حمله هواداران تراکتور به بازیکنان+ ویدیو استراحت دو روزه اوسمار به شاگردانش تغییر مالکیت پرسپولیس تنها راه نجات! حنانوف و بیرو در اراک هم نیستند سوال ویژه از دانیال اسماعیلی‌فر| مخاطب تو چه کسی بود؟! عالیشاه بازی با سپاهان را از دست داد نتیجه بازی استقلال و شمس آذر در لیگ برتر(۳۱ فروردین ۱۴۰۳)+ ویدیو گل‌ها| بازگشت به صدر ویدیو خلاصه بازی استقلال و شمس آذر قزوین(۳۱ فروردین ۱۴۰۳) پخش زنده بازی النصر و الفیحا در لیگ عربستان (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی استقلال و شمس آذر در لیگ برتر (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین یونس امامی به پاریس رسید | چهارمین سهمیه المپیک‌ برای کشتی آزاد ایران سورپرایز زنوزی برای هواداران تراکتور و استقلال| استراماچونی در تبریز؟ پخش زنده بازی تراکتور و نساجی در لیگ برتر (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین حمله سرپرست هوادار به سرپرست پیکان| جنجال دقیقه نودی در نبردتهرانی‌ها شمسایی: تیم‌های کوچک آسیا بزرگ شده‌اند هشدار برای شاگردان شمسایی| قهرمانی آسان نیست نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برگشت لیورپول و آتلانتا در یورولیگ| جام‌ها پر! نتیجه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان+ ویدیو گل‌ها(۳۰ فروردین ۱۴۰۳)| صدر سرخ شد ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان(۳۰ فروردین ۱۴۰۳) بازکردن گچ دست بیرانوند عقب افتاد پخش زنده بازی صنعت نفت و پرسپولیس در لیگ برتر (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین
سرخط خبرها

جدال مشهدی‌ها با «گربه سیاه»

  • کد خبر: ۳۴۸۶
  • ۲۴ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۸:۴۱
جدال مشهدی‌ها با «گربه سیاه»
لیگ برتر فوتسال بانوان از فردا با برگزاری ۷ دیدار آغاز می‌شود

مژده رنگیان - لیگ برتر فوتسال بانوان پس از یک هفته تعویق از روز جمعه 25مردادماه با برگزاری 7 دیدار به‌صورت رسمی‌آغاز می‌شود. لیگ امسال همچون سال‌های قبل با حواشی پیش از شروع روبه‌رو شد؛ اما عاقبت این حواشی به خیر شد و از تعداد تیم‌های لیگ امسال کاسته نشد و 14 تیم قرار است در این فصل برای رسیدن به سکوهای اول تا سومی‌ رقابت کنند. پارس‌آرا شیراز که پیش‌از‌این به‌خاطر مشکلات مالی از لیگ کناره‌گیری کرده بود، با رضایت فدراسیون و دیگرتیم‌ها به جدول بازگشت، تیم ورامین جایگزین تیم هیئت فوتبال تهران شد، امتیاز تیم صنعت سرد خزر هم به تیم سایپا تهران واگذار شده است و مابقی تیم‌ها براساس قرار قبلی به میدان می‌روند.

 

شباهت هفته نخست با سال قبل
نکته جالب در قرعه هفته اول برای نماینده مشهد، شباهت حریفش با نخستین حریف فصل گذشته است. سال پیش نیز تیم هیئت فوتبال خراسان رضوی در اولین دیدار خارج از خانه آن‌هم در شیراز و مقابل پویندگان صنعت شیراز به میدان رفت و امسال هم مشهدی‌ها لیگ را دقیقا با همین دیدار آغاز می‌کنند. اما این 2 دیدار در طول یک سال تفاوت‌های زیادی پیدا کرده‌اند. ترکیب هر 2 تیم با تغییرات زیادی همراه بوده، مشهدی‌ها قدرتمند‌تر شده‌اند و تیم شیراز یکی‌دو مهره مطرح خود را از دست داده است. سال گذشته مسابقات هر 2 نماینده شیراز در سالن نصیری و پشت‌سر‌هم برگزار شد؛ اما امسال پارس‌آرا در سالن نصیری بازی می‌کند و پویندگان در سالنی دیگر با نام ابوالفتحی میزبان تیم مشهد خواهد بود. سال گذشته تیم هیئت فوتبال خراسان رضوی 5بر1 مغلوب شیرازی‌ها شد، اما باید دید امسال مشهدی‌ها در اولین هفته چند امتیاز دشت خواهند کرد و این شکست را جبران می‌کنند یا نه.

 

شیرازی‌ها گربه‌سیاه تیم مشهد
فاطمه شریف، سرمربی تیم هیئت فوتبال خراسان رضوی، نیز درباره اولین بازی تیمش در فصل جدید مسابقات می‌گوید: «شیرازی‌ها فصل قبل تیم بسیار خوبی داشته که نسیمه غلامی‌ را هم در اختیار داشتند. غلامی‌ و چند بازیکن خوب دیگر در این فصل جدا شده‌اند و احتمالا این تیم امسال با بازیکنان بومی‌ خود به میدان بیاید. در فصلی که مشکی‌پوشان هم در لیگ حضور داشت، گربه‌سیاه تیم ما، نماینده شیراز بود و با وجود اینکه در جدول پایین‌تر از ما قرار داشت، اما در هر 2 دیدار رفت‌وبرگشت مقابل آن‌ها شکست خوردیم. به‌هر‌حال شرایط تغییر کرده و فضای بازی نخست لیگ کاملا متفاوت است. ما با قدرت حاضر خواهیم شد و قطعا برای پیروزی به میدان می‌رویم». فصل گذشته برخلاف اینکه تیم ملی فوتسال بانوان وجود خارجی نداشت، از کیفیت بالایی برخوردار بود و رقابت نزدیکی بین چهارپنج تیم اول جدول وجود داشت؛ بااین‌حال تیمی‌ همچون نامی‌نو که از ستاره‌های زیاد و سرمربی موفقی همچون «یاری» بهره‌مند بود، توانست قدرت خود را به دیگرتیم‌ها با کسب قهرمانی ثابت کند، اما امسال شرایط تغییر کرده است و ستاره‌ها و ملی‌پوشان در تیم‌های مختلف پراکنده شده‌اند و این موضوع قطعا رقابت را شدیدتر می‌کند. نماینده خراسان رضوی هم برخلاف سال گذشته از حمایت قوی‌تر هیئت استان برخوردار است و توانسته است با پشتوانه مالی مناسب و البته حضور شریف در رأس کار، تیمی‌ یکدست و مدعی را شکل بدهد. تیمی‌ با ترکیبی از تجربه و جوانی که البته برای اینکه در قامت سکونشینی ظاهر شود، علاوه بر بازیکنان بومی‌، از غیربومی‌های ستاره نیز دعوت کرده است. 5 بازیکن غیربومی‌ که 2 نفر آن‌ها سابقه بازی در مشهد را دارند، محدثه محمدی و مرضیه توفیقی‌نسب هستند که در تیم مشکی‌پوشان با فاطمه شریف، سرمربی تیم، هم‌بازی بوده‌اند. نسیمه غلامی‌ کاپیتان تیم ملی، زهرا لطف‌آبادی دروازه‌بان تیم ملی و سارا شیربیگی، دیگربازیکنان این تیم هستند. دراین‌میان طناز آرمات، بازیکن مشهدی، که در تمامی‌ این سال‌ها در خارج از مشهد به میدان رفته بود، قرار است امسال برای تیم شهرش به میدان برود. مریم رضاپور کاپیتان فصل پیش مشهد، رؤیا کلاتی بازیکن ملی‌پوش مشهدی، فاطمه عامل و شیرین شاهسون دروازه‌بان‌های فصل پیش استان به‌همراه زهرا محمدزاده، سمیرا زمانیان، مائده یوسفی و نیز فاطمه سرورزاده که با 16 سال سن جوان‌ترین بازیکن این تیم است، همگی بازیکنان بومی‌ تیم مشهد در این فصل هستند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->