پرسپولیس و استقلال رسماً واگذار شدند وزیر ورزش و جوانان: امروز نقطه عطفی در تاریخ ورزش کشور است پائز نیامده والیبالیست‌ها را به خط کرد غیبت حسن یزدانی در اردوی تیم ملی کشتی آزاد سرمربی تیم ملی والیبال وعده المپیک پاریس را داد! پخش زنده بازی فوتسال ایران و قرقیزستان در جام ملت‌های آسیا (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین توافق بیغم با مس + عکس اسامی داوران جام حذفی اعلام شد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آرسنال و چلسی| تحقیر بزرگ آبی‌ها آیا فرمانده فراجا از دروازه‌بان استقلال شکایت کرده است؟ تمدید با اوسمار با نظر هیات مدیره جدید تلاش شبانه‌روزی درویش برای ماندن در پرسپولیس بیرانوند مقابل سپاهان هم غایب است؟ اوسمار این سه بازیکن را می‌خواهد| رضاییان در لباس قرمز؟ وحید امیری نمی‌خواهد به نیمکت برگردد یامگا در لیست فصل بعد نکونام تاج‌فیروز: ثبت‌نام مجدد برای انتخابات هیات فوتبال خلاف قانون است تاریخ و ساعت بازی تیم ملی فوتسال ایران و قرقیزستان در جام ملت‌های آسیا | یک گام تا جام جهانی شجیع: فوتبال خراسان به باتلاق تبدیل شده است | اعضای مجمع هیئت فوتبال کجا هستند؟ مدیران جدید در راه استقلال و پرسپولیس
سرخط خبرها

استقلال برای احقاق حق به سراغ فیفا می‌رود؟

  • کد خبر: ۳۳۲۶۰
  • ۱۷ تير ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۶
استقلال برای احقاق حق به سراغ فیفا می‌رود؟
مسئولان باشگاه استقلال شاید برای دفاع از تیم خود به فیفا نامه بنویسند.

گروه ورزش/شهرآرانیوز، بعد از مثبت شدن تست چند بازیکن استقلال، بازیکنان این تیم حاضر به سفر به شهر جم و بازی با پارس جنوبی نشدند که این موضوع با واکنش تند این باشگاه جنوبی روبرو شد به طوری که چند بیانیه شدید الحن در این دو روز از سوی پارس جنوبی انتشار پیدا کرد.


به همین دلیل و به خاطر شرایط به وجود آمده، روز گذشته اعضای هیات مدیره باشگاه استقلال جلسه مهمی را برگزار کردند تا به بررسی شرایط به وجود آمده و اتخاذ تصمیم برای ادامه راه بپردازند.


در این جلسه یکی از اعضای هیات مدیره باشگاه اعلام کرده که اگر فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ حق را در این مورد به وجود آمده به استقلال ندهند آنگاه شاید آبی‌ها برای اعتراض به این وضعیت نامه‌ای به فیفا بنویسند.


این در حالی است که شب گذشته سهیل مهدی مسئول برگزاری بازی‌های لیگ برتر اعلام کرده که نتیجه غیبت استقلال در بازی با پارس جنوبی 3 بر صفر نخواهد شد و حالا باید دید واکنش باشگاه استقلال به چه شکل خواهد شد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->