محرومیت حسینی بخشیده نشد! تعیین سهمیه کشور‌ها در فصل آینده | ایران با ۱+۲ سهمیه در آسیا استقلال و پرسپولیس چقدر دارایی دارند؟+ ویدیو نتیجه بازی مس و پیکان در جام حذفی+ ویدئو ضربات پنالتی| برد بزرگ نویدکیا قایدی – استقلال؛ جدی شد ژاوی رسما در بارسا ماندنی شد نحوه خرید بلیت بازی آلومینیوم اراک و پرسپولیس + لینک و قیمت انتقاد جواد خیابانی از واگذاری سرخابی‌ها در برنامه زنده تلویزیونی شمسایی: ایران-ازبکستان جذاب‌ترین بازی جام ملت‌ها است وحید امیری برای استقلال کری نمی‌خواند لیگ برتر فوتبال با کیفیت HD پایان بارگذاری مدارک حرفه‌ای پرسپولیس حضور حزباوی در جمع برترین‌های لیگ قطر مهدی مهدوی وارد دنیای مربیگری شد تاریخ و ساعت بازی فوتسال ایران و ازبکستان در نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا | یک قدم تا فینال تاریخ و ساعت بازی تراکتور و ذوب آهن در جام حذفی | رونمایی از مطهری در تبریز تاریخ و ساعت بازی آلومینیوم اراک و پرسپولیس در جام حذفی | کار سخت اوسمار مقابل گربه سیاه سرخ‌ها طلای زهرا کیانی در ووشوی انتخابی جهان
سرخط خبرها

اسکوچیچ می‌رود، کی روش می‌آید؟

  • کد خبر: ۳۵۳۹۹
  • ۳۱ تير ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۴
اسکوچیچ می‌رود، کی روش می‌آید؟
شنیده می‌شود برخی در فدراسیون فوتبال به دنبال آن هستند که با خوب شدن روابط با کی‌روش، سرمربی پرتغالی را به تیم ملی بازگردانند.
گروه ورزش/شهرآرانیوز، سرمربی سابق تیم ملی ایران که زمزمه جدایی اش از تیم ملی کلمبیا نیز به گوش می‌رسد برای بازگشت به فوتبال ایران چراغ سبز نشان داده است.
 
کی‌روش که اخیرا با فدراسیون فوتبال ایران به توافق رسیده بی آنکه درباره رقم توافق با فدراسیون فوتبال ایران حرفی به میان بیاورد، گفت: «درباره اینکه با چه مبلغی با فدراسیون فوتبال ایران به توافق رسیدم هیچ اطلاعاتی نمی‌توانم ارائه کنم، اما باعث افتخار من خواهد بود که روزی مجدداً به ایران بیایم و از ملاقات با دوستان زیادی که آنجا دارم لذت ببرم. من ۸ سال در ایران بودم و خاطرات شیرینی دارم و دوست دارم دوباره روزی برای کار به ایران برگردم.»
 
سرمربی تیم ملی به سوالی هم درباره وضعیت طارمی و آزمون در فوتبال اروپا هم این چنین پاسخ داده است: «مطمئناً عملکرد سردار آزمون و مهدی طارمی را دنبال می‌کنم و از این موفقیت‌ها به هیچ عنوان شگفت‌زده نیستم. هر دوی آن‌ها بازیکنان فوق‌العاده‌ای هستند که آینده درخشانی پیش‌رو دارند. درست همانند تمام بازیکنانم جای آن‌ها همیشه در قلب من است.»
 
اظهارات اخیر سرمربی تیم ملی نشان می‌دهد او هیچ علاقه‌ای برای جدایی از فوتبال ایران نداشت و مشخص نیست چه دست‌هایی در کار بود تا این مربی موفق را از فوتبال ایران فراری دهد. کی روش که موفق شد برای اولین بار در تاریخ فوتبال ایران، تیم ملی کشورمان را ۲ بار پی درپی به جام جهانی ببرد ظاهرا به خاطر خود آنچه اختلاف با مهدی تاج می‌داند فوتبال ایران را ترک کرده است. حال باید دید با رفتن تاج آیا زمینه بازگشت کی روش به فوتبال ایران فراهم می‌شود تا مربی سطح پایینی همچون اسکوچیچ دیگر روی صندلی مربیگری تیم ملی دیده نشود یا خیر؟!
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->