش حرفه مفته
محمود
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۵
5
23
سلام من از 13ر3 ر 1399ر به پست بانک مراجعه کردم درخواست فروش برای خودم وپسرم دادم ولی هیچ وجهی به حساب ما واریز نشده به بانک هم مراجعه کردم گوفت مشکلی نیست برو میاد به حساب ولی خبری نشد ما مشکل داریم که می فروشیم خواهش می کنم پیگیری کنید
Hhffn
Iran (Islamic Republic of)
۰۶:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۶
منم از طریق کارگزاری مفید با شبای پستبانک فروختم وای دریغ از یک ریال ب حسابم بیاد.هنوز خلری نشده
Hony
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۵
2
32
سلام من امروز بانک ملی سهام عدالتم رو واریز کرده ولی چرا کمه اگه الان فروخته که ارزش سهام ۱ میلیونی ۳۰ میلیون شده و سی درصدش حدودا ۹ میلیون میشه ؟؟؟ اگرم زودتر فروخته که پس چرا دیر ریخته یعنی دولت فقط بلده از مال مردم بخوره
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۵:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۶
منم امروز گرفتم از بانک ملی یکو سیصد چرا طول کشید که دادن واینقد کم انشالله حرمشون ک حقه مردم بدبختو میخورن اون دنیا چی میخوان جواب بدن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۶
من سهام رانفروختم چون می دونستم چه هدفی دارن
رایان
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۶
چقد برات ریختن؟کی درخواست فروش دادی؟؟
Sahar
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۵
13
21
من سهام عدالتمو ۱۷خرداد از طریق ایوا ،بانک ملی فروختم امروز مبلغ دو میلیون و صدوسی هزار تومان واریز شد
Rain
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۶
سلام شماشماره تلفن ب نامتون بوده؟
ابوالفضل
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۶
خوشبحالت
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۷
دروغ نگو...
HAMED
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۸
من ۱۲خرداد فروختم همه اطلاعاتمم درسته ولی دریغ از یه ریال خدا براتون نسازه اگه نیاز نداشتم نمیفروختم
عسگر
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۵
2
18
سلام‌من‌۱۱هم‌‌خردادبانک‌شهرفروختم‌هنوز‌تاامروز۱۵تیریک‌ق رون‌به‌حسابم‌وا ریز‌نکردند‌این‌آقاازاول‌تمام‌حرفاش‌دروغ‌بوده‌لطفا‌پیگیر
ساحل
United States of America
۱۱:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۷
منم ۱۰ خرداد از بانک شهر اقدام کردم هم شماره شبا درسته هم موبایلم به اسممه ۱ریال هم نریختن
امین.
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۵
2
22
والا من روز سیزدهم سهامم وفروختم به بانک تجارت شماره شبا وشماره حسابم باشماره‌ هوویتم درسته وحسابم هم خیلی ساله فعاله اماتاامروزکه پانزده تیر ۹۹ است حتی یک ریال بحساب من نیومده اینا دروغ میگن پشت سرهم دروغ سوارمیکنند خدالعنتون کنه مردم چه گناهی کردند
صدف
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۰
واسه منم بانک شهر ی قرون هم نریختن بانکم ک میرم پاسخگو نیستن
بانک آینده
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۵
2
18
سلام .امروز بانک آینده ۵۵۰ هزارتومن به حسابم واریز کرده
سهامم یک میلیونی بود
چراااااااا؟؟؟؟؟؟ یکی جواب بده
باید 8 میلیون میریخت به حسابم
وحیدمحسنی
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۵
37
42
سلام خانم ارجمند شما روز چهارشنبه حرف زدین اونای که از بانک ملی سهام فروختن از پنجشنبه تا شنبه پول فروش سهام عدالت واسه مردم واریز میکنیم خانم ارجمند الان ۵روز شده پس چرا واریز نمیشه شما هم مثل جناب فهیمی یه دروغی به مردم گفتین رفتین خونتون اخه از شما انظار نداشتیم یه خانم ایرانی به این همه مردم دروغ بگین واقع مردم نان شب ندارن مشکل داشتیم فروختیم این رسم یه خانم محترم نبود خانم مژگان ارجمند پیش فامیل آشنا اون حرفی که زدین میتونی تو چشمای اونا نگاه کرد تا اخر هفته هم نزدیک شدیم اون ۵روز خبری نشد حالا مردم منتظر اخرهفته هستیم ایرانی عزیز اگه کسی از پنجشنبه تا امشب واریزی داشتن از بانک ملی مثبت بزنین مردم ایران خبر خوش ببینن ممنونم
همای رحمت
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۶
سلام منم بانک ملی هستم چرا بعد از یه ماه الان ۲۵۰۰ هزار به حساب ریختن درحالی که باید ۵ملیون می ریختن برای ۵۳۴هزار شوهرم بانک سپه هستش برای۳۷۶هزار ۲۵۰۰ ریختن به حسابش چرا بانکها باهم فرق دارن تو خوردن حق مردم یکی منصف تر هستش یکی بی انصاف ولاشخور تکلیف اینم مشخص کنید تازه مال شوهرم بعد دوهفته براش واریز شدیکی باید پاسخ گو باشه تازه براش پیام فرستادن نوشت علل حساب ولی بانک ملی هیچی همه ی لاشخورا تو بانک ملی هستن هرکی حق این مردمو میخوره خرا ازش نگزره اخرو عاقبتش بشه شبیه طبری ودارو دستش
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۲
سلام لطفا سهامتونه نفروشین
ناشناس
United Arab Emirates
۲۳:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۵
23
52
با سلام بنده یه ماه پیش ثبت نام کردم بانک ملی بعد از یک ماه ۲۵۰۰ واریز کردند در صورتی که طبق گفته خودشون هر موقع بفروشند ۳ روز بعدش موظفند پول رو به حساب سهامدار واریز کنند یعنی اگه به قیمت قبل می‌فروختند باید همون موقع واریز میکردندحالاسوال در حال حاضر که ۳۰ درصدش ۴۶۰۰ میشه وواریزی اینها ۲۱۰۰ بوده بقیش کجاست خودتون سه حساب سرانگشتی چند میلیون ایرانی هر نفری ۲۱۰۰ چقد میشه لولو خوردش ما باید یقه کی رو بگیریم کی جوابگوست خواهش میکنم نشر دهید
طاها
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۶
من سهامم ۱ تمنی بود دیروز ۳۹۰۰ برام ریختن اخه این انصافه ۳۰ درصد سهام ۳۰ میلیونی میشه ۳۹۰۰ خدا ازشون نگذره حق الناس خوردن نداره
هادی
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۶
5
10
من دهم خرداد سهاممو از طریقی اینترنتی بانک سپه فروختم.22 خرداد مبلغ 1800 ریختن.ده روز بعد دوباره 2200 ریخت.دمش گرم 4 تومن داد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۷
مبلغ سهامتون چقده
سارا
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۶
1
13
سلام. من ٦ خرداد از طريق ايوا ثبت كردم ولي بانك ملي هيچي نريخته برام تا حالا. آخرين بار سود ناچيز به همين شبا واريز شد بنابراين شبا مشكلي نداره. تلفن هم به نام خودمه. از كجا بايد پيگيري كرد؟ ممنون ميشم راهنمايي كنيد.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۶
4
19
چرا بانک ملی برام امروز 2400 واریز کردن به قول ارجمند باید واریزیها این مرحله باید از 3600 الی 4 ملیون تومان باشد بقیش کجاست ایا برای مرحله بعد واریزی داریم یا نه چرا کم دادن کسی جوابگو هست سهام من532 هزار تومانه لطف کنید جوابم بدید
سیدحبیب
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۹
سلام من همه شماره شبا وتلفن راامروزتوبانک ملت بررسی کردم ولی از۲۶خرداد سهام رافروختم پیامک هم امدکه بهثبت رسیده ولی هنوز مبلغی واریزنشده
عاطفه
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۶
2
7
ای بابا چرا انقد دورغ میگید ۱۲خرداد فروختم بانک رفاه بعد از دو هفته۱تومن ریختن بحسابم از کارمندبانک پرسیدم میگم چرا انقد کم میگه سهامت بی ارزش بوده. نخیرشما بی ارزشتیت ک مردم بدبخت کردید. شوهرم بانک مسکن فروخته ۱۲خرداد پ کو چرا ب حسابش نریختن اونکه کارگر ازکارتش استفاده کرده شمارشم ب اسم خودش. ازخدا بترسید ما مستاجریم ک سهام رو ب شما فروختیم خجالت بکشید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۸
بانک صادرات تا امروز ۵ میلیون واریز کرده برا سهام ۵۰۰ تومانی البته خورد خورد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۶
3
9
چرا بانک کشاورزی پول واریز نمی کنه من از 12 خرداد ثبت سفارش دادم اما برام یه هزاری هم نریختن پیام تایید ثبت سفارش از بانک هم برام نیومده شماره تلفن و شبا هم درسته و بنام خودمه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۴:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۶
2
6
با سلام.از ۱۳خرداد همه کارهای مربوط ب فروش تو کارگزاری مفید وهزینه بالغ بر تقریبا ۱۰۰هزار تومن را انجام دادم.ولی هنوز هیچ اقدامی در رابطه با فروش یا واریز ب حستبم انجام نشده.نیازمندم اگه نیاز نبود چرا بفروشم.تو را خدا ب فکر این مردم بیچاره باشید.
یه بدبخت
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۶
0
9
سلام من ۱۳ام خرداد از طریق ایوا بانک ملی‌سی درصد فروختم الان ۳۵روزه ک یک ریال بحسابم نیومده البته شماره شباهم ثبته ودرسته قبلا ک سودش بحسابم هرساله میومد مشکلی هم نداشت شماره تلفن هم بنام خودم هست پس چرا پولمو نمیدن‌از سر ناچاری چندبار دوباره رفتم سراغ برنامه ایوا گفتم شاید شلوغ بوده ثبت نشده ولی مراحلش ک انجام دادم میزنه درخواست شما تکراری هست رفتم سراغ سایت معروف سعدی اونجا دیگه اب پاکی ریخت رودستم میگه این کدملی دارای سهام عدالت نمیباشد پس عمه من این چند سال ک سودسهام میدادن میریخت بحسابم چرا مملکت ما اینجوری فقط سرملت در میاره بخدا من یه ادم معلول جسمی هستم از سرگرفتاری فروختم ک خرجی زن بچه ام در بیاد الان حدود سه سال خونه نشین هستم نمیتونم راه برم اگه مثل قبل سالم بودم کارگری میکردم منت بازومو میکشیدم نه شماها ک با مردم کشورخودتون اینجوری برخورد میکنید بابا بقران ملت گرفتارن حیرونن چرا اذیت میکنید من ک ازتون نمیگذرم سر پل صرات منتظر تک تکتون هستم سهام مردم فرختین دارید خرد .خرد پس میدین یا جیب خودتون پر پول میکنید حق ناس نکنید حق ناس بد چیزیه زمین گیرمیشید.یا حق .
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۶
0
9
بی لیاقت های دزد من هم تلفن به ناممه هم اسمس بانکم فعاله هم حسابم بروزه و در گردش و تویی که میگی شماره شبا مشکل داره خب اگه شماره شبای ما مشکل داشت چطور پول سود مارو به حسابامون میریختین چطور ما روش مستقیم رو انجام دادیم گفت شماره شبای شما صحیح میباشد پول اونایی که تا 15 خرداد فرم پر کردن رو کجا ریختین که به حسابمون نیومده من خودم 11 خرداد فرم فروش پر کردم از طریق سامانه شاپرک بانک تجارت فروختم هنوز هزار تومنم از سهام عدالت برام واریز نشده دیگه آقای فهیمی به کارمون نمیاد یکی رو بیارید بگه پول مردمو خوردیم یه لیوان آبم روش
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۶
0
7
من هم تلفن به ناممه هم اسمس بانکم فعاله هم حسابم بروزه و در گردش و تویی که میگی شماره شبا مشکل داره خب اگه شماره شبای ما مشکل داشت چطور پول سود مارو به حسابامون میریختین چطور ما روش مستقیم رو انجام دادیم گفت شماره شبای شما صحیح میباشد پول اونایی که تا 15 خرداد فرم پر کردن رو کجا ریختین که به حسابمون نیومده من خودم 11 خرداد فرم فروش پر کردم از طریق سامانه شاپرک بانک تجارت فروختم هنوز هزار تومنم از سهام عدالت برام واریز نشده دیگه آقای فهیمی به کارمون نمیاد یکی رو بیارید بگه پول مردمو خوردیم یه لیوان آبم روش
مهدی ثمری
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۷
داداش من دروغ میگن منم حضوری رفتم بانک خراب شده تجارت ۱۷ تیر الان یک ریال نگرفتم اینجوری نمیشه فردا میریم همه تجارتیا بانک تجارت رو رو سرشون خراب میکنیم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۶
0
10
سلام.منم۸خرداد درخواست فروش دادم بانک کشاورزی هنوز ریالی به حسابم نیومده آخه چرا مردم ومیذارن سرکار اونموقع که درخواست دادیم شاید به یه دردی میخورد نه الان که همه چی توهمین یک ماه بازم دوبرابر شده مادوست داشتیم همون ارزونی بفروشید به شماچه ربطی داره که میخواین توگرونی بفروشیم دیگه بهونه دیگه ای نبود ؟مردم نیازدارن وگرنه نمیفروختن آخه چراشماهاسیرنمیشین واسه کجامیخواین توقبرکه نمیشه برد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۶
0
6
سلام .واللهی دروغ ازاین بالاتر،چرا سر ما مردم رو شیره میمالید‌.دوازده خرداد فروختم همه چیزم درسته اما هیچ واریزی نیومده برام.من پولی نداشتم باحسابم کار کنم کجای دنیااینجوریه چه ربطی داره.بهانه الکی نیارید ایناقدیمی شده واسه ما ملت‌.
میلاد
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۶
3
2
بانک مهر ایران امروز همرو واریز کرد از 4تومن تا6تومن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۶
0
3
قیمت سهام عدالت باید ۱۰۰ میلیون باشه نه ۲۰ میلیون سالی که سهام رو دادن حقوق یک کارمند ۲۰۰ هزار بود یک میلیون سهم دادن الان حقوق شیش میلیونه پس قیمت سهام این نیست یک چهارم هم نیست
احسام
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
۱۱:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۶
4
2
سهام عدالت بیستو نه ملیون شده بجا اینکه کدبورسی میگرفتید تا خودتون قیمت روز بفروشید رفتید به بانک دادید بجا ۹تومن 30%4تومن بدن تازه مثل گداها واریز کنن اینگار صدقه میدن بعضی هاهم که ندادن هنوز خیلی مونده این ملت ادم بشن خیلی التماس تفکر مغز مریض
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۶
1
3
آقای فهیمی چرا دروغ میگید الان بانک صادرات بقیه پول ما رو واریز نکرده ،،چطور میگید اونهایی که روز اول فروختن پول رو تمام کامل گرفتن؟؟؟؟
مهدی
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۶
4
3
من 9 خرداد ازاد سازی کردم
و هنوز نریختن
هر کی مسولیتی و رو بهش دادن شد دزد
خسته نشدید از اینکه این همه حرفای دروغ رو تو‌گوش ما میکنین
طیب
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۶
2
1
اقا شما که میگید علت واریز نشدن پول مشکل شبا و ... است خب لااقل یه پیامک بفرس خبرمون کن مشکل حسابمون کجاس و بگو کجا مراجعه کنیم پول پامکم از سهام کم کن ایراد نداره
امیدقربان پورکروجی
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۶
2
1
سلام من از۸خردادسهامموفروختم ۳۰درصدشوبه بانک سپه مشهدشعبه سیدی مشهدکد۱۳۳۴فروختم ولی هنوزهیچ مبلغی به حسابم نیومده امیدقربانپورکروجی تروخداپیگیری کنیدمادرمم هست ولی اون ۱۹خرداد فروخته به بانک صادرات مشهدشعبه سیدی مشهدکد۳۵۵۹ولی هنوزهیچ مبلغی به حسابش نیومده تروخدا پیگیری کنیدممنون اقدس سلیمانی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۶
0
1
اخه چرا دروغ میگین من الان ۴۰روز پست بانک فروختیم کجا با ما تسویه کردید خدا لعنت بکنه آدم دروغگو
شهریارهمدان
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۶
0
0
اقای فهیمی این مزخرفات که میگین یعنی چی که اونایی که مشکل ندارن روزهای اول پول فروش سهامشان را گرفته اند ، به چه زبانی باید بگیم که تا الان شانزدهم تیرماه هیچ پولی برامون واریزنشده
محمد جباری
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۶
1
0
بانک انصار کلا یک روز واریزی داشته اونم به یه عده کم امثال من با وجود فروش یازدهم خرداد و با گذشت 45روز یک ریال دریافت نکردیم تکلیف چیه؟؟؟؟کارگزاری و کارمندان پاسکاری میکنن و هیچکس جوابگو نیست،چرا هیچ نظم و نظارتی نیست ؟؟؟؟چرا هیچکس شفاف صحبت نمیکنه؟؟؟؟؟پول خیلی زیادیه مربوط به مردمی که واقعاگرفتارو مایوسن با دلار 22تمنی
ها
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۶
1
5
امروز 1و100 صادرات ریخت 10 روز پیشم 1و300 کم نیس؟؟دوباره نمیریزن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۶
2
2
یعنی چی چرا سرمردمو کلا میزارین این چ وضعشه مردم گرفتارن همش میگن واریز میکنیم واریز میکنیم الان ۱ماه شده هنو هیچی واریز نکردن من قلبم ضعیفه لازم دارم بااین بانکاتون
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۶
1
4
چرا ۳۰ درصد سهام عدالت مددجویان به جای ۹ میلیون ۴ میلیون واریز شد.حتی کمتر از ۱۵ درصد.خبر دارید مملکتا غضب و خشم خدا گرفته اینها حق یتیم و معلول و پیرزنه.چرا سر مردم تو این شرایط سخت که ناچار به فروش سهام خود شدند کلاه گذاشتید .خدا را چقدر قبول دارید.ایا سهام نسیه شنیده بودید مگه مردم دلشون درد میکرد اونم مفتی.نکنید اینکارا بدهکاریدا
مهناز
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۶
1
1
من بخاطر اینکه شماره تلفن قبلیم خاموشه نمیتونم سهاممو بفروشم شماره جدید توبانک ثبت کردم ولی سیستم نمیاره بالا هیجکسم جوابگو نیست پس بع کی بگیم درستش کنه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۶
1
5
سلام.
منو خانمم ودوتا بچه‌هام از طر یق اینترنتی سهاممون رو به بانک انصار دادیم حالا حدود یه ماه میشه هیچ پولی به حساب هیچ کدوم از ما نریختن.
اگه‌گرفتار وبی پول نبودیم عمراً این سهامها رو نمیفروختم.به خدا گرفتارم.مستاجرم برای پول پیش خونه میخوام.لطفا این پولو واریز کنید تا مردم وما به زخمی بزنیم تورو خدا پیگیر بانک انصار و صادرات باشین ممنون میشم
محمد حسین
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۶
1
2
االان ۳۴ روز میگذره از روزی که تو بانک سامان فروختم ، ولی هنوز ریالی واریز نشده ، زنگ میزنیم میگن صبر‌داشته باشین ، اکثره بانکا واریزی داشتن جز این بانک سامان . اشتباه کردیم فروختیم اصلن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۶
2
5
واقعاً گستاخانه دروغ میگت!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۶
1
12
آخه پینوکیو! اگه واقعاً میخوان پول واریز کنن چه ربطی به شماره تلفن داره؟یعنی من کارمندم اکه شماره همراه نداشته باشم حقوقمو واریز نمیکنن؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۶
ایول
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۷
چه طوریه ما که تا برج دوازده سود سهام میگرفتیم بعد میگه مشمول سهام نیستین و بانک مرتب پاس کاریمون میکرد به کافینت وباز پاسمون میداد بانک آ خرشم هیچ تا اینکه دهم خرداد باشبای حساب دیگه رفتم شعبه ی اصلیش فروختم بعدشم هنوز منطزر واریزم چهل روز بیشتر شد ه لطفا رسیدگی شود
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۶
1
4
به خدا میدونن که مردم میدونن دارن دروغ میگن!اما باز هم دروغ میگن!من خودم 13 خرداد اقدام به فروش کردم.اگه سهامم فروش رفته بود ارزش و تعداد سهام من پایین میومد.تاکنون حتی 1 سهم از سهام من فروش نرفته.مثل بچه آدم بگن هنوز به دلایل فلان نفروختیم.اگه شبای من مشکل داره چرا چندین بار سود سهام برام واریز شده؟چرا اون موقع شماره تلفن ازمن نمیخواستن؟
نایت وولف
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۴/۳۱
افرین این شد حرف واقعا چرا موقعی که سود سهام رو میریختین نمیگفتین شماره موبایل حالا میگین
وحیدی
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۶
3
6
سلام.بانک ملی فقط برام 19501230واریز کرده بقیه سهام من چی شده کجا غارتش دادن
پری
Poland
۱۹:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۶
2
6
من یازدهم خرداد از طریق ایوا ثبت فروش زدم هم شماره شبای فعال هم شماره تلفن به نام خودم دادم اما تا به امروز که شونزده تیر ماهه هیچ پولی برام واریز نشده.واریز پول برای افرادی مثل من حقیقت نداره و من نمی‌دونم بر چه اساس افرادی که بعد از من ثبت نام شدن پول براشون واریز شده
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۶
0
3
تو اون بازه زمانی ک گذاشتین برا اصلاح اطلاعات من شمارمو تغییر دادم ولی الان میرم میبینم همون شماره قبلیه...اصن چرا شماره تلفن انقد مهم شده تو رو خدا انقد مردمو اذیت نکنین..خسته شدیم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۶
1
4
سلام من سهامم 8خردادازطریق بانک کشاوزی فروختم تو5مرحله سه میلیون چهارصدریختن. برگه سهامم یه تومنی هس چقددیگه بایدبه حسابم بریزن؟ اصلأدیگه میزنن به حساب.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۶
4
8
سلام من سهامم 8خردادازطریق بانک کشاوزی فروختم تو5مرحله سه میلیون چهارصدریختن. برگه سهامم یه تومنی هس چقددیگه بایدبه حسابم بریزن؟ اصلأدیگه میزنن به حساب.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۷
بله.بانک کشاورزی برای سهام یک میلیونی ما تا حالا حدود ۷۲۰۰ واریز کرده.
رضا
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۷
1
1
بنک دی کسی نفروخته؟
خبرنگار
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۷
1
4
سلام.خداییش مردم راچی فرض کردین.همش دروغ دروغ دروغ...
نایت وولف
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۴/۳۱
احتمال ۱۹۹ درصد خر فرض کردن و احتمال ۱۰۱ درصد هم گور خر
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۷
0
1
سلام پس کی پول فروش سهام عدالت من و خانواده ام را واریز میکنید بخدا من از 13خرداد برای فروش گذاشتم ولی تا الان که 17تیر هست به ریال هم برای ما واریز نشده خب ب خدا ب پولشان احتیاج داریم الان دخترم کلیه اش را عمل باید بکند ولی پول ندارم و مستاجر هستم و شوهرم دست و پاش شکسته و پلاتین توشه بخدااااا خیلی احتیاج دارم.گفتید آخر هفته میریزید ولی نریختید چرا به مردم وعده ی الکی میدید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۷
1
0
سلام پس کی پول فروش سهام عدالت من و خانواده ام را واریز میکنید بخدا من از 13خرداد برای فروش گذاشتم ولی تا الان که 17تیر هست به ریال هم برای ما واریز نشده خب ب خدا ب پولشان احتیاج داریم الان دخترم کلیه اش را عمل باید بکند ولی پول ندارم و مستاجر هستم و شوهرم دست و پاش شکسته و پلاتین توشه بخدااااا خیلی احتیاج دارم.گفتید آخر هفته میریزید ولی نریختید چرا به مردم وعده ی الکی میدید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۷
0
2
سلام پس کی پول فروش سهام عدالت من و خانواده ام را واریز میکنید بخدا من از 13خرداد برای فروش گذاشتم ولی تا الان که 17تیر هست به ریال هم برای ما واریز نشده خب ب خدا ب پولشان احتیاج داریم الان دخترم کلیه اش را عمل باید بکند ولی پول ندارم و مستاجر هستم و شوهرم دست و پاش شکسته و پلاتین توشه بخدااااا خیلی احتیاج دارم.گفتید آخر هفته میریزید ولی نریختید چرا به مردم وعده ی الکی میدید
امین
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۷
0
7
باباتنهاراه حل اینه برید دفتر دیوان عدالت شهرتون ده دقیقه شکایت کنید. پدرشون درمیارن بانک ها میفتن به غلط کردن. بهترین کارهمینه چون دیوان زیرنظردولت نیس هرجادیگه برین باخودشونن هیچ کاری براتون نمیکنن. یاعلی
نایت وولف
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۴/۳۱
ایول به مخت پسر تو کی هستی دیگه واقعا پدر و مادر برای تو خیلی زحمت کشیدن که اینقدر میفهمی ... دیوان از دولت نیست ها پس از کجاست خنگ .. اگه دولت دیوان رو نذاشته پس کی گذاشته حتما خودشون یه دفتر برا خودشون گذاشتن و اسمشو گذاشتن دیوان عالی کشور .. نمیددونم این پدر و مادرت چقدر برای تو زحمت کشبدن که به اینجا رسیدی ..
محمدعلی دلجو
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۷
1
1
با سلام وعرض ادب
هر چه بیشتر از حقوق خود می پرسیم با دروغ های بیشتری مواجه میشویم .برای آقای فهیمی که سمت سخنگویی دارند خیلی متاسفم .من و اعضای خانواده قبل از ۱۰ خرداد وکالت فروش ۳۰درصد سهام عدالت را به بانک ملی از طریق درگاه سداد واگذار کردیم حساب ملی ما فعال است و شماره شبا صحیح وارد شده است و سیم کارت بنام است چرا دروغ میگویید هنوز ۱ ریال هم واریز نشده .خدا ندارها مرد باشید راست بگوئید خانم مهاجری ازطرف بانک ملی گفته تا اخر این هفته ۲ روزش مونده خدا کنه دروغ نگفته باشد. از انعکاس نظرات سپاسگزارم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۷
2
4
همه ی امور درسته .. ششم ایوا ثبت شده دریغ از واریزی تا امروز 17(تیر ....
بانک ملی کمتر دروغ ببند ... مگه ناف ت رو با دروغ بستن بانک میلی ایران ...
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۷
0
4
بانک اینده هنوز برام بعد چهل روز واریز نکرده
Maaaa
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۷
1
1
سلام کسی از پست بانک خبری داره
واین که ایا شماره موبایل حتما باید به نام شخص باشد
من سهام مادرو فروختم پست بانکه شماره به اسم خودش نیست الان بیست روز شده اونایی که بعد من فروختن ریختن ولی مال مادرو هنوز خبری نیست خاهشا اگه کسی اطلاعات جامعی داره راهنمایی کنه
علی
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۸
سلام مال مادر منم خطی بنامش نیست بانک انصاره من فقط شبای مادرمو ثبت کردم شماره خودمو دادم 2هفته بعدش واریز کزدن 2تومن ولی برای پدرم که 26خرداد ثبت کردم ندادن هنوز
ناشناس
Germany
۲۲:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۸
پست بانک لعنتی برسی کنید کی قرار پول بده شد ۴۰روز
مهدی
United States of America
۱۹:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۷
1
5
من هفدهم سهامم بانک ملی 532هزاری فروختم دیروز 2500ریختن،،بقیه چی میشه؟؟؟؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۷
2
3
لطفا بانک پارسیان هم پیگیری کنید ۳۱ روزه هنوز پولی واریز نکردن
ساده
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۷
0
0
خودمون کردیم که لعنت بر خودمون
خریت کردم سی درصد فروختم
۸خرداد فروختم با این وضع همش گولمون میزنن
تمام کاراشو درست انجام دادم چک کردم درست بوده ولی.......
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۷
0
1
سلام من وشوهرم سیزده خرداد ب بانک ملی فرختیم همه چیز درسته ولی دریغ از یک ریال چرا مال مردم میخورین بانک هم جواب گو نیست حداقل تو بیست سی اخبار درمور مشکل مردم حرف بزنید گرفتاریم
توحید
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۷
0
0
آقایان بانک شهر یه تکونی به خودت بده مثل حلزون حرکت میکنی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۷
2
0
کسی از بانک سینا واریزی داشته ؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۸
1
3
بانک ملی واسه فروش گذاشتم خرداد ماه..شماره شبا..موبایلم..شماره حسابم کاملا صحیحه..اما دریغ از ی تک تومنی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۸
والا ماهم بانک ملی از طریق سامانه سجام برافروش گذاشتیم تاامروز ی ریال هم واریز نکردن اصلا معلوم نیس چی ب چیه فقط دارن مردم رو سرگرم میکنن فکر احتیاجی وگرفتاری مردم نیستن
بهزاد
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۸
2
6
هم شماره تلفن به اسم خودمه وهم شماره شبا ولی یک ماه پول توحسابم نیومده چرا
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۸
صبور باش برای من امروز ریختن ۱۶۸۰ الباقی طی دو مرحله برام واریز میکنن تا یکشنبه برا همه واریز میشه
جمیل
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۸
1
5
چرا اینقدر دروغ میگید.
من ۱۴ تیر سهام خودمو رو از طریق اپلیکیشن آپ فروختم کد پیگیری هم دارم . شماره شبا و شماره تلفنم هم که از سال ۹۶ درست بوده که سود واریز میکردین ولی تا الان هیچی واریز نشده.
به بانک میگیم میگه به ما ربطی نداره به کارگزاری زنگ میزنیم میگه به ما ربطی نداره.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۳:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۸
0
0
من یک ماه پیش سهام را فروختم تا حالا هیچ پولی را واریز نکردن چرا این کار را می کنند به خدا از نداری فروختم از بی کاری فروختم از گرسنگی فروختم از بی ابرو شدن فروختم لعنت به این کورنا
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۵:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۸
0
1
بانک تجارت ۴۰ روزه فروختیم هیچی واریز نشده به خودشم زحمت اطلاع رسانی و شفاف سازی نمیده
امین
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۸
0
1
سلام اقایان اینها مردم مسخره کردن اخه این اینده شامل چه زمانی میشود تاصدصال دگه هم اینده حساب میشه اینااگرراست بگن روز وماه رامشخص میکنند بیشترماها بدهکریم اینا به فکر کسی نیستند میگن درروزهای اینده میریزیم بحساب دروغ میگن مال من الان ۴۳ روزه همش دروغ میگن ماهم فریادرسی نداریم
مهدی شفیعی
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۸
0
1
من تاریخ ۱۳ خرداد فروختم یه پاپاسی هم واریز نکردن تا ۱۸ تیر بانک تجارت خجالت نمیکشه خوب معلومه نباید بکشه وقتی سیستم مدیریتی بانک مرکزی رو کسانی اداره میکردن که کلی دزدی اختلاس کردن مشخصه که کار میلنگه مردم میدونید بیچاره تر از خودم تو این کره خاکی هیچ جنبده ای وجود نداره ما همش حماقت میکنیم اعتماد میکنیم چوبش چند ساله میخوریم بازم توجیه نمیشیم که اقا نرو بخاطر قول دروغ مسئولین سهام رو بفروش فقط فقط دروغ شما مسئولین با ما اینکار هارو کردین وای به اون روزی که بچه هاتون هم طبق اصول قانون خودتون که میز ریاست به ارث میبرن با بچه هامون چه میکنن ؛ میدونم این نظر ثبت نمیشه واسه خالی شدن دلم نوشتم ؛ حلال نمیکنیم شما مسئولین دروِغگورو
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۸
1
1
سلام لطفا بانک ملی وپیگیری کنید اخه این چه وضعشه یک ماه شده از طریق سجام سهام فروختیم تا حالا یک ریال هم واریز نشده بابا مردم و توی این اوضاع کرونا یی بازی ندید مردم کم مشکل ندارن همه گرفتارن همه ی ما از بدبختی سهام فروخیم بی انصافها گفتید یک یا ۲
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۸
1
3
کسی از بانک سینا واریزی داره لطفا راهنمای کنید
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۸
0
1
نمیدونم چرا بانک‌ها میگن پول فروش 30 درصد طبق ارزش روز بهتون داده میشه،،، ولی اصلا اینجوری نیست،،، در ضمن زمان فروش سهام از طریق بانک‌ها 6 خرداد تا 14خرداد بود،،، بخدا اشتباه بزرگی کردیم که فروختیم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۸
1
1
سلام من ودخترم بانک سپه چهل و پنج وز شد چرا نریختن حساب بابا
زهرا
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۸
0
1
سلام ریس جمهور سی درصد دیگر هم عید غ دیر آ زاد میکند ولی دریغ ازاین که سی درصد اولی هنوز به حسابون نریختن تکلیفموت چیه چرا بانک سپه واریز نمیکند والادفترسهام عدالتم رفتم میگه مشکلی نداره بانکم میگه فروش نرفته دهم خرداد فروختم حالا هجدهم تیر ماه است چقدر دیگه باید منتظر بمانم دونفر فروختیم بانک سپه چکار کنم لطفا پیگیری کنید تو روخدا نیاز دارم که فروختمش ......
بهرام روح نوای متیت
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۸
0
1
من تمام مدارکم درسته حسابم مسدود نیست شبا فعاله شماره تلفن چندین ساله به اسم خودمه تو شعبه هم رییس شهبه گفته درسته ۷ خرداد فروختم با اعضای خانواده واسه انها واریز شده ولی واسه من ریالی واریز نشده تو یایت مرکزی سهام عدالتم تمام دارایی خودمو می تونم مشاهده کنم پس چرا اقای فهیمی ریالی واریز نشده انروز ۱۸ تیر ماه هست اخه مردم را سر کار نذارید ۱۵۶۹ هم مسدوده ج واب نمیده تکلیف چیه
ناشناس
Netherlands
۱۷:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۸
1
0
وای خدامن شماره همراه خودمو وارد نکردم مال بابامه حالاچکارکنم پول واریزنمیشه؟
رضا
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۸
خسته نباشید آقای فهیمی چرا پست بانک واریز نمیکنه یک ماه الان پیگیری کنیدلطفا
صالحی
Iran (Islamic Republic of)
۰۳:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۹
منو همسرم ۶خرداد فرم فروش پرکردیم بانک‌کشاورزی هنوز خبری از پول نیس شبامون درسته اما شماره هامون بنام نیس ینی دیگه از پول خبری نیس اگه شماره بنام میخواست چرا همون اول نگفتن لعنت بخدا گرفتاریم
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۸
1
3
باسلام
بانک ملی هنوز واریزی سهام عدالت رو انجام نداده است. لطفا پیگیر باشین.

باتشکر
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۸
0
3
سلام خدمت مسولین محترم بانک حکمت ایرانیان زیر نظر بانک سپه بوده یه هفته قبل ریخته براشون ولی ما که حسابمون بانک سپه بوده هنوز انتظار یم خواهش میکنم بریزیدخدا خیرتون بده
سعید
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۸
0
4
من بانک ملی 10 خرداد ثبت زدم بعد از یک ماه و خورده ای 1700 برام واریز شد یعنی چی آخه !!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۹
اشتباه کردیم بدجوری
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۹
اگه قراربود بلد ۴۰روز بهمون پول ندن ای کاش نمیفروختیم گول خوردیم
مسعود
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۴
سلام بعدچندروز واریزمیشن مال من سودسهام ۳۴۷
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۸
0
0
من سوم خردادتقاضای فروش به بانک تجارت دادم اماتا الان یک ریال به حسابم واریز نشده اگه بهونه درست بودن شماره شبا وشماره تماس هم داریدسه مرتبه سودسهام عدالت به همین حسابم واریزشده چرا مردم مسخره میکنید
بهنام
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۹
0
1
پول سهم عدالتم ۳۸۶۰۰۰۰هزار تومان واریز کردن هنوز یک‌میلیون دیگه مونده واریز کنن ببخشید کی واریز میشه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۹
0
0
سلام تروخدا بانک سپه چرا واريز نميکني بخدا شديدن به اين پول احتياج دارم آبروم درخطر چرا واريزنميکنيد يکي جواب بده 4623650340
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۹
0
0
من هم ۶خرداد فروختم ازطریق بانک ملی ولی هنوز چیزی بحساب نیومده
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۹
0
0
سلام تجارت نیوز خواهش میکنم مشکل ما رو حل کنید چرا برا مادرم که سهام یک میلیونی داشته بانک ملی شش روز پیش فقط ۴۶۰۰ واریز کرده آخه این انصاف نیست کمیته امدادی هست مریضه اما برا بعضیها بانک های دیگه هفت تا هشت میلیون واریزی داشتن با توجه به این که ارزش سهام ما الان بالا رفته تا دیر نشده پیگیر لاش تا پرونده رو نبسته
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۹
0
0
سلام من از ۱۳ خرداد سهام را فروختم به بانک ملی اما خبری از پولش نیست
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۹
0
0
منم سهام را فروش گذاشته بودم الان یک ماهه هنوز واریز نکردن
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۹
0
1
من 13خردادسهاممو ازطریق سامانه ایواباوک ملی فروختم هنوزپولی به حسابم واریز نشده شماره شبا شماره تلفن همه روچک کردم درست چراواریز نمیکنین ماگرفتاریم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۹
0
1
منم بیش از یک ماه هست که سهاممو از طریق بانک ملی فروختم همه چیزم درسته ولی هیچ وجهی تا به امروز به حسابم واریز نکردن . چرا هیچ مرجعی نیس که جوابگو باشه. چرا از اعتماد مردم سو۶ استفاده ممسکننمیمس
م میشه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۹
0
1
من ۱۳ خرداد درخواست فروش دادم تا الان هیچ پولی واریز نشده، بعدش شما پولو به کارت صاحب سهام میریزید شماره تلفن چ کوفتیه دیه که باید به اسم شخص باشه، بیخیال بابا، من احتیاج داشتم که فروختم وگرنه اگه داشتم که درخواست فروش نمیدادم، شما چ میدونید من چقد پول لازمم، واریز کنید کم الکی حرف بزنید اصل شماره شبا و کد ملیه که هردو درستن تا قبل این سود سهامم رو همین شبا میومد هیچ مشکلی نیست، واریز کنید تورو به قرآن تورو به پیر تورو به پیغمبر قسم، دیه به کی قسمتون بدم واریز کنید، اصن خدا میپرستین هه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۹
1
0
بانگ ملت دیگه بسه از تاریه هشت خرداد سهام را بردی و یک ریال پرداخت نکردی .بانگ ملت کردستان .شهر دیواندره خواهشن پرداخت کنید ما قشر ضعیف هستیم اگه احتیاج نبود نمی فروختیم
رجبعلی
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۹
0
1
من سی روزه که ملت فروختم صفر هیچی ریالی نریختن اخه بابا ما اگه نیاز نداشتیم مگه مریض بودی که بفروشیم
یعقوب
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۹
0
1
سلام آغا توروخدا یکی بزرگی کنه به من بگه که من هفت تیر سی درصد از سهمم رو بانک تجارت فروختم،الان دوهفته میشه،که امروز رفتم توی پنل دارایی هام وتوی قسمت ثبت فروش که مینویسه شماهیچ درخواست فروشی رو ثبت نکردین،یعنی چی من که به بانک تجارت فروختم یعنی زنده،و بعدش کی می ریزن پولمون روتورو خدابدبخت شدیم
دوست محمد دانش
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۹
1
0
سلام من الان 50 روز میشه سهام عدالت ثبت کردم هنوز خبری نیست الان ما چکار کنیم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۰
1
0
سلام من اول تیر30درصدسهامم 532هزارتومانی بودثبت نام کردم 15تیر2400اومدبحسابم ولی 30درصدبیشترازاین میشد آیاهمینه یادوباره برام واریزمیکنن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۰
0
0
آقای ریسی درمورد سهام فروشش ورود کنید بانکها سر مردم کلاه میزارند مخصوصا ملی همه ناراضی هستند،
علی
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۰
0
0
من همه اطلاعاتم در سامانه سجام و سهام عدالت تایید شده و ۴۰ روز هم گذشته هیچ وجهی دریافت نکردم..
طاهره
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۰
0
0
سلام من ۳۰درصدروازطریق عدالتم روازطریق گوشی سداد۱۳خردادفروختم تاالان هیچی برام واریزنکردن بخداحیرونییم زودترپیگیربشین بانک ملی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۰
1
0
سلام من هم ۴۵ روز پیش به بانک شهر واگزارکردم ولی هیچ خبری نیست اینها وفقط برای خودشون کار میکنند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۰
0
0
من ۱۸بج ۳ثبت فروش کردم .الان ۳۰روزگذشته خبری نیست.اعلام کردن بعد ثبت کوتاه ترین زمان پول فروش واریزمیشه الان خبری نیست بانک تجارت چراراقدامی نمیکنه لیست بیاره
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۰
0
0
سلام .بانک تجارت برای سهام‌۴۱۲ تومنی ۲۵۰۰ ریخته برام پس بقیش چی ؟؟؟؟
نعمت
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۰
0
2
سلام من هم شماره تلفن هم شماره حساب درست هست پس چرا تو پرتفوی پول سهام نیومده
جواد
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۰
1
0
ایخدا اخه چرا رهبرعزیزمون ساکته شماکه هامی مظلومانید ای اقای ما شمارا به جد بزرگوارتون قسم میدیم این مسئولین بی سلاحیتی که باعث اذارو شکنجه وظلم به مردم هستن ره در میدان شهر به خداوندی خدا اگر دستور بدید بدار بکشنو بسوزونن دیگه کسی جرعت اذیت کردن مردم این مملکت عزیزو نمیکنه اخه یکی بگوش حضرت اقامون برسونه حیف این مردم که دارن اذییت میکنن جناب رهبر همایت از مردم انتقام این مظلومان وطنمون وبگیرید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۱
0
0
سلام من هفدهم خرداد فروختم سی درصد سهامم تاحالا ک هیچی نیست لطفان جوابمون بدید
Mansour
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۱
0
0
سلام خدمت هموطنان و آرزوی سلامتی و دل خوش برایتان.
دهم خرداد درخواست فروش سهام عدالت را از بانک قرض الحسنه رسالت دادم. تا امروز بیست و یکم تیر هیچ مبلغی برایم واریز نشد. فقط هفته قبل به پیام برام اومد که؛ واریز پارت اول فروش سهام عدالت مبلغ 2336 ریال. 233 تک تومانی. اینو کجای دلم بزارم. چرا خودتو مسخره میکنی رسالت؟ عزیزان کسی از رسالت واریزی داشته؟
حلیم فروزش
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۱
0
0
سلام خوبین ۱۶تیر فروختم کارگزاری مفید کی واریز میکنن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۱
0
1
خوبه همینطور ادامه بدی پله های پیشرفت و زود طی میکنی . راهکارش فقط این شکلی گفتنه دروغه.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۱
1
0
می گن بانک سینا در بور س حرف اول را می زنه چرا 25 خرداد فروختم ولی پول را تا امروز به حسابم واریز نکرد
پویا
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۲
0
0
همین الان به شماره۶۴۱۴۰تماس گرفتم میگن بانک ملی دیگه فروش سهام عدالت ندارد و وقتتون رو الکی صرف سهام عدالت نکنین.الان منی که نزدیک به دوماهه منتظرم آیا این جواب من هست؟؟؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۳
3
1
من تا الان از بانک ملت بابت سهام 500تومانی نزدیک 5میلیون گرفتم ن
دستتون درد نکنه
ناشناس
United States of America
۱۳:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۳
بانک رفا منم یک بچه معلول جسمی حرکتی خیلی شدید دارم بعداز ۳۵روز تاحالا ۱۷۶۰ هزارتومان واریز کردید برای سهم ۸۴۵ تومانی همینه یا بارزم واریزی داره بچم ترو خداجواب بدید گرفتارم به قران
خیران زیادی
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۳
1
3
باسلام وعرض ادب من یک خانم هستم وچون نیاز شدید به پول داشتیم سهامم رو خراب کردم . خدا وکیلی بانک انصار که کارگزاری بنده هست به نسبت بانکهای دیگه بازم خوب واریز کرده کمال تشکر را دارم ولی من سهامم رو روز 17خرداد بفروش گذاشتم وتا کنون تودومرحله برای سهام 824هزاری کمیته امداد 5م هفتاد هزار تومن واریز کرده درحالیکه عین سهام من رو بانک ملی دیر ریخت ولی 7م هشتصدهزار واریز کرده فروشش هم 13خرداد بوده یعنی قبل من پس خواهش دارم از بانک انصار تمام فروش سهام رو واریز کنه وتسویه کنه باتشکر ازقم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۶
0
1
بانک مسکن برای هیچکس واریزی نداشته فکر کنم سهامو میقروشن بین خودشون تقسیم میکنن علی برکت الله
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۶
0
2
سلام مسولین محترم توروخدا هرمشکلی هم هست خودتون از پسش بر میاید کافی بخواید از چه طریق حلش کنید هزار رلهحلمشکل و حلش کنید اجاره نشینیم برای رهن خانه لازمش دارم دارید ماکه تا برج دوازده سود میگرفتیم اطلاعات ما کحا ایراد داره بانک که میگه دهم تا الان که بیست وششم تیر هست فروش نرفته مگه میشه بزرگواران تو روخدا خودتون دست بکار شید
K1
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۸
0
1
اینا همش دروغ و حرف الکیه من هم شماره شبام هم شماره تلفنم درست بوده رفتم بانک ملت میگه همه چیت درست ثبت شده الان۲ماهه که از ۳۰درصد فروش سهامم گذشته ولی یک ریال هم به حسابم واریز نشده خب چرا پول مردمو به روز به حسابشون نمیریزید حتما باید ۲ماه تو حساب خودتون نگه دارید مردمو دق بدین بعد بهشون بدین این بانک ملت گندشو دراورده من این سهام تکلیفش مشخص بشه بانک ملت حسابمو میبندم و به بقیه هم توصیه میکنم تو بانک ملت سرمایه گذاری نکنن
Roshanak
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۸
0
0
لعنت لعنت بانک قوامین بعدسه هفته یک‌وپانصد واریز کرد بعدگفت بقیش هفته بعد بعددوهفته ۹۸هزارتومن وحالا۲۰,هزارتومن پول مردمو خوردکردن عین بچه هاگولمون میزنن من خواهرم وبرادرم بانک صادراتت توسه مرحله بهشون چهارمیلیون وهفتصدپرداخت شد ولی رفاه وقوامین دزدن دزد،ملی هم به پدرومادرم همون اول دوو صد داد
حسین
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۸
0
0
سلام،من کل سهام رامیفروشم اگرکسی خریدارهست پیام بده،یا ایمیل بزنه
یعقوب
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۸
0
0
باسلام،توروخدا و به امام حسین قسمتون دادم،که من درتاریخ هفتم تیر دربانک تجارت سی درصد از سهم عدالت خودم فروختم،الان 28تیر دریغ از یک ریال پول،خواهشمندم تورو قرآن وبخدا گرفتار وخودم دست تنها مریض هم دارم ونیاز شدید به این پولش،التماستون میکنم باگریه یکی بزرگی کنه وببینم چی شد آخه پول ما،نوکرتونم..همیشه سلامت باشید،خواهشمندم حداقل یه قسمتشو بدین تا بعد.بخدا گیرم بدجوری،،ممنونتونم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۸
0
1
سلام سجام ثبت نام کردم احرازهویت رفتم ...درکارگزاری بانک ملت و بانک ملی و آگاه ومفید ثبت فروش میزنم مینویسد کدملی فاقدسهام عدالت است؟آخرسرازسایت سدادبانک ملی ۱۶تیرماه وازسایت بستام ملت۱۷تیرماه ثبت فروش زدم هروقت پیگیری میکنی مینویسد تکراری است استعلام فروش رفتم نوشته درخواستی جهت فروش ارائه نشده اینان کی بفروش خواهندرساند کی پول تمام کمال خواهندداد خدامیداند ماهم چاره ای جزاین راه ثبت فروش نداشتیم راهی جزاین نبود شرایط رابپذیریم ارتبریزمستاجرم و بدهکار وبیکارازکرونا
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۸
0
1
سلام 2 اردیبهشت سهام فروختم بانک ملی چرانمیدی زن خسته شدیم ازانتظارتورخدابریزین
بهار
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۸
0
1
سلام من سی درصد از سهامم فروختم به بانک ملت 22خرداد الان که 28تیرماه هسته یه ریال هم واریز نکردن از بانک پرسیدم گفتن ما هیچ اطلاعی ندارم گفتن
احمد
Iran (Islamic Republic of)
۰۳:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۹
0
1
بابا بیمارم وضع مالی جسمی خراب هس تو رو خدا بهم بدین وقتی موردم دیگه مخام چکار .تورو خدا بهم بدین.
ماه
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۹
0
0
واقعا چقد دروغ اخه یعنی ادم باید چقد پررو باشه که با اینکه اینهمه ادم میگن پولی به حسابمون واریز نشده و کل اطلاعتمون درسته باز همون دروغهای تکراریو میگن اقای کور رستار من از ۱۸ خرداد بانک ملت وکالتدادم یه پخ تو حسابم نیس وقتی میریم بانک اطلاعاتمونم درست مپرسیم همه چی درسته پس چرا واربز نمبشه کارمن بانک میگه اینا همش بهانست نمیخوا ن پولو بدن والی واریز پول به حساب چه ربطی به شماره تماس داره مگه پول میره به شماره همراه ....‌واقعا که کارمندای خودتوندهم بهتون اعتماد ندارن.
saman
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۹
0
0
من که هفتم زدم فروش برابانک رفاه امروز سیصدهزارریختن فقط..اگه حساب مشکل داشته یا راکدبوده سیصدم نبایدمیریختن.فقط مال مردمومیدزدن هیچکسیم جوابگونیست.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۹
1
1
شماره تلفن و شاره شبا رو کردن بهونه. چندبار پول زدین تو کارت کسایی ک سهام دارن چطور اونموقع مشکل شماره تلفن نبود.همیشه ب بهونه ای دارید.حالا شماره ب فکر مایید اطلاعامون درست باشه.جمع کنید مسخره بازیتونو
مجتبی
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۹
1
2
ملت ایران رو دزد کردیید.دروغگو کردیید.اغتشاشگر کردیید.هر انگی بود بهش چسبوندیید.چرا نمیگیید فساد نظام رو برداشته هر مسئولی هر کاری میخواد میکنه.اونی هم که به نفع ملت کار میکنه میزارن کنار.مردن مگه سادیسم دارن که الکی بیان بگن من همه مدارکم درسته ولی پول نزدن.بورسم که هر روز درحال رشده تقاضای خریدم زیاده.اگه با این شاخصهای رشدی که هر روز اعلام میشه و میگن خرید افزایش یافته.یعنی بالای ده هزار نفر هر روز خریدار هست و اگه به همون تعدادم سهام بفروشید کمتر از ده روز همه سهام عدالت رو میفروشید.پولشم به حساب فروشنده میره دیگه راستی آزمایی چیه .مردم رو خر فرض نکنیید همه میدونن بانکها و دولت از پولی که خریدار سهام عدالت که سهام فروشنده سهام عدالت رو خریده استفاده میکنه که اگه فقط یه درصد جزئی سود کنه مبلغ کلانی به جیب میزنن.
خدا
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۹
0
0
دوستان من ۱۸ خرداد بانک ملت وکالت دادم قرار عمل جراحی داشتم ولی متاسفانه مشخص نیست چند وقت دیگه نوبت من میشه وایا میتونم تاقت بیارم یا نه فقط دوست دارم تا قبل از مرگم بچه ام به دنیا بیا د حد اقل یک بار ببینمش طعم پدر بودن رو بچشم .راستش من دیگه امید واسه زنده بودن نداشتم که اینا بحث سهامو پیش کشیدن و امید واهی انداختن دلمون .خدا از سر تقصیراتمون بگذره. واسم دعا کنید.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۹
0
0
چرا امکان رویت مبلغ فروش رفته سهام عدالت نیست؟!!!. مشخص نیست کارگزاری مفید درخواست های ما را با چه مبلغی در هر نماد فروخته است؟. کاملا متفاوت با قیمت های روز و حتی روزهای قبل است و بسیار کمتر واریز کرده اند. بنده 20 روز پیش درخواست داده ام (ارزش تقریبی 3میلیون ریال) و حتی این نماد ها متوفق نبوده اند ولی بعد از 20 روز مبالغ بسیارناچیز در چند مرحله واریز شده(حدود 2میلیون ریال). معلوم نیست این تفاوت ارزش دارایی چطور شده است؟!!
شفافیت در فروش از حق قانونی سهام داران عدالت است
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۹
0
1
چرا امکان رویت مبلغ فروش رفته سهام عدالت نیست؟!!!. مشخص نیست کارگزاری مفید درخواست های ما را با چه مبلغی در هر نماد فروخته است؟. کاملا متفاوت با قیمت های روز و حتی روزهای قبل است و بسیار کمتر واریز کرده اند. بنده 20 روز پیش درخواست داده ام (ارزش تقریبی 3میلیون ریال) و حتی این نماد ها متوفق نبوده اند ولی بعد از 20 روز مبالغ بسیارناچیز در چند مرحله واریز شده(حدود 2میلیون ریال). معلوم نیست این تفاوت ارزش دارایی چطور شده است؟!!
شفافیت در فروش از حق قانونی سهام داران عدالت است
ف
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۹
0
1
سلام من درسامانه سداد فروختم چرا هنوز هیچی به حسابم واریز نشده تا امروز که 28تیر است هیچ مبلغی نریختند
ف
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۹
0
1
سلام من درسامانه سداد فروختم چرا هنوز هیچی به حسابم واریز نشده تا امروز که 28تیر است هیچ مبلغی نریختند
علیرصا
United States of America
۱۸:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۹
0
1
سلام اگه واسه بانک یک ماه اقساطمان دیر میکرد حسابمان را میبست همان حسابی که میگن باید بررسی بشه یک بار هم که شده کارتون درست انجام بدید بانکهای ما شده اسکونت گر نه بانکداری
Farzin
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۹
0
0
سلام من بانک ملی یکماه پیش برام ۱۷۰۰ زده ولی تا امروز دیگه واریزی نداشتم سهامم ۵۰۰ مگه طبق گفته ریاست جمهوری ۲۵۰۰ تا ۵ ملیون نباید بریزن پس چرا نمیریزن
محمود برزگر
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۹
0
0
من ۱۳ خرداد به بانک‌ انصار فروختم شماره شبا و تلفنم درسته و به نام خودمه پارسال سود سهامم به همین شماره شبا واریز شده امروز ۲۹ تیر هست حتی یک ریال برام نریختن آیا این انصافه؟؟؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۹
0
1
والا همش دروغه
من ۱۷ خرداد فروش زدم شماره شبا و حساب هم به اسم خودمه تا حالا یه ریال هم برام واریز نکردن
طوری که مسئولین میگن حتما مشکل فقط مردم هستن.اگه میدونستم اینهمه دردسر داره اصلا نمیفروختم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۹
0
0
تاکی منتظرباشیم بانک تجارت واریزی داشته باشه لطفان پیگیری کند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۹
0
2
سلام هفتم خرداد درخواست دادم برای پنج نفر از طریق ایوا کد فروش دریافت کردم بانک ملی برای هیچ کدام ریالی واریز نشده ولی برای چندین نفر از همکارام تا امروز ۲۹ تیرماه شش میلیون ریختن حسابشان نمیدانم به کی بگم هیج کجا جواب گو نیست خودم وخانوادم آنقدر حساب چک کردیم افسردگی گرفتیم امروز سخت ترین روز عمرم بود وقتی دخترم حسابشو چک کرد اشک توی چشماش جم شد خیلی غصه خوردم لعنت به نداری
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۹
1
1
سلام الان یکماه سهام عدالت فروختیم سامانه بانک‌ملی هیچ پول واریز نداشتیم تو رو بخدا پول مون بدید گرفتاریم
لیلا
Germany
۰۲:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۴/۳۰
0
0
من ۱۹خرداد ۳۰درصد فروختم امروز که ۳۰تیر هست هزار تومنم بانک ملت واریز نکرده اخه لابد احتیاج داشتیم دیگه فروختیم کسی نیست به دادم برسه
ر
Iran (Islamic Republic of)
۰۴:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۳۰
1
1
۲۱خرداد فروختم بعد از یکماه طی دو مرحله ۲میلیون برام ریختن
شهر من بابل
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۴/۳۰
0
2
خبری از پول نیست فقط ویرایش بزارن مردم فروش لغو بکنن انشاالله اشتباه کردیم اصلا فروختیم خواهشن اقای فهیمی لغو فروش بزارین
حسین سلطان ابادی
United States of America
۱۳:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۳۰
1
1
با سلام من سهامم 30 در صد در تاریخ 26 خرداد بانک مسکن فروختم امروز 30 تیر 2میلیون پانصد برام واریز کرد بعد از 35 روز .با تشکر از بانک مابقیعش نمیدونم کی واریز میشه .
داریوش
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۴/۳۰
1
2
فقط خواستن سرمونو گرم کنن که فکرمون از دیگر قضایا بیاد بیرون نه مدیریتی درستی تو کشور هست خودشونم نمیدونن دارن چیکار میکنن بخدا خسته شدیم یه خورده تخم چشماتونو خم کنید وخوب دقت کنید مارو میبینید ولی براتون مهم نیست کشتی شمش میره ونزوئلا ولی مردم کشور تو بدبختی و هلاکت هستند باید ضایعات جمع کنن
.....
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۳۰
1
1
سلام خسته نباشین لطفا برسی کنید من خیلی لازم دارم این پول سهام وگرنه نمیفروختم لطفا برسی کنی .
اکبر بامری
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۳۰
1
3
از من بانک ملی طی ۴ مرحله جمعا ۳۵۰ هزارتومان واریز کرده یعنی سهام من ۳۰ درصدش میشه ۳۵۰ لطفا مسئولین پیگیری کنن دادن حقمونو میخورن خودمون هم نمیتونیم کاری کنیم.جواب گو هم نیستن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۳۰
0
1
سلام از ۷خرداد سهام خود را ۳۰در صدرافروختیم الان نزدیک ۲ماه است وجهی از طریق بانک تجارت دریافت نکردیم بانک تاییدکرد شماره شبا وتلفن وکد ملی درست است لطفا پاسخگو باشید۳۰/۴/۱۳۹۹
علی
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۴/۳۰
0
3
سلام...همون ماه پیش رفتم بانک ۳۰ درصد سهام و گذاشتم برای فروش شماره موبایلم و این ماه ثبت کردم ماه پیش نزدیک ۹ میلیون تومان بود والان شده ۱۹ میلیون تومن ۳۰ درصد فروش و ب قیمت الان باید حساب کنین نه اینکه ب حساب یک ماه پیش این دیگه دزدیه چرا از حق مردم ب راحتی میگذرین ...اشتباه کردیم یک ماه پیش گذاشتیم برای فروش؟؟؟درسته اشتباه کردیم ولی شما همون موقع پول و میدادین بازم راضی بودم من و هموطنام چون گیر پول بودیم ولی حالا ک نفروختین قرار نیس ب قیمت یک ماه قبل بفروشین بعد پولشو ب ما بدین...نکنید این کارو اون دنیاهم وجود داره....۳۰ درصد ۱۹ میلیون میشه شیش میلیون و نیم نه سه میلیون تومن
شهابدین
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۴/۳۰
1
1
سلام سهام من۴۹۲هزار تومن هس که میشه۳۵۰۰برای من ۳تومن‌ریختید خواهش کامل واریز کنین
اواره
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۴/۳۰
0
1
ای فهیمی تو اگه مریص داشته باشی دارو 1میلونی شده 9میلیون تومان چکار میکنی؟مگه ما ملت بحدبخت اواره شهیدپرور این حقمونه؟؟؟؟؟؟،،؟؟؟ مطمین باشین قیامتی هس بایدجوابگو باشی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۴/۳۰
0
1
یه اشتباهی کردم به بانک قوامین اعتماد و30درصدسهام عدالت راجهت فروش واگذارکردم دفعه اول به مبلغ تنها 20هزارودویست تومان هفته دیگرتنها پنج هزارو صدوده تومانودفعه بعد 45هزارتومان واربزکرده. مثل اینکه به کودک پول پفک نمکی میده. آیا کسی نیست به این بی انصاف هارسیدگی کنه. گرفتارم کردن.
:علیرضا لعلی
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۳۱
0
1
چه غلتی کردیم سهام عدلت را فروختیم به بانک اینده هنوز پولمان را ندادند
:علیرضا لعلی
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۳۱
0
1
چه غلتی کردیم سهام عدلت را فروختیم به بانک اینده هنوز پولمان را ندادند
سینا
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۳۱
0
1
سلام تورابه خدامسعولین کمتردروغ بگین لطفاپول روواریزکنیدواقعانیازداریم که فروختیم
نایت وولف
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۴/۳۱
1
0
سلام آقا من ۱۶ خرداد آزادسازی کردم و ۲۹ خرداد ثبت فروش کردم تو سایت بانک ملی همه مدارکم هم صحیح و خود بانک هم قبول کرده و تا الان که ۳۰ تیر است هنوز یک ریال نریخته هیچ ۱۰ هزارتومان هم از حسابم بابت اس ام اس مانده حساب کم کردن یعنی نخواستیم پولمون رو بدن بعد ازمون پولم میبرن ... این است دولت تدبیر و امید .. کجایی هاشمی رفسنجانی کجایی سید محمد خاتمی که اینا ایران رو هم دارن میفروشن تمام خلیجهارو به چینیها فروختن تمام نفتمون رفت دیگه از الان خودتون رو ببینین
ناشناس
Netherlands
۰۹:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۴/۳۱
0
0
سلام تو رو ای پول منو رو بدید به یه نفر 60 هزار تومان بدهکارم ولم نمیکمه هر روز داخل مغازه میگه خسته ام کرده برای 60هزار تمنش اخه من یک اسلش دوزم هستم فقیر تنگ دست ......
ناشناس
Netherlands
۰۹:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۴/۳۱
0
0
سلام تو رو ای پول منو رو بدید به یه نفر 60 هزار تومان بدهکارم ولم نمیکمه هر روز داخل مغازه میگه خسته ام کرده برای 60هزار تمنش اخه من یک اسلش دوزم هستم فقیر تنگ دست ......
حسین افشاری نژاد
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۳۱
0
2
52روز شد بانک ملی پول فروش سهام عدالت رو واریز نکرد
حمید
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۳۱
0
1
بانک قوامین سمام کسی روتاحالاواریزکرده
یه منتظر سهام عدالت ک پیرشد
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۴/۳۱
0
1
آقای فهیمی که بعید میدونم چیزی بفهمی، اولا اینکه میدونم دروغ میگین که میگین ایراد از مشخصات سهامدار دوم هم اینکه به فرض راست باشه، خو آیا اون کارگزاری یا اون بانک احمق و نفهم نباید به سهامدار اطلاع بده که مشترک گرام اطلاعات شما ناقص میباشد و برای تکمیل اطلاعات به فلان جا مراجعه فرمایید، بابا برین گم شین چرا الکی مثل سگ دروغ میگین، دستتون واسه مردم رو شده دیگه گذشت دروغ گفتنتون و باورکردنهای مردم بیچاره، مردم گرفتارن نان شب ندارن مثل شماها که نیستند نشستین اون بالا از این پول یامفت میخورین و میچرین
حسن
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۳۱
1
1
سلام من ۱۳خرداد بانک کشاورزی درخواست فروش ۳۰درصد دادم کی پول به حسابم میاد همه کارای اداری انجام دادم شماره شبا هم درسته هیچ مشکلی نداره لازم دارم الان تا چند روز دیگه باز دوباره ۳۰درصد دیگه ازاد میشه ما الان باید چکارکنیم ....ممنون اگه راهنمایی کننین سهام من ۵۳۲۰۰۰هزارتومنه...باتشکر
Zizi
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۳۱
0
1
منم خرداد فروختم مامانمم همینطور دریغ از هزارتومن
ا.ب
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۴/۳۱
0
1
سلام .من از ۱۳ خرداد به بانک تجارت سی درصد فروختم ولی تا الان ک ۳۰ تیر هست یه ریالم برام نریختن .هیچکس هم پاسخگو نیستن و میگن نمیدونیم و خبر نداریم ! چطور اون موقع ک میگفتید بیاید بشتابید بفروشید داره مهلتش تموم میشه خبر داشتید الان خبری ندارید ! اخه اگه مشکل نداشتیم ک نمیفروختیم
Yaser
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۴/۳۱
0
0
با سلام .من 16 برج از طریق همراه بانک انصار .در خواست فروش دادم ولی تا الان یک ریال هم پول نریختن .هیچکسی هم جوابگو نیست .
مشکل داشتم که فروختم .خدایی یکم به خودتون بیاین
علی رضا لعلی
United States of America
۲۱:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۳۱
0
0
چرا بنک اینده اینقد ر به مشتریانش کم لطفی میکند کمی هم به خودتان بیاید چوب خدا سدا نداره
هانا
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۴/۳۱
1
0
من ۱۵تیر تو سایت بانک صادرات ثبت فروش زدم ولی ریالی پول واریز نشده پس چرا میگین بعد ده روز که ثبت فروش زدیت پولتون واریزمیشه
علی
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۴/۳۱
0
1
من حدود 40روزه درخواست فروش زدم از بانک تجارت دریغ از دو زاری پول بانک تجارت منتظر افت سهام عدالته بعدش واریز کنه
حسین
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۱
0
0
بابا کوتاه بیاین مردم در این وضع اقتصادی خراب این پول براشون خیلی مهمه..بابا نیست کسی لایق در این دستگاه که این اوضاع رو درست کنه کامل مشخصه که دارین دروغ میگین و بهانه تراشی میکنین ملت فهم دارن و با نسل جدید نمیشه از این دروغهای خنده دار زد پول ملت رو بدین دستور رهبری بوده که سهام مردم رو ازاد کنین تا پولی دست مردم بیاد در این تنگ نای شدید رهبرمون درایت لازم رو دارن و دستورات به موقع میدن افسوس که دشمن شاد کنهای ما زیاد هستن و چوب لای چرخ دلسوزان میزارن و ملت رو ناراضی تر میکنن لعنت به هرچی دزد و مفسد اقتصادیه.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۱
0
0
سهام عدالت فعلا مثل مهریه میمونه نه کسی داده و نه کسی گرفته فقط دنبالش هستن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۱
0
0
سلام اطلاعات درسته اونی که نادرسته خدا میدونه شمایین همش دروغ همش لجن بازی خسته شدیم هابخدا.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۱
0
0
سلام من یه زن بی سرپرست کمیته امدادی هستم مستاجرم 9خرداد ثبت فروش زدم 13خردادبانک ملی 3960000برام واریز کرد یعنی سهام عدالت یک میلیونی 3میلیون نهصدوشصت هزار پولشه 30درصد همین قدره تورو خدا پیگیری کنید
دانیال
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۱
1
0
سلام. الان یکماه فروختم ب بانک ملی هیچی بحسابم نریختن چرابانک ملی بحساب نمیریزه. اگ مشکل نداشتیم ک نمیفروختیم
عطاالآشهبازی مفرد
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۱
0
0
من3/11سهامم را فروختم هنوز خبری از پول نیست بانک کشاورزی الان من چکار کنم کجا برم هر جا ک میرم مگن به ما ربطی نداره
ایمان
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۱
0
0
مردم کلا سر کارن از 13خرداد ما سی درصد توی بانک ملت گذاشتیم برای فروش میپرسم مگه ما خبر نداریم میریم خدمات دولت میگه ما خبر نداریم کافی نت ما خبر نداریم خبر مرگ همتون بیارن برای ملت پس کی باید پاسخگو باشه شکم شیران که از مردم پابرهنه ندارن خدا پدر مادر #احمدی نژاد بیامرزه
ایمان
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۱
1
0
مردم کلا سر کارن از 13خرداد ما سی درصد توی بانک ملت گذاشتیم برای فروش میپرسم مگه ما خبر نداریم میریم خدمات دولت میگه ما خبر نداریم کافی نت ما خبر نداریم خبر مرگ همتون بیارن برای ملت پس کی باید پاسخگو باشه شکم شیران که از مردم پابرهنه ندارن خدا پدر مادر #احمدی نژاد بیامرزه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۱
0
0
فهیمی چرا چرت و پرت میگی همه اطلاعات من درست هست این دولت بی کفایترین دولت کره زمین هست خر یا اینا هیچ فرقی نداره
میثم
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۱
0
0
بابا جان بیاید راستش به مردم‌بگید چه وضشه اخه بجای اینکه بگید شماره شبا اشتباه یا شماره تلفن بیاید به مردم‌بگید چرا واریز نمیکنید ..اصلا عزیزم‌نمیخاد شما واریز گنید شما به ما خبر بدید با پیامک ما بریم نقد از بانک بگیریم والا مردم گرفتار هستن اخه چرا انقد اذیت میکنید یه سهام بفروشید فروختن کار سختی ماشللا شما تو خرید فروش ماهر هساید که پول مردم بدید دیگه
کرونا
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۱
0
0
خاک برسرت انصار عوضی پولمونو بده خاک تو سرت
vreza
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۱
0
0
سلام من از طریق بانک ملی فروختم با یکی از آشنا هام باهم فروختیم پول اونو واریز کردن ولی پول منو یک هزاریم واریز نکردن خدایش خوش میاد بیاید از مردم برای احراز هویت پول بگیرید اونوقت واریز نکنید چطور وقتی احراز هویت میکنید سریع از مردم پول میگیرید حالا که باید حق مردم بدید دبه درمیارید
زهرا قنبری گورابی
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۱
0
0
سلام من 15تیر سهام عدالت خود را از طرف بانک رفاه استان گیلان رشت به فروش گذاشتم تا امروز 1مرداد فقط 300هزار تومن برام واریز شده بقیه پول سهام عدالت من کجاست چرا واریز نمیکنن آقا کارگزار من مریض دارم که ناراحتی قلبی داره به همین دلیل سهامم را از طرف بانک رفاه به فروش گذاشتم تا مریضم را درمان کنم یعنی 30درصداز سهام من 300هزار تومنه یا 4میلون پانصد هزار تومان من از مسوولین بانک رفاه خواهش میکنم پیگیری کنید و پول فروش سهام ما رو واریز کنید
بلای جان اخوند
Iran (Islamic Republic of)
۰۳:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۲
0
0
واقعا برای ایران متاسفم چرا چون توی اقتصاد است از جیب ملت میخوره عین حقیقت است
بلای جان اخوند
Iran (Islamic Republic of)
۰۳:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۲
0
0
واقعا برای ایران متاسفم چرا چون توی اقتصاد است از جیب ملت میخوره عین حقیقت است
جیوان
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۲
0
0
آقایون مسوول،شماچه جوری سرتون راحت میزاریدروبالشت،من یه کارگرسادم،سهاموگذاشتن بانک ملت واسه فروش،سهام فروخته شده ولی یه روز۲۴هزارتومن،یه روز۱۱۸تومن،یه روزفلان قدر،این چه وضعشه،همه سهاموبفروشیدپولویه جابریزید،شمااقای مسوول انصافوانساتیتت کجارفته
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۲
0
0
پول مردموبدین بانک ملی ۱۸تیرفروش گذاشتم خبری نیست این فهیمی چرت میگه چطور میشه سودسهام میریختن موستقیم باهمون شماره تلفن باهمون شماره شبامیومد حالاپول مردم بدبخت بایدبدن دبه درمیارن خدای مردم خسته شدن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۲
0
3
بانک ملی پولوبفرست مال مردم خوردن نداره
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۲
0
1
بانگ صادرات کی پول واریز مکنید
محمود
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۲
0
0
من یکماه است نزدبانک تجارت فروختم تاالان نریختن ۳۰درصدسهامم را خواهشمندم.چون واقعا نیازدارم نمیدانم کدام گارگزاری هس
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۲
0
1
سی در سد سهام منو چرا 118تومان واریز کردن به کی بگیم راهنمایی کنید
کوروش
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۳
0
0
آقای رییسی به همه چی ورودمیکنن،حالاکه بانکهادارن برای فروش سهام عدالت علناًازمردم کلاهبرداری میکنن آقای رییسی کجاهستن،این بودعدل علی عدل علی که میگفتین
عسکری
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۳
0
0
سلام من ۱۳خردادرفتم بانک رسالت فرم فروش ۳۰درصدسهام عدالت پرکردم شماره موبایل بنام خودمه شبادرسته سجام انجام دادم اماامروز۳تیرماه یه هزاری به حسابم نیومده .چراهیچکس پیگیرنیست زنگ میزنم کارگزاری سپهرمیگه کدمیلیت وبگوتااولش ومیگم گوشی قطع میکنن
یاسر
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۳
0
0
همشون پدرسوخته آن....مردمو گرفتن ب مسخره..بدبختی اگه منتشر نکنی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۳
0
0
سیستم بانکی ضعیفه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۳
0
0
سیستم بانکی ضعیفه
امیر
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۳
0
0
سلام عزیزان
من چند روز پیش سرچ کردم دیدم خیلی هاتون منتظر هستید و امروز و دیروز که برام واریز شد وظیفه خودم دونستم بیام اطلاع بدم
18 تیر درخواست فروش از سامانه سهام عدالت مفید دادمم و 30تیر 200 هزار تومن و 1 مرداد 150 هزار تومن واریز شد و وقتی رفتن داخل پنل فروش سهام عدالت ی تعداد در حال معامله بودن و یه تعداد لغو شده.
اول اینکه حواستون باشه پول لازم هستید خرد خرد میاد خرجش نکنید تا جمع بشه چون کم کم واریز میشه
دوم اینکه اگر لغو شده داشتید دوباره درخواست بدید
مصطفی کیانی
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۳
1
0
بانک سپه باید بالای ۵ میلیون می‌ریخت برام اما ۴ میلیون ریخته چون برگ سهام بنده ۱ میلیون تومانی هستش، خواهش میکنم پول مردم بدید گرفتاریم
گل افشان
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۳
0
0
من از ۶خرداد بانک رفاه آب وبرق مشهد فرم پر کردم امروز ۳مرداد هست یک ریال دریافت نکردم سهم پسرم زیر ۱۸سال بود بیست روز پیش پیام آمد خودم سجامی بودم گفته شد پسرم سجامی باشه انجام دادم ولی باز تو این بیست روز خبری نیست وقتی می روم بانک می گویند می ریزند وکافینت رفتم می گو.یند نمی توانی کاری کنی .
کار را درست انجام دهید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۳
0
0
سلام یازده خرداد اقدام به فروش کردم پست بانک
چرا واریز نشده پس
ایوب
Czechia
۲۳:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۳
0
0
ملت سرکارن همه اطلاعات را از مردم گرفتند همش بهانه می اورند
یه صبح بیدار میشیم میبینیم جا تره وبچه نیست پول ملتا کشیدن بالا رفتن اور اب
محمد حسین
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۴
0
0
سلام من ۱۶ تیر سهام فروختم وقتی مردم اول خرداد فروختنو هنوز وجهی دریافت نکردند من اصلا میتونم منتظر بمونم؟مثلا دل خوش کردیم ب پول سهام؟مثلا ب خودمون ضرر زدیم ک با فروش فوری مشکلاتمونو برطرف کنیم؟مثلا
میلاد
United States of America
۰۳:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۴
0
0
اقا این پول س درصد مارو چرا نمیدین
س
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۴
0
0
سلام
ما هرکاری که شما گفتین کردیم.خیلی ممنون که یه هیچ وجه نریختین حالا داریم اثاث کشی میکنم چون صاحب خونه اینقدر بهش دروغ گفتیم دیگه خسته شده مثل خودمون
آراد
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۴
0
0
سلام
من 13 خرداد بانک ملت فروختم
هنوز هیچی برام واریز نشده
به خدا امروز 4 مرداده تا حالا حدود 16 هزار فقط موجودی گرفتم چون واقعا احتیاج دارم
آخه یکی نیست حداقل یه جواب درست حسابی بده

میری بانک اصلا جواب سلام آدم رو نمیدن چه برسه به این که راهنمایی کنن

بابا به پیغمبر به خدا اگه مردم لازم نداشتن این همه عجله نمیکردن

آمثل همیشه مردم رو طلبکار میکنید و مقصر همیشه مردمه

شما روز اول گفتید نهایت 3 تا 7 روز واریز میشه

چرا الان میگید مردم باید تحمل کنند آخه از 7 روز الان شده 54 روز

چرا اول اقدام میکنید و بعد شروع میکنید به آوردن هزارتا مشکل و دلیل و ...که از زیر کار اشتباه خودتون فرار کنید
نمیشه حداقل یک بار اول همه جوانب رو بسنجید بعد اقدام کنید

مردم بتید تا کی چوب ندانم کاری و اشتباه و نفهمی شما رو بخورند


میدونم این نظر من پخش نمیشه
یحیی چوب بر
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۴
0
0
باسلام.من یحیی چوب بر ازخراسان شمالی شهرستان گرمه هستم و۳۰درصدسهام عدالتم رافروخته ام باروش مستقیم دربانک ملی واطلاعات سجامم درسته وشمارشبای منم تایید شده ودرتبرماه فروشم رازده ام اما تاکنون هیچ مبلغی به حسابم نیامده.چرا
بنده خدا
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۴
0
0
آیا مسئولین سازمان خصوصی سازی نمی دانند سیستم بانکی برای سود خود فکر می کنند و در هر منافع خود را در نظر می گیرند نه مشکلات مردم را ؟
این که تا کنون مبلغ ۳۰ درصد سود سهام عدالت را نمی دهند مگر دو ماه یک فروش سهام طول نمی کشد این فقط برنامه برای حداکثر استفاده از پول مردم است.
بازرسی کشور باید ورود کند اصلا من به بانک نمی فروشم باید یک روشی برای خروج از فروش باشد.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۴
0
0
واقعا که مسخره کردن مارو الآن من از8خرداد سی درصدشو فروختم یه قرون هم واریز نشده به کجاباید مراجعه کنیم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۴
0
0
واقعا که مسخره کردن مارو الآن من از8خرداد سی درصدشو فروختم یه قرون هم واریز نشده به کجاباید مراجعه کنیم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۴
0
0
اقایان مسول شما کجا موندید من سهام عدالت یک میلنونی داشتم نزدیک دو ماهه فروختم هنوز هچی برام واریز نشده چرا انقدد طول میدیدد خیلی لازمش دارم خواهشش زود تر چقدر صبر کنیم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۴
0
0
با سلام شاید مثل بقیه اختلاسها اینم یکی از سرمایه دارها سود سهام مردم‌رو بالا کشیده واز مملکت فرار کرده وهرروز بهونه ای میاوردید وبعد خیلی راحت‌میگید فلانی با فروش بورس از مملکت خارج‌شده و دست مردم‌میون‌حنا بزارین وگرنه بیشاز دوماهه که من سهامم رو مستقیم ازاد وبعد سی درصد برای فروش گذاشتم دریغ از یه ریال
حسین شرهانی
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۴
0
0
سلام چرا سهام ما فقط یک مرحله برامون واریزکردین.
رضا
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۴
0
0
قرار بود بانکها ظرف40 روز پول سهام عدالت را واریز کنند. الان 51 روز از زمان فروش سهام من میگذرد .و بانک ملی یک ریال واریز نکرده . نظارت کجاست؟
چرا همه چی درهمه ؟ هیچ مسئولی نیست که حرف مردم را بشنود؟
ناشناس
Germany
۲۳:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۴
0
0
من بعد از۶۰رور ۵۳۰هزار تومان گرفتم لطفا مابقی آن را فردا پرداخت کنید بانک ملت هستم از زحمات کلیه دستر کاران تشکر و قدردانی می کنم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۵
2
0
من یک ماه هست دوتا از بچهاموسهاماشو پست بانک فروحتم چرا هنوز خبری نیست تورو خدا ی کاری کنید ما گناه داریم حقمون نخورید.ما نیاز داشتیم فروحتیم شمارو خدا واریز کنید
نعمتی
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۵
0
0
واسه خانومم و پسرم چهاروخورده ای ریختن اما واسه من دو ونیم بقیش کجاست؟ حتما که توجیب اخوندها چون جیب هاشون خیلی عمیقه پرنمیشه که بااون پولا
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۵
0
0
منم 8خردادسهامو فروختم هیچ پول واریز نکردن نمیدونم مشکل از کجاس والا لازم داشتم که سهامو فروختم الان 60روز میشه هیچ ریالی واریز نشده
عبدل الکمال
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۵
0
0
سلام بنده حدودو ۵۰روزه ک اقدام بفروش کردم ولی تاکنون ی ریالم واریز نشده من ک همی مشخصاتم درسته لطفا پیگیری بشه جریان چیه بانک صادراتم هستش فقط اگه کسی هست میتونه راهنماییم کنه ک من ی مشکل دارم ک فقط شماره تلفن ثبت شده بنام پدرم هستش میونه مشکل این باشه اگه کسی میتونه راهنماییم کنه
ملی
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۵
0
0
از طریق اپلکیشن بله فروختم پول دریافت نکردم بعد به ۱۵۶۹ زنگ میزنم میگه کارگزار ناظر نداری یعنی چه همه چیز هم درست کد پیگیری هم گرفتم
علی
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۵
0
0
سلام ۷۰درصد از سهام عدالت قیمت اش چنده اگه بخواهیم صد در صد سهام عدالت را داشته باشم و۳۰در صد فروخته شده را بخرم فکر کنم اشتباه کردم فروختم ومیشود ۷۰درصد دیگر را با قیمت خوب دو سال دیگر بفروشم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۵
1
1
سلام آقا من سلاممن فروختم همش ۷۰ بحساب اومده
Amir roostaei
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۵
1
0
سلام چرا من همه چیزام درسته شماره تلفن فقط ۱۶۳۰۰۰۰دریاقت کردم بعد داداشم ک حساب سپ داره همه کارا خوانواده ام خودم ثبتام کردم تا الان نزدیک ب ۶ ملیون ریختن سهام عدالتمون ۵۰۰ هزارتومنیه توروخدا با با اشتباه کردیم فروختیم
بهرام
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۶
0
0
سلام من فردا دقیقا میشه دو ماه که رفتم بانک کشاورزی و حضوری وکالت دادم و فروختم سی درصد رو ولی تا الان یک ریال هم واریز نشده . من شش خرداد فروختم پس این آقایی که میاد به همه ملت اینجور راحت دورغ میگه کجاست که میگه از ششم تا دهم همه تسویه شدن پس کو دورغ نگین به ما ، اینو بدونین اگه کسی فروخت از رو نیاز و بدبختی بوده بعد حالا اومدین میگین برین شصت درصد دیگه رو هم بفروشین آخه مگه مغز خر خوردین وقتی بعد از دو ماه یه ریال ندادین چرا باقی رو هم بفروشین یکم انصاف هم خوبه والا بترسین از روز قیامت
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۳:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۶
1
0
من ۳۰درصدسهامم ۱۷تیربه بانک ملی فروختم بعضی ها بعد ازمن فروختن .به حسابشون واریزشده...ولی مال ما نه...چکارکنیم به کجا مراجعه کنیم...........
دلگیر
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۶
0
0
چرا اخه مردمو مسخره میکنید حسابمون هیچ مشکلی نداره اما پول واریز نمیکنید
ناشناس
Australia
۱۴:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۶
0
0
همش الکی گفته من۲۱ خرداد فروختم با وجود اینکه زده قسمتی معامله شده و مبلغش هم مشخص کردن ولی اون مبلغ ب حساب بنده نیومده و فقط یه مقدار ناچیز واریز کردن بعد شعار دو روز کاری برای واریز میدن هیچ و کس و هیچ نهادی هم متاسفانه پاسخگو نیس
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۶
0
1
سلام اقایان عزیز دلیل واریز نشودن سهام مردم گردن خود مردم نندازید .من که به دفترپیشخوان دولت ماجعه کردم سهام فروختم هزینه دادم ساعت ها وقت خودم زن بچم گرفته شود.اگه کوچکترین مشکل در شماره شبا یا شماره مبایل باشه خود سیستم قبول نمیکنه از اول کار.پس نگید مردم بگید .نمیدیم خیال مردم راحت کنید.به خدا ادم هست که نون شب نداره .به خودتون نگاه نکنید.وسلام
رضا
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۶
0
2
اقای فهیمی یهکم انصافم خوبه 30درصد سهام میشه 6300000نه 1500000خداوکیلی انصاف کجاست منو چند تا از اشناهامان باهم باهم 8خرداداز بانک اطرق سایت ایوا فروش زدیم که در 13خرداد مبلغ 1500000واریز شد که تا حالا هیچ واریز نشده ولی اشناهامان طی 12مرحله 5800000تاخلا واریز شده خدا وکیلی نان تو سفرم نیست بکو راه دوازده امام اگه راهی است کمکم کنید سه تا بچهام هنوز ثبت نام نکردم پول رهن ندارم این بود عدالت علی
حسن
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۶
0
0
2ماه پیش با ایوا فروختم هیچی هم واریز نشده بانک ملی میگه برو کارگزاری رفتم کارگزاری میگه برو بانک .
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۶
1
0
چرا دروغ میگین من 10 خردادفروختم به پست بانک هنوز یک قرآنی بهم ندادن فقد دروغ میگن لطفا حق مردومو بدین مردوم گرفتاران من خودم سرایدارم با وتا بچه خوب لازم دارم که گزاشتم فروش.. چرا.... آخه تابکی...
طاهر
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۷
0
0
سلام امروز شش مرداده هنوز ریالی نریختن به حسابمان پنج نفر درخواست فروش دادیم از طریق ایوا سداد با ۱۵۶۹ تماس گرفتم میگن کار گزار نداری با ایوا تماس گرفتم میگن ثبت شده دادیم کارگذار معلوم نیست کی د روغ میگه کی راستگو من امیدی ندارم واگزارشان به ابولفضل
مجید مهدوی
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۷
0
0
سلام تو رو فقط بیگید کی واریز میشه من به خدا الان 2ماه گذاشتم برا فروش بانکم که میرم میگه همه چی درسته ولی از دست ما کاری بر نمیاد
محمود عسکری
Iran (Islamic Republic of)
۰۴:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۷
1
0
من الان ۴۰روز ۳۰درصدرا نزدبانک تجارت فروختم هنوز ریالی واریرنشده خواهشمندم یکی جواب مارابدهد شماره شبا درست خسته شدم اخه به چه علت بانک واریز نمیکند چندنفرازنزدیکان بنده بعدازمن فروخته اند یک هفته نشد اومد به حسابشان پول.
شجاعی
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۷
0
1
من سهامم را به بانگ ملی فروختم اما سه روز متوالی به حسابم 5000"3000پول واریز میشه این چطوری
مجمود عسکری
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۷
0
0
منکه ۴۰روزپیش فروختم ۳۰درصد سهامم را هنوزاز واریزی خبری نیست بانک تجارت داره باپولهای مردم کارمیکنه هروقت سودشون خوردند بعش زره زره میرزن این که انصاف نیست حالا این ۳۰درصد هم خوردید چی میشه خدا به دادمون برسه اینکه حق خودمون بود سلامت باشید نوش جانتون بخورید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۷
0
0
سلام من ۴۵ روز پیش فروختم بامک سپه امروز ۱۱ هزارتومان برایم واریرزشده
عبدالحلیم خشمن
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۷
0
0
۲ما میشه سام خود رافروختم از پول خبری نیست
با تر محمد ساویز
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۷
0
0
دو ماه است سهام فروختم بانک کشاورزی هنوز پولی بابت سهام فروخته سی درصد خبری نیست به کجا مراجع کنیم
عبدالرضا
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۸
1
0
د هم خرداد بانک تجارت سهام فروختم احراز هویت وسجام وکد بورسی هم گرفتم اما هنوز خبری از پول نشده اخه بابا یه کمی هم فکر مردم بدبخت باشید یعنی این انصافه اینه دولت مردمی خودتون بذارید جای مردم
عبدالرضا
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۸
0
0
د هم خرداد بانک تجارت سهام فروختم احراز هویت وسجام وکد بورسی هم گرفتم اما هنوز خبری از پول نشده اخه بابا یه کمی هم فکر مردم بدبخت باشید یعنی این انصافه اینه دولت مردمی خودتون بذارید جای مردم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۸
0
0
با سلام الان دو ماه است سلام عدالت فروختم از با تو تجارت نه پولی واریز کردن نه چیزی در ضمن به تانک هم مراجعه کردن گفتن به ما مربوط نیست
فرشاد
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۸
0
0
فردا۵شنبه.مقابل.سازمان.بورس.بیایید
مهران
Germany
۱۳:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۸
0
0
سلام. من شماره شبامو تغییر دادم توو سامانه هم ثبت شده ولی بعد از فروش مبلغ به شماره شبای قبلیم واریز شده
سینا۸۹
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۸
0
1
سلام تورابه خدا بانک ملت راپیگیری کنید۷۵۰هزارتو۴مرحله واریزکردودیگر هیچ بعد میگن تسویه کامل کردن واقعا نیاز داریم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۸
0
0
پس کی دیگه سود سهام واریز میشود من الان مریضم پول لازم دارم.این دولت ما چرا این قدر ظعیف .از طرفی هم سود سهام شوهرم صدوپنجاه هزار واریز کردن آخه این چه مسخره بازی.ادم های بدبختی مثل ما از دست این دولت چقدر دیگه باید لطمه بخورن.اخه مگه شما خدا ندارین
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۹
0
0
به خدا همه مدارکم درست هفتادوپنج هزار تومان بانک سینا ریخته یعنی چی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۹
0
2
سلام ببخشید کسی از بانک مسکن گله نداره
امیر
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۹
0
0
من بیست وسه روزه فروختم سهام رو هنوز هزار تومن به حسابم واریز نشده مردم نیاز دارند که سهامشونو میفروشند حالاشماهم پولشونو خیلی دیرواریز می کنید یا اصلا واریز نمی کنید
حانیه
Germany
۰۳:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۹
0
0
منم ثبت نام کردم آزادسازی کردم ولی خبری نیست فقط مردمو سرکارمیزارن خدالعنتشون کنه بجای اینکه تواین وضعیت کرونا کمک مردم باشن خودشون ازاون ویروس سمی ترو خطرناکترن ...اخرشم همین دولت دزد میخوره پولمونو یک تبصره قانون درست میکنه مثل همیشه دزد
بی پول پول شارژم ندارم
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۹
0
0
بانک ملی تورو خدا پول سی درصد اول واریز کن بعد بدو راغ دومی الان ۵۰روزه بانک ملی مبگه به ما ربط نداره کارگزار می گه ربط نداره بورس مقصره.میندازن گردن هم .خودمو گل میگیرم میرم در بانک ملی شعبه ..........؟؟؟؟؟؟بماند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۹
0
0
منظور از روزهای آینده یعنی ماهای آیندس دیگه آره خسته شدیم ۶۰روز شد هنوز نریختین.بانک تجارت خوابی.بانک مسکن توچی.بانک مهر ایران کلا که وجود نداره
عثمان حجتی نیکشهر
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۹
0
0
من 58 روز 30 درصد سهامم را به بانک ملت فروختم الان پول نیاز دارم تمام مشخصات ازخودمم حتی برند داراییهای در سایت مشخص به بعضیها دادند ولی از ما خبری نیست چرا نباید ما بدانیم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۹
0
0
اقای فهیمی از شهرستان هوراند هستید چرا آشکارا دروغ میگید همه اطلاعات ما درسته از یازده خرداد ریال واریز نکردن چرا هر روز یه حرف دیه میزنید کش میدید تا با پول مردم سودتون و ببرید آخر هم یواش یواش بزنید به مردم صد هزار هزار
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۹
0
2
اقای فهیمی از شهرستان هوراند هستید چرا آشکارا دروغ میگید همه اطلاعات ما درسته از یازده خرداد ریال واریز نکردن چرا هر روز یه حرف دیه میزنید کش میدید تا با پول مردم سودتون و ببرید آخر هم یواش یواش بزنید به مردم صد هزار هزار
سیدمحسن
Iran (Islamic Republic of)
۰۳:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۰
0
0
با سلام اخه اقای فهیمی جواب ازاین بی محتواتر نداشتی بدی اخه خیلیها مثله من حتی در سجام هم تایید احراز هویت هم شدن و الان دوماه میشه کم کم تاریخ درخواست فروشمون و یک ریال واریز نشده برامون و احراز هویت که تا همه مدارک مشخص نباشه سجام تایید احراز هویت نمیکنه اقا واقعا کاش در این وضعیت مدیریت میکردین و صادقانه دلیل عدم پرداخت و باهامون درمیون میگذاشتین اینکه دراین وضعیت سنگ و قلاب میکنین مارا واقعا وجدان درد نداری
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۰
0
1
بابا من میگم نره تو میگی بدوش من میگم چرا بانک ملی پول سهام من را کم داده شما میگوید شماره شبا اشتباهه
فرزاد
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۰
0
0
سلام بخدا نزدیک یک ماهه من سهامم فروختم به کارگزاری فارابی پس چرا پولو واریز نمیکنن احتیاج داشتم که سهام فروختم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۰
0
1
سلام من ۳۰اردیبهشت فروختم الان عید قربان شده هیچ پولی دریافت نکردم لطفا پیگری کنید مشکل چیست
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۰
0
0
سلام من ۳۰اردیبهشت فروختم الان عید قربان شده هیچ پولی دریافت نکردم لطفا پیگری کنید مشکل چیست
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۰
0
1
توروخدا چرا برا من بانک ملی نصدهزار ریخته خدا خوشش میاد حقمو خوردن خدا براشون نسازه
هادی
Iran (Islamic Republic of)
۰۴:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۱
0
1
سلام من سهامم هشت خردادفروختم بانک سپه تایک هفته پیش بانک میرفتم جواب نمیدادن بامیگفتن شماره همراه نادرسته الان دوسه روزه یک روزدوهزارریختن یک روزپنج هزارویک روزبیست ونه هزاریعنی چی مالازم داشتیم فروختیم رواون پول حساب کرده بودیم صاحب خونم جوابم کرده بایدکی جوابگوباشه لطفاهمه رویکجاواریزکنیدبه یک دردبخوره این مسخره بازیهاچیه
عزیزباوی ربیعه
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۱
0
1
سلام بنده از۲۷خرداد درسامانه فروش بانک رفاه درخواست فروش ۳۰درصدسهام عدالت ثبت کردم وپرینت گرفتم وتاییدشده شماره حساب وشبا ولی تا امروز۱۱مرداد هنوزیک ریال واریزنکردن ونمیدونم علت چه هست وبعدازمن گرفتن نیازمبرم دارم بیمارم وازکارافتاده هستم..ازاهوازبانک رفاه
خواهش دارم مصرانه همکاری کنید
سیدمحسن
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۱
0
1
واله اقای فهیمی خواهشا بشعور خیلی از بعضیها توهین نکن من 12خرداد درخواست فروش دادم و مطمعنمهیچ مشکلی نه در شبا ونه درسیم کارت وحسابم هم همیشه زدوخوردمیشه و کمتراز یکماه قبل عیدهم سود سهام عدالتم با همین حساب وارزیز کردن و تایید احراز هویت سجام هم گرفتم پس مشکل کجاست من.واقعا بیشعورم که چون خیلی پول لازم هستم مشکلم را حل نمیکنم. یا شما منو در لیست بیشعورا قرار دادی ..اگه عقیدتون پول دادن بود راحت سامانه ای راه اندازی میکردی بقول خودتان اگه من بیشعور مشکل داشتم را بوسیله سامانه پنج دقیقه مشکلم و حل میکردی اونوقت ادعا میکردین دولت خدمتگزار نه الان که دولت موانع تراش بر ملت مظلومو صبور
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۱
0
0
سلام خسته نباشید بانک انصار تو دومرحله برای من پول واریز کردن ولی کامل نریختن چرا هیچ کس پیگیری نمیکنه اگه نیاز نداشتیم که نمیفروختیم .بانک سپه برای همه کامل پرداخت کرده.پنج میلیون وششصد هزار تومان ولی بانک انصار به خودش نمیارن که حق مردم بدن.به خدا لازم داریم.
علی
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۱
0
1
سلام بانک تجارت اصلا خبری ازش نیست الان دوماه شد سفارش فروش دادیم هنوز ریالی واریز نکردن تو قسمت پیگیری رفتم مینویسه اطلاعات شما قبلا به سجام ارسال شده و لغو درخواست وجود نداره یعنی چه کسی هم جواب درست حسابی بمون نمیده
مهدی
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۱
0
0
آقا من از بانک مسکن اقدام به فروش کردم شماره تلفن مال خودم شماره شبا صحیح ولی هنوز هزار تومن برام واریز نکردند واقعا گرفتارم می رم بانک انگار ارث پدرش طلب کردم این چه وضعی هست هیچ کس جواب نمیده
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۲
0
0
من ۱۸برج ۳ ثبت فروش کردم به ریییس بانک هم گفتم گفتم مشکلی نیستولی ۵۰روزه پول به حسابم نیومد
ناصر
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۲
0
0
سلام،من سهامم بانک ملی،ی شصت تومن با ششصد تومن واریز کردن،بقیشو چکار کردین!؟کی باید جوابگو باشه؟یعنی اینقدر مملکت بی صاحب شده ک یک نفر نباید رسیدگی کنه؟!اگه مبلغ سهام مشخصه پس این کارا چیه،این مزخرفات چیه تحویل مردم میدین؟!!
یونس....
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۲
0
0
بااحترام سلام من ازدهم تیرفروختم هنوزنصف پولم مونده توروخدا ی کاری میکنید اول زیرساختهاشو فراهم کنید.واقعا اگ نیازنبود نمیفروختیم!!!
ناشناس
United Arab Emirates
۲۳:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۲
0
0
واقعا برا بانک سپه متاسفم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۵:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۳
0
0
چرایک کاری میکنیدمردم همه به اعتراۻ بیوفتن چراپول سهام مردم ونمیریزیدهمه روبدبخت کردید همش باکلاه برداری یه قرو ن ازپول سهام برای مانیومده مردم اگه گرفتارنباشن که نمیفروشن سهامشونو
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۳
0
1
من همون اولش فهمیدم خبری نمیشه چون مسئولین محترم شب نمیتونن بخوابن اگه پول برسه دست مردم بدبخت پول مال خودشونه عمرا براحتی پول بدن اگه بدن ضربشو باید بخوریم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۳
0
0
بانک سپـــــههههههههه دیه صبرمون تموم شددددددددددددددد بابا بریززززز پولوووو لامصبببب
Sena
France
۱۶:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۳
0
0
کارگزاری فارابی چرا پول سهام واریز نمیکنی یه 500ریختی با یه900تومن بقیه رو کی میریزی
رحیم طهوری
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۳
0
0
سلام من حدود۴۵روزه سهام خود را فروختم یک هفته پیش ۲۸۰ هزار تومن واریز شد یک روز بعد ۴ هزار تومن ما که سر در نیاوردیم اقا هر چه سهم ما میشه یک دفعه بریزید تا به یکی از زخهامون بزنبم اخه ۴ هزار تومن بابا اینقدر مردم و بی احترام نکنید
محمد اعظمی
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۳
1
1
باسلام من الان نزدیک به 45روزهست که 30درصدسهامم وگذاشتم برافروش احالا4تاواریزبرام اومده دوبارنبلغ 9800تومتن ریختن به حسابم امروز هم یک جا12هزارتومنویک دقیقه بعدش دوباره 18هزارتومن ریختن به حسابم خواهشا پیگیری کنید میرم بانک میگه دستمانیست خواشا بگید ازکجاپیگیربشیم
ناشناس
Germany
۱۰:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۴
0
1
الان از دوماه میگذره ک سهام خودمو فروختم پست بانک هر هفته ۱۰ هزار تومان واریز میکنه واقعا خجالت بکشید بس نیست این همه مردمو سرکار گذاشتین
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۴
0
0
من در 29 خرداد 99از طریق با نک صادرات 30در صد سهام خود را به کد ملی 2850654949 فروخته امتا به امروز یک میلیون هشتصدو خرده ای واریز شده است از بقیه خبری نیست
ناشناس
United States of America
۱۲:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۴
0
1
سلام خسته نباشید من ۲۵خردادسی درصد سهام عدالت دادم بانک سپه متاسفانه نو ه هزار هشتصد تومان برایم واریز شده پول دوتا بستنی هم نمیشه
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۴
0
2
بخدااین اقای فهیمی هم دروغ تحویل مردم میده شاید افرادانگشت شماری مشکلی داشته باشن ماکه هیچ مشکلی نداریم واز۷خرداددرخواست فروش کردیم مدارک هم خواستید ارایه میدم ریالی واریز نشده فقط برای عدی منبع درامد شده تاسهام مردم راارزان بالا بکشن کسی هم نیست نه دولت ونه مجلس که پیگیرباشه همه سرکاریم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۷
0
0
خب یه اپدیت کنید خبراتونو حداقل ماله یماه پیشه هیچکس تو این مملکت کارشو بلد نیست هیچیکی
خدایا خودت کمک کن
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۷
0
0
منم در 13 خرداد فروختم اصلا معلوم نیس کی واریز میشه.
دیگه زبان قاصر هست از بیان حرفی...........................!!
یوسف
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۸
1
0
سلام منم الان نزدیک به 50 روزه سهامم فروختم ولی هنوز یک ریال هم دریافت نکردم. چاره چیه من چکار کنم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۸
0
0
من بانک تجارت ۱۷خردادفروختم همه اطلاعات درسته شماره شباه وتلفن هم به نام خودم کدبورسی هم دارم هنوزیک ریال ندادن درخواست فروش دوباره میدم میگه اطلاعات شماه به سجام ارسال شدوامکان لغوندارد به ۱۵۶۹زنگ میزنم میگه کارگزارناظرندارید باید چکارکنم بانک هم میگه به من ربطی نداره کی بایدجواب مردم بده
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۸
0
0
منکه هنوزسهام بهش دست نزدم اشکال نداره
سید
Germany
۱۹:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۸
0
1
بانک ملت لطفا مابقی پولمو واریز کنید پول نیاز دارم تشکر منتظرم
میثاق
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۸
0
0
سلام
دوستان عزیز کسانی که واسه فروش مشکل نامعتبری تلفن را دارندبه بانک مراجعه کنند وبگیدتلفن شمارااعتبارسنجی کنندمن همین مشکل راداشتم همین روش راانجام دادم نتیجه گرفتم مرسی
Majid
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۸
0
0
از طریق بانک شهر فروختم از ۲۰خرداد تا امروز هیچ پولی واریز نکردن جوابگو هم نیستن نمیدونیم چیکار کنیم
S
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۸
1
0
زنده باد احمدی نژاد خانه ات اباد که این یارانه وسهام عدالت رو به ما دلدی خدا همیشه یاورت در دو دنیا رو سفید باشی.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۹
0
0
الهی خیر نبینید که پول مردمو میخورید الان یه ما هه که سهاممو فروختم دریغ از یه ریالی اگه پول لازم نبودیم که نمیفروختیم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۹
0
1
الهی خیر نبینید که پول مردمو میخورید الان یه ما هه که سهاممو فروختم دریغ از یه ریالی اگه پول لازم نبودیم که نمیفروختیم
بهروز
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۹
1
0
سلام بنده تو فقر دارم دستوپا میزنم متاسفانه کورنا گرفتم در حال مرگم و کارمو از دست دادم اوضاعم خیلی بده هر کسی میتونه به این شماره حسابم 6104337903183166 پول واریز کنه خدا میبینه
ارش
United States of America
۲۲:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۹
2
1
اقای فهیمی چرا حرف از جیبت در میاری من اولین روز درخواست فروش به بانک ملی دزد دادم 13خرداد1790یک میلیون و هفتصد و نود هزار واریز کردن برا خانومم 1200یکو دویست دیگه ریالی برا من واریز نشده ولی خانومم6میلیون تا الان15مرداد واریز کردن اگه کل 30درصد قبل 15 خرداد1790بوده پس این 6تومن چیه برا خانومم واریز شده این خرا فات چه از خودت در میاری لیاقت آقا گفتنم ندارین بخدا وجدانم چیزه خوبی منتشر کن لطفا اگه از خود مردم هستین امسال این مرفعان بی در نیستین حیف منتشر نمیکنن والا از خجالت این بی وجدا درمیومدم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۰
1
0
باسلام خدمت مسعولین محترم پست بانک که انگار مسولیت ندارن ...شمارو بقران آقایان محترم این سهامم رو بریزید بخدا گرفتار نبودم نمیفروختم دوماه گذشت کی میخوای لطف کنید واریز کنید..بنظر بنده پست بانک بانک زیاد جالیی نباشه...خواهش میکنم از برادران مسئول که پول سهامم رو بریزید که سخت نیاز دارم
یاسر
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۰
1
0
سلام
بانک کشاورزی الباقی پول فروش 30درصدرو کی واریز میکنه آخه از 5میلیون وخورده ای تومان حاصل فروش. سه و پانصد واریز شده بقیشو کی میریزین آخه.تمام کمال واریز نکردین که اعلام به فروش 30درصد بعدی میکنید.
سید
Germany
۰۰:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۱
0
2
بانک ملت لطفا مابقی پولمو واریز کنید پول نیاز داریم بانک ملت حدود ۷۰ روز است آزادش کردم منتظرم فردا واریز کنید
سنا
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۱
0
0
51روز بانک تجارت سهام گذاشتیم واسه فروش یه ریالم واریزی نداشتم بانکم میگه ما اطلاعی نداریم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۱
0
0
سلام بخدا مردم از رو نداری فروختن اینقد خون به دلشون نکنید نزارین ایقد پدر ومادرها شرمندی بچهاشون باشن مگه ما ادعادی عدالتمون نمیشه فقط باید زبونی باشه کسی که نتونه یک دونه مرغ بخره برای بچش درست کنه کجاش عدالته بانکها کارگزاریها از سهام مردم بیش از اونچیزی که باید سود خوردیدین پول مردم بهشون بدین اگر خدا رو میپرستین
برومند
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۱
0
0
الان دقیقا 2ماه که سهامم را فروختم ولی دریغ از هزارتومن دریافت نکرده ام این چه وضعشه به خدا مردم از رو گرفتاری سهامشون را فروختن خدایی بس دیگه چقدر باید این وضعو تحمل کرد ی لحظه خودتونو بزارین جای مردم
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۱
0
0
سلام دیگه شد50روز ک یه ریالی واذیز نکردین تا الا ک گفتین بانک هااشتباه کردن دیه الا ک اشتباهرو درست کردن چرا واریز نمیکنید بسه تورو خدا قرار شد 2هفته ای ما پول رو دریافت کنیمک شد 50روز
سید
Germany
۲۲:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۱
0
1
بانک ملت تشکر اگر مابقی یا تمامیه پولمو واریز کن پول نیاز دارم تشکر
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۱
0
0
20تیرفروختم به بانک ملت 1569 زنگ زدم میگه کارگزارندارید مجدد ثبت فروش میزنم میگه قبلا ثبت شده .بانک ملت چرا از منتظر نگه داشتن مردم خوشحال میشی
سیدعلی شکرالهی
Iran (Islamic Republic of)
۰۳:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۳
0
0
سلام..من ۲۴.۳.آزادسازی کردم ...ازبانک ملی چندباری خوب ریخت چندبارهم دوهزار ی قرون...خب چ کنیم فقط از کجا بفهمیم ک چقده مونده برامون بریزن...
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۴
1
0
حدودسی سه روزپیش بعلت کرونا.وبیماری سهام عدالت فروختم 400ریختن بی انصافها اینوازاول میگفتیدکجابایدبریم شکایت؟؟؟بانک ملت میگه ربطی بمانداره کارگزاری مفید میگه بریدبانک ...کی رسیدگی میکنه به داد بی بضاعت هاکی بایدبرسه؟؟؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۵
0
0
بخدا من هفدهم تیرفروختم آخه کدوم اسلام شما که پول هموطنو میخورید مال من بانک ملت یک ریال هم هنوز نریخته خدا حقمو ازتون بگیره
سعید
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۶
1
0
سلام. من8خرداد درخواست فروش دادم ب بانک سپه تاامروز100هزارتومن واریز کردین چطور میگی همه رو پرداخت کردی....دیگه حرفی برا گفتن نذاشتی
یاسر
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۶
0
0
سلام تور خدا پول مارو بریزید ما توخرداد فروختیم چرا نمیریزید میگن نزدیک ۵تومن میشه جان هرکس دوست دارید بریزید
یاسر
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۶
0
0
سلام تور خدا پول مارو بریزید ما توخرداد فروختیم چرا نمیریزید میگن نزدیک ۵تومن میشه جان هرکس دوست دارید بریزید
آرمان پارسائی
Iran (Islamic Republic of)
۰۶:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۹
0
1
خیلی زشته که سازمان خصوصی سازی برای سود گرفتن از بانک با پول مستضعفان هر روز امروز و فردا میکنه و این عادتشه که شماره شبارو دیر تایید کنه چون باید پول واریز کنه، خوب برادر من الان دوماه هست شبا و شماره موبایلم وارد کردم‌توی سایت چرا نمیریزی این عادته سازمان خصوصی سازیه مردم‌شما واژه ی تاخیر در تایید شماره شبا رو توی اینترنت سرچ کنید از سال ۹۶ تا ۹۷ تا ۹۸ تا همین الان هر ساله مردم درگیر تاخیر تایید شبا هستند و برای فرار کردن از ماجرا هرروز میان چیزایی که خودمون میدونیمو تکرار میکنن بعله ماهمه میدونیم کجا وارد کنیم شبارو همه بروز رسانی کردیم شما هم سایتتو بروزرسانی کن، کجاست سازمان تعزیرات؟ دیوان عدالت اداری خوابه؟ آقای آذری چرا نمیبینی خصوصی سازی که قرار بود به مستضعفان کمک کنه شده بلای جون مستضعف، بابا بقرآن دارم توی خوابگاه زندگی میکنن دوروز دوروز غذا نمیخورم، یعنی فرزند ایثارگر هم هستم، این چه وضعشه، قحط الرجاله؟ قحط الخبرنگاره؟ قحط المممممرد؟ حاشا به غیرتتون، من به این ایمان دارم که توی مملکتی که امام خمینی بنیانگذارش بوده وای به حال مسئولی که کم کاری کنه وای که خود امام ازش حساب پس میکشه، امام هم که همتون میشناسید داماد منتظری براتون درس عبرت نشده؟ قیامت رو باور ندارید؟ ولله که میبینید همتون هممون، تف بر مال دنیا تف
عهدیه
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۹
0
0
من 17تیر 30درصد از سهامم و فروختم دریغ از یه هز ار تومن واریزی چه وضعشه مردم تا کی منتظر باشن
محمدتنزه
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۵/۳۰
0
0
سلام آقا من ازبانک رفاه کارگران ناراضی هستم ۴۲روز ۳۰در صد سهام عدالت واگذار کردم هنوز هم واریز نشد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۲
0
0
بانک انصار برام سی ونه نهصد ریخت بنظرتون زیاد نیست.ورشکست نشید خجالتم خوب چیزی هست. نمیدونم چرا قانونی وجود ندارد پیگیری کند مملکت ول شده بی حساب کتاب شده.
یاسرطاهری
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۶
0
0
سلام من سهامم رو بیشتر از ده روزه که فروختم 60 درصد که دولت اعلام کرد و سریه اول هم موفق به فروش سهام نشدم و اولین 60 درصدو فروختم ولی هنوز پولی برام نریختن گفتن 48ساعت بعد واریز میکنن پس چرا انقد طول میدن خواهش میکنم زودتر واریز کنید بخدا مشکل داریم که فروختیم خواهشن یه جوانمرد رسیدگی کنه بخدا نیاز داریم وگرنه ماهم نمیفروختیم
علیرضا
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۷
من 1 ماهه سی درصدو فروختم یه میلیون بیشتر نیومده ...طول میکشه دروغ میگن
مهدی
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۸
0
0
سلام.تاحالا پول سهام نریختن برام چرا؟کارگزاری اگاه فروختم وحالا ۶۵روزشده.حسابم کشاورزی است.چکارکنم. من پیشخوان رفته بودم وعکس ازمون گرفتن.شاید ازقیافه مون خوششون نیومده.
آرام وطن دوست
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۸
0
0
سلام. من از 17 خرداد 30درصد سهام عدالتم را از طریق بانک ملت فروختم ولی تا الان مبلغ 2.500.000به حسابم واریز شده در صورتی که ارزش سهام 532000من بالای 5میلیون هست. لطفا پیگیری فرمایید.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۹
0
1
مردم را سرکار گذاشتن همه بانکها مثل هم دروغ میکند پول واریز نکردند
آنی
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۰
0
0
۱۲خرداد رفتم بانک مسکن برافروش سهام ی کارمند لر داشت قربون دهنت بشم ک حرف حقیقت زدی برگشت گفت نفروشی کاری بهت میکنن ک پشیمون بشی. ولی من خرگوش ندادم فروختم الان مث سگ پشیمونم ک هزارتومن برام نریختن. رفتم بانک دیدم چون اون آقابزرگ مردحرف حقیقت ب مردم گفته بوداخراجش کردن..اینم عاقبت خوب بودن بامردم روراست بود مردموخرابش کردن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۰
0
0
من سیزده خرداد سهاممو فروختم بانک کشاورزی ولی هیچ پولی به حسابم واریز نشده
چرا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
میعاد
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۰
0
0
همش دروغه کجاپول مردم واریزکردین ازتیرماه فروختیم به صادرات همچیمونم درسته دریغ ازهزارتومان دارن پول مردموبالامیکشن زمانیکه ارزش سهام عدالت میاپایین پول واریزمیکنن مثلا۵۵هزارتومان همشون دزدند
میعاد
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۰
0
0
کارگزاری بانک صادرات فقط دروغ میگه ریسشم دروغگوهس پول مردموواریزکنید
زینب
Iran (Islamic Republic of)
۰۴:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۱
0
0
سلام من سهام یه تومنیم فروختم بعد ده روز 3800ریختن برام بانک ملت ولی بقیش و‌کی میریزن خدا میدونن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۷
0
0
چرا سهام واريز نميشه اخه اگر كسي مشكل نداشت كه نميفروخت بايد چيكار كنيم
رضامحمدی
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۷
0
0
سهام عدالت رافروختم بدونی که یه ریال توحسابم بیادچرادروغ میگید
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۸
0
0
سلام از برج 4 سهام عدالت فروختم هنوز هزار تومان هم برام واریز نکردن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۴
0
0
تورا قرآن پول سهام عدالت را واریز کنید 15خرداد فروش زدیم دویست پنجاه هزار تومان واریز کردند تو را خدا واریز کنید لازم داریم
مهدی از دزفول
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۵
0
0
من الان 63 روزه سهامم رو فروختم به بانک صادرات دزفول اما دوبار واریزی داشتن برام اول 20 روز پیش ده هزار و 5 روز پیش چهار هزار و ششصد تکی تومن.بانک دولتی اینه پس خصوصی چیکارمون میکنه.بعدشم حساب و اطلاعات حسابم از سمت بانک مشکلی نداره چون اگه داشت این چندرفاز رو نمیریختن.زمانی که فروختم باهاش کاری میشد اما الان هیچی.لطفا کمکم کنید.
مهدی
France
۱۰:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۶
0
0
سلام خسته نباشید منی که الان اطلاعاتم درسته چرا الباقی سهام رو واریز نمیکنن
فرشاد
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۸
0
0
سلام من سهام وبه کارگزاری ملی فروختم امروز چک کردم دیدم ۶.۲۴برام ۳۸۰تومن ریختن ولی به حسابم نیومده میشه راهنمایی کنید باید برم بانک
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۹
0
1
من بانک سپه سهام عدالت رو به فروش زدم و همه رو درست ثبت شده شماره شبا و بقیه رو درست ثبت کردم و هیچ پولی واریز نشده به حسابم؟؟؟؟
تا کی میخواهید بگین که نمیدونم لیستی به دست ما نریسیده یا شماره شبا اشتباه وارد کردن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۹
0
0
همه پول رامی خورنددستمونم هیچ بندنیست یکی می ریزندیکی نمی ریزندالان ۱۲سال می خورندچه کردم الان چه کنم وساام
فرید
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۶/۳۰
0
0
سلام من سهام خود رو دربانک ملی فروختم فقط برام 195700تومان ریختند چرااین روزهانمی ریزند بقیه اش دیگه که میخوان بریزن لازمه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۶/۳۱
0
0
باسلام خدمت مسئولین محترم پست بانک..شمارو بقران قسمتون میدم پول سهام عدالتمو واریز کنید نیاز دارم که فروختم گرفتارم..شمارو ب پیغمبر پول سهامم رو واریز کنید بنظر من پست بانک بانک جالبی نیس
دلیری
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۱
0
0
من از۱۹خردادفروختم بهم گفتن مشگل ازکارگزاریه بروکارگزارتو انتخاب کن رفتم درستش کردم اما بازم خبری نیست تو را پیغمبر به فکر ما باشید یکی پیگیری کنه من واسه رهن خونم۶۰درصدشو فروختم اماالعان ۴ماهه منتظرم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۷
0
0
باسلام وخسته نباشید خدمت تک تک کارکنان بانک ملی ایران من الان حدود 40روزه 30درصد دوم سهام عدالت خودم ودخترمو فروختم ولی واریزی نداشتیم میشه لطف کنید بگید که کی ميريزيد
انسان
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۷
0
1
سلام می‌خوام شماره شبای سهام عدالتم رو تغییر بدم کی میتونم؟
مسلم
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۲
0
0
من65روزهست فروختم ازطریق بانک شماره تلفن به اسم خودم نبود2روزپیش به نام خودم ثبت کردم
ایاباید بازم صبرکنم این همه مدت تاپول واریزبشه..
بخدانیازدارم بانک پارسیان
زهرا
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۵
0
0
سلام من نه ازادسازی کردم نه ثبت نام سجام نمیدونمم چکار کنم ممنون میشم راهنمایی کنید خواهشا
bashir
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۹
0
0
کسی واریزی داشته ازبانک سامان؟
شروق کعب
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۰
0
0
چرا برا ما هم واریز نمیکند بانک کشاورزی
خاک
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۲
0
1
بانک سپه ترو خدا پول بده
بهناز خسروی
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۳۰
0
1
از خدا بترسین بچم مریضه پول سهام بدین بانک
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۷/۳۰
0
1
به کی بگیم کجا بریم قرآن به کمرتون بزنه از پس منتظر کشیدیم دیگه خسته شدیم سهام عدالت ما را کی واریز میکنید
املبنین خداوردی
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۰
0
0
من بیشتر از یک ماه میشه ۳۰ درصد سهام خودم را فروختم اما هیچ پولی دستم نیومده مشکل از کجاست چون ۳۰ درصد اول را در چند مرحله واریز کردن اما از ۳۰ درصد دوم خبری نیست ممنون میشم جواب بدید
شهروند
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۷
0
0
پنج ماه ازطریق بانک دی سهام ۳۰درصد فروختم کلا یک میلیون ریختن خیلی جالبه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۹
0
0
نزدیک ۶ماه یه هزاری واس من پول واریز نکردید آخه این چ وضعش اینم از بانک رفاه پول ادمو می کشه بالا ناموسا ناحق بازی در نیارید پول مردم بیچاره رو بده گرفتارن بدبختی زیاد یکم درک و انصاف خوبه ب مولا ک ندارید لاعقل پول منو بدید
سرباز ج فراموش شده وطن
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۵
0
0
سلام علیکم خداقوت بنده چندماه میگذره بعدازچندماه تاریخ ۲۸برج ۸بانک سینا مازندران ساری زحمت کشید۲۶۰هزارتومان پول واریزکرد گناه ماچیه چرا چرا اخه بابدبختی بیچارگی داشتم زندگی میکردیم گفتیم با فروش سهام چندروزی بیشتر زنده میمانیم بازم دراین موقعیت که همه گرفتارن ازنظرمالی بازحق ما راندادندمسولان بانک سینا مازندران ساری ۲۶۰هزارتومان خجالت نمیکشید ۳۰۰هزار شهید دادیم که این بشه وضع زندگی ما شما رابه هرچی اعتقادداریدپول سهام عدالت راواریزکنیدبه کارتمون اخرچرانبایدنظارت باشد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
0
0
سلام اقایان محترم اونایی که سهام عدالت خود را نفروختن چی میشود یه راه حلی جلو پامون بزارید خواهش میکنم از کسی که مسول تو را خدا یه چیزی بگین
رضاسرباز ج فراموش شده وطن
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۰
0
0
سلام علیکم خداقوت بنده سهام خودرا ازاد کردم رفتم بانک فورم پرکردم گذاشتم برای فروش بعدچندماه تاریخ ۲۸ برج ۹مبلغ ۲۶۰هزارتومان واریزکردن به کارتمون خسته مون کردیدگفتیم می فروشیم سهام راچندروزی بیشترزنده بمانیم بانک سینا مازندران ساری واقعا خیلی بدقولی کردن رسمش این نیست که انقدرزجربدن به ما
رضاسرباز ج فراموش شده وطن
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۰
0
0
سلام علیکم خداقوت بنده سهام خودرا ازاد کردم رفتم بانک فورم پرکردم گذاشتم برای فروش بعدچندماه تاریخ ۲۸ برج ۹مبلغ ۲۶۰هزارتومان واریزکردن به کارتمون خسته مون کردیدگفتیم می فروشیم سهام راچندروزی بیشترزنده بمانیم بانک سینا مازندران ساری واقعا خیلی بدقولی کردن رسمش این نیست که انقدرزجربدن به ما
سرباز ج فراموش شده وطن ازمازندران
Iran (Islamic Republic of)
۰۳:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۱
0
0
سلام علیکم خداقوت بنده بعدازچندماه مبلغ ۲۶۰هزار تومان تاریخ ۲۸برج ۹واریزکردن ایا این عدالت هستش بانک سینا مازندران ساری فورم پرکردم فقط ۲۶۰هزار تومان واریزکردن کجاش این عدالت هستش خوشحال شدیم با فروش سهام چندروزی بیشتر زنده میمانیم گناه ماچیه چرا اخه تازنده ایم بایدزجربکشیم
شیرین
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۲
0
0
سلام من وارد سامانه سعدی که میشم قسمت واریزی چند مورد در انتظار پرداخت دارم چهار ماهه پرداخت نشده علت چیه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟.
احمدافخمی
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۵
0
0
من مدت ۳ماه است سهام عدالت مرحله دوم را فروختم هنوز پولی واریزنکردن مستجر هستم خواهشن پولو بحسابم واریز کنید
فاطمه زارع پورمشیزی
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۴
0
0
سلام نزدیک پنج ماهه سهامم فروختم از ۱۱میلیون رسیده به ۲میلیون هنوز خیر سرشون نریختن
زکریا
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۶
0
0
آقا بانک کشاورزی طی پنج مرحله یکوپونصد واریز کرده پس بقیش کو؟؟
زینب غلامی
Finland
۱۳:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۹
0
0
ما دوماهه سهاممون رو ۶۰درصدش رو گذاشتیم برای فروش..نه شبا نه تلفن هیچ مشکلی نداشته همه رو هم چک کردیم ولی پولی برای ما ارسال نشده...چرا الکی مردم رو سر میدونید ما گرفتاریم اگر نبودیم نمیفروختیم.جواب مردم روحداقل با پیامک بدین
چنگیز
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۲۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۱
0
0
خداپدرتانوبیامرزه
فاطمه
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۱۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۲
0
0
من پنچ ماهه که سهام ۳%درصد خودم روفروختم اما فقط تا تواین پنچ ماه فقط ۲میلیون به حسابم واریز شده بخدا به پولش نیاز دارم چرا پیگیری نمیکنین
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۴۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۵
0
0
با سلام من الان شش ماه است سهامان را فروختم الان با گوش روی رسانه می روم می وسوسه پولا شما پرداخت شد ولی بهبود مراجعه مکنم میگن نیست میگم چی کار کنم بانک مگه باید ازمرکز تهران جواب بگیرید ولی مرکز هم مگه ما پرداخت کردیم لطفا رسیدگی ما چی کار کنیم ممنون
ناشناس
Canada
۲۳:۱۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
0
0
سلام من از بانک کشاورزی فروختم فقت ۶۰هزار تومان اومد اونم از تابستان فروختم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۴۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۸
0
0
این چه وضعشه از اون مبلغ های بالا بالا که لافشو میزدین از ۶۰ درصد فروش سهام سرجمع ۲۸۰هزار تومن به حسابم ریختن دمتون گرم شرمندمون کردی واقعا...
اگه بگم بلا میشه
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۴۰ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۲
0
0
داداش اینا همشون دروغگو هستن این ی سال بیشتر مارو سرکار گزاشتن باور نکنید فقط دعا کنید ی ادم درست حساب بیاد رو تخت بشینه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۴:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۸
0
0
این سهام عدالته . یا سهم کشنده عدالت
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->