فصل چهارم «زخم کاری» چگونه به پایان می‌رسد؟ + فیلم جعفر یاحقی: استاد باقرزاده نماد پیوند فرهنگ و ادب خراسان بود رئیس سازمان تبلیغات اسلامی کشور: حمایت از مظلومان غزه و لبنان گامی در مسیر تحقق عدالت الهی است پژوهشگر و نویسنده مطرح کشور: اسناد تاریخی مایملک شخصی هیچ مسئولی نیستند حضور «دنیل کریگ» در فیلم ابرقهرمانی «گروهبان راک» پخش «من محمد حسن را دوست دارم» از شبکه مستند سیما (یکم آذر ۱۴۰۳) + فیلم گفتگو با دکتر رسول جعفریان درباره غفلت از قانون انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات در ایران گزارشی از نمایشگاه خوش نویسی «انعکاس» در نگارخانه رضوان مشهد گفتگو با «علی عامل‌هاشمی»، نویسنده، کارگردان و بازیگر مشهدی، به بهانه اجرای تئاتر «دوجان» مروری بر تازه‌ترین اخبار و اتفاقات چهل‌وسومین جشنواره فیلم فجر، فیلم‌ها و چهره‌های برتر یک تن از پنج تن قائمه ادبیات خراسان | از چاپ تازه دیوان غلامرضا قدسی‌ رونمایی شد حضور «رابرت پتینسون» در فیلم جدید کریستوفر نولان فصل جدید «عصر خانواده» با اجرای «محیا اسناوندی» در شبکه دو + زمان پخش صفحه نخست روزنامه‌های کشور - پنجشنبه ۱ آذر ۱۴۰۳ فیلم‌های سینمایی آخر هفته تلویزیون (یکم و دوم آذر ۱۴۰۳) + زمان پخش حسام خلیل‌نژاد: دلیل حضورم در «بی‌پایان» اسم «شهید طهرانی‌مقدم» بود نوید محمدزاده «هیوشیما» را روی صحنه می‌برد
سرخط خبرها

ویدئو | چرا انیو موریکونه فقید از اصطلاح «وسترن اسپاگتی» متنفر بود؟

  • کد خبر: ۳۳۳۶۳
  • ۱۷ تير ۱۳۹۹ - ۲۰:۴۴
ویدئو | چرا انیو موریکونه فقید از اصطلاح «وسترن اسپاگتی» متنفر بود؟
خیلی‌ها انیو موریکونه را با موسیقی‌هایی که برای وسترن‌های سرجیو لئونه ساخته می‌شناسند؛ اما او از اینکه به این فیلم‌ها «وسترن اسپاگتی» بگویند و او را با این ژانر به یاد بیاورند متنفر بود. موریکونه برای حدود ۵۰۰ فیلم موسیقی ساخته و برای خیلی‌ها از فیلم‌ها هم نساخته؛ مثل «پرتقال کوکی» که یکی از حسرت‌های بزرگ زندگی‌اش بود. اگر می‌خواهید درباره این‌ها بیشتر بدانید این ویدئو را با زیرنویس اختصاصی شهرآرانیوز ببیند.
شهرآرانیوز؛ اِنیو موریکونه (۱۰ نوامبر ۱۹۲۸ – ۶ ژوئیه ۲۰۲۰) آهنگساز، تنظیم‌کننده، رهبر ارکستر و نوازنده ایتالیایی بود.
 
او برای حدود ۳۰ فیلم‌ وسترن موسیقی ساخته است؛ ازجمله «یک مشت دلار» (۱۹۶۴)، «به خاطر چند دلار بیشتر» (۱۹۶۵)، «خوب، بد، زشت» (۱۹۶۶)، «روزی روزگاری در غرب (۱۹۶۸)» و «هشت نفرت‌انگیز» (۲۰۱۵).
 
با این‌حال موریکونه به ژانر وسترن محدود نمانده و در گونه‌های مختلف سینمایی موسیقی‌اش را عرضه کرده است؛ مشهورترین آن‌ها «روزی روزگاری در آمریکا» (۱۹۸۴)، «ماموریت» (۱۹۸۶)، «تسخیرناپذیران» (۱۹۸۷)، «سینما پارادیزو» (۱۹۸۸)، «هملت» (۱۹۹۰)، «باگزی» (۱۹۹۱)، «افسانه ۱۹۰۰»(۱۹۹۸)، «مالنا» (۲۰۰۰)، «بهترین پیشنهاد» (۲۰۱۳) هستند.
 
 
 
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->