حال ناخوش کشتی مشهد حضور تماشاگران زن در بازی پرسپولیس و آلومینیوم ممنوع شد + عکس مشکلات بی‌شمار ورزشگاه تختی در دوره مدیریت هیات فوتبال | حتی کاور چمن هم نداشتند! ثبت نام مجدد کاندیدا‌های هیات فوتبال خراسان یک تخلف بزرگ است | اهمال کاری هیات در روند برگزاری انتخابات مسجل است  پرسپولیس در جستجوی جام حذفی| جمعه شب حساس سرخ‌ها در اراک واکنش درویش به برکناری از پرسپولیس حذف ستاره‌های لوگوی سرخابی در آئین واگذاری شمسایی: به اولین هدفمان که صعود به جام جهانی بود، رسیدیم یزدانی: حضور ورزشکارانی مثل تیلور اعتبار کشتی المپیک را بالا می‌برد نتیجه و ویدئو خلاصه بازی فوتسال ایران و قرقیزستان در جام ملت‌های آسیا | سلام یوزهای ایرانی به جام جهانی خطیر: حق امضای استقلال همچنان با من است پرسپولیس و استقلال رسماً واگذار شدند وزیر ورزش و جوانان: امروز نقطه عطفی در تاریخ ورزش کشور است پائز نیامده والیبالیست‌ها را به خط کرد غیبت حسن یزدانی در اردوی تیم ملی کشتی آزاد سرمربی تیم ملی والیبال وعده المپیک پاریس را داد! پخش زنده بازی فوتسال ایران و قرقیزستان در جام ملت‌های آسیا (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین توافق بیغم با مس + عکس اسامی داوران جام حذفی اعلام شد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آرسنال و چلسی| تحقیر بزرگ آبی‌ها
سرخط خبرها

علی کریمی مربی تیم ملی می‌شود؟

  • کد خبر: ۳۴۵۹۲
  • ۲۶ تير ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۹
علی کریمی مربی تیم ملی می‌شود؟
دیدار دیروز علی کریمی و اسکوچیچ شائبه‌های حضور ۸ محبوب سرخ‌ها روی نیمکت تیم ملی را تقویت کرد.
به گزارش شهرآرانیوز؛ علی کریمی که در سال‌های اخیر یکی از منتقدان اصلی مدیریت مهدی تاج و علی کفاشیان و همچنین دوستان این ۲ مدیر بوده و انتقاد‌های تندی را نیز بر زبان آورده است، دیروز یکی‌دوساعتی با اسکوچیچ در مجموعه ورزشی انقلاب گذراند. این دو این‌قدر با هم گرم و صمیمی بودند که با هم تنیس هم بازی کردند. بعد از مخابره عکس‌های تنیس علی کریمی و اسکوچیچ این شائبه به وجود آمد که علی کریمی دستیار اسکوچیچ در تیم ملی خواهد شد.

علی کریمی در روز‌های اخیر گزینه مربیگری گل‌گهر سیرجان و شهرخودرو نیز بود. او سرمربیگری گل‌گهر سیرجان را قبول نکرد، چون گفت در این برهه از زمان علاقه‌ای ندارد تهران را ترک کند. به نظر می‌رسد دلیل اصلی عدم حضور علی کریمی در سیرجان، وضعیت بغرنج این تیم در جدول رده‌بندی است که خطر سقوط به دسته پایین‌تر را حس می‌کند. علی کریمی دوست نداشت سقوط این تیم به لیگ‌یک به نام او نوشته شود.
 
علی کریمی در گذشته‌های نه‌چندان‌دور پیشنهاد کی‌روش برای حضور در کادر فنی تیم ملی را قبول کرد؛ اما خیلی زود به این حضور پایان داد! کریمی عقاید خاص خودش را دارد و به نظر می‌رسد برخی مسائل حاکم بر اردوی تیم ملی خلاف میل او بود؛ به‌همین‌دلیل خیلی زود از سمت خود استعفا کرد، درحالی‌که خیلی‌ها تصور می‌کردند علی کریمی به‌دلیل تیم ملی کوتاه می‌آید و رفتار‌ها را تحمل می‌کند!

بعد از اینکه اسکوچیچ به‌عنوان سرمربی تیم ملی انتخاب شد، علی کریمی از او انتقاد نکرد! اما سرمربی تیم ملی در مصاحبه‌ای که بعد از انتخاب به‌عنوان سرمربی تیم ملی داشت، از علی کریمی تعریف کرد و گفت: در اواخر دوران فوتبالی‌ام ۳ سال به امارات رفتم. بازی‌هایی را که با علی کریمی داشتیم، یادم می‌آید. تمام تمرکز رسانه‌ها روی علی کریمی بود و کسی به ما توجه نمی‌کرد. ایشان یکی از معروف‌ترین بازیکنانی بودند که در امارات بودند و طبیعی بود که تمرکز روی او باشد.

آیا علی کریمی سرمربی تیم ملی می‌شود؟ این سؤالی است که بعد ازاین دیدار در اذهان به وجود آمد. واقعیت این است که فدراسیون فوتبال برنامه‌ای برای انتخاب علی کریمی به‌عنوان سرمربی تیم ملی ندارد؛ به‌ویژه که برخی از اعضای هیئت‌رئیسه از دوستان مهدی تاج هستند و علی کریمی نیز اصلا رابطه خوبی با مهدی تاج ندارد. شاید حتی اگر علی کریمی به‌عنوان گزینه مربیگری تیم ملی برگزیده شود، ازسوی اعضای هیئت‌رئیسه تأیید نشود! بر اساس قوانین حاکم بر فوتبال ایران، مربیان تیم‌های ملی باید ازسوی اعضای هیئت‌رئیسه تأیید شوند. درغیراین‌صورت حکم مربیگری آن‌ها وتو خواهد شد. به‌تازگی ازسوی کمیته فنی سهراب بختیاری‌زاده به‌عنوان سرمربی تیم ملی جوانان برگزیده شد، اما هیئت‌رئیسه فدراسیون فوتبال این انتخاب را وتو کرد و در ادامه سهراب مربی شهرخودرو شد.


امیدرضا روانخواه گزینه نیست

در روز‌های اخیر یکی از خبرگزاری‌ها هم نوشت برخی در تلاش هستند امیدرضا روانخواه را به کادر فنی تیم ملی معرفی کنند. یکی از اعضای کمیته تیم‌های ملی درحالی‌که تأکید داشت نامش فاش نشود، گفت امیدرضا روانخواه گزینه مربیگری تیم ملی نیست و او به اسکوچیچ معرفی نشده و طرح اسم او گمانه‌زنی رسانه‌هاست.
امیدرضا روانخواه هم‌اکنون سرمربی تیم نیروی زمینی در رقابت‌های فوتبال قهرمانی دسته‌اول باشگاه‌های کشور است. او خیلی به‌همراه این تیم خوب نتیجه نگرفته است؛ به‌طوری‌که درحال‌حاضر نیروی زمینی خطر سقوط به دسته پایین‌تر را حس می‌کند. امیدرضا روانخواه به‌تازگی ازسوی کمیته اخلاق یک سال محروم شده بود که این مشکل او خیلی زود حل شد. او به‌خاطر حرف‌هایی که در مصاحبه‌هایش زده بود، ۱۰ میلیون تومان جریمه شد که با پرداخت جریمه بار دیگر فرصت حضور روی نیمکت نیروی زمینی را دریافت کرد.


دستیاران ایرانی اسکوچیچ را فدراسیون انتخاب می‌کند

بر اساس توافق میان اسکوچیچ و فدراسیون فوتبال، دستیاران ایرانی سرمربی تیم ملی را فدراسیون فوتبال انتخاب می‌کند. فدراسیون فوتبال هم کریم باقری و وحید هاشمیان را به‌عنوان مربیان ایرانی تیم ملی انتخاب کرده است. نامی از علی کریمی مطرح نیست. تنها یک راه برای انتخاب علی کریمی وجود دارد که اسکوچیچ جذب او را به فدراسیون فوتبال درخواست دهد. می‌گویند اسکوچیچ خیلی موافق ادامه حضور وحید هاشمیان در تیم ملی نیست، به‌این‌خاطر که می‌گوید او به‌همراه مارک ویلموتس در هدایت تیم ملی موفق عمل نکرده است. جذب علی کریمی می‌تواند منجر به محبوبیت اسکوچیچ در تیم ملی شود و بدون‌شک هشتِ محبوب سرخ‌ها به‌خاطر تجربه دوران بازیگری به‌خوبی می‌تواند به اسکوچیچ در هدایت تیم ملی کمک کند.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->