حضور پینگ‌پنگ باز مشهدی در مسابقات انتخابی المپیک تیم ملی تنیس روی میز بانوان تاریخ و زمان بازی‌های تیم ملی ایران در تعطیلات نوروز ۱۴۰۳ عادل فردوسی‌پور بازنشسته شد! یک روایت بیش‌ از حد وفادارانه استقلال و پرسپولیس نقره داغ شدند تیم‌داری، مشکلی که معضل شده است طبیعت؛ مشتری جدید پرسپولیس پیشکسوت پرسپولیس، مدیرعامل سایپا شد استوری احساسی هادی چوپان با خانواده + عکس جریمه ۱۰۰۰ دلاری برای مدافع مشهدی سپاهان جشن آخر سال استقلالی‌ها در اکباتان ابلاغیه کمیته انضباطی برای پرسپولیس و استقلال فدراسیون ورزش‌های دریایی و ساحلی منحل شد! یک دروازه‌بان بدون بازی ملی‌پوش شد! قلعه نویی دیگر نوراللهی را نمی‌خواهد حذف غول‌های سپاهان از تیم ملی| چرا اسدی و مغانلو نیستند؟ تغییرات پرسپولیس بعد از واگذاری طباطبایی به پرسپولیس نمی‌آید بادیگارد مسی در راه لیگ عربستان تمرین استقلال تعطیل شد اوسمار: امیدوارم سال آینده به صدر جدول برگردیم
سرخط خبرها

تساوی پرسپولیس تهران و ماشین‌سازی در نیمه نخست + ویدئو حواشی

  • کد خبر: ۳۳۷۳۷
  • ۲۰ تير ۱۳۹۹ - ۲۱:۰۳
تساوی پرسپولیس تهران و ماشین‌سازی در نیمه نخست + ویدئو حواشی
دیدار تیم‌های پرسپولیس و ماشین‌سازی در پایان نیمه نخست با تساوی بدون گل به پایان رسید.

شروین رمضانی/ شهرآرانیوز، دیدار تیم‌های پرسپولیس تهران و ماشین‌سازی تبریز در چارچوب هفته بیست و چهارم لیگ برتر، جام خلیج فارس از ساعتی قبل در ورزشگاه بنیان‌دیزل تبریز آغاز شد و دو تیم در پایان ۴۵ دقیقه تلاش به تساوی بدون گل دست یافتند.


در این نیمه دو تیم بازی پایاپایی را به نمایش گذاشتند، اما مهمترین صحنه این دیدار به دقیقه ۴۵ بازی مربوط می‌شد که علی علیپور به راحتی می‌توانست دروازه ماشین‌سازی را باز کند، اما توپ را با بی‌دقتی به آسمان کوبید.


عکس تیمی بازیکنان پرسپولیس با رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی


تساوی پرسپولیس تهران و ماشین‌سازی در نیمه نخست + ویدئو حواشی

 

تساوی پرسپولیس تهران و ماشین‌سازی در نیمه نخست + ویدئو حواشی

پرسپولیس جوان‌شده در تبریز 

پرسپولیس در حالی به مصاف ماشین سازی رفته که 9 بازیکن خود را در اختیار ندارد و همین موضوع میانگین سنی شاگردان گل محمدی را کاهش داده است. در ترکیب سرخ ها تنها سه بازیکن بالای 30 سال حضور دارند که دو تا از آن ها به تازگی وارد دهه چهارم زندگی شده و دیگری سیدجلال حسینی کاپیتان پرسپولیس است که ستاره خط دفاعی قرمزها به حساب می‌آید.


تساوی پرسپولیس تهران و ماشین‌سازی در نیمه نخست + ویدئو حواشی

بشار رسن، علی علیپور، سعید حسین پور و مهدی ترابی چهار بازیکن زیر 25 سال پرسپولیس هستند. در این بین حسین پور جوان ترین بازیکن تیم با 21 سال است که به تنهایی میانگین سنی سرخ ها را چند سالی کاهش داده است.


نکته جالب این که در میان عناصر هجمی تیم پرسپولیس احمد نوراللهی 27 ساله باتجربه ترین بازیکن محسوب می‌شود و پس از او سیامک نعمتی با 26 سال در رتبه دوم است. در مجموع سرخ ها امروز با میانگین 27.2 سال یکی از جوان ترین تیم های خود را در ترکیب خود دارند.

پرسپولیسی ها حالا با این تیم جوان خود به دنبال کسب پیروزی مقابل ماشین سازی هستند. عکس تیمی آن ها که با فاصله اجتماعی به ثبت رسیده، ستاره هایی را در خود دارد که شاید در هفته های آینده زودتر از اتمام لیگ قهرمانی را جشن بگیرند.


ضدعفونی کردن توپ‌ها پیش از آغاز بازی پرسپولیس و ماشین‌سازی

 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->