جریمه چندهزار دلاری قلعه نویی و شاگردان| تلخی بی پایانِ باخت مقابل قطر نظرسنجی انتخاب چهره برتر ورزش مشهد در سال ۱۴۰۲ جوانترین بازیکن تاریخ تیم ملی ایران کیست؟ استقلال برای حل پرونده محبی راهکار پیدا کرد برد سخت خیبر در مشهد+ فیلم مالکیت بانک‌های دولتی برای پرسپولیس و استقلال دردسرساز می‌شود؟+ ویدئو شوک به فوتبال ایران| بازیکن خارجی استقلال هپاتیت دارد! شکایت ارسلان مطهری از علی خطیر گل محمدی و مجیدی مربیگری در تیم امید ایران را قبول نکردند قایدی گلش را به طارمی تقدیم کرد جوانگرایی در تیم ملی فقط در حد حرف| قلعه‌نویی ریسک نمی‌کند جانشین تن هاخ کیست؟ | شیاطین در گلهٔ گرگ‌ها نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برزیل و اسپانیا| درگیری در بازی دوستانه نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آلمان و هلند| ناگلزمن حریف می‌طلبد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی انگلیس و بلژیک| تساوی لحظه آخری! ویدیو گل اورونوف، بازیکن پرسپولیس با لباس ازبکستان نتیجه بازی ایران و ترکمنستان+ ویدیو گل(۷ فروردین ۱۴۰۳)| ضعیف و شکننده بردیم! ویدیو خلاصه بازی ایران و ترکمنستان(۷ فروردین ۱۴۰۳) احتمال جدایی ستاره پرسپولیس قوت گرفت
سرخط خبرها

برنامه رقابت‌های هفته بیست و پنجم لیگ برتر + جدول لیگ

  • کد خبر: ۳۴۶۴۷
  • ۲۶ تير ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۱
برنامه رقابت‌های هفته بیست و پنجم لیگ برتر + جدول لیگ
رقابت‌های هفته بیست و پنجک لیگ برتر از امشب آغاز می‌شود.
شروین رمضانی/شهرآرانیوز، لیگ برتر فوتبال ایران، جام خلیج فارس امشب وارد ایستگاه بیست و پنجم می‌‎شود و در نخستین دیدار، ذوب آهن اصفهان در خانه پذیرای ماشین‌سازی تبریز خواهدبود. شاگردان لوکا بوناچیچ بعد از ثبت ۲ شکست با این مربی کروات، بالاخره هفته قبل به پیروزی دست یافتند. حالا آن‌ها به دنبال فرار کامل از منطقه سقوط هستند.


ذوب هم‌اکنون با ۲۵ امتیاز در رده دهم جدول قرار دارد و همچنان خطر سقوط، این تیم اصفهانی را تهدید می‌کند. در آن سو ماشین‌سازی که باز هم روی نیمکت دستخوش تغییراتی شده، امیدوار است در این رقابت با هومن افاضلی برنده شود.


نکته جالب اینکه افاضلی هفته قبل سرمربی پارس بود، اما بعد از اعلام حکم انضباطی دیدار پارس و استقلال و رای کمیته به تکرار بازی، در اعتراض به این تصمیم، افاضلی از سرمربی گری پارس استعفا کرد و سرمربی ماشین‌سازی شد!


این دیدار از ساعت ۲۰:۴۵ امشب در ورزشگاه فولادشهر اصفهان برگزار خواهدشد.


به جز بازی پرسپولیس و فولاد که قرار بود امشب در ورزشگاه ازادی برگزار شود و به خاطر تست مثبت کرونای فولادی‌ها به تعویق افتاده، سایر رقابت‌های هفته بیست و پنجم لیگ برتر فردا شب برگزار خواهدشد.


حواشی تازه برای گل ۳ میلیاردی!


در حساس‌ترین دیدار هفته، فردا شب از ساعت ۲۰:۱۵ سپاهان در تبریز به مصاف تراکتور می‌رود. بازی رفت دو تیم در اصفهان با نتیجه ۲ بر ۰ به سود سپاهان به پایان رسید و حالا تراکتوری‌ها در اندیشه انتقام هستند.



سپاهان که هفته گذشته نتوانست مقابل پارس برنده شود، حالا درگیر حواشی تازه‌ای هم شده و قطعا تا مدت‌ها پس لرزه‌ها، زرد‌های اصفهان را اذیت خواهندکرد. شایعاتی در خصوص نحوه به ثمر رسیدن گل پارس در هفته گذشته شنیده می‌شود و گویا پای محمد طیبی هم در این میان به ماجرا باز شده‌است.



برخی مدعی شده‌اند که اشتباه عجیب این بازیکن روی گل پارس عمدی بوده و پای سایت‌های شرطبندی و قمارخانه‌های مجازی در میان است. حالا باید منتظر باشیم و ببینیم ایا این شایعات صحت دارد یا فردا امیر قلعه‌نویی با گذاشتن این بازیکن در ترکیب تیمش به شایعات پایان خواهدداد. برخی شایعات حکایت از آن دارند که در شرط‌بندی مربوط به بازی سپاهان و پارس، پای ۳ میلیارد تومان پول وسط بوده‌است!



در سایر دیدارها، پارس جنوبی در جم بدون افاضلی به مصاف شهرخودرو خواهدرفت. شهرخودرو نیز برای نخستین بار با سهراب بختیاری زاده در لیگ برتر حضور می‌یابد.

گل گهر نیز که به تازگی مجتبی سرآسیایی، سرمربی سابق شهرخودرو را به عنوان دستیار به کادر مجید جلالی اضافه کرده در دیداری خانگی پذیرای شاهین شهرداری بوشهر است. این دیدار‌ها از ۲۰:۳۰ آغاز خواهندشد.


صنعت نفت آبادان هم در آبادان، پذیرای استقلال است و سایپا نیز به مصاف پیکان خواهدرفت. نساجی نیز در خانه به رقابت با نفت مسجدسلیمان و مهدی تارتار خواهدپرداخت. نکته جالب توجه اینکه نفت با محمود فکری، سرمربی فعلی نساجی به لیگ برتر رسید و حالا این تقابل به حواشی مسابقه می‌افزاید. هر سه دیدار از ساعت ۲۱ آغاز خواهندشد.
 

جدول لیگ برتر تا آغاز هفته ۲۵


برنامه رقابت‌های هفته بیست و پنجم لیگ برتر + جدول لیگ

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->