پشت پرده خرید و فروش اموال دزدی| دستگیری بیش از هفت هزار مالخر در یکسال! شدیدترین تصادفات رانندگی در کدام استان‌ها اتفاق افتاد؟ (۹ فروردین ۱۴۰۳) دغدغه‌ای برای اقامت زائران نوروزی در مشهد وجود ندارد اهدای عضو به سه بیمار در مشهد زندگی دوباره بخشید (۹ فروردین ۱۴۰۳) اعتراف تبعه خارجی به ۳۰ فقره سرقت سریالی (۹ فروردین ۱۴۰۳) کشف جسد زن غرق شده در گنجگون بویراحمد (۹ فروردین ۱۴۰۳) تردد از کرج و آزادراه تهران -شمال به سمت مازندران ممنوع شد (۹ فروردین ۱۴۰۳) درگیری خونین در قبرستان یاسوج دو کشته برجای گذاشت (۹ فروردین ۱۴۰۳) ورود مسافران به مشهد از ۷ میلیون و ۸۰۰ هزار نفر عبور کرد | میانگین ظرفیت اشغال واحد‌های اقامتی مشهد به ۴۱ درصد رسید+ فیلم ٣٨ خودرو طی ٢۴ ساعت گذشته در مشهد توقیف شد (۹ فروردین ۱۴۰۳) افزایش تعداد کشته‌شدگان تصادف ۲ خودرو در محور دامغان - جندق به ۹ نفر + تصاویر (۹ فروردین ۱۴۰۳) ثبت نام آزمون‌های ورودی مدارس سمپاد و نمونه‌دولتی از ۱۸ فروردین آغاز می‌شود فروش بلیت قطار‌های نیمه دوم فروردین از امروز آغاز شد (۹ فروردین ۱۴۰۳) فرودگاه مشهد در رتبه دوم پر ترددترین فرودگاه‌های کشور در نوروز ۱۴۰۳ قرار گرفت بانک شیر مشهد در روز‌های کاری ایام نوروز فعال است خدمات‌رسانی به بیش از ۱۰۰۰ مسافر نوروزی در داروخانه‌های هلال احمر خراسان رضوی چرا مبالغ جریمه‌های رانندگی ۵ برابر شد؟ ۴۰ درصد مراجعه کنندگان به داروخانه‌های مشهد غیربومی هستند تصادف مرگبار پژو پارس و سوناتا در جاده‌های سمنان (۹ فروردین ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

اعمال محدودیت‌های جدید در خراسان رضوی

  • کد خبر: ۳۵۸۹۳
  • ۰۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۷
اعمال محدودیت‌های جدید در خراسان رضوی
دبیر ستاد پیشگیری و مقابله با ویروس کرونای خراسان رضوی مصوبات این ستاد درباره اعمال برخی محدودیت‌های جدید در مشهد و دیگر شهرستان‌هایی را که شرایط قرمز دارند، اعلام کرد.

امیرعلی‌قاسمی‌مقدم-شهرآرانیوز، حسن جعفری در حاشیه جلسه ستاد پیشگیری و مقابله با ویروس کرونای خراسان رضوی اظهار کرد: بر اساس آمارهای اعلامی دانشگاه‌های علوم پزشکی، در هفته گذشته شاهد افزایش آمار فوتی‌ها و مبتلایان به ویروس کرونا بودیم.


وی افزود: از هم‌استانی‌ها درخواست می‌کنم که با جدیت بیشتری مسائل بهداشتی را رعایت کنند تا آمار بستری بیماران در مراکز درمانی کاهش یابد و خدمات درمانی باکیفیت‌تری به بیماران ارائه شود.


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی تصریح کرد: در حوزه نظارت بر میزان رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، نظارت‌های شدیدی درحال اعمال است، اما با این حال انتظار می‌رود مردم هم در این زمینه کمک کنند و به افرادی که دستورالعمل‌های بهداشتی را رعایت نمی‌کنند، تذکر بدهند.


وی از تصمیم ستاد استانی مقابله با ویروس کرونا برای اعمال برخی محدودیت‌ها در خراسان رضوی خبر داد و گفت: بر اساس مصوبه ستاد استانی، از امروز هرگونه اطراق در پارک‌ها و بوستان‌ها، تفرجگاه‌ها و حاشیه بولوارها ممنوع است.


جعفری خاطرنشان کرد: اماکنی که در آن ها شاهد تجمعات عمومی هستیم، شامل سینماها، سالن‌های تئاتر و همایش‌ها و همچنین آرایشگاه‌های زنانه و سالن‌های زیبایی از امروز شنبه 4مردادماه تا اطلاع ثانوی تعطیل خواهند بود.


وی با بیان اینکه در مساجد و حسینیه‌ها سخت‌گیری برای رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی از امروز تشدید خواهد شد، گفت: برگزاری هرگونه اجتماع فرهنگی، مذهبی و همایشی در خراسان رضوی تا اطلاع ثانوی ممنوع است و نظارت‌ها در این زمینه تشدید خواهد شد.


دبیر ستاد پیشگیری و مقابله با ویروس کرونای خراسان رضوی اظهار کرد: تا اطلاع ثانوی مراکز تفریحی و آبی، استخرهای سرپوشیده، باشگاه‌های بدن‌سازی و کتابخانه‌ها تعطیل می‌شوند و باشگاه‌های ورزشی هم امکان ادامه فعالیت نخواهند شد.


وی گفت: مراسم مربوط به ایام ماه محرم هم با رعایت پروتکل‌های بهداشتی ابلاغ‌شده ستاد ملی مقابله با ویروس کرونا برگزار خواهد شد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->