نگهداری درست پیاز و جلوگیری از جوانه زدن آن + روش‌هایی کاربردی برای جلوگیری از جوانه زدن سیر و پیاز اینترنت در روز‌های کنکور قطع نمی‌شود تاثیر شبکه‌های اجتماعی مجازی بر گرایش نوجوانان به مصرف دخانیات چقدر است؟ قطع انتقال محلی مالاریا در کشور تا سال ۱۴۰۴ | افزایش مالاریا در خراسان رضوی طی ۲ سال گذشته بروز مالاریا در ۴ استان برای اولین بار | موارد مالاریا در همسایگان شرقی؛ زنگ خطر برای کشور کوتاه‌شدن قد و علائم قوزپشتی، نشانه‌هایی که احتمال ابتلا به پوکی استخوان را گوشزد می‌کند تأکید بر توجه والدین به تزریق واکسن‌های سرخک، سرخچه و اوریون کودکان  پیش‌بینی هواشناسی خراسان‌رضوی (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) | وزش باد و ماندگاری هوای خنک در استان افزایش شیوع یک اختلال خطرناک در ضربان قلب افراد میان‌سال چه سنی برای تنها ماندن کودکان در خانه مناسب است؟ فضاهای درمانی تأمین‌اجتماعی خراسان‌رضوی ۹ هزار مترمربع افزایش یافت ۲۷ هزار نفر در خراسان رضوی در صف دریافت وام فرزندآوری | فرماندار مشهد: صف انتظار را با پیگیری خواهیم شکست هفدهمین مدرسه «سه‌شنبه‌های امید» در تبادکان مشهد افتتاح شد امسال ۲۲‌میلیون نهال در خراسان رضوی غرس می‌شود آغاز واکسیناسیون حجاج تمتع خراسان رضوی از امروز (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) شیرخوارگاه‌های مشهد خالی شد هشدار وزارت رفاه درباره پیامک‌های جعلی دریافت کالابرگ الکترونیکی دختر نوجوان مرگ مغزی در مشهد به سه بیمار زندگی دوباره بخشید (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) جایگزینی گوشت گاو با ماهی می‌تواند از مرگ زودهنگام جلوگیری کند
سرخط خبرها

نیاز فوری به گروه خونی «O منفی» در خراسان‌رضوی

  • کد خبر: ۳۳۲۸۷
  • ۱۷ تير ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۰
نیاز فوری به گروه خونی «O منفی» در خراسان‌رضوی
دارندگان گروه‌های خونی «O منفی» برای اهدای خون به مراکز انتقال خون مراجعه کنند.

به گزارش شهرآرانیوز، مدیرکل انتقال خون خراسان رضوی افزود: متأسفانه آمار اهدای خون و تعداد مراجعان در استان در وضعیت هشدار قرار دارد و نیاز فوری به گروه خونی O منفی و همچنین سایر گروه های خونی در استان وجود دارد.


دکتر مجید عبدالهی اظهارکرد: با اوج‌گیری دوباره کرونا در استان نیاز به منابع خونی نیز افزایش یافته است.


وی گفت: استان خراسان رضوی به ویژه شهر مقدس مشهد، به علت زیارتی بودن و حضور زائرین و آمار بالای تصادفات، جراحی های قلب و عروق، تعداد زیاد بیماران هموفیلی، تالاسمی و ...جزو استان های اول کشور به لحاظ مصرف فرآورده های خونی است.


مدیرکل انتقال خون استان افزود: از مجاوران و زائران بارگاه ملکوتی حضرت رضا (ع) درخواست می‌شود تا با حضور در پایگاه‌ها و اهدای خون به یاری بیماران نیازمند بشتابند، زیرا اکنون ذخایر خونی به‌شدت رو به کاهش است.


عبدالهی اظهار کرد: با ادامه این روند در روز‌های آینده، پاسخ‌گویی به بیماران نیازمند در مراکز درمانی با چالش جدی مواجه خواهد شد.


گفتنی است پایگاه‌های اهدای خون مشهد مقدس شامل پایگاه امام رضا (ع) واقع در میدان شریعتی (تقی‌آباد) ابتدای خیابان دانشگاه، پایگاه امید واقع در نبش خیابان شیرازی ۳ طبقه منفی یک مجتمع تجاری و اقامتی امید، پایگاه شهید کریمی واقع در بولوار شریعتی ۲۸ منطقه قاسم‌آباد، پایگاه شهید سلیمانی (میلاد) واقع در بولوار استقلال بین استقلال ۲ و ۴ و پایگاه مهر واقع در نبش بولوار ابوطالب ۳۳ است.


ساعت پذیرش پایگاه‌ها نیز از ۷:۴۵ تا ۱۳ است و پایگاه امام رضا (ع) در نوبت بعدازظهر از ساعت ۱۴:۳۰ تا ۱۸:۴۵ آماده خدمت‌رسانی به مردم خداجوی شهر مشهد است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->