وزیر خارجه ایران: نتانیاهو باید مهار شود امیرعبداللهیان: رویکردهای سیاست زده و غلط باعث بی نتیجه بودن تلاش‌ها در غزه شده است مقام سابق رژیم صهیونیستی: بازدارندگی اسرائیل فروپاشیده است حمله جنگنده‌های اسرائیلی به غرب و جنوب رفح چندین شهید و مجروح برجا گذاشت (۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) انفجار مهیب در پایگاه نظامی در شمال استان بابل عراق + فیلم (۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) رسانه‌های صهیونیستی: مذاکرات با حماس به بن‌بست رسیده است حمله موشکی مقاومت فلسطین به شهرک‌های صهیونیستی ایران تحریم‌های نفتی آمریکا علیه ونزوئلا را محکرم کرد حمله پهپادی مقاومت عراق به پایگاه هوایی «عوبدا» اسرائیل + فیلم (۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) معاون دبیرکل حزب الله: از رویارویی با اسرائیل دست نخواهیم کشید کنایه همراه امیرعبداللهیان به خبرنگاری درباره حمله ادعایی اسرائیل + فیلم ابراز نگرانی عراق از حمله به برخی مواضع در اصفهان حمله موشکی حزب‌الله لبنان به تجمع نظامیان صهیونیست (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) حمله به پایگاه نظامیان صهیونیست در شمال کرانه باختری پاسخ منفی انگلیس به «نتانیاهو» درباره سپاه خودسوزی یک فرد مقابل دادگاه ترامپ + فیلم واکنش حکیم به اقدام خصمانه آمریکا در شورای امنیت علیه فلسطین قدردانی امیرعبداللهیان از نقش الجزایر در کمک به توقف نسل کشی اسرائیل در غزه + فیلم ادامه حملات حزب الله لبنان به مواضع اسرائیل (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) سی ان ان: هیچ آسیبی به ‌پایگاه هوایی اصفهان وارد نشده است + عکس زمان تصمیم‌گیری برای تعطیلی پنجشنبه‌ها مشخص شد
سرخط خبرها

انتقاد عضو جامعه روحانیت مبارز از برخی نمایندگان: همه در مشکلات به‌وجود آمده سهیم هستیم

  • کد خبر: ۳۳۹۶۵
  • ۲۲ تير ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۴
انتقاد عضو جامعه روحانیت مبارز از برخی نمایندگان: همه در مشکلات به‌وجود آمده سهیم هستیم
عضو جامعه روحانیت مبارز کشور با توصیه به نمایندگان مجلس یازدهم برای رعایت انصاف در بیان انتقادها، گفت: نباید تنها به قاضی برویم و به طرف مقابل هم فرصت دهیم تا پاسخ دهد و درباره اتهامات وارد شده شفاف‌سازی کند.
به گزارش شهرآرانیوز، سید رضا اکرمی روز یکشنبه با بیان اینکه «سواره از پیاده خبر ندارد» از نمایندگان منتقد خواست، خود را جای انتقاد شوندگان قرار دهند و بعد انتقاد کنند.

عضو جامعه روحانیت مبارز کشور یادآور شد: چرا هر کس تریبونی به دست می‌آورد، شروع به عیب‌جویی از دیگران می‌کند و به عیب‌های خود توجه ندارد؟

اکرمی خطاب به نمایندگان مجلس یازدهم گفت:‌ای مجلس یازدهم که خود را انقلابی می‌دانید چرا منطقی نیستید و حرف‌هایی می‌زنید که دشمنان را دلخوش می‌کند.

وی از نمایندگان مجلس یازدهم خواست تا ضمن ایفای نقش نظارتی، در تذکر به اعضای دولت ادب و اخلاق را رعایت کنند و طبق فرمایشات رهبر انقلاب، کرامت اعضای دولت را مدنظر داشته باشند.

همه در مشکلات به‌وجود آمده سهیم هستیم

اکرمی خاطرنشان کرد: اگر انتقادی هم به‌دلیل مشکلات کشور وجود دارد این انتقاد متوجه همه ماست و همه در مشکلات به‌وجود آمده سهیم هستیم و کسی نباید خودش را تبرئه و بقیه را متهم کند.

این فعال اصولگرا که سابقه پنج دوره نمایندگی مجلس را در کارنامه دارد درباره اهمیت وحدت در کشور، گفت: بررسی‌های انجام شده در مجموعه کتاب‌های صحیفه نور که فرموده‌های امام راحل است، نشان می‌دهد که کلمه «وحدت» بیشترین فراوانی را دارد.

بعضی بهانه‌جویی‌ها کودکانه است

اکرمی خاطرنشان کرد: بعضی‌هایمان با اینکه ۴۲ سال از انقلاب می‌گذرد، بهانه‌های کودکانه می‌گیریم و بی‌خودی علیه همدیگر پرخاش می‌کنیم.

این فعال اصولگرا به نقش شهید بهشتی در نزدیک کردن دیدگاه‌های مختلف به یکدیگر و گرفتن بهانه از بهانه‌جویان در ابتدای انقلاب اشاره کرد و گفت: بعضی از قلم‌ها و نوشته‌ها را که می‌بینم، غصه می‌خورم، زیرا به جای نزدیک کردن دیدگاه‌ها دنبال تفرقه‌افکنی هستند.

وی مشکلات اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی کشور از جمله گرانی، بیکاری، اعتیاد، قاچاق، طلاق و دیگر مشکلات را یادآور شد و تصریح کرد: راه‌حل این مشکلات این است که مسئولان در مجلس و دولت و قوه قضاییه و دیگر نهاد‌ها و سازمان‌ها کنار هم بنشینند و با هم‌فکری یکدیگر و تمرین بردباری برای آن‌ها چاره‌اندیشی کنند.

اکرمی با اشاره به نقش مطالعه و مرور تاریخ برای پی بردن به نقش انقلاب اسلامی در سربلندی ایران خاطرنشان کرد: در طول ۴۲ سالی که انقلاب به پیروزی رسیده و سربلند و مستقل و سرافراز به حیات خود ادامه می‌دهد این انقلاب شگفتی‌های زیادی را رقم زده است.

این فعال اصولگرا با اشاره به وابستگی ایران به آمریکا در دوران پهلوی تصریح کرد: اکنون ایران از لحاظ قدرت به جایی رسیده که از معدود کشور‌هایی در جهان است که با سرافرازی سیاستی مستقل از سیاست‌های دیکته شده آمریکا را دنبال می‌کند.

اکرمی، اظهارات جان بولتون مشاور امنیت ملی آمریکا درباره ایران در کتاب اخیرش را یادآور شد و گفت: بولتون در این کتاب بیش از همه به موضوع ایران پرداخته است و ترامپ را به دلیل ناتوانی از حمله به ایران تحقیر کرده است.

وی به صلابت، شجاعت، رشادت و کیاست امام راحل (ره) و رهبری انقلاب مقابل توطئه‌ها و فشار‌های خارجی اشاره کرد و گفت: ما این سربلندی را از امام (ره) و رهبری و مردمی داریم که از امتحان‌های سخت جنگ تحمیلی و تحریم سربلند بیرون آمدند.

رییس سابق شورای فرهنگی نهاد ریاست جمهوری با اشاره به مدیریت مموفق بیماری کرونا اظهار کرد: حتی با وجود غافلگیر شدن نظام بهداشتی کشور، جمهوری اسلامی بعد از گذشت چندماه از شیوع بیماری، توانایی‌های بهداشتی خود را رخ جهانیان کشید و از کشور‌های موفق در مدیریت این بیماری بود.

از ظرفیت‌هایمان به درستی استفاده نمی‌کنیم
 
اکرمی، ظرفیت‌های غنی انسانی، فرهنگی، دینی و طبیعی کشور را فرصت دانست و گفت: ما خیلی ظرفیت داریم؛ متاسفانه، اشکال ما این است که از ظرفیت‌هایمان به درستی استفاده نمی‌کنیم.

وی تصریح کرد: می‌توانیم در همین شرایطی که از فروش نفت و محصولات غیرنفتی ما جلوگیری می‌کنند، با استفاده از امکانات علمی و نظامی و ظرفیت‌های مردمی و تنوع آب و هوایی مشکلات کشور را حل کنیم.
 
 
منبع: ایرنا
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->