اهدای عضو بیمار مرگ مغزی در مشهد به ۵ بیمار زندگی دوباره بخشید (۲۸ مرداد ۱۴۰۴) بازسازی صحنه جنایت بعد از ۶ سال در جاده میامی مشهد تجهیز ۲۸۰۰ مدرسه به فضای ورزشی در هفته تربیت بدنی سال ۱۴۰۴ دیابت در کودکان چه علائمی دارد؟ سخنگوی آموزش و پرورش: عمده معوقات فرهنگیان طی ۳ سال اخیر، در سال ۱۴۰۴ پرداخت شده است حذف غذا‌های بسیار فرآوری شده، کلید دوبرابر کردن کاهش وزن همه چیز در مورد مضرات سیگار الکترونیکی ۳۰ درصد کاهش تلفات جاده‌ای اربعین ۱۴۰۴ افزایش چاقی در کودکان | زنگ خطری برای آینده سلامت جامعه اجرای «فوق‌العاده خاص» پرستاران منوط به تصویب دولت و تخصیص بودجه دستگیری ۳ متهم ماجرای تیراندازی در چالوس + ویدئو کمبود ۸۰۰ دستگاه اتوبوس برای جابه‌جایی زائران در دهه پایانی ماه صفر فرمانده انتظامی خراسان رضوی: ورود خودرو از مبادی ورودی مشهد ۱۲ درصد افزایش داشته است| آماده‌باش کامل در ایام دهه آخر ماه صفر رئیس دانشگاه علوم پزشکی مشهد: در دهه آخر ماه صفر کمبودی در حوزه‌های بهداشت، درمان و دارو نداریم قتل شریک تجاری در باغ ویلا + انداختن جسد در چاه | متهم در آستانه قصاص آغاز طرح «هم‌محله‌ای امام‌رضا(ع)» با محوریت ارتقای فرهنگ میزبانی زائران در مشهد و خراسان رضوی پیش‌بینی اسکان ۹۶۹ هزار نفرشب زائر در مشهد طی دهه پایانی صفر ۱۴۰۴ حقوق سرایداران مدارس افزایش می‌یابد (۲۷ مرداد ۱۴۰۴) وقتی میراث آینده شهر در خطر است   مدارس از نیمه شهریور ۱۴۰۴ بازگشایی می‌شود؟ واکنش پلیس مازندران به فیلم تیراندازی در چالوس + فیلم (۲۷ مرداد ۱۴۰۴) لزوم درج نرخ ترک تحصیل در کارنامه عملکرد استان‌ها برای ارزیابی کیفی آموزش منطقه‌ای سال تحصیلی ۱۴۰۵ - ۱۴۰۴ با ورود فناوری به روش‌های تدریس همراه خواهد بود قرارگیری ۶۱۴ مرکز فنی و حرفه‌ای رایگان در اختیار آموزش و پرورش بازدید و نظارت پیاپی مسئولان آموزش و پرورش از فرآیند ثبت‌نام مدارس عضو کمیسیون آموزش مجلس: طرح آغاز مدارس از ۵ سالگی در راستای افزایش بهره‌وری آموزش است خبر خوش برای بازنشستگان | مابه‌التفاوت حقوق فروردین بازنشستگان تأمین‌اجتماعی با حقوق مردادماه ۱۴۰۴ واریز می‌شود پذیرایی از زائران رضوی، زیر ذره‌بین بازرسان بهداشت و سلامت | زائران دهه آخر صفر مراقب گرمازدگی باشند
سرخط خبرها

وزیر آموزش و پرورش: باید از ظرفیت‌های مردمی برای محرومیت‌زدایی از آموزش استفاده شود

  • کد خبر: ۳۴۷۹۸۱
  • ۰۶ مرداد ۱۴۰۴ - ۱۲:۱۸
وزیر آموزش و پرورش: باید از ظرفیت‌های مردمی برای محرومیت‌زدایی از آموزش استفاده شود
وزیر آموزش و پرورش گفت: در راستای ارتقای کیفیت و نهضت توسعه عدالت آموزشی و محرومیت زدایی از فضاهای آموزشی، چندین برنامه طراحی شد که در تمام آن‌ها نگاه جهادی، مردمی، انقلابی و دینی که نجات بخش کشور است، لحاظ شده است.

به گزارش شهرآرانیوز؛ علیرضا کاظمی در آیین افتتاحیه طرح شهید عجمیان با بیان اینکه یکی از مهم‌ترین سیاست‌های وزارت آموزش و پرورش ارتقای کیفیت سطح تعلیم و تربیت کشور است گفت: سیاست رئیس جمهور این است و در راستای ارتقای کیفیت و نهضت توسعه عدالت آموزشی و محرومیت زدایی از فضاهای آموزشی، چندین برنامه طراحی شد که در تمام آن‌ها نگاه جهادی و نگاه مردمی و نگاه انقلابی و دینی که نجات بخش کشور است، لحاظ شده است.

وی با بیان اینکه اعتقاد رییس جمهور در مجموعه دولت این است که با ظرفیت مردم، حضور مردم و نگاه جهادی و انقلابی و دینی که در مردم وجود دارد، بسیاری از مشکلات کشور حل می‌شود افزود: کما اینکه در موضوع مدرسه سازی این موضوع با جدیت دنبال می‌شود و توفیقات بسیار زیادی هم داشته‌ایم.

وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه در موضوعات کیفیت بخشی یکی از مسائل مهمی که در ارتقای کیفیت نقش دارد، فضای کالبدی زندگی و تحصیل دانش آموزان است که طبیعتاً آراستگی و ایجاد یک فضای مناسب این کیفیت را ارتقاء می‌دهد ادامه داد: فراتر از زیباسازی و شاداب سازی مدرسه که به جای خود خیلی مهم و تاثیر گذار است، نگاه تربیتی در شکل گیری یک فرهنگ در کشور موضوع بسیار مهمی است. وقتی انسان در مسیرهای خدمت گذاری بی منت به مردم قرار می‌گیرد قبل از این که این توفیق نصیب مخاطب شود، نصیب خود انسان می‌شود و در ساختن خود انسان بیشترین نقش را دارد. به عبارت دیگر یکی از بهترین موقعیت‌های تربیتی برای دانش آموزان، طرح شهید عجمیان است که امسال تلاش شد این ظرفیت به دو برابر ارتقاء داده شود و این نشان می‌دهد که هم بسیج دانش آموزی، هم قرارگاه جهادی و توسعه عدالت آموزشی در آموزش و پرورش و سازمان دانش آموزی اتحادیه دو برابر انرژی بگذارند و این کار بسیار مهمی است.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
آخرین اخبار پربازدیدها چند رسانه ای عکس
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->