قطع ۶۵۰ فقره انشعاب غیر مجاز در طرقبه - شاندیز خراسان رضوی دل پردرد بازنشستگان تأمین‌اجتماعی از اجرای حداقل‌های قانونی | حداقل‌هایی که با هزینه‌های مسکن و درمان هم‌خوانی ندارد قیمت طلا و سکه در بازار امروز مشهد (یکم اردیبهشت ۱۴۰۳) بهار سرسبز به بورس بازگشت | جهش ۷۷ هزار واحدی شاخص کل (یکم اردیبهشت ۱۴۰۳) شبکه برق ایران، روسیه و آذربایجان به‌زودی به یکدیگر متصل می‌شود سازمان هواپیمایی: خرید جت‌های خصوصی برای عموم آزاد است حباب سکه در اولین روز اردیبهشت ماه چقدر است؟ (یکم اردیبهشت ۱۴۰۳) نخستین باشگاه کشاورزی شهری ایران در مشهد چهارساله شد عرضه اموال منقول در نخستین مزایده ۱۴۰۳ اموال تملیکی خراسان رضوی نمایشگاه گل و گیاه، اردیبهشت ماه در مشهد برگزار می‌شود افزایش ۳۲ درصدی صادرات خراسان رضوی طی سال گذشته نگاهی به وضعیت ردیف بودجه پروژه‌های آبی مشهد در سال ۱۴۰۳ | ۲۲۷ میلیارد تومان روی کاغذ قیمت طلا، دلار و سکه در بازار امروز شنبه (یکم اردیبهشت ۱۴۰۳) بنزین سوپر امروز در کدام جایگاه‌های مشهد توزیع می‌شود؟ (یکم اردیبهشت ۱۴۰۳) خانه در مشهد چند؟ | با کمتر از یک میلیارد تومان هم می‌توانید صاحب‌خانه شوید + جدول (یکم اردیبهشت ۱۴۰۳) آخرین گزارش از وضعیت بازار رهن مسکن در تهران (۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) حجم مبنای ۳ نماد فرابورسی از فردا (۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) برداشته می‌شود رشد صادرات نفت ایران به بالاترین حد خود در ۶ سال اخیر (۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) امضای استاندارد ایران جهانی شد توصیه‌های جدید جهادکشاورزی به گندمکاران علت افزایش عجیب قیمت طلا چیست؟ (۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) سهمیه بنزین اردیبهشت امشب شارژ می‌شود (۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) واردات ۸ تا ۱۰ هزار خودروی برقی به کشور تا ۳ ماه آینده (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) پلمب ۳ سالن زیبایی در مشهد (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) معاون وزیر صمت هرگونه افزایش قیمت کالاها بدون مجوز را غیرقانونی دانست
سرخط خبرها

سهام عدالت چه کسانی از امروز ۱۴ تیر در بورس قابل فروش است؟

  • کد خبر: ۳۲۸۸۹
  • ۱۴ تير ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۰
  • ۴۸
سهام عدالت چه کسانی از امروز ۱۴ تیر در بورس قابل فروش است؟
سخنگوی ستاد راهبری آزادسازی سهام عدالت گفت: افرادی که از روز ۱۵ خردادماه امسال تا ۲۹ خرداد نسبت به انتخاب روش مستقیم مدیریت سهام عدالت خود اقدام کرده‌اند، از امروز می‌توانند وارد فرایند فروش سهم شوند.

به گزارش شهرآرانیوز، از ساعاتی قبل خبری در فضای مجازی مبنی بر فراهم شدن امکان معامله سهام عدالت توسط سهامدارانی که روش مستقیم را انتخاب کرده‌اند در حال دست به دست شدن است.


در این خبر آمده است: از امروز شنبه ۱۴ (تیر ماه) زمینه تخصیص سهام عدالت به کسانی که دارای این سهام نبودند فراهم می‌شود و کسانی که روش مدیریت مستقیم را انتخاب کرده‌اند، ضمن مشاهده دارایی خود در پرتفوی سهام، اختیار خرید، فروش، تبدیل یا نگه‌داری از سهام خود را خواهند داشت.


در راستای این خبر منتشر شده، «حسین فهیمی»، سخنگوی ستاد راهبری آزادسازی سهام عدالت به شفاف‌سازی در خصوص برخی از ابهامات فروش سهام عدالت پرداخته و به خبرنگار اقتصادی ایرنا گفت: افرادی که از روز ۱۵ خردادماه امسال تا ۲۹ خرداد نسبت به انتخاب روش مستقیم مدیریت سهام عدالت خود اقدام کرده‌اند، از امروز می‌توانند وارد فرایند فروش سهم شوند.


وی ادامه داد: کارگزاران براساس شرایط بازار و وضعیت سهم، سهام این افراد را در بورس یا فرابورس به فروش می‌رسانند و پول را در روز‌های آینده به حساب شبای آن‌ها واریز خواهند کرد.


علت تاخیر در فروش سهام عدالت


فهیمی در خصوص دلایل تاخیر در فروش سهام سهامداران عدالت افزود: واقعیت این است که اطلاعات این افراد جدید روز گذشته در اختیار شرکت سپرده گذاری مرکزی قرار گرفت و از امروز اطلاعات آن‌ها بروز رسانی و در اختیار کارگزاران قرار می‌گیرد.


وی درباره افرادی که قبل از ۱۵ خردادماه گذشته فرم‌های فروش سهام عدالت خود را تکمیل کرده، اما هنوز وجهی دریافت نکرده اند، تاکید کرد: افرادی که شماره شبای حساب بانکی آن‌ها صحیح، مورد تایید بانک مرکزی و فعال بوده و شماره تلفن همراهشان نیز به نام خود فرد بوده است، تمام وجه را در روز‌های اول آزادسازی سهام عدالت دریافت کرده‌اند.


فهیمی با بیان اینکه براساس مصوبه شورای عالی بورس و اوراق بهادار، مشمولان سهام عدالت با ارائه شماره حساب شبای معتبر و فعال و تلفن همراه به نام خود از فرایند شناسایی مشتری نزد بازار سرمایه (ثبت‌نام در سجام، احرازهویت سجام، ارائه مدرارک و پرداخت هزینه ...) معاف شدند، افزود: تعدادی از افراد همچنان با مشکل شماره تلفن همراه به نام خود روبرو هستند و برای برخی افراد نیز بانک مرکزی شماره شبای آن‌ها را تایید نکرده یا حساب بانکی آن‌ها غیر فعال بوده است.


به گفته وی، افرادی هستند که شماره شبای آن‌ها تایید شده، اما بیش از ۶ ماه است که حساب آن‌ها راکد بوده و نمی‌توان وجه این افراد را به حسابشان واریز کرد.


سخنگوی ستاد راهبری آزادسازی سهام عدالت گفت: حفاظت از دارایی‌های مشمولان سهام عدالت و پس از فروش سهم، حفاظت از وجوه آن‌ها از اولویت‌های مهم این شرکت است که با وسواس و سختگیری این امر را انجام می‌دهیم تا دارایی سهامداران سهام عدالت تحت هیچ شرایطی در خطر نباشد و این سخت‌گیری باعث بروز تاخیر‌هایی در خصوص برخی مشتریان کارگزاری‌ها شده است.


فهیمی درمورد عدم مشاهده سبد سهام عدالت سهامداران در برخی از شرکت کارگزاری‌ها نیز افزود: این شرکت‌ها اگر سیستم‌های خود را بروز رسانی کنند این مشکل برطرف می‌شود.


آزادسازی سهام عدالت از جمله اقدامات مهمی بود که از چند سال گذشته در دستور کار مسوولان قرار گرفت، با توجه به اینکه رییس سازمان خصوصی‌سازی وعده آزادسازی آن را تا پایان آبان ماه سال جاری داده بود، اما براساس پیگیری‌های صورت گرفته این اقدام بسیار زودتر از موعد مقرر اجرا و در تاریخ ۹ اردبیهشت ماه به دستور رهبر معظم انقلاب آزاد شد.


از فردای روز آزادسازی سهام عدالت، اقدامات مربوط در دستور کار قرار گرفت و به سهامداران فرصت داده شد تا با ورود به سامانه سهام عدالت نسبت به تعیین روش مدیریت خود تصمیم‌گیری و اعلام کنند که آیا می‌خواهند سهام عدالت در اختیار خودشان باشد و خود نسبت به سهام مدیریت و مالکیت داشته باشند و یا به دنبال این هستند که سهام به صورت غیرمستقیم از طریق شرکت‌های سرمایه‌گذاری استانی مورد معامله قرار بگیرند.

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۴۸
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۲
حجت الله الله دادی
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۴
1
23
من هشتم خردادسهام فروختم هیچ وجهی به حسابم نیامده
نازنین
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۴
چطوری فروختی
محمدعلی
Iran (Islamic Republic of)
۰۶:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۵
بد
افشین
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۴
0
26
با عرض سلام من از همان روز اول روش مستقیم انتخاب کردم و خودم بیشتر از یکسال هست که در بورس فعالیت دارم و شماره تلفن من هم چندین سال هستش که به نام خودم هست ولی هنوز که هوزه من با خطای شماره سهام دار نامعتبر است روبه رو میشوم علت این امر چیست؟
علی
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۴
3
32
اسم نمادش چیه،ازمن نبود
پویا
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۵
خدا وکیلی بگین چجوری باید من سهام عدالت پست بانکو بفروشم‌لینکی چیزی نی؟؟؟
Hadi
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۴
1
17
آقا هم شماره شبا هم شماره موبایلم درسته چرا نمیریزن نندازین گردن مردم
وکیل
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۵
برادر اقای فهیمی بنده مطلب زیاد دارم ولی اینجا نمیشه فقط اینو بگم که اگه منظورت شش ماه شبای بانکی فعالیت نکنه پس سود سهام عدالت که بنده به بانک اعتراض کردم واو گفت که پول امده توی حسابت وخوردی اخه برادر اون پول که امده پس چرا این پول نمیاد منم کارگزاری بانک صادرات ۹ خرداد فروش دادم سامانه سجام ۱۰ خرداد احراض هویت کردم شماره تلفن هم به اسمم درسته هزاربار با هر روشی شبای بانکی راچک کردم ولی تا امروز یه ریال نیامده بخدا مشکل مالی دارم وگرنه این سهام باارزش را نمیفروختم حالا کسی نیست یه جوابی درستی وحسابی بده
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۴
1
15
سلام.اقا .کجا تمام کمال پول ما را دادین من 6خرداد فروختم سهام من یک میلیونیه فقط 600 تومان واریز کردن.چاقای فهیمی اونهایی که قبل 15 فروختن تمام کمال پولشونو گرفتن .تورو خدا پیگیری کنین.
مجید
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۴
2
7
چند درصد میشه فروخت؟
آیا امکان انتقال قانونی سهام عدالت به کد بورسی دیگری بصورت قانونی وجود دارد؟
امیر
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۴
1
13
از 9 خرداد ازادسازی مستقیم انجام دادم تا امروز هرچی میرم بانک میگه اطلاعات سهام دار از سامانه سهام عدالت ارسال نشده کسیم نیست برسی کنه و جوابمونو بده؟؟؟
کریم
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
۲۰:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۴
3
15
من ۱۴ خرداد درخواست فروش دادم...اما بانک نفروخت و گذاشت گرون شه و تا حالام نفروخته و یک تک تومنم ب حسابم نیومده...حیله ای که زدن این بود ک بذارن گرون بشه و بعد بگن تاخیر در واریز داشتیم و ما همون دو روز اول به قیمت اون زمان فروختیم...هنوز منتظرم چون بچم مریضه و یک ماهه قراره ببرمش تا یه دکتر خوب ببینتش
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۴
2
15
بابا این کارها چیه حساب فعال نداشتن شاید طرف پول نداشته با حسابش کار کنه اخه این شد حرف یه چیزی بگید که با عقل جور در بیاد حالا تکلیف چیه باید بریم کار کنیم با حسابمون تا پول بهمون بدین واقعا متاسفم هستم برای خودم که احتیاج به شما داریم
اهواز
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۴
0
7
ماهم از ۱۹خرداد سهام فروختیم تا حالا یک قرون هم واریز نشد ملت و به بازی گرفتن اینها همیشه با این حرفهاشون مردم و میزارن سرکارپس انصافتون کجا رفت
مصطفی
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۶
من ده خرداد بانک سپه فروختم ولی هزار تومنم ۳۷ روزه ندادن خیلی بدبختن سهاممون پر پر شد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۴
0
13
باسلام لطفأ کاری کنیدکسانی که ممکنه اطلاعاتشان درست نباشه زوداصلاح بشه تاسهام عدالت براشون واریزبشه مردم نیازمندهستن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۴
0
10
افرادی که شماره شبای حساب بانکی آن‌ها صحیح، مورد تایید بانک مرکزی و فعال بوده و شماره تلفن همراهشان نیز به نام خود فرد بوده است، تمام وجه را در روز‌های اول آزادسازی سهام عدالت دریافت کرده‌اند.
آقای فهیمی این مزخرفات یعنی چی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۵
2
13
منم مستاجر سی درصد سها م عدالت را به بانگ صادرات فروختم حلا حدود 35روز است که برام نربختن کسی جواب بده
ساجدہ
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۵
سلام من بیستم خرداد سھام فروختم ھنوز خبری نیست لطفا پیگیری کنید واریزشون کنید خیلی نیازمندم
سعید ر
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۵
0
2
سلام
من میخام بفروشم با خطای موبایل ثبت نشده روب رو میشم در حالی ک شماره خودم ثبت هست
ف
Netherlands
۱۷:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۶
من ۱۹تیر سهامم رو تونستم ثبت کنم.زنگ زدم ۱۵۶۹گفتن که کارگزاری بانک ملی است ایاپول واریز میکنند؟
غفور رماوندی
Iran (Islamic Republic of)
۰۴:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۵
1
0
سلام
من 10 خررداد آزادسازی کردم ااما مکرر به بانک جهت درخواست فروش 30 درصد مراجعه کرده ام اما می گویند اسمت به بانک اعلام نشده.بانک هم ملت است
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۰۴:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۵
0
3
اقای فهمیمی بسه اینقدر دروغ میخوای اسمم رو بدم ببین مشکل داره یا نه زینب عبادالله کوره کش ۱۵۷۰...۳۲ ببین کجاش غلطه تو رو خدا ساعت ۴ نصف شبه من دارم پیام میدم لازم دارم بخدا
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۰۴:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۵
0
0
خودتون خندتون نمیگیره این اخبارومنتشرمیکنید ،ایندمردیکه فهیمی که انگار یک عمربوده دنبال معروفیت بوده الان فرصتش دست داده هی از این دروربین به اون دوربین از این صفحه به اون صفحه ، یک مشت حرف چرت ، فعلا که همشون هم یک چیز یاد گرفتن مردم مشکل دارن ، حسابشون ، خودشون ، شمارشون ، شماره تلفنم تایید شده ، شبام تایید شده از سال 95 سود میگرفتم ، آزادسازی کردم ، احرازهویت شدم ، ثبت نام کردم کد 10 رقمی گرفتم ، مراجعه کردم بانک درخواست فروش دادم ، کارگزاری ثبت نام کردم یعنی شما بگو هرکاری که گفتن کردم اونم در تاریخ 6 خرداد ، اونوقت این آقا میگه خوشوسجامخوشونل دارن ، عجب تدبیری . عجب امیدی ، عجب کلیدی
rahbari
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۵
0
1
با سلام جناب آقای فهیمی, کدام مدیریت؟! اگر آدرس سهام عدالت کارگزاری مفید رو چک کنید که بعد از ثبت نام این قابلیت فروش سهام عدالت رو نیز گذاشته به این متن برمیخورید که: توجه کنید که سبد سهام عدالت شما کاملا با سبد سهام شخصی شما(در صورت وجود)متفاوت و تفکیک است بعنوان مثال سهم فولاد در سبد سهام عدالت شما به هیچ وجه به دارایی سهم فولاد شما در پرتفوی شخصیتان قابل انتقال نخواهد بود
آدرسش هم اینه: se.emofid.com
در ضمن قید شده هر موقع کارگزاری تونست تو بورس سهام درخواست فروش شما رو بفروشه به حساب واریز میکنه این یعنی اینکه ما هیچ مدیریتی تو اینکار نداریم !!
mohammad.h
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۵
1
1
من از ۱۶ خرداد غیر حضوری از سایت بانک ملت سهام فروختم ولی هیچی به حسابم نیومده دیروز تو سایت سجام رفتم نوشته بود هیچ درخواستی برای فروش سهام عدالت ثبت نشده تو سایت بانک ملت میزنم نوشته شما قبلا اقدام به فروش سهام کرده اید الان تکلیف چیه.تو یاسمانه سعدی هم میخوام وارد بشم میگه شماره وارد شده اشتباه است از همون روز اول شمارمو تغییر داده بودم تو سامانه سجام ثبت شده تو بقیه سامانه ها بعد دو ماه هنوز ثبت نشده نمیدونم چرا بروز رسانی نمیکنن
حسنعلی
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۵
0
0
باباسهام عدالت ازردکردیم هیچی دستمون نیست عیرمستقیم هیچی دستمون نیست پس چه ازدسازیه هیچ اختیاری از سهام عدالت نداریم معلوم نیست چه میکنند هی میگن بالا رفت کوه که دستمون بیاد
ناصر
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۵
0
3
بنده امروز 15/4/99 وارد کارگزاری آگاه شدم نتیجه ای ندیدم.... تماس گرفتم ، گفتند هنوز بروزرسانی نشده....
عسکری
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۶
1
0
باسلام بنده درتاریخ ۱۳خردادتوی بانک رسالت فرم فروش ۳۰درصدازسهام عدالت پرکردم شماره شبا وشماره تلفن هم بنام خودمه زمان واریزسودسهام به همین شماره شبا واریزمیکردن اما الان پول فروش هیچی بحسابم نیومده
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۰
حداقل ۲ هفته طول میکشه
ساسولی
Iran (Islamic Republic of)
۰۵:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۷
سلام خوبی من هم به فروش گذاشتم اونم 12 خرداد اما هر چند وقت یکبار 1 هزار تومان وچنددفعه 100و150و300و500هزار تومان واریز کرده بانک رسالت یکی نیست بگه این چه وضعیتی
احمد
Iran (Islamic Republic of)
۰۶:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۷
0
0
جز دزد و دروغ چی دارید ب مردم بگید این چه آزاد سازیه ک خودمون هیچ نظارتی روش نداریم
احسان. کاذرونی
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۱
0
0
س.سهام عدالت چه وقت طول می کشه که پول. حاصل از فروش به حساب می‌آید کسی. فروخته که کامل. به حساب واریز شده باشد من یکجا. فروختم. با. انتخابی. فرق داره
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۲
0
0
من غیرمستقیم هستم بسیارهم تمایل به فروش دارم چرا حرف تو دهن مردم میزارید که غیرمستقیمها تمایل بفروش ندارند؟
یعقوب
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۲
0
0
با سلام خدمت دوستان،آغا خواهشمندم یکی منوراهنمایی کنه ببینم توی کارگزاریم که میرم،نوشته درخواست فروش شما تأیید شده است یعنی چی،ممنون میشم از راهنمایتون.میخاستم ببینم آخه کی این پول رومیدن،تشکر
ستیا
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۳
0
1
من برای پدر و مادرم تو بانک کشاورزی درخواست فروش پرکردم تا امروز 3 تومن به حساب هرکدومشون واریز شد از طریق کارگزاری بانک سپه
اریا
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۱
0
0
ایهاالناس. . .
اینجا مشکلات مطرح نکنید کسی پاسخگو نیست
خود را خسته نکنید.
اریا
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۱
0
0
ایهاالناس. . .
اینجا مشکلات مطرح نکنید کسی پاسخگو نیست
خود را خسته نکنید.
ب غ
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۲
0
0
ماازهرکارگزاری ثبت فروش زدیم کدملی فاقدسهام عدالت است امروز۲مردادهم مینویسد شماره تلفن نامعتبراست سهام عدالت زنگ زدم گفت سپرده گذاری مرکزی اطلاعات رابروزرسانی نکرده؟خلاصه۱۶تیرماه ازسدادبانک ملی وبستام بانک ملت ثبت فروش خورده هروقت پیگیری میکنی درخواست تکراری میاره استعلام سهام عدالت رفتم ازیک طرف نوشته شماره تلفن درحال بررسی است ازیک طرف درخواستی جهت فروش سهام ازطرف این سایتها تاکنون ارائه نشده؟اینگونه یک بهانه ای است تا یکسال هم بگند مشکل دارد؟خسته شدیم سجام رفتیم احرازهویت رفتیم
ساسولی
Iran (Islamic Republic of)
۰۵:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۷
0
0
سلام یکی نیست که به این بانک رسالت بگه که این 100و 10و 200و500و400هزار تومان چی که به حساب ما واریز میکنی مگر صدقه میده که این جور پول میده والا حتیاج داشتیم که فروختم
کمالی
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۸
0
0
به کجا باید بگیم ؟
من ۳ ماهه واسه ۳۰ درصد اقدام کردن فقط ۱۰۰ هزار تومن ریختن برام .
نایت وولف
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۸
0
0
سلام آقا این بانک ملی چرا فقط حقوق میگیرن و کاری نمیکنن مثلا کسانی هستند که بعد من ثبت فروش کردن پولشون رو پرداخت کردن ولی بنده یک ریال هم برام نریختن اخه تف تو شرف اونی که به شما کار داد که اینجوری پارتی بازی کنید .. بانک میلی نه ملی
بهزاد خاتمی
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۳
0
0
کلیه مسعولین در مورد سهام عدالت دروغ میگویند دولت جوابگو نیست بانک میگه بمن مربوط نیست بانکها میگویند بانک مرکزی مقصر تمام این اتفاقات است و مردم بیچاره هم چشم انتظار بانک به هیچ وجه جوابگو نیست باید مدیران بانکها بیایند در شبکه های تلویزیمنی یا اجتماعی جوابگو باشند چرا کسی جوابگو نیست
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۱
0
1
سلام من نمیدونم چرا پول خورد خورد میریزن برای خانم من اصلا نریختن حتی یک ریالی
محسن رحمتی
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۳
0
0
سلام.من زمانی ک ۳۰درصد واسه فروشه گذاشتم دومیلیون قیمتش بود ولی زمانی ک پول برام اومد اون ۳۰ درصد حدود پنج میلیون شده بود حالا سوالم اینه قیمت اون سی درصد ب همون تاریخیه ک ما میزاریم برای فروش یا روزیکه سهام بفروش میره
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۵/۳۱
0
0
سلام من سهام فروختم 6 خرداد 1700 تومان بحساب واربز گردن اینهم 100 40 50 تومان واربزیگردن من به گارکر ی سادی روزمزدی نه بمبه داربم نه گاری تابت گفتم سهام بفروشم دستم بگبربم نه گه مآهی 500 کمان هنوز پول سهام ص س اول نهادن پول سهام
سهیل
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۰
0
1
ایا کسی مایل به خریدسهام عدالت یک خانواره ۴نفرمیباشد.؟؟؟
علی
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۷
0
0
سلام‌من الان‌دوماه ۳۰٪اول فروختم‌ولی الان‌ دوماه یک‌ ریال واریز نشده لطفا راهنمایی کنین
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->