ویژگی انتقال تماس بین دستگاه‌ها به گوگل میت اضافه شد متاورس شرکت متا همچنان میلیاردها دلار ضرر روی دست مارک زاکربرگ می‌گذارد ظرفیت باتری قاب گلکسی بادز ۳ پرو مشخص شد آسیا بلاخیزترین قاره است کاهش قابل‌توجه حجم آپدیت‌های ویندوز ۱۰ با فناوری جدید مایکروسافت مدل پایه Surface Laptop 6 در راه است اگر آیفون دارید، می‌توانید بدون رمز وارد واتس‌اپ شوید اپل هوش مصنوعی خود را معرفی کرد | اینترنت لازم نیست؛ پردازش کنید! امضای جو بایدن پای لایحه «فیلترشدن یا فروش تیک‌تاک» |‌ اپلیکیشن چینی چه می‌کند؟ افزایش کاربران Threads | رقیب X حالا ۱۵۰میلیونی است برخی از مشخصات شیائومی ۱۵ لو رفت + جزئیات اعضای هیئت‌مدیره «انجمن هوش مصنوعی ایران» انتخاب شدند درباره ماه کامل صورتی که امشب (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) در آسمان می‌درخشد + دلیل نامگذاری کاهش تولید اپل ویژن پرو به‌دلیل تقاضای کمتر از حد انتظار قابلیت‌های جدید عینک متا ری-بن معرفی شد ویکی‌پدیای فارسی یک‌میلیونی شد رویداد «امید فردوسی» با رونمایی از کتاب «به توان هایتک» در دانشگاه فردوسی مشهد برگزار شد سامسونگ، به صورت رایگان، صفحه‌نمایش گوشی‌هایی را که مشکل خط سبز دارند، تعویض می‌کند شرکت فنلاندی گوشی اختصاصی خودش را خواهد داشت | HMD Pulse Pro به‌جای Nokia ارتش کره جنوبی احتمالا استفاده از آیفون را برای نیروهایش ممنوع کند «سیستم بادبان خورشیدی» ناسا چیست و چگونه کار می‌کند؟ + عکس
سرخط خبرها
هشدار محققان:

کارت‌های بانکی تقلبی، یک دقیقه‌ای ساخته می‌شوند

  • کد خبر: ۳۳۸۶۱
  • ۲۱ تير ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۶
  • ۲
کارت‌های بانکی تقلبی، یک دقیقه‌ای ساخته می‌شوند
یک محقق امنیتی انگلیسی هشدار داده که برای ساخت یک کارت اعتباری تقلبی با استفاده از اطلاعات مسروقه دیگر کارت‌ها به کمتر از یک دقیقه زمان نیاز است.
به گزارش شهرآرانیوز، لی آن گالووی گفته است هنوز هم می‌توان با استفاده از اطلاعات ذخیره شده در ریزتراشه‌ها و کد‌های پین کارت‌های اعتباری و غیرتماسی بانکی نسخه‌های تقلبی آن‌ها را تولید کرد.
 
وی افزوده که با کپی کردن این اطلاعات روی کارت‌های خام می‌توان کارت‌های اعتباری و بانکی تقلبی تولید کرد که برای نقل و انتقال پول از طریق دستگاه‌های خودپرداز و دستگاه‌های پوز قابل استفاده هستند.
این محقق تصریح کرده برای ساخت یک کارت اعتباری تقلبی با استفاده از اطلاعات مسروقه دیگر کارت‌ها به کمتر از یک دقیقه زمان نیاز است. وی با استفاده از این روش کارت‌های تقلبی متنوعی را که در اصل متعلق به ۱۱ بانک در آمریکا، انگلیس و کشور‌های اروپایی بوده‌اند، تولید کرده است.

به گفته وی اطلاعات کارت‌های اعتباری چهار بانک از یازده بانک مذکور بر روی نوار‌های مغناطیسی قابل چسباندن بر روی کارت‌های اعتباری قدیمی قابل کپی کردن است و از این طریق می‌توان برای سرقت پول اقدام کرد. این مشکل در کارت‌های شرکت‌های ویزا و مسترکارت که در کشور‌های مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرند، وجود دارد.

نکته جالب اینکه علیرغم شناسایی این مشکل برای اولین بار در سال ۲۰۰۷ و انجام برخی به روزرسانی‌های امنیتی برای مقابله با آن هنوز هم می‌توان از آن برای سرقت اطلاعات بانکی استفاده کرد.

منبع: مهر
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
Enayatollah
Finland
۰۶:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۳
0
0
خوش آمدید
حسین
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۹
0
0
عالی هست اگر ببینم ساختار هست
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->