ویدئو | جوابیه عباس آخوندی برای رفع اتهامات مطرح‌شده در مناظرات قطعاً برنده انتخابات پرشور ریاست‌جمهوری مردم خواهند بود سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی سخنرانی انتخاباتی در مشهد ندارد دعوت آیت‌الله نوری‌همدانی از مردم برای حضور در انتخابات ریاست‌جمهوری سرلشکر سلامی: برای شکوه ایران به میدان انتخابات بیایید آمادگی ۲۰ هزار نیروی امنیتی در روز انتخابات | معاون امنیتی و انتظامی استانداری خراسان‌رضوی: تاکنون هیچ مشکل امنیتی در استان نداشته‌ایم ایران سرزمین شکوه و سربلندی | ۸ تیرماه ۱۴۰۳ حماسه‌ای دیگر در راه است + فیلم وزیر فرهنگ: مراسم چهلم رئیس‌جمهور در همه مراکز شهری و روستایی برگزار می‌شود آغاز برنامه انتخاباتی نامزدهای انتخابات ریاست‌جمهوری در مشهد | از حضور باتأخیر پزشکیان تا تغییر مکان سخنرانی جلیلی (۶ تیر ۱۴۰۳) + فیلم و عکس آخرین اخبار از انتخابات ریاست‌جمهوری ۱۴۰۳ (۶ تیرماه ۱۴۰۳) وزیر کشور: دولت عربستان فعلاً با رأی‌دادن حجاج ایرانی مخالفت کرده است تلویزیون از آخرین صحبت‌های نامزد‌ها در ۱۵ دقیقه خبرداد (۶ تیرماه ۱۴۰۳) محل اجتماع حامیان جلیلی در مشهد تغییر کرد (۶ تیر ۱۴۰۳) سخنگوی کرملین: روسیه آماده گفتگو با فرانسه است پزشکیان در مشهد: اگر به قدرت برسم اجازه نخواهم داد کسی را به خاطر عقیده‌اش از دانشگاه اخراج کنند+ فیلم و عکس سخنگوی ستاد انتخابات: امروز آخرین روز تبلیغات انتخابات ریاست‌جمهوری است (۶ تیر ۱۴۰۳) + فیلم ۲۲۰ هزار نیرو در سراسر کشور امنیت انتخابات را تأمین می‌کنند معیار‌های انتخاب اصلح از دیدگاه رهبر معظم انقلاب هشدار ۱۶ برنده نوبل اقتصاد درباره تبعات سیاست‌های ترامپ در صورت پیروزی در انتخابات سوریه: منطقه عربی با تداوم جنایت اسرائیل شاهد مرحله جدیدی از بی ثباتی و تنش است
سرخط خبرها

پنهان‌کاری پنتاگون درباره ناو جنگی بونهوم ریچارد

  • کد خبر: ۳۴۲۳۷
  • ۲۳ تير ۱۳۹۹ - ۱۹:۳۰
  • ۱
پنهان‌کاری پنتاگون درباره ناو جنگی بونهوم ریچارد
از زمان شروع آتش‌سوزی و انفجار در ناو جنگی «یواس‌اس بونهوم ریچارد» آمریکا ساعت‌ها می‌گذرد، با وجود این پنتاگون هنوز درباره علت این حادثه شفاف‌سازی نکرده است. این در حالی است که برخی گزارش‌های اولیه از برگشت شعله یا فشار بیش از حد به‌محض گرم‌شدن محفظه کشتی حکایت دارد.
به گزارش شهرآرانیوز؛ زمانی که این ناو در اسکله سن‌دیگو پهلو گرفته بود و دچار آتش سوزی و انفجار شد،  ۱۶۰ نفرداخل کشتی بودند. همه خدمه از کشتی تخلیه شدند و ماموران آتش نشان از ۹ صبح روز یکشنبه برای اطفای حریق به محل حادثه اعزام شدند. ماموران آتش نشان برای محاصره آتش، فضا‌های مختلف کشتی را پاکسازی کردند.

مشخص نیست که چه چیزی باعث آغاز آتش سوزی شده است. زمانی که اولین گزارش‌ها از وقوع آتش سوزی در صبح روز یکشنبه منتشر شد، گفته شد که آتش در محل ذخیره پایینی کشتی روی داده است، فضایی باز و وسیع که مقادیر زیادی تجهیزات دریایی و وسایل دیگر در آن ذخیره می‌شود.

مارک اسپر وزیر دفاع آمریکا در جریان اوضاع جاری در ناو حادثه دیده قرار گرفته است. براساس اعلام نیروی دریایی آمریکا، ناو جنگی یواس‌اس بونهوم ریچارد یک ناو هجومی آبی خاکی است. ناو آمریکایی بونهام ریچارد که از سال ۱۹۸۸ وارد نیروی دریایی آمریکا شده است، ۲۵۷ متر طول دارد و نزدیک به ۱۰۰۰ نفر خدمه در آن خدمت می‌کنند.

با توجه به ابعاد فاجعه، به نظر می‌رسد مقام‌های آمریکایی درخصوص اخبار واقعی تلفات و خسارات ناشی از آن پنهانکاری می‌کنند.  پنتاگون با گذشت ساعت‌ها از شروع آتش‌سوزی در این ناو جنگی، همچنان درباره علت وقوع حادثه سکوت کرده است.
منبع: ایرنا
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
سعید
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۳
0
0
دوره بزن در رو تمام شده
پربازدید
نظرسنجی
شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->